daykiller Elküldve Január25, 2013 Elküldve Január25, 2013 Eddig az egyetlen extra, ami nincs benne a kocsimban előre bekábelezve. :( Mármint az ABS.
Dáwid Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Eddig az egyetlen extra, ami nincs benne a kocsimban előre bekábelezve. :( Mármint az ABS. Világítós hátsó kapaszkodó? Csak mert be kéne már kötnöm, de amit elöször kihúztam neki, azóta elhasználtam lábtérpilácsnak, és most nem akarnám levenni a tetökárpitot. Oszlopban lehet hogy van valami kanóc?
megadave Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Nem kell ahhoz levenni a tetőt. Legalább is én nem szedtem le, és nem volt túl nagy szívás vele.
zotya975 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Nem kell ahhoz levenni a tetőt. Legalább is én nem szedtem le, és nem volt túl nagy szívás vele. Átlehet fűzni a kábelt a tetőkárpit felett,de amikor tetőkárpitot javítottam befűztem rendesen.
daykiller Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Világítós hátsó kapaszkodó? Csak mert be kéne már kötnöm, de amit elöször kihúztam neki, azóta elhasználtam lábtérpilácsnak, és most nem akarnám levenni a tetökárpitot. Oszlopban lehet hogy van valami kanóc? Eredetileg az oszlop alján van a kanóc, ha behúzták.
zotya975 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Eredetileg az oszlop alján van a kanóc, ha behúzták. A biztonsági öv feltekercselőt körbefogó szivacs alatt találtam meg.
Dáwid Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Eredetileg az oszlop alján van a kanóc, ha behúzták. A biztonsági öv feltekercselőt körbefogó szivacs alatt találtam meg. Áttoltam elektroba mert lesz majd rojtosra-s.ggbekuki, ha Dzsoni meglátja :lol:
hnsz2002 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Nos, megnéztem a hátrafele meneteles dolgot. Nem különösebben más, mint előre. Gurulok lassan hátra, kézi két kattnásnál még nem, de ha berántom vagy rálépek erősebben a lábfékre, ugyanúgy blokkolja a két hátsót. Viszont, van még egy jelenség amit a múltkor elfelejtettem írni: Ez is elsősorban "hidegen" jön elő indulás után. Konstans erővel nyomom/tartom a fékpedált, és ilyen hintázva lassul a kocsi. minhta így játszanék, hogy benyomom-elengedem, benyomom-elengedem. Aztán később ez alig vagy egyáltalán nem érződik.
zotya975 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Áttoltam elektroba mert lesz majd rojtosra-s.ggbekuki, ha Dzsoni meglátja :lol: Üzenem neki hogy jöhet! :D
epk947 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Nos, megnéztem a hátrafele meneteles dolgot. Nem különösebben más, mint előre. Gurulok lassan hátra, kézi két kattnásnál még nem, de ha berántom vagy rálépek erősebben a lábfékre, ugyanúgy blokkolja a két hátsót. Viszont, van még egy jelenség amit a múltkor elfelejtettem írni: Ez is elsősorban "hidegen" jön elő indulás után. Konstans erővel nyomom/tartom a fékpedált, és ilyen hintázva lassul a kocsi. minhta így játszanék, hogy benyomom-elengedem, benyomom-elengedem. Aztán később ez alig vagy egyáltalán nem érződik. Ovális a fékdob.
Morpheus Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Nos, megnéztem a hátrafele meneteles dolgot. Nem különösebben más, mint előre. Gurulok lassan hátra, kézi két kattnásnál még nem, de ha berántom vagy rálépek erősebben a lábfékre, ugyanúgy blokkolja a két hátsót. Viszont, van még egy jelenség amit a múltkor elfelejtettem írni: Ez is elsősorban "hidegen" jön elő indulás után. Konstans erővel nyomom/tartom a fékpedált, és ilyen hintázva lassul a kocsi. minhta így játszanék, hogy benyomom-elengedem, benyomom-elengedem. Aztán később ez alig vagy egyáltalán nem érződik. Támogatom az elöttem szólót! Felszabályozás, a megengedett méreteken belül! (esztergálás) :) Vagy ha már nem lehet csere..:(
hnsz2002 Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 Ovális a fékdob. Támogatom az elöttem szólót! Felszabályozás, a megengedett méreteken belül! (esztergálás) :) Vagy ha már nem lehet csere.. :( Ertem, koszonom a tanacsokat. Muszaki elott valoszinuleg ugyis meg kell csinalni...
epk947 Elküldve Január27, 2013 Elküldve Január27, 2013 Ertem, koszonom a tanacsokat. Muszaki elott valoszinuleg ugyis meg kell csinalni... Nekem most októberben volt vizsgás a kocsim. Előtte két évvel már szóltak a vizsgán, hogy éppen határeset a fékdobom ovalitása, de még éppen átment. Nosza, most nem vacakoltam, hanem vettem két új fékdobot 7000/db-ért. Még a fékpofák is maradtak és simán vették a vizsgát. Igaz, hogy nálam a fék lassan fogy, mert ritkán használom..... :D
riki Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Szaisztok! Egy olyan kérdésem volna, hogy a GSi hátsó tárcsafék kézifék pofáin gyárilag milyen vastag feradol réteg van? Köszönöm a választ!
DTJE Elküldve Február12, 2013 Elküldve Február12, 2013 Szevasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a hátsó gsi tárcsás kerékagy megegyezik-e a dobfékes kerékaggyal (c16se) A Bárdi szerint ugyan az a kettő? Valamint lehetséges-e a kerékcsapágy kiszerelése (szintén a hátsó kerékagyból) vagy gyárilag összerakták és kész? Segítségeteket előre is köszönöm :)
hetyke Elküldve Február13, 2013 Elküldve Február13, 2013 Világítós hátsó kapaszkodó? Csak mert be kéne már kötnöm, de amit elöször kihúztam neki, azóta elhasználtam lábtérpilácsnak, és most nem akarnám levenni a tetökárpitot. Oszlopban lehet hogy van valami kanóc? Csomagtér felől nem tudod betolni a kapaszkodóig? Én lebontottam a műanyagot a csomiajtónál, és ott fűztem be a kábelt a kapaszkodóig, majd az oszlopba leengedtem a lámpáig, és végig fűztem az övfeszítőig. Tudom, nem gyári, de tökéletesen el van helyezve!
Dáwid Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Csomagtér felől nem tudod betolni a kapaszkodóig? Én lebontottam a műanyagot a csomiajtónál, és ott fűztem be a kábelt a kapaszkodóig, majd az oszlopba leengedtem a lámpáig, és végig fűztem az övfeszítőig. Tudom, nem gyári, de tökéletesen el van helyezve! nekem a csomi világítás eléggé át van hekkelve, plusz kapcsolós, első ne ajtókra nem reagálós, szóval azt nem venném kiindulási alapnak. Egyelőre addig se értem el, hogy megnézzem a gyári csatit, ott van -e az oszlop tövében. Majd ha jó idő lesz, lekapom a burkolatot, és benézek mögé, úgyis lesz ott dolog, mert a jobbos biztonságiöv elég gyengén húzza vissza magát, és már többször csukta rá az ajtót, aki nem vette észre, úgyhogy ha azt pucolom, majd benézek mögé. Addig elvan az a helyén sötéten is :D
zotya975 Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 nekem a csomi világítás eléggé át van hekkelve, plusz kapcsolós, első ne ajtókra nem reagálós, szóval azt nem venném kiindulási alapnak. Egyelőre addig se értem el, hogy megnézzem a gyári csatit, ott van -e az oszlop tövében. Majd ha jó idő lesz, lekapom a burkolatot, és benézek mögé, úgyis lesz ott dolog, mert a jobbos biztonságiöv elég gyengén húzza vissza magát, és már többször csukta rá az ajtót, aki nem vette észre, úgyhogy ha azt pucolom, majd benézek mögé. Addig elvan az a helyén sötéten is :D Engem aztán kibacottul nem zavar, de fékgondja senkinek nincs?
spzoli Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Engem aztán kibacottul nem zavar, de fékgondja senkinek nincs? Baromira nyikorog a klasszik hátsó féke, ha pihen egy éjszakát odakünn. Le van törve a bh légtelenítő. Szóval majd megkapja az 1.8as dobját, oszt kész :D
zotya975 Elküldve Február14, 2013 Elküldve Február14, 2013 Baromira nyikorog a klasszik hátsó féke, ha pihen egy éjszakát odakünn. Le van törve a bh légtelenítő. Szóval majd megkapja az 1.8as dobját, oszt kész :D Én meg rohadtul úgy érzem mintha alig fogna a fékem, ugye alapból nem volt 100%-os padlózásra a hátsó blokkolt a fékerőszabályzóval lehet valami, de most meg mintha rugózna a pedál...a fékfolyadék tartálynak mennyire szabad mozogni oldalirányban a főfékhengeren? Van ott két gumi tömítés, de szerintem tuti a régivel rakták össze, van olyan hogy nem szivárog ott, de levegőt szív?
Dáwid Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Van, de nem reklámozom. :D majd ha már megcsináltam, leirom :lol:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Én meg rohadtul úgy érzem mintha alig fogna a fékem, ugye alapból nem volt 100%-os padlózásra a hátsó blokkolt a fékerőszabályzóval lehet valami, de most meg mintha rugózna a pedál...a fékfolyadék tartálynak mennyire szabad mozogni oldalirányban a főfékhengeren? Van ott két gumi tömítés, de szerintem tuti a régivel rakták össze, van olyan hogy nem szivárog ott, de levegőt szív? Ott levegőt nem szívhat szerintem. Ha az nem tömít inkább kifolyik az olaj mint bemegy a levegő.
zotya975 Elküldve Február15, 2013 Elküldve Február15, 2013 Ott levegőt nem szívhat szerintem. Ha az nem tömít inkább kifolyik az olaj mint bemegy a levegő. Hát lehet....
pepe1.6 Elküldve Február16, 2013 Elküldve Február16, 2013 Helló! Fék csere előtt állok. A gépen még a gyári 236os fék van és olyan kérdésem van hogy a 256os nyerge az miben tér el? Mármint úgy szemre is nagyobb vagy az akkor derül ki mikor már a kocsin van? Lehet hülye kérdés de biztos ami biztos megkérdezem Előre is köszi a segítséget
daykiller Elküldve Február16, 2013 Elküldve Február16, 2013 Helló! Fék csere előtt állok. A gépen még a gyári 236os fék van és olyan kérdésem van hogy a 256os nyerge az miben tér el? Mármint úgy szemre is nagyobb vagy az akkor derül ki mikor már a kocsin van? Lehet hülye kérdés de biztos ami biztos megkérdezem Előre is köszi a segítséget Nagyobb, nyilván. De ha 13"-os felnijeid vannak, akkor azokat el felejtheted 256-os fék esetén.
Recommended Posts