Dáwid Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Hát, lehet csak én vagyok helikopter...de nekem nem okoz gondot, hogy egyik ilyen másik olyan. Ma már 5különböző autóval mentem és mind más volt. Mondjuk az ulysee kuplungja újdonság volt nekem. Konkrétan 2cm volt a pedálút, a váltókar meg a két tükör között minden teret kihasznált... :D Nem mondtam, hogy gondot okoz, de attól még nem szeretem. :D A szitiszervót is el tudtam tekergetni a grandepunciba, de attól még legszívesebben fölgyújtottam volna az egész autót... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Nekem sem volt gond, egyik általam vezetett kocsi sem :) A H astra agyonszervózottsága nem tetszett, akkor sem. Az impala sem tetszett, a camaro viszont igen, és benne a HUD is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Azért még van különbség a fékkörök között, a jobb első és a bal hátsó, ami egy körön van, gyengébb, mint a másik kettő. De nem rossz! Van különbség, lehetne állítgatni az utánállítóval is, de én ezzel már kiegyezek. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fociati Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Sziasztok! Még mindig azzal a istenverte fékkel küszködök. Lecseréltük a főfékhengert, de az semmit sem nyom. se felszerelve, se ha leveszem és a dugattyúját nyomkodom. visszatettük akkor a régit és annak meg csak az első fékkőre nyom. Nem tudom mi a baj olyan nincs h 2 főfékhenger is rossz. VAGY IGEN? Egy óra pumpálás után sem jött olaj a kereknél. (egyiknél sem) MI lehet a Baj?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Nekem pl a Skoda Octaviák féke nagyon tetszik. Jól adagolható, bár nagyon rövid a pedálút az Astrához képest, brutál nagyot fog. Konkrétan amikor a céges Octaviából visszaültem az Astrába megijedtem, hogy nincs fék a kocsin. Pedig de, csak taposni kell. Azt az Octavia-érzetet kellene áttenni az Astrába. (Ehhez kéne az Omi devander?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Én nem játszanék a devanderrel, mert az tényleg csak az érzetet változtatja meg, ellenben ha valami miatt elszáll a rásegítés, biztos hogy nem fog tudni megállni az ember. Már a sima kis főfékhengert is taposni kell mint az állat rásegítés nélkül, ha meg rápakol az ember egy 3x akkora rásegítőt, akkor mondjuk vészhelyzetben tud gondot okozni, ha nincs rásegítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Sziasztok! Még mindig azzal a istenverte fékkel küszködök. Lecseréltük a főfékhengert, de az semmit sem nyom. se felszerelve, se ha leveszem és a dugattyúját nyomkodom. visszatettük akkor a régit és annak meg csak az első fékkőre nyom. Nem tudom mi a baj olyan nincs h 2 főfékhenger is rossz. VAGY IGEN? Egy óra pumpálás után sem jött olaj a kereknél. (egyiknél sem) MI lehet a Baj?????? Van olyan...cserélj benne szimerigeket, 1300-forint körül van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Nekem pl a Skoda Octaviák féke nagyon tetszik. Jól adagolható, bár nagyon rövid a pedálút az Astrához képest, brutál nagyot fog. Konkrétan amikor a céges Octaviából visszaültem az Astrába megijedtem, hogy nincs fék a kocsin. Pedig de, csak taposni kell. Azt az Octavia-érzetet kellene áttenni az Astrába. (Ehhez kéne az Omi devander?) Úgy látom nem csak nekem van gondom az érzettel csak senki nem vetette fel eddig ezt a "problémát". nem konkrétan a fékkel van bajom mert a két első 2350 n a hátsó1800körül fékez csak az érzet hogy olyan párnás a pedál nem egyenletesen kemény. Szerintem is a fékszervó határozza meg az érzetet na meg annak az áttétele mert ha levegős lenne vagy egyéb más gond lenne a fékkel a fékmérésen látszana. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Inkább az a baj, hogy én megcsináltam(még még egy páran) és nem hisztek nekem. Jópáran próbálták az enyémet, negatív vélemény nem volt, csak "húbazdmeg". Nem érzet, akkorát lassul az autó, h libeg az utas a biztiövön. Persze mi van ha elszáll, mi van ha durrdefekt, mi van ha eltol a kamion.... :)Bandi, ha jössz holnap megmutatom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Végre kihozod az xet? :D Amúgy tényleg érdekel, mert én is ilyen húbazdmeg féket akarok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június26, 2013 Megoszt Elküldve Június26, 2013 Végre kihozod az xet? :D Amúgy tényleg érdekel, mert én is ilyen húbazdmeg féket akarok. ugyan olyat nem akarsz. :lol: 308-as tárcsára a téli felnid csak porvédönek jó :D de a Hungaroringen a célegyenes végén, féktávon, tényleg csak azt néztem hogy a diszkóasztra mikor csattan hátulról :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Egyelőre nem akarok 308-as tárcsát :) , jó a dzsíeszáj 256 is, csak azt a dupla dobot kéne belegányolni valahogy. Arra nagyon kíváncsi lennék. 'diszkóasztra' LOL :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Egyelőre nem akarok 308-as tárcsát :) , jó a dzsíeszáj 256 is, csak azt a dupla dobot kéne belegányolni valahogy. Arra nagyon kíváncsi lennék. 'diszkóasztra' LOL :D Én sztem megpróbálkozok a dologgal a 288 hoz úgy sem árt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június27, 2013 Megoszt Elküldve Június27, 2013 Az én véleményem az, hogy a céges puntóban baromi jó a rásegítés, viszont ha rendesen megtépem (értsd: pl szerpentin) akkor ABS nélkül ember legyen, aki pontosan érzi, mikor és mennyi van még a csúszás és blokkolás határig. Múlthéten voltam a mecsekben a corsával, 4x jártam meg vele az orfű-pécs utat, egyszer sem fogyott el a fékem, jól adagolható volt és pontosan éreztem, mikor és mennyi maradt. A keményebb futómű végre értelmet nyert a kanyarokban! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
fociati Elküldve Június28, 2013 Megoszt Elküldve Június28, 2013 Sziasztok! 1000 forintos vaterás főfékhenger és megjavult a fék. Köszönöm a segítségetek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június28, 2013 Megoszt Elküldve Június28, 2013 Sziasztok! 1000 forintos vaterás főfékhenger és megjavult a fék. Köszönöm a segítségetek :) akkor kérdésedre a válasz: igen, simán lehet zsinórban 2 ffh is sz.r :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Július2, 2013 Megoszt Elküldve Július2, 2013 Sziasztok! Lenne egy kis gondom! A múltkoriban szereztem (illetve Hening cartárs jóvoltából lett) egy pár új, 236x20 féknyergem kompletten, a sima 236x12,7 tömör helyett. Fel is tetettem új tárcsával és betétekkel, és nem is volt semmi gond, egészen mostanáig. Mintegy 1000-1500 km megtétele után hallottam, hogy valami zörög az autó bal elejében. Ma alálestem, és ahogy kerestem a hibát, akkor látom, hogy a bal oldali, belső fékbetét "lóg" a helyén, lazán tudom kézzel le-fel, picit jobbra-balra mozgatni. Ez okozza a hangot, ahogy beleér a tárcsába. Ez mitől lehet? Mi lehet a gond? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Sziasztok! Lenne egy kis gondom! A múltkoriban szereztem (illetve Hening cartárs jóvoltából lett) egy pár új, 236x20 féknyergem kompletten, a sima 236x12,7 tömör helyett. Fel is tetettem új tárcsával és betétekkel, és nem is volt semmi gond, egészen mostanáig. Mintegy 1000-1500 km megtétele után hallottam, hogy valami zörög az autó bal elejében. Ma alálestem, és ahogy kerestem a hibát, akkor látom, hogy a bal oldali, belső fékbetét "lóg" a helyén, lazán tudom kézzel le-fel, picit jobbra-balra mozgatni. Ez okozza a hangot, ahogy beleér a tárcsába. Ez mitől lehet? Mi lehet a gond? Köszönöm! A belső fékbetéten nekem van olyan 3-as kampó ami bepattan a munkahengerhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 A belső fékbetéten nekem van olyan 3-as kampó ami bepattan a munkahengerhez. Azt most megigazítottam kicsit. Ami érdekes viszont, hogy a fékbetét illeszkedési pontjánál a féknyereg gallérjánál van 1-2 mm holtjáték. Viszont a külsőnél nincs így...Olyan,mintha szélesebb lenne a nyereg, mint kellene... Pedig elvileg ehhez való Hening Cartárs szerint,és szerintem is. Betétnél létezik különbség? Milyenek vannak? Mármint ahány tárcsa annyi méret? Most nem zörög... Meglátjuk! Azért köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Azt most megigazítottam kicsit. Ami érdekes viszont, hogy a fékbetét illeszkedési pontjánál a féknyereg gallérjánál van 1-2 mm holtjáték. Viszont a külsőnél nincs így...Olyan,mintha szélesebb lenne a nyereg, mint kellene... Pedig elvileg ehhez való Hening Cartárs szerint,és szerintem is. Betétnél létezik különbség? Milyenek vannak? Mármint ahány tárcsa annyi méret? Most nem zörög... Meglátjuk! Azért köszi Egy adott tárcsához csak egyfajta betét passzol, már méretben és nem márkában. A nagyobb tárcsához ugye megint más betét passzol. Úgy rémlik nekem sem fogta a 3 karom fixen a betétet kicsit kotyogott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Egy adott tárcsához csak egyfajta betét passzol, már méretben és nem márkában. A nagyobb tárcsához ugye megint más betét passzol. Úgy rémlik nekem sem fogta a 3 karom fixen a betétet kicsit kotyogott. Csak mert úgy rémlik, mintha csak 2 fajta lett volna. Unix-nál szereztem be, Textar márkájút. Lehet a méretével van gond? Létezik, hogy a külső jó, a belső nem passzol? Eddig úgy néz ki, hogy ez volt a gondja. Meglátjuk...ha kotyogni fog, utána kell nézzek, mi lehet a gond! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Ha alapból motor indítás előtt kemény és normális helyen fog a fékem, indítás után pedig szinte beesik a pedál és majdnem kinyomom a padló lemezt ,hogy fogjon akkor fékrásegítőre gyanakodjak, vagy főfékmunkahenger ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Ha alapból motor indítás előtt kemény és normális helyen fog a fékem, indítás után pedig szinte beesik a pedál és majdnem kinyomom a padló lemezt ,hogy fogjon akkor fékrásegítőre gyanakodjak, vagy főfékmunkahenger ? Igazából semmire....a fékrásegítő nagyon meghamisiítja a "mennyire fog a fékem" érzést. Valójában nem esik be a pedál csak mikor indul a motor utánna már a vákum is "húzza" a pedált nem csak Te nyomod.Ha kételkedsz a fékhatásban el kell vinni kiméreti kábé 2500-forint csak figyelj hogy rátegyék a pedálra a biszbaszt is amin keresztül tapossák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július11, 2013 Megoszt Elküldve Július11, 2013 Ha felmegy hátra a tárcsa, akkor ahhoz tudom használni a gyári dob patronjait? A donor abs-es, az enyém meg nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2013 Megoszt Elküldve Július12, 2013 Ha felmegy hátra a tárcsa, akkor ahhoz tudom használni a gyári dob patronjait? A donor abs-es, az enyém meg nem. Szerintem a régi patron már tuti nem lesz jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts