pszilaj Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 csak az abaj bontotan vettem torott autobol alig volt hasznalva.ujszeruek és jo lenne ha tudnam hasznalni. Vedd meg hozzá az agyakat is és azokkal jó lesz... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 sziasztok! astramra vettem hátsó dobféket és betéteket 200mm és 53mm a dob 45mm a pofa,de az automon előtte 200 és 37,5mm dob volt és 29mm a pofa ,de nem megy rá.valaki alakitot mar át ilyet?elmeletileg a munka henger tartó lemezt kell atcserélni ?vagy nem lehet megoldani?érezhető lesz a változás? ha érdekel van két hátsó komplett agyam fékdobokkal, és pofákkal... Nem lerobbantott állapotú! Tárcsás átalakítás miatti csere után itt maradt. 1.6 16V-n volt, és nagydob. Szerintem meg tudunk egyezni! Hetyke Link to comment Megosztás: More sharing options...
szbaazs22 Elküldve Szeptember13, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2012 ha érdekel van két hátsó komplett agyam fékdobokkal, és pofákkal... Nem lerobbantott állapotú! Tárcsás átalakítás miatti csere után itt maradt. 1.6 16V-n volt, és nagydob. Szerintem meg tudunk egyezni! Hetyke mennyire gondoltal?fékdob, pofa nem kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember13, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2012 mennyire gondoltal?fékdob, pofa nem kellene. 7000-re gondoltam... posta a Tied! dob nem kell?? Pofa sem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 Sziasztok!hamarjába légtelenítenem kellene a fékrendszerem! tudna valaki nekem sürgösbe segíteni hogy hogy álljak neki,ha szépen kérem?? köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 Sziasztok!hamarjába légtelenítenem kellene a fékrendszerem! tudna valaki nekem sürgösbe segíteni hogy hogy álljak neki,ha szépen kérem?? köszi előre is! Üdv....most így hirtelen ezt találtam neked:http://www.ndsmondeo...m/remoil_am.htm Úgy rémlik nálunk 9-es kulcs kell hozzá, de a lényeg ugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 Köszönöm szépen! holnap neki is állok majd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 A fékbetétjeim 85000 km után 12 mm-esek (7 a kopáshatár), pedig a puhábbikból választottam! A hűtött féktárcsáim pedig 24 mm-esek 125000 km után (21 a kopáshatár). Én csak miután kettesig visszaváltottam, azután használom a féket..... A kuplungom így 180 ezret bír ki. A kuplungod így 180 ezret bír ki.És ha az üzemi féket használnád a motor helyett akkor mennyit bírna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 A kuplungod így 180 ezret bír ki.És ha az üzemi féket használnád a motor helyett akkor mennyit bírna? Akkor a fék kopna el gyorsan. A kuplung nem sokat számít motorféknél, hacsak nem marhahosszú csúsztatott kuplungot használsz visszaváltásnál. Én rövidet szoktam. A motorfék meg sokszor mentett meg csattanástól. Hülyenémet főúton befékez előttem, satura... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember15, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2012 Akkor a fék kopna el gyorsan. A kuplung nem sokat számít motorféknél, hacsak nem marhahosszú csúsztatott kuplungot használsz visszaváltásnál. Én rövidet szoktam. A motorfék meg sokszor mentett meg csattanástól. Hülyenémet főúton befékez előttem, satura... <_< és motorfékkel álltál meg? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember15, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2012 és motorfékkel álltál meg? :huh: Neeeem, de hosszú lejtőkön találkoztam már olyan gondal hogy "elfogy a fék" túlmelegszik, a fékhatás csökken és rohadt kellemetlen ha állsz a pedálon a kocsi meg csak megy. Ha használod a motorféket ezt el lehet kerülni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember15, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2012 és motorfékkel álltál meg? :huh: Például a motorfék miatt jóval nehezebb blokkoltatni az első kerekeket. Meg láttam, hogy felvillant az olajnyomás és akkutöltés lámpa is, de nem blokkoltak be a kerekek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember15, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2012 A kuplungod így 180 ezret bír ki.És ha az üzemi féket használnád a motor helyett akkor mennyit bírna? 182 ezret! :D Különben sem a kuplungtárcsa kopik el nálam, hanem a rugók fáradnak el.... ha másért nem, hát azért mert ha nem országúton / autópályán megyek (5. -ben) akkor állandóan kapcsolgatok. Kb 2200 és 1600 között forgatom a motort. Ha meg előzök, akkor vissza 2 és padlógáz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember15, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2012 182 ezret! :D Különben sem a kuplungtárcsa kopik el nálam, hanem a rugók fáradnak el.... ha másért nem, hát azért mert ha nem országúton / autópályán megyek (5. -ben) akkor állandóan kapcsolgatok. Kb 2200 és 1600 között forgatom a motort. Ha meg előzök, akkor vissza 2 és padlógáz! Nem egy motorbarát vezetői stílusod van! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember16, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2012 Nem egy motorbarát vezetői stílusod van! :smartass: Én is erre gondoltam. :icon1: De a fék nem kopik. :D Inkább egy-két garnitúrával több betétem fogyjon, de nem kínzom a kuplungot, és a motort. Azért van a fékbetét, hogy kopjon. És az a legolcsóbb tétel. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember16, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2012 Pfú... Tegnap olyat csináltam, amit magam sem értek, de működik. Szóval adott egy 236 tömör első fék. 48/12es nyereggel. Gondoltam nyeregtartó cserével lehet upgrade hűtöttre. Van hűtött nyergem, de légteleníteni lusta vagyok...szóval gondoltam a 48/20as nyereg konzolja jó lesz. Betét ugyan az, tárcsát kaptam Dáwidtól. Összeraktam a bal oldalt mindenféle probléma nélkül. Rövid próbakör, amolyan megfordulás, minden ok. Jött a másik oldal. Na ott már 3mm kevesebb hely volt ahhoz, h rátoljam a nyerget. Összematekoltam a meglevő 3 betétgarnitúrából a legvékonyabbakat, aztán összeraktam nagy nehezen. Próbakör. Nem fog be, nem szorul, minden ok. Ami miatt érdekes a dolog, amikor a jobbost csináltam és nem akart felmenni, akkor kézben összehasonlítottam a 48/12 és a 48/20 nyergek munkahenger részét, és a hűtötté kb 4mmel öblösebb belülről. Szóval új betétekkel sztem nem lehet összerakni, de így nekem megfelel. Mentem vele 100kmt, baja nincs. Ja és a lényeg. Már nem félek lassítani, csak előzni. 14nz powaa :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember16, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2012 Nem egy motorbarát vezetői stílusod van! :smartass: Lehet, hogy nem "motorbarát", de érdekes módon alattam még egyetlen motor sem nyekkent meg! Autó motort utoljára 1978-ban generáloztam magamnak, egy fecskeszárnyú Skoda Octavia Supert, ami akkor volt 17 éves. Pedig mára már autóval és motorral összesen több mint 900 ezer kilométert vezettem. A kocsijaimat pedig nem három évente váltom...... Ez a mostani is 20 éves és a 8. évet kezdi velem. Van motorom (használatban) 49, 33, és 30 éves is. Sok "motorbaráttól" lehet itt olvasni, hogy itt folyik, ott dadog, amott prüszköl a motorjuk. Aztán jönnek a szöveggel, hogy "opelhiba"! Én meg mondom magamban, hogy "az biza!" Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember20, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2012 üdv! átalakitottam a hátsó fékemet tárcsásra! még nincs kézim! hogy a leg 1xűbb megcsinálni a kézi megvezető konzolt a hidra? Nem akarok venni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Szeptember20, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2012 üdv! átalakitottam a hátsó fékemet tárcsásra! még nincs kézim! hogy a leg 1xűbb megcsinálni a kézi megvezető konzolt a hidra? Nem akarok venni! Ha lemásolod az eredetit :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Szeptember20, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2012 (edited) Ha jól tévedek akkor ez kell neked. Athoztam a futomubol... Bocs, most lattam a valaszt. Ezek elvileg Csergos cikkszamok. Ha autosbolt beirja a gepbe meg kell talania ezt a ket fulet. Es hiaba hosszu a GSI bowden olyat kell venned ha nem akarsz taknyolni. Azert kell GSI, mert a ebbe a fulbe tamaszkodik be a bowdenhaz, ami miatt megtudod huzni a bowdent. ( beirtam a googliba a 0526611 0526610es szamokat, es az elso oldalon mar dobta ki a kezifektarto ful kifejezest ) Módosítva Szeptember22, 2012 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember21, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2012 köszi szépen! ezek alalpján mgoldo vhogy! Fémorgácsoló a szakmám+lakatos Elbogarászok vele itthon! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Szeptember22, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2012 köszi szépen! ezek alalpján mgoldo vhogy! Fémorgácsoló a szakmám+lakatos Elbogarászok vele itthon! :) Csinalhatnal meg parat :) Szoktak keresni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember22, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2012 Megcsináltam nem olyan mint a gyári de a célnak megfelel ! kössz a képeket! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember24, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2012 Pfú... Tegnap olyat csináltam, amit magam sem értek, de működik. Nem érteni kell, hanem használni xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember27, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2012 De fékolajat azért cseréltetsz rendszeresen, ugye? :) Nekem jövő hónapban lesznek két évesek a brembo tárcsa + textar betét kombináció az astrán. A tárcsa kopásjelzője még erősen látható. :D Motorféket preferálom én is vezetés közben. :) Természetesen cseréltetek 2 évente tavasszal. Most, hogy közeledik a műszaki ideje, átvittem a szerelőmhöz a kocsit és az általam csak szemmel ellenőrzött fékdobokat meg is mértük (nekem csak 150-es tolómérőm van). Kiderült, hogy ugyan a nálam töltött 7 év alatt szinte semmit sem kopott a fékdobom, nincs válla, de sajnos az előélete folyamán már egyszer felszabályozták. Most 201 mm-en van, ami már a kopáshatárt jelenti, ezért aztán mégis csak vettem egy pár fékdobot. A fékpofák tök jók még. Fékdob 7400 / db -20%. Csak annyit tettem vele, hogy lefestettem fekete hőállóval. Fékek kitakarítva, most a bekoptatás következik. Futómű ellenőrizve, lógás sehol, jöhet a vizsga. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts