Tarakos Elküldve Június2, 2012 Elküldve Június2, 2012 Sziasztok! Budapesten vagy a környékén keresek kidobásra váró első hűtött vagy akár tömör féktárcsákat! 2db kellene, de ha 4db van valakinek a vasba kidobásra várva, akkor az is jó lenne. Némi készpénzt, vagy 1-2 doboz sört fel tudok ajánlani értük. (nyomtávszélesítésnek kellenének) Köszönöm. akymaki@freemail.hu
FDaniel91 Elküldve Június8, 2012 Elküldve Június8, 2012 Ezt nézzétek mit sütöttem: https://picasaweb.google.com/101459892599004315311/2012Junius8?authuser=0&feat=directlink :D
Dáwid Elküldve Június8, 2012 Elküldve Június8, 2012 Ezt nézzétek mit sütöttem: https://picasaweb.go...feat=directlink :D Jó étvágyat. :D A tejszínhabot ne felejtsd el :lol:
loksa93 Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-)
webshark Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 A kézifék-visszajelző szenzor kb mennyibe kerül? Illetve ha kábel szakadás van mennyire fordulhat elő, hogy az olajnyomás- visszajelzővel felcserélődik a jele?
pszilaj Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-) Szerintem nem nagy meló. A régi féknyergeket le kell venni, a tárcsát is. Majd az "új" nagy tárcsát feltenni, a nagy nyerget és a hozzá való betéteket szintén. Légtelenítés és már kész is van. De arra készülj, hogy minimum 14-es felnik fognak felmenni rá...
spzoli Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 Szerintem nem nagy meló. A régi féknyergeket le kell venni*, a tárcsát is. Majd az "új" nagy tárcsát feltenni, a nagy nyerget és a hozzá való betéteket szintén. Légtelenítés és már kész is van. De arra készülj, hogy minimum 14-es felnik fognak felmenni rá... *nyeregtartóval együtt :)
spzoli Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 Az a ló. Nem? :hiya: Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-) Már ott rejtőzködnek a patások. :P
megadave Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 Az a ló. Nem? :hiya: pfffff..... :omg: :lol: :lol:
spzoli Elküldve Június10, 2012 Elküldve Június10, 2012 pfffff..... :omg: :lol: :lol: Ez csak Tiv. ne aggódj :D :D
Tarakos Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Sziasztok! Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál. Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta. A főfékhenger maradt a gyári. Mit csináltam rosszúl?
zozo astra1.6 16v Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Sziasztok! Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál. Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta. A főfékhenger maradt a gyári. Mit csináltam rosszúl? Én szerintem minden jó lehet!Szerintem még nem kopott össze rendesen!Menni kell vele és majd összekopik és jó lesz!De majd jönnek majd a cartársak és hátha valaki ír majd valami mást. Mennyit mentél azóta mióta kicserélted? Én is féktárcsa csere elött állok és azt szeretném tőled kérdezni,hogy hol és mennyiért vetted a tárcsát és a betétet? Üdv.:zozo
megadave Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Sziasztok! Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál. Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta. A főfékhenger maradt a gyári. Mit csináltam rosszúl? Itt a válasz. 22-est neki, nagy rásegítővel, és meggyógyul. (Tapasztalat.)
Tarakos Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Én szerintem minden jó lehet!Szerintem még nem kopott össze rendesen!Menni kell vele és majd összekopik és jó lesz!De majd jönnek majd a cartársak és hátha valaki ír majd valami mást. Mennyit mentél azóta mióta kicserélted? Én is féktárcsa csere elött állok és azt szeretném tőled kérdezni,hogy hol és mennyiért vetted a tárcsát és a betétet? Üdv.:zozo Az a baj, hogy ugyan már fog a fék, de a pedál puha. Ha nagyon megtaposom, akkor 3/4-ig be tudom taposni. (Off kocsimnál ez a fékerő elosztó hibája volt.) A tárcsát a ZS+U-nál vettem kedvezményesen volt 5300Ft/db. A felújító szett pedig 1200Ft/db volt.
Tarakos Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Itt a válasz. 22-est neki, nagy rásegítővel, és meggyógyul. (Tapasztalat.) Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük) Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben)
daykiller Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük) Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben) Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó.
Tarakos Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó. Eddig az LPR tárcsában nem csalódtam, bár az igaz, hogy textar betéttel használtam őket. (a brembo-ból sok hamisítvány volt egy időben, így tartok tőlük) A GM betét itt volt a polcon, így magától értetődött, hogy az kerüljön be.
megadave Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük) Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben) Van különbség, és az ABS nélküli kb fehér holló kategória. De létezik, kitartás! ;) Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó. Nálam is. :icon1:
Tarakos Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Van különbség, és az ABS nélküli kb fehér holló kategória. De létezik, kitartás! ;) Nálam is. :icon1: Mi a különbség amire figyelnem kell, hogy rám ne sózzanak használhatatlant? A szervó dob mindkettőnél azonos, mert akkor a két részletben már be tudnám szerezni olcsón.
megadave Elküldve Június16, 2012 Elküldve Június16, 2012 Mi a különbség amire figyelnem kell, hogy rám ne sózzanak használhatatlant? A szervó dob mindkettőnél azonos, mert akkor a két részletben már be tudnám szerezni olcsón. Az ABS nélkülinek 4 cső kivezetése van. Az ABS-esnek pedig csak 2: Ha jól tudom, a dob ugyanaz, de abból is van ugye, kicsi meg nagy. Neked a nagy kell.
zozo astra1.6 16v Elküldve Június17, 2012 Elküldve Június17, 2012 Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó. Ferodo tárcsa és betét?Arra mint mondtok?Mert nekem az lenne jó árban!Csak hogy használt e valaki ilyen márkát!
daykiller Elküldve Június17, 2012 Elküldve Június17, 2012 Ferodo tárcsa és betét?Arra mint mondtok?Mert nekem az lenne jó árban!Csak hogy használt e valaki ilyen márkát! Ha nem hamisítvány, akkor szerintem nyugodtan mehet bele.
zozo astra1.6 16v Elküldve Június17, 2012 Elküldve Június17, 2012 Ha nem hamisítvány, akkor szerintem nyugodtan mehet bele. Na ez az amit én se tudok így!Autósbolt csak nem árul hamisítványt!
daykiller Elküldve Június17, 2012 Elküldve Június17, 2012 Na ez az amit én se tudok így!Autósbolt csak nem árul hamisítványt! Nagy összegben azért erre nem mernék fogadni. De autószerelőm a Bárditól rendel, a Bremboim is onnan vannak és néztem, eredetiek.
Recommended Posts