zotya975 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Mennyi hely van szerelni...így könnyű :D Így mókásabb volt. Naja...a réz fékcsövet szerelve vetted, vagy peremezted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Naja...a réz fékcsövet szerelve vetted, vagy peremezted? Akkor még nem volt peremező itthon. Azért lett felemás, mert acélból volt stimmelő hollanderekkel, viszont ami réz lett olyat nem lehetett készen kapni. Persze aztán nem is volt jó a hollander, mert nem szedtem szét előtte, úgyh azt még cseréltetni kellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bubuta Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Naja...a réz fékcsövet szerelve vetted, vagy peremezted? Az a bolt ahol én veszem a fék csőveket ráhuzzák a hollandit és meg is peremezik , csak azt kell megmondanom milyen hosszú legyen. Ebben az esetben szerencsém van. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Akkor még nem volt peremező itthon. Azért lett felemás, mert acélból volt stimmelő hollanderekkel, viszont ami réz lett olyat nem lehetett készen kapni. Persze aztán nem is volt jó a hollander, mert nem szedtem szét előtte, úgyh azt még cseréltetni kellett. Muti milyen peremeződ van..én is akarok venni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Muti milyen peremeződ van..én is akarok venni. :rolleyes: Nem emlékszem. Nyáron épületklímáztunk, aztán ahhoz vette az öreg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Nem emlékszem. Nyáron épületklímáztunk, aztán ahhoz vette az öreg. Hát kösz, sokat segítettél... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Hát kösz, sokat segítettél... :D nekem nem ez a neve de ilyenhttp://geniusszerszam.hu/spd/ellient_ct8014/Ellient-Tools-CT8014-Fekcsoperemezo-keszlet Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 nekem nem ez a neve de ilyenhttp://geniusszerszam.hu/spd/ellient_ct8014/Ellient-Tools-CT8014-Fekcsoperemezo-keszlet Hmmm, nem is vészes az ára. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Hmmm, nem is vészes az ára. :icon1: azokat a kis fém dugókat kell beledugni ha rogyasztott opel peremet akarsz csinálni csak előtte lágyítsd ki a csövet mert különben nem lesz szép a rogyasztás Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 azokat a kis fém dugókat kell beledugni ha rogyasztott opel peremet akarsz csinálni csak előtte lágyítsd ki a csövet mert különben nem lesz szép a rogyasztás Ki kell majd cserélnem pár fékcsövet, és arra gondoltam veszek tekercsben és én peremezem. A hollandik jó állapotban vannak azokat tudom használni. Úgy érted melegítsem meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Lágy rézcsövet vegyél és akkor nem kell melegíteni. M10 hollanderek se vészes áron vannak, Én egyúttal azokat is cseréltem. Nekem is van peremezőm, a Calin az összes fém benzi csövet kicseréltem rézre. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Lágy rézcsövet vegyél és akkor nem kell melegíteni. M10 hollanderek se vészes áron vannak, Én egyúttal azokat is cseréltem. Nekem is van peremezőm, a Calin az összes fém benzi csövet kicseréltem rézre. :D De azok vastagabbak mint a fékcső nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Lágy rézcsövet vegyél és akkor nem kell melegíteni. M10 hollanderek se vészes áron vannak, Én egyúttal azokat is cseréltem. Nekem is van peremezőm, a Calin az összes fém benzi csövet kicseréltem rézre. :D A réz az nem fém Lali? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 A réz az nem fém Lali? :D Passz, de vannak erre specializálódott népcsoportok... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 :D :D :D Még jó, hogy a diák gyerek figyel. :smartass: Fém = acél a fenti hszemben. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Ha egyszerre blokkol mind a 4 kerék, akkor nincs forgásjel sehonnan, az ABS pedig azt hiszi áll az autó. Ilyenkor hogyan is dolgozzon? :) Az ABS arra való, hogyha egy vagy több keréktől nem érzékel forgásjelet fékezéskor, akkor eleressze a nyomást a fékkörökből. Az ESP pedig ennek az ellentétje, az egy szivattyúval bármikor "fékez" helyettünk, akár külön-külön egy kereket is. De az már más tészta :) Az abs hóban NEM működik. Pláne nem a mieink... Ezek valószínűleg első generációs ABS-ek amik, tényleg inkább csak aszfalton hatásosak. De egyébként pont arra lett kifejlesztve ez az egész, hogy fékezés esetén irányítható maradjon az autó. Hóban is, jégen is, vizen is, aszfalton is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 A 22 es astra nem jó a dobra mert befele a 25 -ös jobban belóg az nem plug&play és nem is átalakítható. A duplába csak a saját főféke pászol. Köszi. Tehát, ha veszek egy bontott B Vectra dupla devandert főfékhengerrel együtt, akkor ezzel az elosztó kockával simán felrakhatom a traktorra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 25 mmes főfékhengert, ATE-t egy évig kerestem, elég kevés ilyen van. 2.5 / 2.6 B2 Vekiken volt csak. Átmérőket tudod mekkora? Illetve mivel dupla dob van, ezért a főfékhenger is előrébb kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 25 mmes főfékhengert, ATE-t egy évig kerestem, elég kevés ilyen van. 2.5 / 2.6 B2 Vekiken volt csak. Átmérőket tudod mekkora? Illetve mivel dupla dob van, ezért a főfékhenger is előrébb kerül. Nem gond ha előbb kerül a főfékhenger, van elég hely. És a csövekkel sem lesz gond, mert az elosztóhoz kell ugyis másik két cső. Az pedig szerintem mindegy hogy milyen főfékhenger van a dobhoz, ha hozzávaló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Köszi. Tehát, ha veszek egy bontott B Vectra dupla devandert főfékhengerrel együtt, akkor ezzel az elosztó kockával simán felrakhatom a traktorra? igen simán felmegy és az elosztóval tökéletes lesz .kb 3cm rel lesz előrébb a dob de a főfék meg annyival rövidebb.bementem a bontóba simán volt még keresni sem kellett 25mm munkahengert ez egy z18xe n volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 igen simán felmegy és az elosztóval tökéletes lesz .kb 3cm rel lesz előrébb a dob de a főfék meg annyival rövidebb.bementem a bontóba simán volt még keresni sem kellett 25mm munkahengert ez egy z18xe n volt Köszi.Kell a rúd is, a pedáltól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCY Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Na, Wegapower kartács segítségével bontóztam én is egy fékcső elosztót: Kemény 1000JMF volt az ára, egy jobbkormányos G astra Kombiból származik. Ha nem mondja hogy van ilyen, akkor szerintem még mindig szopnék az abs-es főfékhengerrel, így viszont holnap már fel is kerül a cucc. Jól gondolom, hogy ez gyakorlatilag két T-elosztó egyben? Kb. milyen hosszú volt a két rövid fékcső, amit csináltattál hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Az ABS arra való, hogyha egy vagy több keréktől nem érzékel forgásjelet fékezéskor, akkor eleressze a nyomást a fékkörökből. Az ESP pedig ennek az ellentétje, az egy szivattyúval bármikor "fékez" helyettünk, akár külön-külön egy kereket is. De az már más tészta :) Ezek valószínűleg első generációs ABS-ek amik, tényleg inkább csak aszfalton hatásosak. De egyébként pont arra lett kifejlesztve ez az egész, hogy fékezés esetén irányítható maradjon az autó. Hóban is, jégen is, vizen is, aszfalton is :) Akkor most a céges Fabiánkon amikor sárban, hóban megyünk, és már rohadtul szar a tapadás, az első kerék helyben pörög, a hátsó meg áll, kigyullad az ABS lámpa, befékezi az első kerekeket, fékszag terjeng, és az autó szinte lefullad, az az ESP lenne??? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 A 22 es astra nem jó a dobra mert befele a 25 -ös jobban belóg az nem plug&play és nem is átalakítható. A duplába csak a saját főféke pászol. És a 22-es devanderre felmegy valahogy a 25-ös főfék? Akkor most a céges Fabiánkon amikor sárban, hóban megyünk, és már rohadtul szar a tapadás, az első kerék helyben pörög, a hátsó meg áll, kigyullad az ABS lámpa, befékezi az első kerekeket, fékszag terjeng, és az autó szinte lefullad, az az ESP lenne??? :S Igen, vagyis inkább az ASR. (mondjuk az már az ESP része) De ezek mindig kikapcsolhatóak, nem véletlenül. Keress valahol egy esp gombot. A régin itt: http://i228.photobucket.com/albums/ee41/woz2k/Fabia%20VRS/DSC08950.jpg Az újon itt: http://ipocars.com/imgs/a/g/p/m/o/skoda__fabia_1_2_tsi_ambition_esp_klimatic_wheel____2011_3_lgw.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január27, 2014 Megoszt Elküldve Január27, 2014 Igen, szerencsétlen próbálná fékezni a kipörgő kereket, hogy a forgatónyomatékot a tapadó kerékre vigye át a diffi! Akkor most a céges Fabiánkon amikor sárban, hóban megyünk, és már rohadtul szar a tapadás, az első kerék helyben pörög, a hátsó meg áll, kigyullad az ABS lámpa, befékezi az első kerekeket, fékszag terjeng, és az autó szinte lefullad, az az ESP lenne??? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts