Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Előműszakin voltam csak a jobb első fékkel van gond, gyengécske nagy a fékeltérés. Holnap visszaviszem hozzájuk csinálják meg, nincs kedvem itthon kínlódni vele már két éve sem tudtam megcsinálni, meg nem is tudom ellenőrizni oldják meg ők. Lehet hogy csak a féknyereg rohadt be lehet a betétek kukák, a tárcsa még csak jó Brembó 2 éves és kábé 20 ezer kilóméter van benne. Jah és Suzuki szalonban csinálják..majd figyelek hogy ne tegyék rá a caros rendszámtáblakeretüket az opelklubbos helyett. :angry: Jah és a gyári 260 ezret futott talpasok még jók.. :icon11:

:lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bocsi azt elfelejtettem!Nem ABS-es és hátúl dob fékes!Tárcsa csak a GSi-ken volt nem?

Az lesz majd hétvégén leszedem. :) Csak gondoltam,hogy hátha valaki vágja így séróból! :D

(Azért irom ide mert többet nem enged írni!)

Majd kijavítanak a nálam képzettebb klubtársak, de én még 1.6-ost 256-ossal gyárilag nem láttam. Csak 1.8 2.0 meg GSi (a Caravanokat nem tudom) Szerintem 236 hűtött lehet rajta, hátul meg széles dob (mint nekem is volt). A 256-os nem ABS-es egyébként is fehér holló kategória. Nekem is kb 1 évbe került amíg tudtam 22-es nem ABS-es ffh-t szerezni.

14es keréknél 256al meglehetősen közel van a féknyereg a felnihez...szóval ránézésre meg lehet mondani, hogy 256 v 236

Így van, ez a legegyszerűbb. Befér az ujjad a féknyereg és a felni belső pereme közé, vagy csak egy papírlapot tudnál odatenni?

Link to comment
Megosztás:

Majd kijavítanak a nálam képzettebb klubtársak, de én még 1.6-ost 256-ossal gyárilag nem láttam. Csak 1.8 2.0 meg GSi (a Caravanokat nem tudom) Szerintem 236 hűtött lehet rajta, hátul meg széles dob (mint nekem is volt). A 256-os nem ABS-es egyébként is fehér holló kategória. Nekem is kb 1 évbe került amíg tudtam 22-es nem ABS-es ffh-t szerezni.

Hát javítunk is :icon1: mert az eddig hozzászóló x16xel (1.6 16V 100paci) tulajoknak is 256-ossal van szerelve így az enyém is (gyárilag!). 8szelepesekre lehet igaz amit írsz,de ott kevesebb a paci is.

Link to comment
Megosztás:

Hát javítunk is :icon1: mert az eddig hozzászóló x16xel (1.6 16V 100paci) tulajoknak is 256-ossal van szerelve így az enyém is (gyárilag!). 8szelepesekre lehet igaz amit írsz,de ott kevesebb a paci is.

Ezt irtam én is, de le lettem szólva. Nekem is 256 os volt az X16XEL. De van aki jobban tudja. :whistle:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hátsó agyat kellett cserélnem és nézd mi lett belőle.

:rolleyes:

Na nem tuningolni akartam, csak jobb áron kaptam meg ezeket mint a dobosat. A sok hülye bontós ojan árakkal dobálózott, hogy folyton padlóztam a dumájuktól. Ez van! Igaz lehet más topik de nem bírom kihagyni, most, hogy az embereknek nincsen pénze új alkatrészre a bontósok megemelték az áraikat, na de úgy hogy egy használt pollenszűrőt egy ezresér akar adni.

Na mindegy ez van és kezdeni kell vele valamit.

Mindent levakartam, cinkalapozóval lealapoztam(kivéve a nyerget) lefestettem, nyergeket felújítottam (1400 egy készlet), hőálló festékkel lefestve.

De van baki is mint midig egy átalakításnál. Kézifékbowden! Na a régit már felvarázsoltam arról sajnos nincsen kép de megpróbálom leírni. Készítettem a rugós taghoz egy tartókonzolt így most a rugó plusz segítség a kioldáshoz (remélem így kisebb lesz a befagyás esélye is) és a kézifékrúd alatti rögzítésnél ki kellett vágnom 5-5 centit, ez is megvan. Működik de nem szeretném így hagyni (ahogy egy barátom mondta "ha ezt meglátják vizsgán akkor nem, hogy átengedik a verdát, hanem még a mentőben is ütni fognak" engem :) . Na ja, ezzel még én is egyetértek, a lényeg, hogy miként lehet megoldani buherga nélkül. A saját bowdenje is hosszú a gsi még hosszabb, összejártam egy rakat bontót, hogy legalább lássam milyen a gyári tárcsafékes bowdenrögzítése de nem láttam egyet sem (legalábbis ami hasonló hídon van)

Segítsetek ha tudtok. Képeket is megköszönnék :D

Szia!

Megkérdezhetem, hogy milyen hosszú rézcsöveket tettél bele?

Vagy esetleg ha valaki más tudja, akkor ne tartsa vissza az infót! :-D

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Én is ilyen 50 centi körülire tippeltem. De akkor inkább 60 lesz és ha hosszú, akkor is el lehet helyezni...

Annyira tetszett, amikor itt egyszer valaki magyarázta, hogy a réz cső nem jó, mert eredetileg vas cső van és a réz kitágul nagyobb fékezésnél! :D

Link to comment
Megosztás:

Annyira tetszett, amikor itt egyszer valaki magyarázta, hogy a réz cső nem jó, mert eredetileg vas cső van és a réz kitágul nagyobb fékezésnél! :D

:-D

De meg van a 19-es munkahengerek hátránya is.

Erősebb a fékhatás, viszont a pedál mélyebben kezd fogni...mivel több olajat kell hátra nyomni...

Link to comment
Megosztás:

:-D

De meg van a 19-es munkahengerek hátránya is.

Erősebb a fékhatás, viszont a pedál mélyebben kezd fogni...mivel több olajat kell hátra nyomni...

Hogy ezt hányszor kitárgyaltuk már hogy ez pont fordítva van!!! Helyesen: Nagyobb munkahenger -> nagyobb fékerő; Nagyobb főfékneger -> kisebb fékerő. (most a rásegítést nem számolva)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.