astrásgyerek Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 üdv! Lenne 1-2 kérdésem:D Szóval adott F astra elöl tárcsa hátul ugye dob fék ABS-es. Mai napi termés.. mész mész és időnként befog a bal hátsó fékem.. minden előjel nélkül aztán kienged.. mindezt menet közbe. még városba sem épp poén kategória országúton bele sem gondolok...:S Jah általában kátyúk göröngyök után. ötlet tanács? mielőtt bajom/bajunk lenne? Üdv R. Mindenképpen bontsd ki, rá kell nézni a fékszerkezetre... melegedni nem melegszik? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 üdv! Lenne 1-2 kérdésem:D Szóval adott F astra elöl tárcsa hátul ugye dob fék ABS-es. Mai napi termés.. mész mész és időnként befog a bal hátsó fékem.. minden előjel nélkül aztán kienged.. mindezt menet közbe. még városba sem épp poén kategória országúton bele sem gondolok...:S Jah általában kátyúk göröngyök után. ötlet tanács? mielőtt bajom/bajunk lenne? Üdv R. Vedd le a fékdobot, sztem leszakadt a ferrodo a fékpofáról, és néha beszorul a dob és a pofa közé. Nekem is volt már ilyen, csak nekem tolatásnál szorult be mindig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsosz Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 Vedd le a fékdobot, sztem leszakadt a ferrodo a fékpofáról, és néha beszorul a dob és a pofa közé. Nekem is volt már ilyen, csak nekem tolatásnál szorult be mindig. magyarul betét csere sanszos.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 magyarul betét csere sanszos.. Pofa csere, betét elöl van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsosz Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 Pofa csere, betét elöl van :lol: és kb mibe fáj? mármint egy ilyen darab/szett Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December18, 2011 Megoszt Elküldve December18, 2011 és kb mibe fáj? mármint egy ilyen darab/szett Kb. 6000-10000Ft/készlet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricsosz Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Kb. 6000-10000Ft/készlet. nos! Kész lett... nem volt leszakadva csak a fékpor meg a szivárgó fék munkahenger játéka.. szuper... Árak: Fék munkahenger után gyártott kedvezménnyel 1315 Ft Fékpofa.. felszabályozott 200 -as dobhoz való 2 db régi leadásával 1750 Ft Munkadíj 3500 Ft számlával. az érzés h fog a fék és nem ragad be leírhatatlan... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 nos! Kész lett... nem volt leszakadva csak a fékpor meg a szivárgó fék munkahenger játéka.. szuper... Árak: Fék munkahenger után gyártott kedvezménnyel 1315 Ft Fékpofa.. felszabályozott 200 -as dobhoz való 2 db régi leadásával 1750 Ft Munkadíj 3500 Ft számlával. az érzés h fog a fék és nem ragad be leírhatatlan... :D Örülök, hogy ennyivel megúsztad, de hogy lehet felszabályozni fékpofát? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Örülök, hogy ennyivel megúsztad, de hogy lehet felszabályozni fékpofát? :D Ha nincs szerencséje, akkor úgy, ahogy Zotyának EGR szelepet tisztítottak a c14nz-be :lol: A lényeg hogy most facás a fékje, maradjon is így :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Örülök, hogy ennyivel megúsztad, de hogy lehet felszabályozni fékpofát? :lol: Elviszed a dobot, és a régi pofát. Aztán a mester leveszi a ferodolt, majd megmelegíti,és a dob méretére igazítja. Utána pedig ragaszt rá egy új réteg ferodolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Örülök, hogy ennyivel megúsztad, de hogy lehet felszabályozni fékpofát? :lol: Nm igazán szabályzás az, hanem ha nagyobb a dobátmérő(mondjuk esztergálás miatt) akkor kicsit vastagabb ferrodolt kap... :D Legalább is én így sejtem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Örülök, hogy ennyivel megúsztad, de hogy lehet felszabályozni fékpofát? :lol: Ahogy lehet kuplungtárcsát is újra veretni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Nm igazán szabályzás az, hanem ha nagyobb a dobátmérő(mondjuk esztergálás miatt) akkor kicsit vastagabb ferrodolt kap... :lol: Legalább is én így sejtem... Vastagabbat kap, de utána jobb helyeken hozzá is szabályozzák a dobhoz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Vastagabbat kap, de utána jobb helyeken hozzá is szabályozzák a dobhoz. :lol: Ha meg nem, akkor, akkor pár száz km, és fel is van szabályozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Sziasztok! Itt új vagyok még és remélem befogadtok:-D Nekem egy Opel Astra F sedan autóm van X16SZR motorral. Na ennyit a bemutatkozásról:D Egyből lenne is egy kérdésem: Az a helyzet, hogy ki akarom a dobfékpofákat kicserélni újra. Levettem a kereket és a dobot rögzítő kis csavart kivettem. Ezután elkezdett lötyögni meg forogni a dob, de nem akar lejönni. Ütöttem gumikalapáccsal úgysem sikerült. Kéziféket teljesen kiengedtem. Olyan mintha már "vállas" lenne a dob és a fékpofa nem engedné le. Hogy szedjem le? Volt már valakinek ilyen? Összerohadva nincs mert az agyat és a dobot külön tudom forgatni. Elég sürgős lenne mert mióta nálam van az autó (2005) azóta nem lett szétszedve a hátsófék. Azóta 80.000km-t raktunk bele. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Sziasztok! Itt új vagyok még és remélem befogadtok:-D Nekem egy Opel Astra F sedan autóm van X16SZR motorral. Na ennyit a bemutatkozásról:D Egyből lenne is egy kérdésem: Az a helyzet, hogy ki akarom a dobfékpofákat kicserélni újra. Levettem a kereket és a dobot rögzítő kis csavart kivettem. Ezután elkezdett lötyögni meg forogni a dob, de nem akar lejönni. Ütöttem gumikalapáccsal úgysem sikerült. Kéziféket teljesen kiengedtem. Olyan mintha már "vállas" lenne a dob és a fékpofa nem engedné le. Hogy szedjem le? Volt már valakinek ilyen? Összerohadva nincs mert az agyat és a dobot külön tudom forgatni. Elég sürgős lenne mert mióta nálam van az autó (2005) azóta nem lett szétszedve a hátsófék. Azóta 80.000km-t raktunk bele. Előre is köszönöm. A dobnak van egy pereme, oda betámasztol egy erősebb csavarhúzót, vagy egy laposvágót, és elkezded ütni kifelé körbe körbe haladva. És egyszer majd csak le fog jönni. De szerintem, ha már ilyen nagy válla van a dobnak, akkor már az is cserés lesz nem csak a pofák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Sziasztok! Itt új vagyok még és remélem befogadtok:-D Nekem egy Opel Astra F sedan autóm van X16SZR motorral. Na ennyit a bemutatkozásról:D Egyből lenne is egy kérdésem: Az a helyzet, hogy ki akarom a dobfékpofákat kicserélni újra. Levettem a kereket és a dobot rögzítő kis csavart kivettem. Ezután elkezdett lötyögni meg forogni a dob, de nem akar lejönni. Ütöttem gumikalapáccsal úgysem sikerült. Kéziféket teljesen kiengedtem. Olyan mintha már "vállas" lenne a dob és a fékpofa nem engedné le. Hogy szedjem le? Volt már valakinek ilyen? Összerohadva nincs mert az agyat és a dobot külön tudom forgatni. Elég sürgős lenne mert mióta nálam van az autó (2005) azóta nem lett szétszedve a hátsófék. Azóta 80.000km-t raktunk bele. Előre is köszönöm. A dob hátulján van egy gumidugó azt szedd ki és egy csavarhúzó segítségével nyomd vissza alaphelyzetbe a fékpofát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 A dob hátulján van egy gumidugó azt szedd ki és egy csavarhúzó segítségével nyomd vissza alaphelyzetbe a fékpofát! Mármint tekerje vissza alaphelyzetbe az utánállítót, mert amíg az kintvan addíg nyomhatja mint süket az ólajtót :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Mármint tekerje vissza alaphelyzetbe az utánállítót, mert amíg az kintvan addíg nyomhatja mint süket az ólajtót :D Na ezért jó hogy többen vagyunk! :lol: Bocs azt elfelejtettem leírni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Mármint tekerje vissza alaphelyzetbe az utánállítót, mert amíg az kintvan addíg nyomhatja mint süket az ólajtót :lol: Azt csak akkor tudja visszatekerni, ha már levette a dobot! De a csavarhúzós mutatvány egyébként jól működik. Ha le van véve a dob, akkor az új pofához tényleg vissza kell tekerni az utánállítót! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Köszönöm mindenki segítségét!!!! Sikerült szétszednem úgy, hogy csavarhúzóval a lyukon keresztül óvatosan tekergettem és hála az égnek így sikerült leszedni:-D Már csak el kell vinnem őket esztergáltatni és mehet vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Azt csak akkor tudja visszatekerni, ha már levette a dobot! De a csavarhúzós mutatvány egyébként jól működik. Ha le van véve a dob, akkor az új pofához tényleg vissza kell tekerni az utánállítót! :D Ezt a zödet kimondta neked? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Ezt a zödet kimondta neked? :lol: Ez tapasztalat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Látom már megoldódott, ezen az oldalon is volt róla szó. :D Visszatekerni lehet simán, csak a kilincset kell kiakasztani. Mondjuk azt elölről sokkal egyszerűbb. :lol: Szerk.:Találtam egy képet is, így jobban látható a furat és az állító is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gonzo410 Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Ha már úgyis hátsófékről megy a szó, had tegyek föl egy nagy kérdést: Ha a kézifék az egyik kereket (bal oldali) csak leheletvékonyan fogja, akkor azt ott tudom korrigálni, ahol a kézifékből kilépő huzal/bowden egy menetesszárra csavarozott fémlemez segítségével kettéágazik, vagy ez életveszélyessen hülye ötlet, ennél még az is okossabb gondolat, ha vezetés közben hátrabilincselem mindkét kezemet, nehogy hülyén piszkáljam azt a kerek izét, sőt még a szememet is bekötöm, nehogy véletlen egy fényszóróját tompítani képtelen gépkocsi ... Egy szó mint száz: Az üzemi féken nem érződik semmiféle differencia, viszont kerékcserekor hiába van tökigtépve a kézifék, ha csekély szorulással is, de el bírom forgatni a jobb hátsó kereket. Ez orvosolható-e? Ha igen, hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts