fociati Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Szvsz olvasd el én hogy jártam, mondjuk nálam pont a kerékcsapágy hibája volt a kiváltó ok: http://napivuki.blog.hu/2013/05/20/faketelenul_hazafele Nem játék. Hali! Hát nem semmi :/ Leálltam vele! Hagyom, hogy megkopasszanak a szerelőbácsik :( Köszi a linket ,.... tanulságos Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Végetért a "segge blokkol padlófékre" mizéria. Beszereltem most egy bontott főfékhengert felújítva és láss csodát megjavult...a fékerőszabályzó szépen teszi a dolgát. Nem értem tisztán az összefüggést de a tények magukért beszélnek. Tavaly műszakikor cserélték a főfékhengert a Suzukiban ahol a műszaki vizsga volt kivették a gyárimat mert "tuti ez a rossz" beletettek valami utángyári 28 ezerért. Utána nem sokkal jött elő a hiba a főfékhengerre nem gyanakodtam részben mert új részben meg a két fékkör átlósan van. De mivel minden mást kiszűrtem közben csak ez maradt. Megvettem egy fékerőszabályzót is az marad tarcsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Sziasztok Érdekelne, hogy 1.6i 16v-s Astra f-hez milyen féktárcsát vegyek? Brembo. mintex vagy Ferodo? ha jól tudom 6 lyukas, és 256-os tárcsa kell. ugyanúgy érdekelne, hogy betétbe milyen márkát érdemes választani. kösz a válaszokat üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Sziasztok Érdekelne, hogy 1.6i 16v-s Astra f-hez milyen féktárcsát vegyek? Brembo. mintex vagy Ferodo? ha jól tudom 6 lyukas, és 256-os tárcsa kell. ugyanúgy érdekelne, hogy betétbe milyen márkát érdemes választani. kösz a válaszokat üdv öööö 6 lyukas? Már úgy értve hogy 5 a kerékcsavarnak egy a rögzítőnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Sziasztok Érdekelne, hogy 1.6i 16v-s Astra f-hez milyen féktárcsát vegyek? Brembo. mintex vagy Ferodo? ha jól tudom 6 lyukas, és 256-os tárcsa kell. ugyanúgy érdekelne, hogy betétbe milyen márkát érdemes választani. kösz a válaszokat üdv Brembo tárcsa és Textar betét jó választás lehet, persze nem az egyetlen jó. Amúgy nem biztos, hogy 256 kell, meg kell nézni előtte. Azt a 6 lyukat nem értem én sem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 öööö 6 lyukas? Már úgy értve hogy 5 a kerékcsavarnak egy a rögzítőnek lehet csak rosszul értelmeztem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bicsi Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 Brembo tárcsa és Textar betét jó választás lehet, persze nem az egyetlen jó. Amúgy nem biztos, hogy 256 kell, meg kell nézni előtte. Azt a 6 lyukat nem értem én sem... textar nincs a Bárdinál sajnos 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június23, 2013 Megoszt Elküldve Június23, 2013 textar nincs a Bárdinál sajnos Textar a Unix-nál van, és ahhoz képest szerintem annyira nem is drága... Vagy fekmester.hu Én is most raktam be ezt a párosítást, de iszonyat jó, már most érezni a különbséget, a korábbi olcsó betét megette a tárcsát, és nem hallani kilóméterekről ha fékezek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 288 as fékhez milyen főféket érdemes felrakni ? nekem most 23 as van ráírva van ennél nagyobb vagy felesleges nagyobbat tenni, Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 288 as fékhez milyen főféket érdemes felrakni ? nekem most 23 as van ráírva van ennél nagyobb vagy felesleges nagyobbat tenni, 25/20as omegae meg jo lehet, de az nem p&p. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 a felfogatása nem méret vagy az egész fékszervót át kell rakni? 25/20as omegae meg jo lehet, de az nem p&p. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Visszaolvastam egy csomót de nem találtam leírást semmilyen "ajánlott" fék kombóról. Amúgy hátra meg g astra kombi tárcsát akarok felrakni mert annak normálisabb a kézije mint a gsi. Hülye hasonlat de olyan határozott pedált szeretnék érezni mint pl,ford orion hogy legyen nyomáspont és ne csak ilyen kicsit nyúlós legyen az érzet. fog rendesen terhelésszabályzós a fékerőszabályzóm,hátra a dobhoz most 760 n fékerőt enged az teljesen jó de még hiányzik valami. a felfogatása nem méret vagy az egész fékszervót át kell rakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Valaki ment esetleg már renault megane 2-vel (2000 évj. körüliek)? Azért kérdem, mert azon olyan fék van, hogy csak ámultam. Picit rálépsz a pedálra és már, akkor olyat fog, hogy fejeled majdnem a szélvédőt. Ilyet nem lehet ezekre az Opelokra varázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Valaki ment esetleg már renault megane 2-vel (2000 évj. körüliek)? Azért kérdem, mert azon olyan fék van, hogy csak ámultam. Picit rálépsz a pedálra és már, akkor olyat fog, hogy fejeled majdnem a szélvédőt. Ilyet nem lehet ezekre az Opelokra varázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Valaki ment esetleg már renault megane 2-vel (2000 évj. körüliek)? Azért kérdem, mert azon olyan fék van, hogy csak ámultam. Picit rálépsz a pedálra és már, akkor olyat fog, hogy fejeled majdnem a szélvédőt. Ilyet nem lehet ezekre az Opelokra varázsolni? igen pont erről beszélek hogy fent van a pedál és határozott a nyomáspont nem nyúlik a pedál Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Az omega dupla rásegítővel pont ilyen lesz. Viszont se a talpa, se a tengelye, se a fékcsövek nem stimmelnek. :DJa és angol autóé kell, mert így esik kifelé a furat a hollandereknek.Mivel dupla, így sok helyet foglal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Valaki ment esetleg már renault megane 2-vel (2000 évj. körüliek)? Azért kérdem, mert azon olyan fék van, hogy csak ámultam. Picit rálépsz a pedálra és már, akkor olyat fog, hogy fejeled majdnem a szélvédőt. Ilyet nem lehet ezekre az Opelokra varázsolni? Az olyat nem szeretem, nem lehet adagolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Az olyat nem szeretem, nem lehet adagolni. Hát én sem, amúgy meg ki kell szerelni a fékrásegítőt és egyből nem lesz nyúlos a pedál hanem betonkemény ha valakinek ez tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Mindent lehet adagolni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Mindent lehet adagolni... Nekem az első kocsim ez az astra, ezt szoktam meg, és nem tetszik pölö a Wagonban a fék. Szerintem amúgy a valódi fékhatás húhára nem egyezik azzal hogy milyen a pedál lenyomásának érzete. Sokan azt gondolják ha csak ráteszik a lábukat a fékpedálra és lógnak az övön akkor aztán basza-behu jajjdefaca ezen a kocsi a fék, szerintem meg ez baromság. Egyszer fogyott el a fékem ausztriába szerpentinen ereszkedetem vagy 30kilómétert aztán amikor be kellett volna kanyarodni meg szépen elmentem egyenesen mert hiába tapostam semmi nem történt. Javítsatok ki ha tévedek de ez inkább a tárcsán-betéten múlik meg hogy mekkora és milyen minőség érintkezik az úttal. Ez a nyúlos-kemény pedál kábé a sportdob kategória hogy tuningolom a kocsit veszek rá sportdobot mert hangosabb és tuti jobban megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Nekem az első kocsim ez az astra, ezt szoktam meg, és nem tetszik pölö a Wagonban a fék. Szerintem amúgy a valódi fékhatás húhára nem egyezik azzal hogy milyen a pedál lenyomásának érzete. Sokan azt gondolják ha csak ráteszik a lábukat a fékpedálra és lógnak az övön akkor aztán basza-behu jajjdefaca ezen a kocsi a fék, szerintem meg ez baromság. Egyszer fogyott el a fékem ausztriába szerpentinen ereszkedetem vagy 30kilómétert aztán amikor be kellett volna kanyarodni meg szépen elmentem egyenesen mert hiába tapostam semmi nem történt. Javítsatok ki ha tévedek de ez inkább a tárcsán-betéten múlik meg hogy mekkora és milyen minőség érintkezik az úttal. Ez a nyúlos-kemény pedál kábé a sportdob kategória hogy tuningolom a kocsit veszek rá sportdobot mert hangosabb és tuti jobban megy. Persze, de pont azért csinálják az új hulladékokat is olyanra, hogy a gázpedál megnyomására már az első 3 centi lenyomása után tiltásba pörög, meg ha ráfingasz a fékre, akkor is már az ABS jelzi, hogy sok volt a bableves, mert akkor az az érzése a júzernek, hogy qrva erős autója van, akkora fékekkel, mint egy R8. Minél több újabb autóban ülök, annál inkább azt látom rajtuk, hogy mindennel csak bizonyos "érzetet" próbálnak kelteni. A gázpedál 3 centi lenyomása után, már 12ezren pörgetné a vadállat 1.1-est is, de hogy onnantól a padlóig nem történik semmi, az nem gond. A fék ugyan ez. Rápöccintésre kifejeled a szélvédőt, de semmivel nem fog jobban, mint egy mezei 256-os astra szett, csak úgy érzed "mintha". Az a világ van, amikor már a kipufogó hangok hangszóróból jönnek, a kéziféket szervomotor húzza be, a parasztnak meg az kell, hogy azt érezze amit megmondanak neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Azért kimérettem a féket a javítás után, egész jó lett műszakin sem volt sokkal jobb a kéziféknél relatív nagy az eltérés, de ezt szerintem korrigálhatom az utánállítóval vagy bowdencserével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Azért kimérettem a féket a javítás után, egész jó lett műszakin sem volt sokkal jobb a kéziféknél relatív nagy az eltérés, de ezt szerintem korrigálhatom az utánállítóval vagy bowdencserével. Azért még van különbség a fékkörök között, a jobb első és a bal hátsó, ami egy körön van, gyengébb, mint a másik kettő. De nem rossz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Hát, lehet csak én vagyok helikopter...de nekem nem okoz gondot, hogy egyik ilyen másik olyan. Ma már 5különböző autóval mentem és mind más volt. Mondjuk az ulysee kuplungja újdonság volt nekem. Konkrétan 2cm volt a pedálút, a váltókar meg a két tükör között minden teret kihasznált... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Naponta én sem két autóval megyek ,mondjuk olyan féket mint a g astrán van, ha már az opelnél maradjunk, még véletlenül sem szeretnék mert az szerintem olyan igezi semmilyen. Na ezt jólmegaszontam. :evilgrin: Hát, lehet csak én vagyok helikopter...de nekem nem okoz gondot, hogy egyik ilyen másik olyan. Ma már 5különböző autóval mentem és mind más volt. Mondjuk az ulysee kuplungja újdonság volt nekem. Konkrétan 2cm volt a pedálút, a váltókar meg a két tükör között minden teret kihasznált... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts