Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! 96-os Corsa 1.2 (C12NZ) 45Le benzines... Főleg városban használom, oda elég...Bár eddig se voltam megelégedve feltétlen a fogyasztásával 7-8 L körül volt, de egy két hónapja irreális...10,5-11 L!!! És ez nem vicc...Tudom hogy dugó stb, de ez egy kis autóhoz képest akkor is durva túlzás. Mi lehet a gond? Van tippetek? Mit kéne megnézetni, mert hogy valami gáz van az biztos, vagy ez lenne még is "normális"?! Köszi előre is.

Elküldve
3 perce, rolandgyorgy írta:

Sziasztok! 96-os Corsa 1.2 (C12NZ) 45Le benzines... Főleg városban használom, oda elég...Bár eddig se voltam megelégedve feltétlen a fogyasztásával 7-8 L körül volt, de egy két hónapja irreális...10,5-11 L!!! És ez nem vicc...Tudom hogy dugó stb, de ez egy kis autóhoz képest akkor is durva túlzás. Mi lehet a gond? Van tippetek? Mit kéne megnézetni, mert hogy valami gáz van az biztos, vagy ez lenne még is "normális"?! Köszi előre is.

Lambda szonda, kétvezetékes vízhőfok jeladó, összeomlott kipufogó dob, katalizátor, a fogyasztást hogyan mérted? Pontos mérés: teletank, megteszel pölö 400kilométert, teletank ugyanott, és osztod a rátankolt mennyiséget a  jelen esetben 4 -el. 

  • Like 1
Elküldve
14 órája, zotya975 írta:

Lambda szonda, kétvezetékes vízhőfok jeladó, összeomlott kipufogó dob, katalizátor, a fogyasztást hogyan mérted? Pontos mérés: teletank, megteszel pölö 400kilométert, teletank ugyanott, és osztod a rátankolt mennyiséget a  jelen esetben 4 -el. 

28 L volt benne mikor tankoltam most van benne 10, mentem kereken 150 Km-et, egyszerű matekkal ez: 11,9 :(( Köszönöm a választ, a kipufogóval nem hiszem hogy baj lenne, inkább lambdára gyanakszom az meg a, mert nem olcsó...:( Tudnál valami jó szakit, műhelyt ahol bemérik, és nem csesznek át egy magamfajta "laikust", ja és nem horror árban?

Elküldve
6 órája, rolandgyorgy írta:

28 L volt benne mikor tankoltam most van benne 10, mentem kereken 150 Km-et, egyszerű matekkal ez: 11,9 :(( Köszönöm a választ, a kipufogóval nem hiszem hogy baj lenne, inkább lambdára gyanakszom az meg a, mert nem olcsó...:( Tudnál valami jó szakit, műhelyt ahol bemérik, és nem csesznek át egy magamfajta "laikust", ja és nem horror árban?

Honnan tudod hogy 28. meg 10? A műszeregység csak tájékoztató jellegű, nem mér pontosan azért szokták a telitankos mérést csinálni. Hát műhelyt sajna nem tudok....

  • Like 1
Elküldve
3 órája, zotya975 írta:

Honnan tudod hogy 28. meg 10? A műszeregység csak tájékoztató jellegű, nem mér pontosan azért szokták a telitankos mérést csinálni. Hát műhelyt sajna nem tudok....

Igen nyilván tájékoztató jellegű, tájékoztat hogy kb mennyi van benne, 26-27-28 L....azzal is tisztában vagyok hogy nem pontos, de ennyit nem csalhat egy műszer. Azért egy 6 és egy 12 L-es fogyasztás között van egy kis különbség...Azért köszi!

Elküldve
2 perce, rolandgyorgy írta:

Igen nyilván tájékoztató jellegű, tájékoztat hogy kb mennyi van benne, 26-27-28 L....azzal is tisztában vagyok hogy nem pontos, de ennyit nem csalhat egy műszer. Azért egy 6 és egy 12 L-es fogyasztás között van egy kis különbség...Azért köszi!

Hát, nincs mit.:)

Elküldve

Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni. Corsa b 95' c12nz hiba jelenség napi használat során néha indítás után a motor beindul majd egyből le is áll. Hibakód kiolvasásnál immo nem kap elég feszültséget. Közben 2 évalatt 2 akksi ment tönkre a mostani is pezseg. Töltő fesz.: 14V körüli plusz minusz 2. Álló helyzetben az áram felvétel elhanyagolható 0.02 A.

Elküldve
36 perce, balazs01 írta:

Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni. Corsa b 95' c12nz hiba jelenség napi használat során néha indítás után a motor beindul majd egyből le is áll. Hibakód kiolvasásnál immo nem kap elég feszültséget. Közben 2 évalatt 2 akksi ment tönkre a mostani is pezseg. Töltő fesz.: 14V körüli plusz minusz 2. Álló helyzetben az áram felvétel elhanyagolható 0.02 A.

Plusz-minusz 2Volt úgy érted, hogy 12-16-között ingadozik? 14Volt körül kell lennie stabilan. 

Elküldve
37 perce, balazs01 írta:

Nem jol irtam 0.2Volt

Az viszont nem gond.  Akkor szokott az akku nagyon pezsegni ha túl nagy a töltőáram. Valamennyi pezsgés a normális töltés velejárója, de a túl intenzív az már nem.

Elküldve
12 órája, zotya975 írta:

Az viszont nem gond.  Akkor szokott az akku nagyon pezsegni ha túl nagy a töltőáram. Valamennyi pezsgés a normális töltés velejárója, de a túl intenzív az már nem.

Mar folyik ki belőle a sav.

Elküldve

Na még egy utolsó kérdéssorozatom lenne.
Miért kemény a kupplungom? (A bowden jó), hogy lehet olvosolni?, valamint ugyanez jellemző a gázpedálra is.
Miért rezeg alapjáraton a váltó+váltó rúd, ha benyomom a kupplungot elhallgat
a hosszbordásszíj rendszerben az egyik vezető vagy feszítő már nagyon cincorog. Fent van a homlokfalnál az a feszítő, konkrétan mi a neve?
 

Elküldve
3 órája, dw.drums írta:

Na még egy utolsó kérdéssorozatom lenne.
Miért kemény a kupplungom? (A bowden jó), hogy lehet olvosolni?, valamint ugyanez jellemző a gázpedálra is.
Miért rezeg alapjáraton a váltó+váltó rúd, ha benyomom a kupplungot elhallgat
a hosszbordásszíj rendszerben az egyik vezető vagy feszítő már nagyon cincorog. Fent van a homlokfalnál az a feszítő, konkrétan mi a neve?
 

Kuplung pedál csapját, a bowdent átt lehet zsírozni ha marad a hiba akkor kuplung szerkezet a hibás. Gázpedálra ugyanez igaz, le kell szedni a gömbfejnél a bekötést a pillangószelepről, olajat kell bele csorgatni, meg kell nézni maga a pillangószelep nem akad-e. Rezgésre: motortartó bakok? A feszítőt nem ismerem, nekem nincs.

Elküldve
4 órája, zotya975 írta:

Kuplung pedál csapját, a bowdent átt lehet zsírozni ha marad a hiba akkor kuplung szerkezet a hibás. Gázpedálra ugyanez igaz, le kell szedni a gömbfejnél a bekötést a pillangószelepről, olajat kell bele csorgatni, meg kell nézni maga a pillangószelep nem akad-e. Rezgésre: motortartó bakok? A feszítőt nem ismerem, nekem nincs.

Pillangó szelep nem csak benzineseknél van?

Elküldve
3 órája, dw.drums írta:

hirtelen gázadásra -és elvételre amúgy ránt a hajtás, lehetséges hogy a bakok kivannak, és mozdul a motor-váltó?

Az is okozhat meg kell nézni őket, szimmetrikusnak kell lennie a két gumituskónak a keretben.

Elküldve
4 órája, dw.drums írta:

hány baknak kell lennie? múltkor alánéztem, talán 2-őt láttam

3-nak ,ebből kettő tulajdonképpen váltótartó bak. Egy van a vezérlés mellett bal oldalon, egy a vezető oldalon, jobb oldalon, egy meg hátul a szélvédő alatt középen a váltókulissza alatt.

Elküldve

sziasztok.

Utóbbi pár hétben nehezen indul az isuzu motoros corsám és most benéztem a motorház alá és azt láttam hogy az üzemanyagszűrőnél le van szakadva két vezeték nem tudja valaki befolyásol e valamit? Lefényképeztem hogy érthetőbb legyen. Indításnál folyamatosan teker csak teker és nagyon nehezen indul be, az aksira rámértem mikor járt a motor és állandó 14,22v-ot mutatott azzal szerintem nem lehet baj.

Előre is köszi a segítséget.

http://www.kephost.com/image/v0Ys

 

Elküldve
23 órája, enjoy írta:

sziasztok.

Utóbbi pár hétben nehezen indul az isuzu motoros corsám és most benéztem a motorház alá és azt láttam hogy az üzemanyagszűrőnél le van szakadva két vezeték nem tudja valaki befolyásol e valamit? Lefényképeztem hogy érthetőbb legyen. Indításnál folyamatosan teker csak teker és nagyon nehezen indul be, az aksira rámértem mikor járt a motor és állandó 14,22v-ot mutatott azzal szerintem nem lehet baj.

Előre is köszi a segítséget.

http://www.kephost.com/image/v0Ys

 

Ez a szűrőfűtés nem? 

Elküldve
On 2016. 10. 20. at 8:23, zotya975 írta:

3-nak ,ebből kettő tulajdonképpen váltótartó bak. Egy van a vezérlés mellett bal oldalon, egy a vezető oldalon, jobb oldalon, egy meg hátul a szélvédő alatt középen a váltókulissza alatt.

Nos, ma alábakoltam a kocsi elejét, beraktam 3-asba, párom pöccögette neki a gázt, én meg sasoltam hol csattog. egyrészt a hajtás csattog, az oldalsó bakok elég feszesek, nem mozognak, de alul a váltó tartó baknál eléggé mozog. Nem látom milyen állapotban van, eléggé retkes, de gondolom annak se kéne 1-2cm-ert mozognia

Elküldve
11 órája, dw.drums írta:

Nos, ma alábakoltam a kocsi elejét, beraktam 3-asba, párom pöccögette neki a gázt, én meg sasoltam hol csattog. egyrészt a hajtás csattog, az oldalsó bakok elég feszesek, nem mozognak, de alul a váltó tartó baknál eléggé mozog. Nem látom milyen állapotban van, eléggé retkes, de gondolom annak se kéne 1-2cm-ert mozognia

Hát annyit szerintem nem...ha eléggé retkes akkor gondolom olajsáros, és az olaj ugye nem tesz jót a guminak hosszú távon.

Elküldve
7 órája, zotya975 írta:

Hát annyit szerintem nem...ha eléggé retkes akkor gondolom olajsáros, és az olaj ugye nem tesz jót a guminak hosszú távon.

A hajtásba a féltengelyek lehetnek kikopva? Amik jönnek ki a váltóbol azon részre gondolok

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.