Dáwid Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Autósbolt csak nem árul hamisítványt! Autósbolt sok esetben azt se tudja mit árul. "Onnan kűdték ahol ócsóbb volt, biztos jó az" Vettem már olyan jó sachs kuplung szettet, amit szerintem még egy jobb érzésű kínai gyártó se vállalt volna föl... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos1 Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Tehát, ha jól értem, akkor a nagy főfékhengerhez is van kicsi meg nagy rásegítő és nekem a nagy kell. Vagy a kis főfékhengerhez kics, míg a nagyhoz nagy rásegítő tertozik? Azt tudom, hogy a mostani rásegítőmre nem tudom a nagy főfékhengert felcsavarozni, mert a felfogatási pontok nem egyeznek. A fék meg érdekes, mert reggelre az állásban bekeményedett a pedál. Most teljesen elfogadható, bár még messze van az igazitól. Illetve a sedan astrán van valahol tekergethető fékerő elosztó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Tehát, ha jól értem, akkor a nagy főfékhengerhez is van kicsi meg nagy rásegítő és nekem a nagy kell. Vagy a kis főfékhengerhez kics, míg a nagyhoz nagy rásegítő tertozik? Azt tudom, hogy a mostani rásegítőmre nem tudom a nagy főfékhengert felcsavarozni, mert a felfogatási pontok nem egyeznek. A fék meg érdekes, mert reggelre az állásban bekeményedett a pedál. Most teljesen elfogadható, bár még messze van az igazitól. Illetve a sedan astrán van valahol tekergethető fékerő elosztó? Ez az igaz, tehát nagy ffh és nagy rásegítő kell Neked. Külön is megveheted, a felfogatása egyforma (45°-ban állnak rajt a felfogató csavarok). ;) Lehetne az ABS-esre is rátenni a fékcsöveket elosztóval, de az elég macerás. Sedanban fékerőszabályzó patronok vannak, nem állítható csak cserélhető. (szerintem nem érdemes bántani, amíg hátul is nincs tárcsa) Általában ilyenkor a hátsófék önbeálló működésére is érdemes ránézni, mert amíg az ember nem cseréli ki az elejét és várja, hogy jobb legyen, fel sem tűnik, hogy a hálulja nem állít utána. Pedig ha ott nagy elmozdulás kell, akkor beesik a pedál. Így amikor ki van cserélve az eleje jobbra, nem jön a várva-várt változás. Érdemes párat keményebben fékezni és a kéziféket is berántani párszor erősebben. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi88hun Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Sziasztok Hátsó fékemen mindent kéne cserélni. Dob, betét, kötél, munkahengerek ez így viszonylag nagy összeg, de nem is ez a baj, hanem arra gondoltam, ha már minden gatya akkor inkább feltennék egy tárcsás hidat, de azokra az abs osztja le a fékerőt, hogy ne blokkolja túl a hátúlját. Dobféknek a szabályzója nemhiszem, hogy jó lenne.. Kérdés, hogy milyen megoldás van, hogy elöl nagy fék hátúl tárcsa legyen és megfelelő arányban fogjanak a fékek? ABS beszerelésre nem sok kedvem van.. 92-es C18nz 3ajtós. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Sziasztok Hátsó fékemen mindent kéne cserélni. Dob, betét, kötél, munkahengerek ez így viszonylag nagy összeg, de nem is ez a baj, hanem arra gondoltam, ha már minden gatya akkor inkább feltennék egy tárcsás hidat, de azokra az abs osztja le a fékerőt, hogy ne blokkolja túl a hátúlját. Dobféknek a szabályzója nemhiszem, hogy jó lenne.. Kérdés, hogy milyen megoldás van, hogy elöl nagy fék hátúl tárcsa legyen és megfelelő arányban fogjanak a fékek? ABS beszerelésre nem sok kedvem van.. 92-es C18nz 3ajtós. Köszi Nem kötelező az ABS a hátsó tárcsafékekhez. Ugyanúgy elég a patronos vagy mechanikai fékerőszabályzós megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi88hun Elküldve Június17, 2012 Megoszt Elküldve Június17, 2012 Nem kötelező az ABS a hátsó tárcsafékekhez. Ugyanúgy elég a patronos vagy mechanikai fékerőszabályzós megoldás. Nekem most patronos van ha jól értem, hogy mi az. Híd-kaszni közt nincs az a rugós biszbasz. Ha jól tudom más patron kell a tárcsáshoz. Milyet keressek vagy hól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szebence Elküldve Június19, 2012 Megoszt Elküldve Június19, 2012 Sziasztok! Csak elméleti szinten foglalkoztat a dolog. Egy 92-es F Astra-ra lehetséges-e feltenni nagyobb féktárcsát? Ha igen, milyet? pl 2000-ezres Vectra-é rámegy? Másik kérdésem, hogy a gyári első tárcsákat átlehet-e tenni hátra a dobfék helyére? Ha igen, milyen módosítások kellenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június20, 2012 Megoszt Elküldve Június20, 2012 Sziasztok! Csak elméleti szinten foglalkoztat a dolog. Egy 92-es F Astra-ra lehetséges-e feltenni nagyobb féktárcsát? Ha igen, milyet? pl 2000-ezres Vectra-é rámegy? Másik kérdésem, hogy a gyári első tárcsákat átlehet-e tenni hátra a dobfék helyére? Ha igen, milyen módosítások kellenek? Fel lehet rakni, csak másik féknyereg kell, illetve nagyobb főfékhenger sem ártani nem használ. 