Dáwid Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Előműszakin voltam csak a jobb első fékkel van gond, gyengécske nagy a fékeltérés. Holnap visszaviszem hozzájuk csinálják meg, nincs kedvem itthon kínlódni vele már két éve sem tudtam megcsinálni, meg nem is tudom ellenőrizni oldják meg ők. Lehet hogy csak a féknyereg rohadt be lehet a betétek kukák, a tárcsa még csak jó Brembó 2 éves és kábé 20 ezer kilóméter van benne. Jah és Suzuki szalonban csinálják..majd figyelek hogy ne tegyék rá a caros rendszámtáblakeretüket az opelklubbos helyett. :angry: Jah és a gyári 260 ezret futott talpasok még jók.. :icon11: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Bocsi azt elfelejtettem!Nem ABS-es és hátúl dob fékes!Tárcsa csak a GSi-ken volt nem? Az lesz majd hétvégén leszedem. :) Csak gondoltam,hogy hátha valaki vágja így séróból! :D (Azért irom ide mert többet nem enged írni!) Majd kijavítanak a nálam képzettebb klubtársak, de én még 1.6-ost 256-ossal gyárilag nem láttam. Csak 1.8 2.0 meg GSi (a Caravanokat nem tudom) Szerintem 236 hűtött lehet rajta, hátul meg széles dob (mint nekem is volt). A 256-os nem ABS-es egyébként is fehér holló kategória. Nekem is kb 1 évbe került amíg tudtam 22-es nem ABS-es ffh-t szerezni. 14es keréknél 256al meglehetősen közel van a féknyereg a felnihez...szóval ránézésre meg lehet mondani, hogy 256 v 236 Így van, ez a legegyszerűbb. Befér az ujjad a féknyereg és a felni belső pereme közé, vagy csak egy papírlapot tudnál odatenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Majd kijavítanak a nálam képzettebb klubtársak, de én még 1.6-ost 256-ossal gyárilag nem láttam. Csak 1.8 2.0 meg GSi (a Caravanokat nem tudom) Szerintem 236 hűtött lehet rajta, hátul meg széles dob (mint nekem is volt). A 256-os nem ABS-es egyébként is fehér holló kategória. Nekem is kb 1 évbe került amíg tudtam 22-es nem ABS-es ffh-t szerezni. Hát javítunk is :icon1: mert az eddig hozzászóló x16xel (1.6 16V 100paci) tulajoknak is 256-ossal van szerelve így az enyém is (gyárilag!). 8szelepesekre lehet igaz amit írsz,de ott kevesebb a paci is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Hát javítunk is :icon1: mert az eddig hozzászóló x16xel (1.6 16V 100paci) tulajoknak is 256-ossal van szerelve így az enyém is (gyárilag!). 8szelepesekre lehet igaz amit írsz,de ott kevesebb a paci is. Ezt irtam én is, de le lettem szólva. Nekem is 256 os volt az X16XEL. De van aki jobban tudja. :whistle: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ezt irtam én is, de le lettem szólva. Nekem is 256 os volt az X16XEL. De van aki jobban tudja. :whistle: De legalább megint volt téma pár napig nemigaz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 De legalább megint volt téma pár napig nemigaz? :D Ezt nem én kezdtem. :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ezt nem én kezdtem. :sneaky: Mindegy csak történjen valami. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Megmértem a tárcsámat és 256-os! Köszönöm a segítséget mindenkinek!Meg felmerült még egy pár hiba a futóműben! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Megmértem a tárcsámat és 256-os! Köszönöm a segítséget mindenkinek!Meg felmerült még egy pár hiba a futóműben! Na és mik azok a hibák? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Na és mik azok a hibák? Ezt úgy sem ide a fékbe fogja írni :) ugye! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Sziasztok! Hátsó agyat kellett cserélnem és nézd mi lett belőle. :rolleyes: Na nem tuningolni akartam, csak jobb áron kaptam meg ezeket mint a dobosat. A sok hülye bontós ojan árakkal dobálózott, hogy folyton padlóztam a dumájuktól. Ez van! Igaz lehet más topik de nem bírom kihagyni, most, hogy az embereknek nincsen pénze új alkatrészre a bontósok megemelték az áraikat, na de úgy hogy egy használt pollenszűrőt egy ezresér akar adni. Na mindegy ez van és kezdeni kell vele valamit. Mindent levakartam, cinkalapozóval lealapoztam(kivéve a nyerget) lefestettem, nyergeket felújítottam (1400 egy készlet), hőálló festékkel lefestve. De van baki is mint midig egy átalakításnál. Kézifékbowden! Na a régit már felvarázsoltam arról sajnos nincsen kép de megpróbálom leírni. Készítettem a rugós taghoz egy tartókonzolt így most a rugó plusz segítség a kioldáshoz (remélem így kisebb lesz a befagyás esélye is) és a kézifékrúd alatti rögzítésnél ki kellett vágnom 5-5 centit, ez is megvan. Működik de nem szeretném így hagyni (ahogy egy barátom mondta "ha ezt meglátják vizsgán akkor nem, hogy átengedik a verdát, hanem még a mentőben is ütni fognak" engem :) . Na ja, ezzel még én is egyetértek, a lényeg, hogy miként lehet megoldani buherga nélkül. A saját bowdenje is hosszú a gsi még hosszabb, összejártam egy rakat bontót, hogy legalább lássam milyen a gyári tárcsafékes bowdenrögzítése de nem láttam egyet sem (legalábbis ami hasonló hídon van) Segítsetek ha tudtok. Képeket is megköszönnék :D Szia! Megkérdezhetem, hogy milyen hosszú rézcsöveket tettél bele? Vagy esetleg ha valaki más tudja, akkor ne tartsa vissza az infót! :-D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Szia! Megkérdezhetem, hogy milyen hosszú rézcsöveket tettél bele? Vagy esetleg ha valaki más tudja, akkor ne tartsa vissza az infót! :-D Ha jól emlékszem 55-60 centis univerzálisat vettem az Unixban úgy 1000forintért, caravanhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Ha jól emlékszem 55-60 centis univerzálisat vettem az Unixban úgy 1000forintért, caravanhoz. Köszi! Én is ilyen 50 centi körülire tippeltem. De akkor inkább 60 lesz és ha hosszú, akkor is el lehet helyezni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2012 Megoszt Elküldve Április8, 2012 Köszi! Én is ilyen 50 centi körülire tippeltem. De akkor inkább 60 lesz és ha hosszú, akkor is el lehet helyezni... Jah majd valahogy megtekered a folyadél eltalál benne.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 Jah majd valahogy megtekered a folyadél eltalál benne.. Hát készen lett ma délelőtt. A 60 centis pont akkora, mint a gyári! Szinte ugyanúgy lett meghajlítgatva és nagyon jól áll a helyén... :-) Még egyszer köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Hát készen lett ma délelőtt. A 60 centis pont akkora, mint a gyári! Szinte ugyanúgy lett meghajlítgatva és nagyon jól áll a helyén... :-) Még egyszer köszi! Nincs mit... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Köszi! Én is ilyen 50 centi körülire tippeltem. De akkor inkább 60 lesz és ha hosszú, akkor is el lehet helyezni... Annyira tetszett, amikor itt egyszer valaki magyarázta, hogy a réz cső nem jó, mert eredetileg vas cső van és a réz kitágul nagyobb fékezésnél! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Annyira tetszett, amikor itt egyszer valaki magyarázta, hogy a réz cső nem jó, mert eredetileg vas cső van és a réz kitágul nagyobb fékezésnél! :D Van az a nyomás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április16, 2012 Megoszt Elküldve Április16, 2012 Annyira tetszett, amikor itt egyszer valaki magyarázta, hogy a réz cső nem jó, mert eredetileg vas cső van és a réz kitágul nagyobb fékezésnél! :D :-D De meg van a 19-es munkahengerek hátránya is. Erősebb a fékhatás, viszont a pedál mélyebben kezd fogni...mivel több olajat kell hátra nyomni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 :-D De meg van a 19-es munkahengerek hátránya is. Erősebb a fékhatás, viszont a pedál mélyebben kezd fogni...mivel több olajat kell hátra nyomni... Hogy ezt hányszor kitárgyaltuk már hogy ez pont fordítva van!!! Helyesen: Nagyobb munkahenger -> nagyobb fékerő; Nagyobb főfékneger -> kisebb fékerő. (most a rásegítést nem számolva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Hát kérlek szépen a főfékhengerem változatlan marad, de a hátsó 17 mm átmérőjű munkahengereket kicseréltem 19 mm-esre. Ebből kifolyólag nőtt a fékező erő, de mélyebbre megy a pedál. Azt hiszem nem mondtam rosszul...de javíts ki, ha tévedek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Ebből mekkora adok kapok lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Ebből mekkora adok kapok lesz. :D :D Popcornt bekészítettem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 :D Popcornt bekészítettem :D Mondjuk mindketten ugyanazt írták. :) ;) Egyedül talán akkor lepődne meg aki kiszámolja, hogy a 17-es és 19-es munkahenger között mekkora a különbség pedálútban. :icon11: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április17, 2012 Megoszt Elküldve Április17, 2012 Mondjuk mindketten ugyanazt írták. :) ;) Egyedül talán akkor lepődne meg aki kiszámolja, hogy a 17-es és 19-es munkahenger között mekkora a különbség pedálútban. :icon11: ;) Na ez most olaj volt a tűzre! :D Ki is fogják számolni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts