ZsomegaB Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Üdvözlet mindenkinek! Jó ideje vesződök a 2.5 V6-os Omegámmal. Gépműhelyben történő hengerfej felújítás (sikoltatás, szelepfenék stb) után visszaraktam a hengerfejeket. A vezérlést az összejelölések szerint összeraktam, és bár a motor működik és a motorelektronika sem jelez ki hibát, látszólag minden rendben. De nagyon erős szelephangja van az autónak. Nem is járattam sokáig (max. 2-3 perc). Mi lehet az ok? Lehet pontosítani a vezérlésen? Hogyan? Vagy hidrotöke probléma lehet a hengerfej javítás után?
greg Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Én a Vectrán cseréltem 2 hete hidrotőkét és himbákat, de kellett jónéhány perc, mire a szelephang eltűnt... Először nagyon zajos volt, ez köbö 10-20 mp alatt eltűnt, majd lassan "bedagadt" és elhallgatott, de én 10 percet járattam.
komega Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 Járasd nyugodtan, (már ha biztos vagy benne hogy minden stimmel) aszelphang lassan szűnik meg. Melegítsd fel a mocit, utána pörgesd 3-5 ezren amíg el nem halkul. A hidrotőke lassan veszi fel az olajat.
Flowachild Elküldve Február3, 2005 Elküldve Február3, 2005 A hidrotőke lassan veszi fel az olajat. Ezt bármelyik indulásnál meg lehet tapasztalni. :wink:
komega Elküldve Február4, 2005 Elküldve Február4, 2005 Neked A omegád van ugye? Ha minden indulásnál varrógép hangja van, az nem jelent túl jót. Lehet hogy nemsokára cserélned kell a hidrotőkéket. Vagy ki kell venni őket és kipucolni (satuban összenyomni és gázolajban áztatni) Esetleg nem árt kicserélni időben az olajat. :wink:
Flowachild Elküldve Február4, 2005 Elküldve Február4, 2005 Neked A omegád van ugye? ...az is akad egy pár darab. :wink: De a V6-osra céloztam fent. Szomorú is lennék, ha a nemrégiben generálozott C20NE-m ilyen hangokat adnak ki...! :)
Recommended Posts