256 fék bőven jó a 236 nem hűtött helyére. Hátulra lehet külön venni hátsó féktárcsát bontottan, híddal vagy anélkül és másik kézifékkötél is kell hozzá. Engedd meg, hogy ne magyarázzam el, hogy miért nem jó a hátra az első. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június20, 2012 Megoszt Elküldve Június20, 2012 Fel lehet rakni, csak másik féknyereg kell, illetve nagyobb főfékhenger sem ártani nem használ. 256 fék bőven jó a 236 nem hűtött helyére. Hátulra lehet külön venni hátsó féktárcsát bontottan, híddal vagy anélkül és másik kézifékkötél is kell hozzá. Engedd meg, hogy ne magyarázzam el, hogy miért nem jó a hátra az első. De én akarom tudni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Elég annyi, h az első fékre nem tudsz kézifékkötelet kötni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Sziasztok! Csak elméleti szinten foglalkoztat a dolog. Egy 92-es F Astra-ra lehetséges-e feltenni nagyobb féktárcsát? Ha igen, milyet? pl 2000-ezres Vectra-é rámegy? Másik kérdésem, hogy a gyári első tárcsákat átlehet-e tenni hátra a dobfék helyére? Ha igen, milyen módosítások kellenek? Elég annyi, h az első fékre nem tudsz kézifékkötelet kötni... Szerintem ő csak a tárcsára gondolt. Na nem mintha az jó lenne hátra. Mármint az első tárcsák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Annyira jó h 4x100 és tömör 236-os de még sose néztem közelebbről astra F-en hátsó tárcsát így nemtom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Annyira jó h 4x100 és tömör 236-os de még sose néztem közelebbről astra F-en hátsó tárcsát így nemtom :D Gondolom magasabb a közepe, ott van benne a fékpofa. A kézifékhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szebence Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 Köszönöm a válaszokat ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Ha jól gondolom a kézifékkötél ugyanazt a fékmunkahengert működteti mint az üzemi fék, csak egy karon és nem a fék folyadékon keresztül. Legalább is egy Focus-nál és Carismánál így volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Ha jól gondolom a kézifékkötél ugyanazt a fékmunkahengert működteti mint az üzemi fék, csak egy karon és nem a fék folyadékon keresztül. Legalább is egy Focus-nál és Carismánál így volt... Nem. Itt a kéziék a tárcsa közepében lévö külön dobfék. Nincs közük egymáshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Óóó kösz az infót, :D ma is okosabbak lettünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Kicseréltem ma a féktárcsákat meg a betéteket és egész jó lett a fék!Igaz még nem fog annyira,de majd bekopik!Ja meg cseréltem egy bal oldali külső féltengelycsuklót!Most egyenlőre elég a kocsi javításából! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szebence Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Még egy kérdés :) Jelenleg alufelni vana kocsin és nagyon látszódik a rozsdás fédob... Kérdésem ciki-nem ciki, nagyon ciki lefesteni pirosra? Egyrészt a színe másrészt pedig az hogy egy kis fékdob van hátul... Festeni fogom a piros és a fekete között vacilálok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Fekete Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Június22, 2012 Megoszt Elküldve Június22, 2012 Még egy kérdés :) Jelenleg alufelni vana kocsin és nagyon látszódik a rozsdás fédob... Kérdésem ciki-nem ciki, nagyon ciki lefesteni pirosra? Egyrészt a színe másrészt pedig az hogy egy kis fékdob van hátul... Festeni fogom a piros és a fekete között vacilálok... Fekete Tamogatom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Június23, 2012 Megoszt Elküldve Június23, 2012 Még egy kérdés :) Jelenleg alufelni vana kocsin és nagyon látszódik a rozsdás fédob... Kérdésem ciki-nem ciki, nagyon ciki lefesteni pirosra? Egyrészt a színe másrészt pedig az hogy egy kis fékdob van hátul... Festeni fogom a piros és a fekete között vacilálok... Milyen színű a kocsi? Az én fehéremre ha végre lenne már felni akkor én szürkére gondoltam. Vagy én is vessem el az ötletet? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június23, 2012 Megoszt Elküldve Június23, 2012 Én is útáltam, h kifigyel a rozsda a felni küllői közül így feketére fújtam, fekete vagy szürke tök mind1 mert gyári újnak fog kinézni vele ha szépen csinálod meg, lényeg h hőálló festékkel fújd le és nem árt alá alapozó sem ha nem akarod évente lefújni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június23, 2012 Megoszt Elküldve Június23, 2012 Egy szavazat az ezüst-nek. 6 éve lett festve, drótkorong+Hammerite ezüst Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június23, 2012 Megoszt Elküldve Június23, 2012 Egész jó ez a gyári felni, ha nem a fékdobot kell nézni észre se venném. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts