kiwi1hu Elküldve Február5, 2005 Megoszt Elküldve Február5, 2005 Sziasztok! A követlezö a problémám:(Lehet hogy kicsit hosszú lesz! (Delco komputeres, 2db kék csatis) A hibajelenség: -A motor hidegen nehezen indul mindig leáll ,dadog szóval katasztrofa. Rálépek a gázra nagynehezen felpörög elengedem és leáll. Melegen össze vissza jár és ha lepadlozóm a gázt behörög. Volt már Opel szervizben mindent ráaggadtak de semmi.Vezérlést is megnézték. Én is ráraktam a müszerem és ha meghajtom ha éppen megy akkor max gáz közelében bevillan a check lámpa és elfogy az erö. Ezt A hibát írja ki:Lambda probe , poor mixture. A lambda szonda értéke 4.43mV -ra esik le mikor behörög és elmegy menet közben az erö.Ilyenkor üresjáratban felpörög ott oké de terhelve után megszünik a hiba majd padlógáz és kis idö mulva megint check lámpa. Már kitakaritottam a injektort mindent kimostam . Alapjárati motor lett cserélve ,höfokgomba lett cserélve ,lambda szonda lett cserélve,forgattytyusszög jeladó rendesen müködik ,egr szelep is jó, kogogásérzékelö is jó,kompresszió 12 BAR.,a Beszivot levegö mennyiség jeladó szenzor is rendesen mér, szikra van rendesen, ma raktam be új Bosch gyertyákat,gyertya kábel 6-8kohm között van,vákum csöveket ledugoztam a Fékszervó rásegitö is oké nincs kiszakadva.megmértem az üzemanyag nyomást is ( Datában kb 0.78bar-t ír) de azzal nem gyorsul üresjáratban sem ,felemeltem 1.5 -re igy úgy ahogy oké....szóval amit az Autodatában láttam leirva értékeket minden oké. Az alapjárati elögyújtás 10 fok közelében van. Befecs idö 1-2 ms. A lamda szonda értéke igy is gyanús mert nem ingadozik meleg motornál 200mV-900mV között mint álltalában kellene hanem 300-400mV közelében mocorog. Az elögújtás ha odalépek neki és behörög a szonda érték lesik akkor átugrik negativba az elögyújtás majd visszatér. A kipufogó végén alig jön ki nyomás az is gyanus. Ha lepadlozom gyenge de ha visszaengedem a gázt sokkal jobban jön a luft de néha puffogva. Hát szoval minden átmértem töviröl - hegyire de semmi. Márt teljesen da meg vissza vagyok!! Tudna valaki segiteni mi lehet a gond vagy mit nézek még meg ???????? a válaszokat ide is várom kiwi1hu@freemail.hu Elöre is köszönöm!!!!!!!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február6, 2005 Megoszt Elküldve Február6, 2005 kezdd el lebontani a kipufogót, ott is lehet folytás ami miatt nem megy a motor. Nekem a Wartburgom csinált ilyet, tudom az nem opel, de hasonló volt a helyzett annál is,levettük a kifuffot, és viszajött az erő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Február6, 2005 Megoszt Elküldve Február6, 2005 Pl Corsa B topikba mehetet volna kapásból... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február6, 2005 Megoszt Elküldve Február6, 2005 Pl Corsa B topikba mehetet volna kapásból... igen át is került közben oda, ezt pedig lezárom Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Átneveztem Corsa B topiknak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Sziasztok! A '97 előtti és '97 utáni Corsa B modellek között mi a különbség? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 Elvileg csak külsőleg történt némi fazonigazítás, meg az X10XE moci?Utóbbiban nem vagyok biztos, de az elejében igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Január10, 2006 Megoszt Elküldve Január10, 2006 pl. más a jel az elején már nem fekete kör alapon van, hanem külön fémből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 A formai különbségekkel tisztában vagyok (első-hátsó lökös, díszrács, embléma). Amikor tört a kocsi, akkor erre nagyon oda kellett figyelnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 Ez ide jobban illik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január11, 2006 Megoszt Elküldve Január11, 2006 Ez ide jobban illik. Rizsszem izzó kell oda. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Köszi. Esetleg a szétszedésről van valami infód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január12, 2006 Megoszt Elküldve Január12, 2006 Köszi. Esetleg a szétszedésről van valami infód? Fastrában már cseréltem :) de Corsában még nem. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január16, 2006 Megoszt Elküldve Január16, 2006 Én szerdán "nekiesek". Majd megírom a tapasztalatokat. Talán egy-két képet is csinálok a lépésekről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sipi- Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.) Az első, és legfontosabb, hogy az legyen a sejhajára írva, hogy GSi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Január18, 2006 Megoszt Elküldve Január18, 2006 No igen, de azt bizti nem bevásálásra használták, és költhet rá rendesen a következő tulaj.... Én is majdnem vettem egy fekete gsi-t, itt árulták Kőrösön, csakhogy az állapotához képest elég húzós ára volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 Corsa B vásárlásakor van valami, amire különösen figyelni kell? (tipikus rohadsi helyek, stb.) Az enyém '97-es, de nem rozsdál sehol. Az én véleményem szerint csak a szokásos dolgokra kell figyelni, de talán a szervizes tagok többet tudnak mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VSTC Jani Elküldve Január19, 2006 Megoszt Elküldve Január19, 2006 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 :) Ütős kis gép ami az avatarodban van! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Ütős kis gép ami az avatarodban van! :D Nagyon odavág, de nem hiszem, hogy az Mo-i utakra van tervezve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Nagyon odavág, de nem hiszem, hogy az Mo-i utakra van tervezve. :) Itt kecsón is van egy ehhez hasonló szépség, v.mi gyöngyházkagylómetál vagy ilyesmi a festése, nagyon igényes, szép darab, a mocija pedig X16XEL.Szal melózott vele a srác rendesen. Próbáltunk vele kontaktolni a közös CP talik alkalmával, de hogyismondjam.Nem vagyunk egy hullámhosszon, ezért ez a dolog elmaradt.De az autója nagyon ott van, nagyon megy, és nagyon szép. :D Egyébként ha jól sejtem, akkor ERRŐL az autóról van szó, kicsit nagyobb felbontásban! Szépeséges kis vas, annyi szent. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Kellene nekem egy kis technikai infó. Hidrotőke cserére készülünk hétvégén. Milyen fejű dugókulcs kell hozzá, hogy leszedjük a szelepdeknit, a vezérműtengelyt és a vezérlés műanyag burkolatát? Ugyanis csak ezeket kérném ki a cégtől, nem pedig az egészet. Kell ennél többet bontani a cseréhez? Esetleg tippeket, ötleteket szívesen fogadok a munkához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Kellene nekem egy kis technikai infó. Hidrotőke cserére készülünk hétvégén. Milyen fejű dugókulcs kell hozzá, hogy leszedjük a szelepdeknit, a vezérműtengelyt és a vezérlés műanyag burkolatát? Ugyanis csak ezeket kérném ki a cégtől, nem pedig az egészet. Kell ennél többet bontani a cseréhez? Esetleg tippeket, ötleteket szívesen fogadok a munkához. A vezérléshez és a vezérműtengelyhez nem kell nyúlni a hidrotőke cserénél. Leveszed a szelepfedelet és már látod is mi kel hozzá. Új pakolás a szelepfedél alá az biztos. Ezek felülvezérelt és felülszelepelt motorok tehát a hidrotőke a veztengely fölött van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január20, 2006 Megoszt Elküldve Január20, 2006 Köszönöm a gyors választ! Már csak egy kérdés: a szelepdeknit milyen (hányas) fejű csavar fogja le? Ja, ecotec motor, X14XE a motorkód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts