Davee Elküldve Január30, 2016 Elküldve Január30, 2016 16 órája, Directors írta: Köszi a segítséget! Mégy egy olyan kérdésem lenne hogy az is lehetséges hogy csak a hengerfejet cserélem ki ? Ebben az esetben maradna legalább a motorszám is. Nem kellene vele bíbelődni. A blokk az úgy is ugyan az. Sok munka megspórolható lenne így. Vennék használtan egy hengerfejet, teljesen felújíttatom és kész is lenne. Ahogy zotya is írta azzal semmit nem nyernél, valójában a hengerfeje az 1.2-es és 1.4-esnek ugyan az, ha nem cserélsz blokkot nincs köbcenti növekedés, így semmi sem változna.
Directors Elküldve Január30, 2016 Elküldve Január30, 2016 On 2016. 01. 29. at 16:00, Davee írta: Semmit, ha a régi is ugyan olyan puritán mint az új. Tehát nincs bent immo, vagy ugyan úgy van bent mint az előzőben, akkor maradhat a köteg is. Igazából ECU-t sem lenne muszáj, mert az 1.2-es is viszi, de jobb ha az 1.4-é van bent. Köszi mindkettőtök segítségét. 2
Sanyi0522 Elküldve Január30, 2016 Elküldve Január30, 2016 Sziasztok! Opel B corsa 1.2i tipusu autom 1994es évjáratú kb 1 honapig minden hideg inditáskor kb 10-15 másodpercet dadogott de utánna járt a motor nomáisan. 2 napig nem volt használva és probáltam indítani, a motor forog de nem indul...Behúzásra se indul.... Mi lehet a probláma??? Válaszokat előre is köszönöm
Adam1 Elküldve Január31, 2016 Elküldve Január31, 2016 Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a TID órája néha késik? Tegnap pl 16:55-kor mentem az autóval, majd letettem egy másfél órára (Tesco), mikor 18:30 kor jöttem el, indítottam, akkor már 18:07-et mutattott. De ez már nem az első eset. C12NZ-ről van szó, egy 68 amperes Banner akku van benne, ami a diesel Vectrámból kopott ki, amiben gyengélkedett, de a Corsát hidegen-melegen kifogástalanul indítja. Múlt év decembere óta van benne ez a Banner akku, azelőtt egy szintén 68 amperes volt benne, csak Varta, ami másfél évig volt benne. A másfél év alatt nem fordult elő ilyesmi, kivéve múlt év decemberben, amikor 2 hét állás alatt késett majdnem 1 napot a TID órája. És pont azért cseréltem akkut, mert arra gyanakodtam. De ezek szerint nem. Szerintetek mi lehet a gond?
Davee Elküldve Január31, 2016 Elküldve Január31, 2016 5 órája, Adam1 írta: Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a TID órája néha késik? Tegnap pl 16:55-kor mentem az autóval, majd letettem egy másfél órára (Tesco), mikor 18:30 kor jöttem el, indítottam, akkor már 18:07-et mutattott. De ez már nem az első eset. C12NZ-ről van szó, egy 68 amperes Banner akku van benne, ami a diesel Vectrámból kopott ki, amiben gyengélkedett, de a Corsát hidegen-melegen kifogástalanul indítja. Múlt év decembere óta van benne ez a Banner akku, azelőtt egy szintén 68 amperes volt benne, csak Varta, ami másfél évig volt benne. A másfél év alatt nem fordult elő ilyesmi, kivéve múlt év decemberben, amikor 2 hét állás alatt késett majdnem 1 napot a TID órája. És pont azért cseréltem akkut, mert arra gyanakodtam. De ezek szerint nem. Szerintetek mi lehet a gond? TID kijelző csatlakozók meg lettek már forrasztva?
Adam1 Elküldve Január31, 2016 Elküldve Január31, 2016 2 hours ago, Davee said: TID kijelző csatlakozók meg lettek már forrasztva? Nem nyúltam még hozzájuk, 2011-ben vettem hozzá ezt a komplett bontott kijelzőt. Gondolod, hogy néha megszakad a tápellátása?
Davee Elküldve Január31, 2016 Elküldve Január31, 2016 22 perce, Adam1 írta: Nem nyúltam még hozzájuk, 2011-ben vettem hozzá ezt a komplett bontott kijelzőt. Gondolod, hogy néha megszakad a tápellátása? Igen, típushibája sajnos, vedd ki a kijelzőt fordítsd ki finoman a panelt és át kell forrasztani az összes érintkezőjét újra, arra is figyelj, hogy minden pin egy vonalban legyen, ne legyen becsúszva.
bazsikem Elküldve Február1, 2016 Elküldve Február1, 2016 Sziasztok! Aksit kellett cserélnem, 8 év után beadta a régi a kulcsot. Lemértem az újat és az alapjárati töltőfeszültségem 13,5 volt. Azt szeretném csak megkérdezni,hogy ez jó érték-e? (x12XE).ú Előre is köszönöm a válaszokat!
Davee Elküldve Február1, 2016 Elküldve Február1, 2016 2 órája, bazsikem írta: Sziasztok! Aksit kellett cserélnem, 8 év után beadta a régi a kulcsot. Lemértem az újat és az alapjárati töltőfeszültségem 13,5 volt. Azt szeretném csak megkérdezni,hogy ez jó érték-e? (x12XE).ú Előre is köszönöm a válaszokat! Sajnos nem jó, a minimum 13,8 a normál 14,2V
rolandgyorgy Elküldve Február6, 2016 Elküldve Február6, 2016 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni rádió csere, illetve beszerelés ügyben. Corsámban a "drága" volt tulaj fejegység helyett egy üresen tátongó lyukat hagyott... Szeretnék venni valami rádiót, hogy szóljon valami muzsika. Viszont se keret se semmi nincs bent jelenleg..Vannak univerzális keretek illetve biztos vannak olyan rádiók amikhez adnak fém beszerelő keretet is, kell még valami a rögzítéshez? Pl a képen látható "valami"? Fel kell kutatnom bontót, vagy ez nem is kell feltétlen? Mire kell odafigyelnem? Köszi előre is mindenkinek.
marton.csaba2 Elküldve Február6, 2016 Elküldve Február6, 2016 (edited) T rolandgyogy! "... rádiók amikhez adnak fém beszerelő keretet is ..." PL:Kenwood KMM-102AY "... képen látható "valami"..." A gyári Blaupunkt Car 300 beszerelő kerete. "... kell még valami ..."ISO-DIN antenna csatlakozó átalakító. Módosítva Február6, 2016 : marton.csaba2 1
Puffi Elküldve Február7, 2016 Elküldve Február7, 2016 Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy van egy corsam 93-as c14nz-s, központi záras az autó kulcsos na most mikor be zárom az autót azt csinálja hogy el fordítóm a kulcsot le csúsznak a zárak de amint le zártak már újra vissza nyitnak a zárak és ezt el játszom 2-3 szór utána talán zárva marad az autó de van hogy kézzel kell le nyomnom a zárakat hogy le tudjam zárni. Valaki esetleg meg tudná mondani hogy mi lehet a gond? A zárakat belülről meg olajoztam a csuszkákat a kárpiton belül és így is csinálja.
Davee Elküldve Február7, 2016 Elküldve Február7, 2016 5 órája, Puffi írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy van egy corsam 93-as c14nz-s, központi záras az autó kulcsos na most mikor be zárom az autót azt csinálja hogy el fordítóm a kulcsot le csúsznak a zárak de amint le zártak már újra vissza nyitnak a zárak és ezt el játszom 2-3 szór utána talán zárva marad az autó de van hogy kézzel kell le nyomnom a zárakat hogy le tudjam zárni. Valaki esetleg meg tudná mondani hogy mi lehet a gond? A zárakat belülről meg olajoztam a csuszkákat a kárpiton belül és így is csinálja. Zárszerkezet akad ezért visszahúz a motor, valószínűleg a vezető oldali, mert az a fő motor. Ki kell venni a szerkezetet és megnézni, azt bezsírozni!
Puffi Elküldve Február7, 2016 Elküldve Február7, 2016 50 perce, Davee írta: Zárszerkezet akad ezért visszahúz a motor, valószínűleg a vezető oldali, mert az a fő motor. Ki kell venni a szerkezetet és megnézni, azt bezsírozni! Ertem köszönőm
bazsikem Elküldve Február8, 2016 Elküldve Február8, 2016 On 2016. 02. 01. at 18:54, Davee írta: Sajnos nem jó, a minimum 13,8 a normál 14,2V Köszönöm. Sejtettem, hogy így lesz. Lelkes amatőrként egy potméterrel felfedezhető a hiba forrása?
Davee Elküldve Február8, 2016 Elküldve Február8, 2016 8 órája, bazsikem írta: Köszönöm. Sejtettem, hogy így lesz. Lelkes amatőrként egy potméterrel felfedezhető a hiba forrása? Potméterrel? :D
bazsikem Elküldve Február9, 2016 Elküldve Február9, 2016 Persze én azzal is megcsinálom. Milyen pontok között kellene megnéznem a feszültséget? 190000 km után már elkophatnak a szénkefék?
SKIFEKETE Elküldve Február9, 2016 Elküldve Február9, 2016 Sziasztok! Keresnék tanksapka központi zár rudazatot. (Motor megvan) Ha esetleg valakinél van elfekvőben hálásan megvenném
Davee Elküldve Február9, 2016 Elküldve Február9, 2016 2 órája, bazsikem írta: Persze én azzal is megcsinálom. Milyen pontok között kellene megnéznem a feszültséget? 190000 km után már elkophatnak a szénkefék? Persze, van akinek előbb is, de a fesszabályzóval van általában gond.
Monday Elküldve Február22, 2016 Elküldve Február22, 2016 Helló, A következő problémával fordulnék hozzátok: Adott egy 1.2-es X12SZ motorú B Corsa. Elkezdett szarakodni a Lambdaszonda, alapjárat mászkált is össze vissza miatta (alapjárati motorból is kapott újat), de indult gond nélkül, majd 1 hete reggel a parkolóból való kiállásnál elkezdett dadogni a motor, amikor tolatásból megálltam, majd lefulladt. Onnantól kezdve nem volt hajlandó beindulni, csak tekert a motor indításnál de nem indult, mintha nem kapna benzint. AC Pumpa csere meg volt, gyújtókábelek, gyertyák cseréje is, kapott új lambdaszondát, akksit, benyaszűrőt, de semmi, továbbra is ugyanez a gond. A csövekben van benzin, tehát a pumpa működik (az előző is működött, próbálva), a gyertyák adnak szikrát, de se kép se hang. Találkozott már valaki ilyennel? Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gyíkja?
zotya975 Elküldve Február22, 2016 Elküldve Február22, 2016 42 perce, Monday írta: Helló, A következő problémával fordulnék hozzátok: Adott egy 1.2-es X12SZ motorú B Corsa. Elkezdett szarakodni a Lambdaszonda, alapjárat mászkált is össze vissza miatta (alapjárati motorból is kapott újat), de indult gond nélkül, majd 1 hete reggel a parkolóból való kiállásnál elkezdett dadogni a motor, amikor tolatásból megálltam, majd lefulladt. Onnantól kezdve nem volt hajlandó beindulni, csak tekert a motor indításnál de nem indult, mintha nem kapna benzint. AC Pumpa csere meg volt, gyújtókábelek, gyertyák cseréje is, kapott új lambdaszondát, akksit, benyaszűrőt, de semmi, továbbra is ugyanez a gond. A csövekben van benzin, tehát a pumpa működik (az előző is működött, próbálva), a gyertyák adnak szikrát, de se kép se hang. Találkozott már valaki ilyennel? Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gyíkja? Az hogy a pumpa működik, és a csövekben van benzin egy dolog. Nézd meg hogy indítózás közben rendesen porlaszt-e be a pillangószelepre. Ha leveszed azt a nagy fekete kupakot amibe a harmonika levegő cső belemegy akkor látszik. Szikra is lehet gyenge, és a hengerben nyomás alatt már nem adja le. Mozgasd indítózás közben a csatiját, vagy ha teheted próbáld meg egy másik trafóval.
gyuri80 Elküldve Február22, 2016 Elküldve Február22, 2016 (edited) Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam egy b corsát hazahoztam ment szépen csak nagyon vacakolt az alapjárat. (14 i 1996 os) Kipucolgattam injektort alapjárati motort stb. Ki akartam próbálni mit sikerült javítani de az indításkor kattant a zárbetét a gyújtáskapcsolóba és eltörött. Kibontottam a műszerfalat hogy le tudjam varázsolni a gyújtáskapcsolót kiszedtem a törött zárbetétet , tettem újat. Összeraktam és azóta a kocsi beindul pár másodpercre majd leáll. Kivillogtattam a hibát. 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas . Ha valakinek van valami jó ötlete megköszönném. Kilométerórát vagy 10 szer megmozgattam hátulján nincs összezárva semmi. A sárga kontroll lámpa elkezd villogni ekkor áll le a motor. Válaszotok előre is köszönöm! Tisztelettel ! Gyuri Módosítva Február22, 2016 : gyuri80
zotya975 Elküldve Február23, 2016 Elküldve Február23, 2016 On 2016. 02. 22. at 13:51, gyuri80 írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam egy b corsát hazahoztam ment szépen csak nagyon vacakolt az alapjárat. (14 i 1996 os) Kipucolgattam injektort alapjárati motort stb. Ki akartam próbálni mit sikerült javítani de az indításkor kattant a zárbetét a gyújtáskapcsolóba és eltörött. Kibontottam a műszerfalat hogy le tudjam varázsolni a gyújtáskapcsolót kiszedtem a törött zárbetétet , tettem újat. Összeraktam és azóta a kocsi beindul pár másodpercre majd leáll. Kivillogtattam a hibát. 15 Hűtőközeg hőszenzor – feszültség túl magas . Ha valakinek van valami jó ötlete megköszönném. Kilométerórát vagy 10 szer megmozgattam hátulján nincs összezárva semmi. A sárga kontroll lámpa elkezd villogni ekkor áll le a motor. Válaszotok előre is köszönöm! Tisztelettel ! Gyuri Ha van immó karika a gyujtáskapcsolónál, akkor esélyes hogy indításgátlóval felszerelt az autó, az új zárbetéthez kapott kulcsban meg nincs csipp. Esetleg a csip a burkolatra volt ragasztva, ami most leesett. Ha szemre a régi kulcs csippes közel kell tenni indításkor, ha van immo karika de a kulcs sima, körbe kell nézni a padlón hátha ott lesz. A hibakódra nincs ötletem, de ha az autó a zárbetét csere előtt működött, akkor először itt kellene keresgélni.
ivoviz Elküldve Február25, 2016 Elküldve Február25, 2016 Sziasztok! Vettem egy fordulatszámmérős km óra egységet, amiben 179ekm van, a régi nem fordulatszámmérősben pedig 140ekm volt. Ezt a differenciát hogyan lehetne koorigálni? Nem szeretném, hogy ebből hivatalosan gond legyen, mert ugye rögzítve is van a km óra állás. Eszerint a videó szerint ha a nullázót nyomva tartom a felette lévő skálán a számsor melletti fogaskereket lehet mozgatni, de ez sem működik, sejthető is volt, hogy hülyeség, mert a felső számsort másik kis fogaskerék rögzíti egy másik tengelyen.
Davee Elküldve Február26, 2016 Elküldve Február26, 2016 20 órája, ivoviz írta: Sziasztok! Vettem egy fordulatszámmérős km óra egységet, amiben 179ekm van, a régi nem fordulatszámmérősben pedig 140ekm volt. Ezt a differenciát hogyan lehetne koorigálni? Nem szeretném, hogy ebből hivatalosan gond legyen, mert ugye rögzítve is van a km óra állás. Eszerint a videó szerint ha a nullázót nyomva tartom a felette lévő skálán a számsor melletti fogaskereket lehet mozgatni, de ez sem működik, sejthető is volt, hogy hülyeség, mert a felső számsort másik kis fogaskerék rögzíti egy másik tengelyen. Óra szétvesz, számlap levesz, szemből minden tárcsa felett a rögzítőhöz benyúlsz pici csavarhúzóval és felemeled, akkor tudod forgatni, másik megoldás, hogy finoman kiütöd a tengelyt, beállítod és vissza.
Recommended Posts