zotya975 Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Leszedtem, szétszedtem aztán most akkor mi van? Hibát sérülést nem látok rajta mit kezdjek vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Leszedtem, szétszedtem aztán most akkor mi van? Hibát sérülést nem látok rajta mit kezdjek vele?[=http://p.coldline.hu/2013/06/10/1065654-20130610-MPveyP.jpg]Rakd össze. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Vettem a piacon hozzá krovafejet, meg egy 20centis vascsővel meghosszabbítottam a szárat, nagyobb nem fér el a kerékdobban. A csavar meg gyárilag menetrögzítőzve van ha még nem volt leszedve. Nálam a felrakott is. ;) Leszedtem, szétszedtem aztán most akkor mi van? Hibát sérülést nem látok rajta mit kezdjek vele? Nem lehet, hogy a fékbetét nem jó a dobhoz? Dobféknél szokott lenni ha nagyon puha a betét, hogy hirtelen befog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Nálam a felrakott is. ;) Nem lehet, hogy a fékbetét nem jó a dobhoz? Dobféknél szokott lenni ha nagyon puha a betét, hogy hirtelen befog. Csak igazából egyik napról a másikra lett ilyen nem fékcserekor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Csak igazából egyik napról a másikra lett ilyen nem fékcserekor. Nekem a jobb hátsó fék volt olyan, hogy erősebb fékezéskor blokkolt, aztán nemrég cserélve lett hátul a teljes fékrendszer (dobok, pofák, mhengerek), azóta megszűnt ez a jelenség, műszakin is 10% alatt volt az eltérés a két oldal között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 Leszedtem, szétszedtem aztán most akkor mi van? Hibát sérülést nem látok rajta mit kezdjek vele? Látom sosem volt még a kezedben szétszedett, átengedő főfékhenger... :) Karmantyúzás...keress rá erre...mert én nem értek az astra fékhez, nem kell hozzá 7-es imbusz! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Látom sosem volt még a kezedben szétszedett, átengedő főfékhenger... :) Karmantyúzás...keress rá erre...mert én nem értek az astra fékhez, nem kell hozzá 7-es imbusz! ;) Na ezt viszakaptam... <_< :D , értem én csak éppen seholsem találok hozzá javítószettet, főfékhengerhez, munkahengerekhez van, ehhez nem találok. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Na ezt viszakaptam... <_< :D , értem én csak éppen seholsem találok hozzá javítószettet, főfékhengerhez, munkahengerekhez van, ehhez nem találok. <_< Nem tudom mennyi értelme van ennek a karmantyúzásnak, nem rég cseréltem a kadetton, de semmivel nem lett jobb a fék tőle.:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 A 236-os hűtőtt és tömör tárcsa között van érdembeli különbség ? Úgy néz ki ,hogy fékcsere lesz ... 5 emberrel, padlófékkel alig akart megállni a szekér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Na ezt viszakaptam... <_< :D , értem én csak éppen seholsem találok hozzá javítószettet, főfékhengerhez, munkahengerekhez van, ehhez nem találok. <_< Bontóban nincs ilyen felétek? Ha nem túl drága egy próbát megér. Biztos nézted már, de én szétszedném a fékeket is újra, dob + fékpofa megcsiszol, összerak. Esetenként a fékpor is okoz gondot. Szerk.: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/fek_fekbetet/opel_astra_f_caravan_fekeroszabalyzo_elado_1758593138.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Mostanság kezd bosszantani, h a klasszikon nyikorog a dobfék, mint vmi buszon. Betét van, dob kerek. Takarítás, csiszolgatás megvolt. Legalább hallják h jövök :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Megvannak a dugók is hátul? Szeret bepárásodni, bár most már jön a jó idő (talán). :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Megvannak a dugók is hátul? Szeret bepárásodni, bár most már jön a jó idő (talán). :icon1: Asszem igen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Nem tudom mennyi értelme van ennek a karmantyúzásnak, nem rég cseréltem a kadetton, de semmivel nem lett jobb a fék tőle.:S Igazából idegesítt hogy a hátulja blokkol padlófékezéskor. Még nem dobta el a seggét, de csak idő kérdése. Bontóban nincs ilyen felétek? Ha nem túl drága egy próbát megér. Biztos nézted már, de én szétszedném a fékeket is újra, dob + fékpofa megcsiszol, összerak. Esetenként a fékpor is okoz gondot. Szerk.: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/fek_fekbetet/opel_astra_f_caravan_fekeroszabalyzo_elado_1758593138.html Néztem én is ezt a hirdetést, csak igazából ennek sem látom baját...a karmantyúk épek, nem kopottak. Veszek az unixban egy univerzális fékcsövet, bekötöm és kocsin kívül tesztelem mielőtt visszarakom. A fékport mindíg kifújatom belőle. Pont arrafele megyek hétvégén ahol ezt árulják lehet elhozom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Egy próbát megér. Amit még megtehetsz, hogy elkezdesz állítani rajta. Nálad is volt cserélve rugó, hegesztetted is a tartóit, lehet nem az már a magassága, mint amire gyárilag beállították. Ha nem állít terheléstől függően, akkor ez is lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Mostanság kezd bosszantani, h a klasszikon nyikorog a dobfék, mint vmi buszon. Betét van, dob kerek. Takarítás, csiszolgatás megvolt. Legalább hallják h jövök :D Le vannak reszelve 45°-os szögben a fékpofákon a ferrodo élei? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Egy próbát megér. Amit még megtehetsz, hogy elkezdesz állítani rajta. Nálad is volt cserélve rugó, hegesztetted is a tartóit, lehet nem az már a magassága, mint amire gyárilag beállították. Ha nem állít terheléstől függően, akkor ez is lehet. Próbáltam már azt is, aláhasaltam egy 13-as kulccsal, állítgatás, fékróba, vissza a rámpára megint állít. Egyenlőre összerakom, mert kell a kocsi...meg szerintem a főfékhengert is felujítom, igaz vadi új, de nagyjából utánna kezdte el csinálni amikor cserélték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Nézegetem ezt a nyüves fékerőszabályzót és arra a következtetésre jutottam, hogy ha a főfékhenger egyik fékkörnél átenged és hátra eltérő nyomással nyomja a fékfolyadékot akkor sem zárja a folyadék utját ahogy mozdul a híd. Vélemény? Csak mert a hiba megjelenése előtt nem sokkal lett cserélve a föfékhenger. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Nézegetem ezt a nyüves fékerőszabályzót és arra a következtetésre jutottam, hogy ha a főfékhenger egyik fékkörnél átenged és hátra eltérő nyomással nyomja a fékfolyadékot akkor sem zárja a folyadék utját ahogy mozdul a híd. Vélemény? Csak mert a hiba megjelenése előtt nem sokkal lett cserélve a föfékhenger. Én a helyedben szétkapnám azt is és egy jól felszerelt autósbolba beugranék gumi karmantyúkat nézni, kezemben a mintákkal. Nem olyan nagy drágaság és nem nagy kunszt cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Én a helyedben szétkapnám azt is és egy jól felszerelt autósbolba beugranék gumi karmantyúkat nézni, kezemben a mintákkal. Nem olyan nagy drágaság és nem nagy kunszt cserélni. Azon vagyok én is. De most egyenlőre visszarakom a fékerőszabályzót, mert Pápán van egy bontott 3 ezerért azt elhozom. Légteleníteni kell a főfékhenger leszedése után is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Még szép hogy kell.Mindig kell, ha az ember a hidraulikus részt megbontja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Még szép hogy kell.Mindig kell, ha az ember a hidraulikus részt megbontja. Értem kösz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június13, 2013 Megoszt Elküldve Június13, 2013 Értem kösz... Nem vagy Te Ed Csájna, aki elszorítja a csövet egy ruhacsipesszel! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2013 Megoszt Elküldve Június14, 2013 Nem vagy Te Ed Csájna, aki elszorítja a csövet egy ruhacsipesszel! :D Főleg nem a gyári acélcsövet, de még az unixos rézt sem. :omg: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts