Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Egyenlőre még nem nézték meg az imélt, gondolom zárva vannak, kibacott kiváncsi leszek mit válaszolnak, nem estem nekik hogyan merték elbitorolni a képet, csak rákérdeztem hogy a képen az az ökörhuggyozás fékcső szabályos? :D

Erre kíváncsi leszek mit lépnek... :)

Link to comment
Megosztás:

Így is szerkesztették, egy két jelölést már tettem rá amikor valakinek mutogattam neten. Itt a saját kép:

Gúgli képkeresőbe bekalapálod, hogy "fékcső", és ott a kép az első oldalon, a nyíl nélkül. Az alsó jelölést simán levágták, annyival kisebb a kép.

Link to comment
Megosztás:

Gúgli képkeresőbe bekalapálod, hogy "fékcső", és ott a kép az első oldalon, a nyíl nélkül. Az alsó jelölést simán levágták, annyival kisebb a kép.

Az oké, de egy ilyen tradicionális cégnek amelyik saját bevallások szerint generációk óta ezzel foglalkozik nincs egy tetves fényképük saját munkáról? Amúgy még nem válaszoltak az imélt sem nézték meg.

Link to comment
Megosztás:

Az oké, de egy ilyen tradicionális cégnek amelyik saját bevallások szerint generációk óta ezzel foglalkozik nincs egy tetves fényképük saját munkáról? Amúgy még nem válaszoltak az imélt sem nézték meg.

Ha ezt kitették, lehet hogy ők olyat csinálnak, amit lefényképezni sincs pofájuk :D

Link to comment
Megosztás:

Hátul is tárcsa lesz? Kis szösszenet az első fékekről.

1. 256os fékben 52 mmes dugattyú van.

2. Calibra V6 / Turboban 95ig 54 mmes dugattyú van 284 mmes tárcsával. Kisebb betét.

3. Calibra V6 / Turboban 95től 57 mmes dugattyú van 288 mmes tárcsával. Nagyobb betét.

4. B Vectra 2.0, 2.5 98ig 57 mmes fugattyú van 288 mmes tárcsával. Viszont a B2 B Vekiken már 1.6 oson is 5x110 288mmes fék van, ahol ugyanúgy 57 mmes dugattyú van. Dieseleket nem tudom.

Ha megakarod tartani a 4x100at, akkor a Clio RS tárcsáját szokták felrakni, mert az átmérőben stimmel, viszont kell egy központosítő gyűrű, mert az agyátmérők nem stimmelnek, illetve 1-1 darab 1 mmes alátét a féknyereg alá. Láttam már olyat is, hogy Meriva 4x100 tárcsát raktak fel, de az egy picivel kisebb s lelogott a fékbetét a tárcsáról. Illetve van az még, hogy az 5x110 tárcsát átfúrják 4x100ra, de ez mindenkinek a saját döntése, szívügye. Egy wördben otthon nekem le van írva részletesebben minden, majd este belinkelem.

Főfékhenger is saját döntés, a gyári 22 mmes is jó (lehet), de megfog nöni a nagyobb átmérő miatt a pedálút. Cali V6 / Turbokob 23 mm van, B1 Vekiken is 23 mm, viszont láttam már 1.6 B2 Vekit 25 mmes főfékhengerrel. Calivól stimmel a főfékhenger a 22 mmes helyére, B Vekiből nem, szervodobot is kell cserélni.

Amúgy miért akarod cserélni? Én teljesen meg vagyok elégedve a 256os fékkel + hátul 260as tárcsával, bár 23 mmes főfékhengerrel.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szeretném megtartani a 4x100-at, úgyis megoldható?

És akkor kell nyereg, tárcsa, betét, és esetleg egy nagyobb főfékmunkahenger?

Meg, de az főfékhenger. :) És kell hozzá a 22-es, különben nagyon nagy lesz a pedál útja. De abs nélkülit alig találni.

Hátul is tárcsa lesz? Kis szösszenet az első fékekről.

1. 256os fékben 52 mmes dugattyú van.

2. Calibra V6 / Turboban 95ig 54 mmes dugattyú van 284 mmes tárcsával. Kisebb betét.

3. Calibra V6 / Turboban 95től 57 mmes dugattyú van 288 mmes tárcsával. Nagyobb betét.

4. B Vectra 2.0, 2.5 98ig 57 mmes fugattyú van 288 mmes tárcsával. Viszont a B2 B Vekiken már 1.6 oson is 5x110 288mmes fék van, ahol ugyanúgy 57 mmes dugattyú van. Dieseleket nem tudom.

Ha megakarod tartani a 4x100at, akkor a Clio RS tárcsáját szokták felrakni, mert az átmérőben stimmel, viszont kell egy központosítő gyűrű, mert az agyátmérők nem stimmelnek, illetve 1-1 darab 1 mmes alátét a féknyereg alá. Láttam már olyat is, hogy Meriva 4x100 tárcsát raktak fel, de az egy picivel kisebb s lelogott a fékbetét a tárcsáról. Illetve van az még, hogy az 5x110 tárcsát átfúrják 4x100ra, de ez mindenkinek a saját döntése, szívügye. Egy wördben otthon nekem le van írva részletesebben minden, majd este belinkelem.

Főfékhenger is saját döntés, a gyári 22 mmes is jó (lehet), de megfog nöni a nagyobb átmérő miatt a pedálút. Cali V6 / Turbokob 23 mm van, B1 Vekiken is 23 mm, viszont láttam már 1.6 B2 Vekit 25 mmes főfékhengerrel. Calivól stimmel a főfékhenger a 22 mmes helyére, B Vekiből nem, szervodobot is kell cserélni.

Amúgy miért akarod cserélni? Én teljesen meg vagyok elégedve a 256os fékkel + hátul 260as tárcsával, bár 23 mmes főfékhengerrel.

Pont hogy akkor nő a pedálút, ha a kis ffh-t hagyja bent. Na meg a nagy ffh nélkül nem is lesz jelentősebb fékerő növekedés.

Nekem is meriva tárcsa van fent:

IMG_5740.jpg

IMG_5738.JPG

a1_2013_9_19_lxln1lbkbs.jpg

És ahogy mondod, 2mm-t lelóg a betét a tárcsáról. Igazából szerezni kéne hozzá meriva nyeregtartót, és akkor jó lenne, de én most azért nem szaladgálok külön. Viszont annyi még, hogy ehhez a fékhez már csak a 15"-os kerék megy fel, és abból se mind, mint látható nekem az et46-os rendőr felni csak úgy fért el, hogy áramvonalasítottam a nyergeken.

Az 5 lukas tárcsa átfúrkálását meg nagyon nem ajánlom, mert nem tudsz belőle úgy 4 csavarosat csinálni, hogy valamelyik furat ne eesen bele a másikba.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szeretném megtartani a 4x100-at, úgyis megoldható?

És akkor kell nyereg, tárcsa, betét, és esetleg egy nagyobb főfékmunkahenger?

Nagyobb felni, gumi. Maradj a 256-nál. A 60 lóval úgy sem fogsz olyan gyorsan menni, mint én 100 ménnel, és még 160-ról simán megfogja a gépet a 256-os, meg elöl-hátul tárcsa... Inkább költsd a fékre szánt pénzt SE-sítésre.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tényleg féked jó már Zotya? Mi volt a baj, miért lehetett a pedált teljesen benyomni?

Igazából egyenlőre szüneteltetem a javítást, most került a baráti körbe egy 5 ajtós annak szinten ilyen a fékje, meg az a teljesen benyomni sem egyértelmű mert nem padlóig megy a fékpedál. Szóval lehet egy jó féket szerelgetek lassan már egy éve , volt már hasonlóra példa. :D Menet közben próbáltam hosszú lejtőn kitartott fékkel nem süllyedt a pedál, tehát nem ereszt át ( főféket közben cseréltem újra), gyanítom a fékerőszabályzónál van valami mert ha álló autónál de járó motornál izomból taposom ott nyikkan...most állítottam megint a szabályzón ismét az elsők blokkolnak, szóval passz. Amikor elkezdődött a mizéria kimérettem a féket szerintem nem volt olyan vészes.

1312287-20140112-sqhgVH.jpgÁprilisban műszaki, akkor úgyis kiderül most milyen.

Link to comment
Megosztás:

Valakinek nem maradt ki nagyfékesítésből működő kis ffh? Olyan amelyiknél nem a ffh-nél van a patron, tehát az összes menete 10-es. Vevő lennék rá.

Hmm..van egy felujított 20.6.os asszem delco rendszerű de abban 10-es és 12-es a menet pedig nem volt mellette patron...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.