Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Autómata állítót? Hol vetted? Azt az egyet nem tudtam hátul kicserélni, mert nem kaptam.

Ez egy komplett készlet. Mindkét oldali pofák, rugók automata állítók összeálitva. Ez volt 16 ezer.

De egy másik boltban hoztak volna állítót, darabját 4 ezerért.

Link to comment
Megosztás:

No, én arra nem adnék ki egy fillért se! Tavaly ősszel vizsgára, 280 ezernél kapott két új fékdobot, pofák maradtak eredetiek.

Akkor minek?

A Te vezetési stílusodhoz egy bmx patkófék is elég lenne, egyszerűen nem használod :D Attól még jó az. ;)

Link to comment
Megosztás:

Majd a legközelebb esedékes cserénél fontolóra veszem a javaslatodat! :icon13:

Amikor a haverokkal lementünk a ház körül bringázni (ez többnyire a hátsó kerék gumijának minél hosszabban történő járdára kenését jelentette), bekentük a felni peremét valami növénynek a levével, mert akkor hamarabb blokkolt, és könnyebb volt csíkot húzni :D (ha esetleg fék tuningon gondolkoznál utána, akkor érdemes kipróbálni :D )

Link to comment
Megosztás:

Amikor a haverokkal lementünk a ház körül bringázni (ez többnyire a hátsó kerék gumijának minél hosszabban történő járdára kenését jelentette), bekentük a felni peremét valami növénynek a levével, mert akkor hamarabb blokkolt, és könnyebb volt csíkot húzni :D (ha esetleg fék tuningon gondolkoznál utána, akkor érdemes kipróbálni :D )

Modernebb változata: folyékony hólánc "spré" formában!

Használtam a városligeti műjégpályán a 4 körös motorversenyen.

Sajna a hatása csak 3 körig tartott és a negyedikben akkorát zúgtam mint a győzelmi zászló! :D

Link to comment
Megosztás:

Modernebb változata: folyékony hólánc "spré" formában!

Használtam a városligeti műjégpályán a 4 körös motorversenyen.

Sajna a hatása csak 3 körig tartott és a negyedikben akkorát zúgtam mint a győzelmi zászló! :D

Én állítottam barátnőmnek, hogy a férfiember sosem nő fel, csak komolyabbak lesznek a játékai, de nem akarta elfogadni... :D

Link to comment
Megosztás:

AMúgy így a hátsó tárcsafékbe, meg a nagyobb elsőkbe nem szoktak belekötni a vizsgán?

Merugye tárcsa általában csak 2.0-tól fölfelé volt,

Nem mintha aggódnék, csak szeptemberben megy műszakizni a vas, és gyűjtögetem mibe köthetnek bele. :)

Link to comment
Megosztás:

AMúgy így a hátsó tárcsafékbe, meg a nagyobb elsőkbe nem szoktak belekötni a vizsgán?

Merugye tárcsa általában csak 2.0-tól fölfelé volt,

Nem mintha aggódnék, csak szeptemberben megy műszakizni a vas, és gyűjtögetem mibe köthetnek bele. :)

Gyárilag szereltek tárcsával astrát, tehát nem fognak belekötni. A féktárcsát nem átmérőre mérik, hanem fékhatásra. Ha a fék jó, akkor nem kötnek bele.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Már 1,5 éve megvan a (93)-as f astrám(c14nz),de már azóta világít az abs lámpám.A kérdésem az lenne,hogy mit kellene megnéznem (ellenőriznem) elsődlegessen a hiba felderítés céljából.A fékkel nincs semmi gondom jól műxik,csak ha van abs-em akkor már jó volna ha működne is.Már nézegettem a jeladókat,de főlleg hátúl úgy láttam hogy nagyon be vannak gyógyulva,esetleg valakinek valami tipp,hogy azt hogyan illik kiszedni roncsolás mentessen,vagy bármilyen infót ami segítségemre lehetne azt megköszönném. Válaszokat előre is köszi! ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Már 1,5 éve megvan a (93)-as f astrám(c14nz),de már azóta világít az abs lámpám.A kérdésem az lenne,hogy mit kellene megnéznem (ellenőriznem) elsődlegessen a hiba felderítés céljából.A fékkel nincs semmi gondom jól műxik,csak ha van abs-em akkor már jó volna ha működne is.Már nézegettem a jeladókat,de főlleg hátúl úgy láttam hogy nagyon be vannak gyógyulva,esetleg valakinek valami tipp,hogy azt hogyan illik kiszedni roncsolás mentessen,vagy bármilyen infót ami segítségemre lehetne azt megköszönném. Válaszokat előre is köszi! ;)

Szia!

Első körben nézd meg, hogy a jeladók csatlakozósai nincsenek-e beoxidálva, főleg hátul, mert a kontakt hiba miatt is jelezhet a lámpa. Hátul csak kihúzod a csatit a kerékagyból, fújsz bele egy kis kontakt spray-t, és vissza, kicsit megmozgatod, és jónak kellene lennie. Nekem is ez volt a bajom, Aztán a tank előtt középtájon megy be a két hátsó jeladó vezetéke a kasztniba, ott is meg lehetne nézni a két csatlakozót, széthúzod, kontakt spray, és mehet vissza, ha szemrevételezéssel nem látsz rajta valami nagyobb hibát (szakadás...). Aztán ugyanezt az elsőkkel is. Ha ezek nem hoznak eredményt, akkor valaki linkelt itt egy javítási útmutatót kicsit visszább, amiben benne van, hogy az ABS tömbre hogyan csatlakoznak a jeladók, melyik láb melyik, és le van írva, hogy melyik jeladónak, hány ohm ellenállásúnak kell lennie. Ha ezzel megvagy, akkor lehet majd tovább keresgélni, de valószínű, hogy vagy kontakt, vagy valamelyik jeladó a rossz, de ezzel az ellenállás méréssel egyből ki lehet szúrni, melyik az.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Első körben nézd meg, hogy a jeladók csatlakozósai nincsenek-e beoxidálva, főleg hátul, mert a kontakt hiba miatt is jelezhet a lámpa. Hátul csak kihúzod a csatit a kerékagyból, fújsz bele egy kis kontakt spray-t, és vissza, kicsit megmozgatod, és jónak kellene lennie. Nekem is ez volt a bajom, Aztán a tank előtt középtájon megy be a két hátsó jeladó vezetéke a kasztniba, ott is meg lehetne nézni a két csatlakozót, széthúzod, kontakt spray, és mehet vissza, ha szemrevételezéssel nem látsz rajta valami nagyobb hibát (szakadás...). Aztán ugyanezt az elsőkkel is. Ha ezek nem hoznak eredményt, akkor valaki linkelt itt egy javítási útmutatót kicsit visszább, amiben benne van, hogy az ABS tömbre hogyan csatlakoznak a jeladók, melyik láb melyik, és le van írva, hogy melyik jeladónak, hány ohm ellenállásúnak kell lennie. Ha ezzel megvagy, akkor lehet majd tovább keresgélni, de valószínű, hogy vagy kontakt, vagy valamelyik jeladó a rossz, de ezzel az ellenállás méréssel egyből ki lehet szúrni, melyik az.

Szia!

Köszönöm a tippet megpróbálok rá időt szakitani és átnézem amiket írtál ,bár múltkor kipuff hátsódob csere közben épp figyelgettem,hogy az előző gazdi nem sajnálta róla az alvázvédőt,mert tarjagosra van fújva minden mindenhol.Köszi mégegyszer

Üdv! ;)

Link to comment
Megosztás:

Érdekes, hogy track car Corsa LET-en is látni dobféket...

Nem is a dobfékkel volt a baj, csak összejött a tárcsához minden. Múlt héten még azokkal volt műszakin.

Annyi azért volt vele, hogy most amikor szedtem szét, a munkahengerek már könnyeztek. Pedig 7 éve cseréltem őket. :huh: :icon1: A doboknak és a fékpofáknak semmi baja, pedig azokat akkor nem is cseréltem. Most pihenhetnek. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Már 1,5 éve megvan a (93)-as f astrám(c14nz),de már azóta világít az abs lámpám.A kérdésem az lenne,hogy mit kellene megnéznem (ellenőriznem) elsődlegessen a hiba felderítés céljából.A fékkel nincs semmi gondom jól műxik,csak ha van abs-em akkor már jó volna ha működne is.Már nézegettem a jeladókat,de főlleg hátúl úgy láttam hogy nagyon be vannak gyógyulva,esetleg valakinek valami tipp,hogy azt hogyan illik kiszedni roncsolás mentessen,vagy bármilyen infót ami segítségemre lehetne azt megköszönném. Válaszokat előre is köszi! ;)

Ki kéne olvasni és kitörölni belőle a hibakódot. Lehet, hogy nem is dobná újra...

Link to comment
Megosztás:

Nem is a dobfékkel volt a baj, csak összejött a tárcsához minden. Múlt héten még azokkal volt műszakin.

Annyi azért volt vele, hogy most amikor szedtem szét, a munkahengerek már könnyeztek. Pedig 7 éve cseréltem őket. :huh: :icon1: A doboknak és a fékpofáknak semmi baja, pedig azokat akkor nem is cseréltem. Most pihenhetnek. :icon1:

Nem is neked mondtam, csak mindenki megvan szédülve a hátsó tárcsafékért...én láttam Demó Corsáját a bekapó hátsó fék után...

Nem károgni akarok, csak a hype-ot nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.