Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Athoztam a futomubol...

Bocs, most lattam a valaszt. Ezek elvileg Csergos cikkszamok. Ha autosbolt beirja a gepbe meg kell talania ezt a ket fulet. Es hiaba hosszu a GSI bowden olyat kell venned ha nem akarsz taknyolni.

Azert kell GSI, mert a ebbe a fulbe tamaszkodik be a bowdenhaz, ami miatt megtudod huzni a bowdent.

( beirtam a googliba a 0526611 0526610es szamokat, es az elso oldalon mar dobta ki a kezifektarto ful kifejezest )

Megtaláltam köszi :lol: sajna kép nincsen róla.

Az egy másik kérdés, hogy a hídon hova és hogyan szerelem fel (hegeszteni vagy csavarozni kell) Jó volna látni egy hidat amin már meg van oldva ez a probléma.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Örök hála! Én így csináltam meg (heh csak lefotóztam) De mint írtam hosszú a bowden.

625376.jpg

Azért a gyári csak kulturáltabban néz ki :lol: és az számomra nagyon fontos. Nem beszélve a vizsgabiztosról (no meg az engedély nélküli átépítésről ugyibár)

Ha ismer valaki olyat aki ezt legalizálni tudja akkor privátban szívesen veszem az elérhetőségét :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Örök hála! Én így csináltam meg (heh csak lefotóztam) De mint írtam hosszú a bowden.

Azért a gyári csak kulturáltabban néz ki :lol: és az számomra nagyon fontos. Nem beszélve a vizsgabiztosról (no meg az engedély nélküli átépítésről ugyibár)

Ha ismer valaki olyat aki ezt legalizálni tudja akkor privátban szívesen veszem az elérhetőségét :D

Sztem ezt legaláizálni senki nem fogja. De had kérdezzem már meg elől mekkora féked van?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

elég érdekes mostanában a fékem... Egyrészt nem nagyon van átmenet, kicsit rálépek kicsit fog, egy kicsit jobban rálépek, és satu. Ezt főleg reggel tapasztalom, de napközben is előfordul. A másik pedig (gyakorlatilag ehhez kötődik), hogy nem tudok intezívet fékezni, mert ha egy kicsit erősebben lépek a fékre, akkor blokkolja valamelyik kereket (nem tudom melyiket, talán jobb első... de vezetés közben nem látom :lol:).

Nemrég volt cserélve mind a 4 lengéscsillapító, illetve jobb első kormányrúd fej. Ezeknek lehet köze hozzá?

Köszi előre is!

Nekem ugyanezt játssza, de csak a jobb hátsó és csak 2-3 napos állás után. Indulás után párszor rá kell lépnem erősebben a fékre és akkor megjavul.

Légtelenítés és folyadékcsere nem javított rajta, az általános fékerőn mondjuk igen.

Lehet ennek a "beragadásnak" köze a rugókhoz a dobban? Mert elég rozsdásak már.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyanezt játssza, de csak a jobb hátsó és csak 2-3 napos állás után. Indulás után párszor rá kell lépnem erősebben a fékre és akkor megjavul.

Légtelenítés és folyadékcsere nem javított rajta, az általános fékerőn mondjuk igen.

Lehet ennek a "beragadásnak" köze a rugókhoz a dobban? Mert elég rozsdásak már.

Szerintem a rugó nem rontja a fékhatást, annak fékezés vagy a kézifék kiengedése után s szerepe, hogy visszahúzza a fékpofákat (kapható felújítókészlet ami tartalmazza az új rugókat és a fékpofa rögzítőszettet ami a szegecs,rugó és rugótányérból áll) Neked a hátsó munkahenger rohad be állás után, azt érdemes cserélni.

Egyébként nekem sincs átmenet ami abs-nél ha lehet még zavaróbb mert állandóan dolgozik és lehetetlen megszokni és kiszámítani a fékutat. Vettem egy új főfékhengert és ha nem lesz jobb akkor jön a fékszervó (fékrásegítő dob) cseréje. Igaz a főfékhenger felújítható de kaptam egyet 5500-ér :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sztem ezt legaláizálni senki nem fogja. De had kérdezzem már meg elől mekkora féked van?

Nem mértem :lol: Elég széles volt a nyereg és feltettem egy hűtőbordásat de az is lehet akár 236-os akár 250 Tény hogy elég passzos.

Viszont érdekesnek tartom, hogy semmivel nem jobb a fékhatás a hátsó tárcsával mint a dobbal ( igaz abból is a nagyobb, szélesebb vagy öblösebb ha úgy tetszik volt rajta) mondhatnám ugyanolyan. Ámbár lehet, hogy hegyen völgyön derülne ki csak mivel a tárcsa ugye jobban bírja a fokozott, folyamatos fékezgetést.

Csalódott vagyok kissé mert arra számítottam, hogy a szemgolyómat a szélvédőről kell majd lekaparni. Na de mindegy szerintem van még valami gubó vele és megtalálom. Ezelőtt egy Jettám volt no abs bizbasz és összehasonlíthatatlanul jobb volt a fék, meg minden (visszasírom)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem ide tartozik csak nekem is f-es asztrám így íde rakom be :huh: A mai napon túrkáltam a híres közösségi oldalon és egy ilyet lőttem%7Boption%7Dhttp: http://kepfeltoltes.hu/view/120114/397239_...ltoltes.hu_.jpg

Nem tudom, hogy ez csak nekem fúrcsa, de elég dúrva így ránézésre :lol:

fÚrcsa, hogy dÚrva ez a tÚrka :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem ide tartozik csak nekem is f-es asztrám így íde rakom be :lol: A mai napon túrkáltam a híres közösségi oldalon és egy ilyet lőttem%7Boption%7Dhttp: http://kepfeltoltes.hu/view/120114/397239_...ltoltes.hu_.jpg

Nem tudom, hogy ez csak nekem fúrcsa, de elég dúrva így ránézésre :lol:

mikor megpillantottam nézem mi ez a fogaskerék az autó alatt... :rolleyes: há akkor látom bakker ez egy féktárcsa maradvány :huh:

Link to comment
Megosztás:

Helló! Kaptam 1 fogós kérdést.

Ha a hátsófék munkahengerét kisebbre cseréljük hogyan változik a fékerő az adott keréken?

Régebben volt 1 hosszabb vita a főfékhenger miatt. Most ne vesszetek össze ezen. :)

Kisebb lesz a fékerő is. ;)

Vita pedig hiába is volt, a fizikának törvényei vannak, még akkor is ha valaki nem akarja érteni. ;) :)

Link to comment
Megosztás:

Kisebb lesz a fékerő is. ;)

Vita pedig hiába is volt, a fizikának törvényei vannak, még akkor is ha valaki nem akarja érteni. ;) :)

Köszönöm. :icon13:

Láttam, hogy itt vagy, azért mertem rákérdezni.

Múltkor kissé meglettek kavarva a dolgok és visszaolvastam azt a pár oldalt, de nem lettem okosabb. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Helló! Kaptam 1 fogós kérdést.

Ha a hátsófék munkahengerét kisebbre cseréljük hogyan változik a fékerő az adott keréken?

Régebben volt 1 hosszabb vita a főfékhenger miatt. Most ne vesszetek össze ezen. :)

Ha kisebb fékerőt akarsz akkor rakjál fékerőszabályzó patront. Abból egy pár 14-16000

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem ide tartozik csak nekem is f-es asztrám így íde rakom be :D A mai napon túrkáltam a híres közösségi oldalon és egy ilyet lőttem%7Boption%7Dhttp: http://kepfeltoltes.hu/view/120114/397239_...ltoltes.hu_.jpg

Nem tudom, hogy ez csak nekem fúrcsa, de elég dúrva így ránézésre :D

Ez nagyon dúrva és veszélyes, remélem nem sok ilyen csóka járkál az utakon. Az ilyen vaddisznót vadászni kellene :))

Link to comment
Megosztás:

Ez nagyon dúrva és veszélyes, remélem nem sok ilyen csóka járkál az utakon. Az ilyen vaddisznót vadászni kellene :))

Meglepődnél ha tudnád mennyi barom van...

Bontóban használt féktárcsát és pofákat vesznek, de volt már olyan is, hogy a boltban megkérdezték mellettem van-e esetleg olcsóbb, használt a pofából, neki most nincs pénze újra...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

hello!

fékpofa vásárlás előtt állok, a kérdés a következő lenne 5 ajtós c 14 nz-hez gondolom a legkisebb pofa kell, tehát a 200as átmérő 28 széles. jelenleg még nem tudom szétkapni, azt majd csak ha megvan a csere akkor fogom.

(a webshop a 200/28-ast hozza a típushoz évjárathoz, de a biztonság kedvéért rákérdezek)

Másik, a unix webshopban nézegettem hogy kb 10000 körül van egy szett, na az most a 4 darabra vonatkozik, vagy csak 1 oldalra?

Milyen márkát érdemes venni? a boschal nem szimpatizálok egyáltalán, tehát a boschon kívül..

Köszöntem! :D

már tárgytalan, csere letudva.

kérdés: mennyit lehet/szabad eljárni könnyező fékhengerrel, mielőtt nekiálltam a cserének semmi kínja nem volt :(

az normális hogy amikor levettem a régi pofákat akkor a fékhenger elkezdett nyitni?

mennyire problémás az hogy az utánálító lefelé menő rugóját 180 fokkal elfordítva raktam vissza, nem fejjel lefele hanem az alsó szárát nem belülről akasztottam be hanem kívülről, ebből kifolyólag fent is fordítva van. hangja nincs.

ezt már csak akkor vettem észre amikor összeraktam a bal oldat, és szétszedtem a jobbot :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.