Imi (Astra) Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 256-ös féknyerget. Egy szerelőt, aki kicseréli neked és akkor már új betét és tárcsa. Brembo tárcsát és Textar betétet javaslok. Nálam nagyon bevált. Csendben végzik a dolgukat. :) Meg ugye ilyenkor illik új DOT4-es fékolajat is adni neki. Hali! Bocs hogy beleszólok, de ez engem is érdekelne. A 256-os nyereghez való tárcsa az a hűtött típus? X14NZ Classic esetében ha kicserélem a 236-os tömör tárcsát a fék további alkatrészei maradhatnak (főfékmunkahenger, rásegítő) stb.. :) És jól tudom, hogy ez esetben min 14"-os kerék megy fel csak? ET számít? :) Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hali! Bocs hogy beleszólok, de ez engem is érdekelne. A 256-os nyereghez való tárcsa az a hűtött típus? X14NZ Classic esetében ha kicserélem a 236-os tömör tárcsát a fék további alkatrészei maradhatnak (főfékmunkahenger, rásegítő) stb.. :) És jól tudom, hogy ez esetben min 14"-os kerék megy fel csak? ET számít? :) Köszi! Alapvetően maradhat minden, de egy nagyobb főfékhenger használ is valamit. Alapből 20-as a ffh, 22-est lehet felrakni helyette. A 256-ossal annyit lehet elérni, hogy nem fog olyan hamar 'elfogyni", mint a 236-os tömör. A 256-ös fék csak hűtöttben létezik Astrán. Igen, 14"-os felni lesz a legkisebb felrakható méret 256-os fék esetén. Az Astra gyári ET mérete 46 vagy 49, gondolom ennél nagyobbat nem szeretnél felrakni. :D Kisebb mehet. 236-ból egyébként van hűtött is. Az természetesen tovább bírja, mint a tömör. Enyémen is ilyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Alapvetően maradhat minden, de egy nagyobb főfékhenger használ is valamit. Alapből 20-as a ffh, 22-est lehet felrakni helyette. A 256-ossal annyit lehet elérni, hogy nem fog olyan hamar 'elfogyni", mint a 236-os tömör. A 256-ös fék csak hűtöttben létezik Astrán. Igen, 14"-os felni lesz a legkisebb felrakható méret 256-os fék esetén. Az Astra gyári ET mérete 46 vagy 49, gondolom ennél nagyobbat nem szeretnél felrakni. :D Kisebb mehet. 236-ból egyébként van hűtött is. Az természetesen tovább bírja, mint a tömör. Enyémen is ilyen van. Most olvastam utána, és tényleg jó választásnak tűnne... A 236-os hűtött az 20 mm vastag a 12,7 helyett, ugye? Ehhez mit kellene cserélni a tömör 236-oshoz képest? Sajnos a GyIK nem ír ilyesmiről! Ez esetben a legkisebb felni méret? :) Fékhatás nőne azért? Mivel lassacskán úgyis cserélni kell a tárcsákat gondolkodom az upgrade-n... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Most olvastam utána, és tényleg jó választásnak tűnne... A 236-os hűtött az 20 mm vastag a 12,7 helyett, ugye? Ehhez mit kellene cserélni a tömör 236-oshoz képest? Sajnos a GyIK nem ír ilyesmiről! Ez esetben a legkisebb felni méret? :) Fékhatás nőne azért? Mivel lassacskán úgyis cserélni kell a tárcsákat gondolkodom az upgrade-n... Köszi! A féknyerget és a tárcsát kell cserélni. Erre még felmegy a 13-as felni is. Erősebb nem nagyon lenne, viszont hosszabb fékezés után se melegszik túl, nem fogy el olyan könnyen egy hegyről lefelé a fékerő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Itt nem is drága a féknyereg: ;) http://www.opelforum.hu/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=1314 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Itt nem is drága a féknyereg: ;) http://www.opelforum.hu/index.php?app=classifieds&module=core&do=view_item&item_id=1314 Így már lehet megérné lecserélni... :) Újonnan iszonyat drága, használtat meg hát fék esetében nemtom... Mire érdemes figyelni ez esetben? Köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Köszi! Le tudnád esetleg írni Nekem, hogy mit szerezzek be pontosan ha lecserélném a féket nagyobbra? Köszönöm!!!!! Van eladó 256-os nyergem ha érdekel. Sajna a betét tárcsa már nem használható belőle. Többit püben. Sőt van hozzá több szett 14-es lemezfelnim is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Így már lehet megérné lecserélni... :) Újonnan iszonyat drága, használtat meg hát fék esetében nemtom... Mire érdemes figyelni ez esetben? Köszi a tippet! Szerintem, ha Hening adja, akkor arra kell figyelni, hogy el ne vigyék előled. ;) :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Szerintem, ha Hening adja, akkor arra kell figyelni, hogy el ne vigyék előled. ;) :icon1: Áh... Értem és köszönöm a Cartarsaknak. Hening-től pedig előre is elnézést kérek... :) Én voltam az első aki írt neki. :D :blush: Köszönöm mindenkinek a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Most olvastam utána, és tényleg jó választásnak tűnne... A 236-os hűtött az 20 mm vastag a 12,7 helyett, ugye? Ehhez mit kellene cserélni a tömör 236-oshoz képest? Sajnos a GyIK nem ír ilyesmiről! Ez esetben a legkisebb felni méret? :) Fékhatás nőne azért? Mivel lassacskán úgyis cserélni kell a tárcsákat gondolkodom az upgrade-n... Köszi! 20mm a tárcsa és 17mm-ig kophat le. A többire válaszoltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Van eladó 256-os nyergem ha érdekel. Sajna a betét tárcsa már nem használható belőle. Többit püben. Sőt van hozzá több szett 14-es lemezfelnim is. :D Üdv! Köszönöm szépen, de lehet, hogy inkább egy olcsóbb megoldást választanék. Az imént írták, hogy a 236-ból hűtöttet is fel lehet rakni, talán ezt fogom választani( ha megmarad az opel).Akkor a téli-nyári kerekeket sem kell lecserélni. Azt nem tudom pontosan milyen nyereg és betét kell a 236 hűtötthöz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május7, 2013 Megoszt Elküldve Május7, 2013 Üdv! Köszönöm szépen, de lehet, hogy inkább egy olcsóbb megoldást választanék. Az imént írták, hogy a 236-ból hűtöttet is fel lehet rakni, talán ezt fogom választani( ha megmarad az opel).Akkor a téli-nyári kerekeket sem kell lecserélni. Azt nem tudom pontosan milyen nyereg és betét kell a 236 hűtötthöz! 236-os hűtött tárcsához való nyereg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 236-os hűtött tárcsához való nyereg. :) Zoli mintha össze tudta volna rakni a hütött tárcsát, a sima nyereggel. De aztán lehet hogy rosszul emlékszem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Zoli mintha össze tudta volna rakni a hütött tárcsát, a sima nyereggel. De aztán lehet hogy rosszul emlékszem. :D Nyeregtarto mindenkepp csere...de nyereggel celszeru csak egyedul nehez legteleniteni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május8, 2013 Megoszt Elküldve Május8, 2013 Nyeregtarto mindenkepp csere...de nyereggel celszeru csak egyedul nehez legteleniteni... Na, tudtam én hogy emlékszem valamire, csak azt nem hogy pontosan mire :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 Nekem amúgy a fékszervóizét nem cserélték, ha cserélném nagyobbra, könnyebb lenne a fék és annyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 Nekem amúgy a fékszervóizét nem cserélték, ha cserélném nagyobbra, könnyebb lenne a fék és annyi? Egyrészt könnyebb lenne, meg nem kellene olyan mélyre tapodni a pedált, mert több olajat nyom... Nekem egész kellemesen fura lett nagy ffékhenger + (régi) 236-os hűtött tárcsa kombó! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május9, 2013 Megoszt Elküldve Május9, 2013 Nekem az a fura, hogy a 236-os tömör fék kisebb pedálbenyomástól nagyobb fékerőt ad, mint az enyém 236-os hűtött. Tehát jóval kisebb a holtjáték, mire fékhatást érek el a pedállal az X14NZ klásszíkon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 ugye, ha az ffh leszedem a devanderről (azzal a 2 csavarral), abból nem folyik ki semmi? meg nem dobja ki nekem a fékmunkahenger vagy igen? biztos velem van a baj(....) de nem bírom eldönteni milyen 22es munkahenger kéne nekem, vagyis van olyan aminek van pöcse van olyan aminek nincs a szervo felől má most meg akarom nézni, mi a tök van fent Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Ha csak ffh-t cserélsz nagyobbra és rásegítőt nem, akkor nehezebb lesz benyomni a féket. ;) Egyébként le lehet venni a ffh-t a rásegítőről, nem esik szét. Azt nézd még meg, hogyha csak ffh-t cserélsz, hogy a felfogatása vízszintes vagy 45 fokos, az is egyezzen. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 ugye, ha az ffh leszedem a devanderről (azzal a 2 csavarral), abból nem folyik ki semmi? meg nem dobja ki nekem a fékmunkahenger vagy igen? biztos velem van a baj(....) de nem bírom eldönteni milyen 22es munkahenger kéne nekem, vagyis van olyan aminek van pöcse van olyan aminek nincs a szervo felől má most meg akarom nézni, mi a tök van fent Ha csak ffh-t cserélsz nagyobbra és rásegítőt nem, akkor nehezebb lesz benyomni a féket. ;) Egyébként le lehet venni a ffh-t a rásegítőről, nem esik szét. Azt nézd még meg, hogyha csak ffh-t cserélsz, hogy a felfogatása vízszintes vagy 45 fokos, az is egyezzen. :icon1: Nyugodtan szét lehet szedni, nem lesz semmi gondjuk. Egyrészt a felfogatás sem ugyanolyan, meg a dugattyúrész sem ugyanolyan a kicsi és a nagy ffh-nál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Ha csak ffh-t cserélsz nagyobbra és rásegítőt nem, akkor nehezebb lesz benyomni a féket. ;) Egyébként le lehet venni a ffh-t a rásegítőről, nem esik szét. Azt nézd még meg, hogyha csak ffh-t cserélsz, hogy a felfogatása vízszintes vagy 45 fokos, az is egyezzen. :icon1: természetesen akarom mind2 dolgot, de vhogy nem találok egyben ami van egyben az mind ABSos(vectra a, calibra) néztem kadett GSI-n abbok találtam 22es ffht, de annak meg a szervója vagy nincs vagy elég leharcolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Nyugodtan szét lehet szedni, nem lesz semmi gondjuk. Egyrészt a felfogatás sem ugyanolyan, meg a dugattyúrész sem ugyanolyan a kicsi és a nagy ffh-nál... kösz igen mondtad, de én találtam 22est amin vízszintesen van a 2 csavar, mint amilyen most van fent pl: http://www.autopartoo.com/oem/samko/p10707.html tudom ez nem eredeti, de ilyenkéne na és amit nemtok eldönteni, hogy ebből nem jön ki rúd a végén amiket meg találtam bontottat az meg ilyen: http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/gsi_fofekhenger Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Én meg azon gondolkodtam, hogy fel lehet-e műtni a dubladobos Omi devanderre az abs nélküli 22-es ffh-t? Ja és az egészet bepakolni az Astrába. Mert abs-essel meg lehet csinálni, ezt tudom... A felfogatása ugyanaz, meg átmérő, stb minden stimmel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május10, 2013 Megoszt Elküldve Május10, 2013 Én meg azon gondolkodtam, hogy fel lehet-e műtni a dubladobos Omi devanderre az abs nélküli 22-es ffh-t? Ja és az egészet bepakolni az Astrába. Mert abs-essel meg lehet csinálni, ezt tudom... A felfogatása ugyanaz, meg átmérő, stb minden stimmel? ilyenre gondolsz? http://aprod.hu/hirdetes/opel-omega-b-opel-vectra-b-devander-IDrrwk.html személye szerint én nem akarok a csövekkel szórakozni mondjuk mélységében lehet ott annyi, mintha ezen kisebb lenne a konzol, dehát ehö canti köne, mögmérni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts