Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
1 óra, dw.drums írta:

A hajtásba a féltengelyek lehetnek kikopva? Amik jönnek ki a váltóbol azon részre gondolok

A féltengely ( elsősorban a külső csukló) ha kikopik akkor kanyarban a forgás ütemére kattog, szóval nem. A hajtásláncban több fogaskerék, csukló..stb kapcsolódik egymáshoz alapból nagy neki a játéka. Ha felemeled az autó egyik oldalát, sebességbe teszed, elég sokat lehet mozdítani a keréken miközben a motor még áll.

Elküldve
On 2016. 10. 23. at 18:38, zotya975 írta:

A féltengely ( elsősorban a külső csukló) ha kikopik akkor kanyarban a forgás ütemére kattog, szóval nem. A hajtásláncban több fogaskerék, csukló..stb kapcsolódik egymáshoz alapból nagy neki a játéka. Ha felemeled az autó egyik oldalát, sebességbe teszed, elég sokat lehet mozdítani a keréken miközben a motor még áll.

Akkor ez marad ilyen, annyit nem akarok rá költeni :D
Lett azonban újabb 2 kérdésem.:
1: Többnyire ez a hiba fenn áll, nagy ritka mikor nem. Lámpakapcsoló 0-án áll. ráadom a gyújtást, és a hátsó lámpáim égnek. Elöl semmi, csak hátul. Ritka hogy nem ég, csak ha rárakom helyzetjelzőre. Hol lehet a hiba? A vilkágításkapcsoló kiszedése nem segít, nem ott van elkötve.

2: Jobb oldalt  a motor mellett, ezüst színű alkatrész, tűzfalról 2 cső csatlakozik rá, homlokfal felől pedig 2 csatlakozó. Ez pontosan mi? Az aljára nekem rá van dugva egy levegő cső, hasonló átmérőjű mint egy résolajcső, a másik vége meg sehova se csatlakozik csak lóg rá a váltóra. DSCN2251.JPG

Elküldve
55 perce, dw.drums írta:

Akkor ez marad ilyen, annyit nem akarok rá költeni :D
Lett azonban újabb 2 kérdésem.:
1: Többnyire ez a hiba fenn áll, nagy ritka mikor nem. Lámpakapcsoló 0-án áll. ráadom a gyújtást, és a hátsó lámpáim égnek. Elöl semmi, csak hátul. Ritka hogy nem ég, csak ha rárakom helyzetjelzőre. Hol lehet a hiba? A vilkágításkapcsoló kiszedése nem segít, nem ott van elkötve.

2: Jobb oldalt  a motor mellett, ezüst színű alkatrész, tűzfalról 2 cső csatlakozik rá, homlokfal felől pedig 2 csatlakozó. Ez pontosan mi? Az aljára nekem rá van dugva egy levegő cső, hasonló átmérőjű mint egy résolajcső, a másik vége meg sehova se csatlakozik csak lóg rá a váltóra.

A lámpakapcsolót én vagy szétszedném kitakarítani, vagy cserélném mivel elég necces összerakni ha szétszeded főleg elsőre. A gyujtáskapcsolónál nincs szelektálva hová menjen az áram előre-hátra .

Hát nem vagyok dieseles, de gázolaj szűrőnek tűnik, szűrőfűtéssel, ezért van elektromos csatija is, az alján meg a vizet lehet leengedni talán.

Elküldve

Sziasztok.

Olyan letezik hogy dizel motor egyaltalan nem akar beindulni ha az izzitogyertyak nem izzitanak?

Mert az enyem melegen indul de hidegen legutobb reggel csak 8-9 hosszu inditozas utan indult csak be.

Elore is kosxi a valaszt.

 

Elküldve
38 perce, enjoy írta:

Sziasztok.

Olyan letezik hogy dizel motor egyaltalan nem akar beindulni ha az izzitogyertyak nem izzitanak?

Mert az enyem melegen indul de hidegen legutobb reggel csak 8-9 hosszu inditozas utan indult csak be.

Elore is kosxi a valaszt.

 

Persze..az izzítás hiánya, vagy gyengesége nagyban megnehezíti a téli indítást. Nagy hidegben, mínuszokban, van hogy el sem indul, mert nem képes a gázolajat berobbantani. Szokták használni az indító sprét, de ez szerintem nem tesz jót a motornak. 

  • Like 1
Elküldve
1 órával ezelőtt, zotya975 írta:

Persze..az izzítás hiánya, vagy gyengesége nagyban megnehezíti a téli indítást. Nagy hidegben, mínuszokban, van hogy el sem indul, mert nem képes a gázolajat berobbantani. Szokták használni az indító sprét, de ez szerintem nem tesz jót a motornak. 

Köszi a Választ :-)

És abban tudnál segíteni hogy merre találom az izzítógyertyákat? Vagy inkább ne nyúljak hozzá?

Elküldve
1 órával ezelőtt, enjoy írta:

Köszi a Választ :-)

És abban tudnál segíteni hogy merre találom az izzítógyertyákat? Vagy inkább ne nyúljak hozzá?

Szerintem a srác itt pont azokkal játszik:

 

A legjobb talán kiszerelve közvetlenül az akkura tenni őket, és gyorsan fel kell izzaniuk. Ha csak ellenállást, szakadást mérsz az még nem biztos hogy jó gyertyát jelent. Azt azért tudni kell, hogyha nagyon régen nem voltak kiszedve ritkán de előfordul hogy beletörik. Ha nem indul meg ( csavarlazítózás után) akkor ne erőltesd.

Elküldve
On 03/11/2016 at 19:40, zotya975 írta:

Szerintem a srác itt pont azokkal játszik:

 

A legjobb talán kiszerelve közvetlenül az akkura tenni őket, és gyorsan fel kell izzaniuk. Ha csak ellenállást, szakadást mérsz az még nem biztos hogy jó gyertyát jelent. Azt azért tudni kell, hogyha nagyon régen nem voltak kiszedve ritkán de előfordul hogy beletörik. Ha nem indul meg ( csavarlazítózás után) akkor ne erőltesd.

Köszi a segítséget. leellenőriztem 4-ből kettő nem szikrázik akkor hétfőn neki kell ugrani :-)

Elküldve
9 órája, enjoy írta:

Köszi a segítséget. leellenőriztem 4-ből kettő nem szikrázik akkor hétfőn neki kell ugrani :-)

Csak óvatosan nehogy beletörjön valamelyik.

Elküldve

Na most omlottam össze. Fél napon át faragtam bele a spirálos meghajtást, majd berakom az órát a helyére, és a fordulatszámmérő meg se mozdul. Gondoltam összefüggésbe lehet a jeladós km/h-val, 3 saru ment róla rá a panelra, hát maga a panelt ráforrasztottam a km/h nyákra, így olyan mintha ugyanúgy benne lenne a gyári sebeségmérő óra. De így sincs változás. Megtudja valaki mondani, bárki, hogy most mi a f...... baja van? :@

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok.

Azt szeretnem kerdezni hogy veszit e az ertekebol egy olyan corsa amelyik uj alvazszamot kapott mert a regit megette a rozsda?

Minden hivatalosan tortent forgalmiban rogzitve van.

Elore is koszi a valaszt :-)

Elküldve
10 órája, tgabika76 írta:

Mondjuk ha nem passzol a forgalmiban levő vázszám az autón levővel, akkor az azért sokat ront az autó értékén...:-)

Nem is merem feltételezni hogy bárki nem hivatalos úton intézi az ilyen dolgokat....:) Amúgy érdekesség képen, ha jól tudom alvázat nem lehet cserélni csak motort. 

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok. Adott egy 97es x10xe motoros corsa. Az a gond vele hogy ingadozik az alapjarat, gazadasra megtorpan. Már 3 szerelonel volt én vagyok a negyedik akitől megoldást vár a tulaj. Az előző 3 cserélt legtomeg merot , lambda szondat, fojtoszelep potit, alapjarat állító motort semmi változás. Olvastam hogy szokott vizgomba gond lenni, ha lehuzom róla a csatit szépen jár a motor veszi is a lapot. Cserére hozattam másik vizgombat, ugyan az 3 cseredarabbal is.

Vezeték a vizgombatol motorvezerloig kimerve, oké.

Valami ötlet?

Elküldve
On 2016. 11. 29. at 7:41, Dj Menyus írta:

Sziasztok. Adott egy 97es x10xe motoros corsa. Az a gond vele hogy ingadozik az alapjarat, gazadasra megtorpan. Már 3 szerelonel volt én vagyok a negyedik akitől megoldást vár a tulaj. Az előző 3 cserélt legtomeg merot , lambda szondat, fojtoszelep potit, alapjarat állító motort semmi változás. Olvastam hogy szokott vizgomba gond lenni, ha lehuzom róla a csatit szépen jár a motor veszi is a lapot. Cserére hozattam másik vizgombat, ugyan az 3 cseredarabbal is.

Vezeték a vizgombatol motorvezerloig kimerve, oké.

Valami ötlet?

 

11 órája, Adam1 írta:

Én csak annyit tudok mondani, hogy ez az X10XE, meg az X12XE is ilyen torpanós fajta, persze ez nem segít rajtad...

EGR-takarítás, falazás?

Elküldve
6 órája, Dj Menyus írta:

EGR-t nem kéne beírja hibának? Az még nem volt bántva. Nyitva maradna amitől elszegényedik a keverék?

Csak akkor ír hibát ha megragad teljesen szerintem, ha csak kicsit szorul akkor még nem biztos. Pölö igen.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.