Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Sziasztok!

Budapesten vagy a környékén keresek kidobásra váró első hűtött vagy akár tömör féktárcsákat! 2db kellene, de ha 4db van valakinek a vasba kidobásra várva, akkor az is jó lenne.

Némi készpénzt, vagy 1-2 doboz sört fel tudok ajánlani értük. (nyomtávszélesítésnek kellenének)

Köszönöm.

akymaki@freemail.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-)

Szerintem nem nagy meló. A régi féknyergeket le kell venni, a tárcsát is. Majd az "új" nagy tárcsát feltenni, a nagy nyerget és a hozzá való betéteket szintén. Légtelenítés és már kész is van.

De arra készülj, hogy minimum 14-es felnik fognak felmenni rá...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem nagy meló. A régi féknyergeket le kell venni*, a tárcsát is. Majd az "új" nagy tárcsát feltenni, a nagy nyerget és a hozzá való betéteket szintén. Légtelenítés és már kész is van.

De arra készülj, hogy minimum 14-es felnik fognak felmenni rá...

*nyeregtartóval együtt :)

Link to comment
Megosztás:

Az a ló. Nem? :hiya:

Sziasztok! Astra F 1.6 sedanra (X16SZR) Mekkora munka feltenni egy gsi első 256-os fékeket? Ha egyáltalán fel lehet... Most hűtött kicsi tárcsák vannak rajta hátul pedig dobfék és szerintem nem az igazi. Azért szeretném kicserélni mert a motort kicsit tuningolni szeretném és hát "rossz" fékekkel.... :-)

Már ott rejtőzködnek a patások. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál.

Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta.

A főfékhenger maradt a gyári.

Mit csináltam rosszúl?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál.

Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta.

A főfékhenger maradt a gyári.

Mit csináltam rosszúl?

Én szerintem minden jó lehet!Szerintem még nem kopott össze rendesen!Menni kell vele és majd összekopik és jó lesz!De majd jönnek majd a cartársak és hátha valaki ír majd valami mást.

Mennyit mentél azóta mióta kicserélted?

Én is féktárcsa csere elött állok és azt szeretném tőled kérdezni,hogy hol és mennyiért vetted a tárcsát és a betétet?

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vettem nagy féket előre, de valahogy nem vagyok megelégedve a fékpedállal. Puha és valahogy nem a határozottságot sugározza felém. Már kétszer légtelenítettük, de a 236mm-es fékkel keményebb volt a pedál.

Vadi új LPR (256mm) tárcsák, vadi új gyári GM betétek, a nyergeket drótkorongoztam, festettem, majd minden gumi alkatrészt kicseréltem rajta.

A főfékhenger maradt a gyári.

Mit csináltam rosszúl?

Itt a válasz.

22-est neki, nagy rásegítővel, és meggyógyul. (Tapasztalat.)

Link to comment
Megosztás:

Én szerintem minden jó lehet!Szerintem még nem kopott össze rendesen!Menni kell vele és majd összekopik és jó lesz!De majd jönnek majd a cartársak és hátha valaki ír majd valami mást.

Mennyit mentél azóta mióta kicserélted?

Én is féktárcsa csere elött állok és azt szeretném tőled kérdezni,hogy hol és mennyiért vetted a tárcsát és a betétet?

Üdv.:zozo

Az a baj, hogy ugyan már fog a fék, de a pedál puha. Ha nagyon megtaposom, akkor 3/4-ig be tudom taposni. (Off kocsimnál ez a fékerő elosztó hibája volt.)

A tárcsát a ZS+U-nál vettem kedvezményesen volt 5300Ft/db.

A felújító szett pedig 1200Ft/db volt.

Link to comment
Megosztás:

Itt a válasz.

22-est neki, nagy rásegítővel, és meggyógyul. (Tapasztalat.)

Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük)

Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben)

Link to comment
Megosztás:

Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük)

Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben)

Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó.

Link to comment
Megosztás:

Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó.

Eddig az LPR tárcsában nem csalódtam, bár az igaz, hogy textar betéttel használtam őket. (a brembo-ból sok hamisítvány volt egy időben, így tartok tőlük)

A GM betét itt volt a polcon, így magától értetődött, hogy az kerüljön be.

Link to comment
Megosztás:

Azt is készültem venni, de ABS nélkülit nem találtam eddig még. (bár nem tudom, hogy van-e különbség köztük)

Viszont pár embert megkérdeztem akiknek nagy fék és hátsó dob illetve kis főfékhenger kombó van fent, és ezt a fékpedál dolgot senki sem mondta. (kb: 50km-t mentem vele, de sokat fékezgettem közben)

Van különbség, és az ABS nélküli kb fehér holló kategória. De létezik, kitartás! ;)

Meg kő vasalni és egy nagyobb főfékhenger sose árt. Gondolom fékolaj lett cserélve. Mondjuk én inkább brembo tárcsát raktam volna fel és textar betéttel. Nálam nagyon bevált kombó.

Nálam is. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Van különbség, és az ABS nélküli kb fehér holló kategória. De létezik, kitartás! ;)

Nálam is. :icon1:

Mi a különbség amire figyelnem kell, hogy rám ne sózzanak használhatatlant?

A szervó dob mindkettőnél azonos, mert akkor a két részletben már be tudnám szerezni olcsón.

Link to comment
Megosztás:

Mi a különbség amire figyelnem kell, hogy rám ne sózzanak használhatatlant?

A szervó dob mindkettőnél azonos, mert akkor a két részletben már be tudnám szerezni olcsón.

Az ABS nélkülinek 4 cső kivezetése van.

339652_orig0.jpg

Az ABS-esnek pedig csak 2:

1321112603_279579844_7-Bontott-Opel-Astra-F-Astra-G-alkatreszek-.jpg

Ha jól tudom, a dob ugyanaz, de abból is van ugye, kicsi meg nagy. Neked a nagy kell.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.