zotya975 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Ha kell, akkor nekem még van egy asszem vhol... Holnap megyek Pöstre....mennyi? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Holnap megyek Pöstre....mennyi? :D Van rajta aszem egy arányszám, az azért egyezzen meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Este megyek be elvileg es megnezem megvan-e. Reggel elutazom...max odaadom vki altalad ismert embernek. Hazafele beugrasz Pepehez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Van rajta aszem egy arányszám, az azért egyezzen meg. Caravanon nem fix, hanem szabályozós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Caravanon nem fix, hanem szabályozós. Akkor azok elméletileg tök egyformák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy ha egy F astrára tárcsafékes hátsó hidat szeretnék, csak a GSi híd jöhet szóba, vagy van más megoldás is? Ill. hogy mik kellenek az átalakításhoz? Simán alámegy a GSi híd? Kézifékkötél jó a dobfékesé, vagy másik kell? Milyen tárcsa, ill. betét az ami sima utcai használatra tökéletes? Köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Akkor azok elméletileg tök egyformák? Csak egy szabályzó van, középen, ami kasztnin van és a rugó pedig a hídon. :) Abba mennek bele a fékcsövek is és jönnek ki a hátsó fékekhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Kínlodtam a héten a fékkel, ugye ha jól tudom nálunk alapból a két első kerék blokkol, a fékerőszabályzó csökkenti a fékerőt hátul ahogy bólint az autó. Na hát így is volt szombatig, azóta csak téligumit raktam fel, és kiöntöttem a hátsó fékdobokból a fékport. Kedden vettem észre hogy fékezéskor a hátsók blokklnak, telefonos segítséget kértem, és a fékerőszabályzó volt az elsőszámú gyanusított.De azt hiába nézegettem nem volt megszorulva rendesen működött. Aztán levettem a dobokat és visszatekertem az utánállítókat de ezzel csak azt értem el hogy a kézifék feljött majdnem a tetőkárpitig, ugyanúgy a seggét húzta padlófékre. Egyenlőre visszaállítottam mindent és töröm az agyam.... Én tegnap raktam fel a télikerekeimet és ugyan ezt tapasztaltam. Nagyobb fékezésre blokkolnak a hátsó kerekeim, de nem tudom miért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Én tegnap raktam fel a télikerekeimet és ugyan ezt tapasztaltam. Nagyobb fékezésre blokkolnak a hátsó kerekeim, de nem tudom miért. Előtte a 16-os alukkal nem tapasztaltam ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy ha egy F astrára tárcsafékes hátsó hidat szeretnék, csak a GSi híd jöhet szóba, vagy van más megoldás is? Ill. hogy mik kellenek az átalakításhoz? Simán alámegy a GSi híd? Kézifékkötél jó a dobfékesé, vagy másik kell? Milyen tárcsa, ill. betét az ami sima utcai használatra tökéletes? Köszönöm a választ! Nem kell komplett hidat cserélni, elég a komplett agyakat átvarázsolni, meg venni hozzá tárcsás kézifékkötelet, illetve átrakni a kötél feszítő füleket a gsi hídról a simára. A komplett híd csere felesleges, és macerás, mert a szilenteket csak szétbarmolni tudod, mire kijön, és az újat sem egyszerű visszaépíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Én tegnap raktam fel a télikerekeimet és ugyan ezt tapasztaltam. Nagyobb fékezésre blokkolnak a hátsó kerekeim, de nem tudom miért. Visszaraktam a nyáriakat egy próbára ugyanazt csinálja. Megemeltem alámásztam leakasztottam a hídról a rugót, valaki nyomta a féket, szépen ki is jött a dugyattyú, de kézzel vissza lehet nyomni. Sajna most napi szinten kell a kocsi nem tudom cserélni, mert ha közbejön valami nem készül el hétfőre.......remélem hamar elkészül a céges ez pihenni megy és akkor ki tudom cserélnia fékerőszabályzót...az se lenne rossz ha ezt lehene felújítani mint a munkahengert, de azt a fülest kaptam hogy nem lehet szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Nem kell komplett hidat cserélni, elég a komplett agyakat átvarázsolni, meg venni hozzá tárcsás kézifékkötelet, illetve átrakni a kötél feszítő füleket a gsi hídról a simára. A komplett híd csere felesleges, és macerás, mert a szilenteket csak szétbarmolni tudod, mire kijön, és az újat sem egyszerű visszaépíteni. Helló! Köszi a választ! És van olyan bontó, ahol csak a két tárcsás agyat ideadják nekem valami szuper áron? A bowden feszítő füleket gondolom el tudom készíteni itthon, vagy azt is le kell vetetni a GSí hídról? Mert így lehet, hogy olcsóbban jönnék ki, mintha komplett hidat veszek. Egyet kínáltak nekem 25K-ért..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Le kell venni. En tudok neked adni cuccokat, de kezikotelet nem. Irj privit ha erdekel Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November2, 2012 Megoszt Elküldve November2, 2012 Helló! Köszi a választ! És van olyan bontó, ahol csak a két tárcsás agyat ideadják nekem valami szuper áron? A bowden feszítő füleket gondolom el tudom készíteni itthon, vagy azt is le kell vetetni a GSí hídról? Mert így lehet, hogy olcsóbban jönnék ki, mintha komplett hidat veszek. Egyet kínáltak nekem 25K-ért..... Neten szoktak kínálni 15-ért, de zömében hiányzik a felfogató fülecske, amit fel kell csavarozni... Van ahol Te bontod, és viheted. Na olyan helyen kell! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November3, 2012 Megoszt Elküldve November3, 2012 SZiasztok! Az astra tárcsás hátsó féke/agya megegyezik az a vectráéval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 SZiasztok! Az astra tárcsás hátsó féke/agya megegyezik az a vectráéval? Meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/fektarcsa_fekbetet_szinte_minden_autotipushoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Sziasztok. Kerékcserénél bevolt húzva a kézifékem és észrevettem, hogy a bal hátsó tökéletesen fog, a jobb hátsót meg eltekertem kézzel. Tavaly novemberben volt fékdob és munkahenger csere. A fékpofák még jó állapotban voltak. Ha lekapom a fékdobot mit nézzek illetve mit állítsak hogy jó legyen a fékhatás? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November4, 2012 Megoszt Elküldve November4, 2012 Sziasztok. Kerékcserénél bevolt húzva a kézifékem és észrevettem, hogy a bal hátsó tökéletesen fog, a jobb hátsót meg eltekertem kézzel. Tavaly novemberben volt fékdob és munkahenger csere. A fékpofák még jó állapotban voltak. Ha lekapom a fékdobot mit nézzek illetve mit állítsak hogy jó legyen a fékhatás? Köszönöm! A menetes automata utánállítón tekerj egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Üdv! Tárcsásitottam hátul,és elől is kapott 256-os tárcsákat! és fékolajat akarok cserélni! Hogy kell? és hogy érdemes megcsinálni?az elképzelésem az h kiszivom a tartályból de csak az egyik részből jön ki amásikból nem az olaj azt h szedjem ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Üdv! Tárcsásitottam hátul,és elől is kapott 256-os tárcsákat! és fékolajat akarok cserélni! Hogy kell? és hogy érdemes megcsinálni?az elképzelésem az h kiszivom a tartályból de csak az egyik részből jön ki amásikból nem az olaj azt h szedjem ki? Jó kezdés, kiszívod a tartályból az összeset, azután ráöntöd az új olajat, majd egyesével körbe az autón légtelenítés módszerével addig pumpálni a pedált amíg az új tiszta olaj jön. Minden keréknél tölts utánna a tartálynak. Tipp: Ha teljesen újak a betétjeid akkor a végén maradjon maxon a tartály, ha közepesek vagy a végét járják akkor min és max között mert legközelebbi betét cserénél sok lesz a tartályban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Jó kezdés, kiszívod a tartályból az összeset, azután ráöntöd az új olajat, majd egyesével körbe az autón légtelenítés módszerével addig pumpálni a pedált amíg az új tiszta olaj jön. Minden keréknél tölts utánna a tartálynak. Tipp: Ha teljesen újak a betétjeid akkor a végén maradjon maxon a tartály, ha közepesek vagy a végét járják akkor min és max között mert legközelebbi betét cserénél sok lesz a tartályban. Rendben van kössz a választ én is isgy gondoltam 7 végén csere! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok! Ha előre nagy tárcsát (256mm) szeretnék felrakni, azt féknyereggel együtt kell cserélni? Ill. abba milyen fékbetétet kell vennem? És mennyibe kerül kb egy ilyen szett használtan? Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November6, 2012 Megoszt Elküldve November6, 2012 Sziasztok! Ha előre nagy tárcsát (256mm) szeretnék felrakni, azt féknyereggel együtt kell cserélni? Ill. abba milyen fékbetétet kell vennem? És mennyibe kerül kb egy ilyen szett használtan? Köszi a választ! Kell. Jo tarcsaval betettel tudok neked adni, de az elozore se reagaltal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve November8, 2012 Megoszt Elküldve November8, 2012 Hali! A légtelenítésnél teljesen mindegy, hogy melyik keréknél kezdem? (egyszer a szerelőm mondott valamit a sorrenddel kapcsolatban, de nem emlékszem már mit és hogy..) Meg lenne még egy kérdésem. Most láttam egy weboldalon, hogy gyári tárcsák + hozzátartozó gyári betétek 19870ft. Ebben lehet valami becsapás? (hamis, vagy rossz minőségű?) 30ról van akciózva. Szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts