Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ez igaz egy 195ös jól tapadó papuccsal is? :P

Gyári fékhez gyári kerékkel játszunk, ha valaki növeli a tapadást pölö a szélesebb gumikkal, az szereljen fel nagyobb féket. :D De szerintem egy jó kézifék besatuz mindent.

Elküldve
Gyári fékhez gyári kerékkel játszunk, ha valaki növeli a tapadást pölö a szélesebb gumikkal, az szereljen fel nagyobb féket. :D De szerintem egy jó kézifék besatuz mindent.

Azért ez nem egészen igaz, legalábbis a fastra esetében. Vizes, poros úton, füvön, jégen, havon szépen lehet dobálni vele a hátulját, de sima száraz aszfalton nem nagyon. (185-ös gumival) Még a tárcsafékkel sem, mert abban is dob kézifék van...

Elküldve
Azért ez nem egészen igaz, legalábbis a fastra esetében. Vizes, poros úton, füvön, jégen, havon szépen lehet dobálni vele a hátulját, de sima száraz aszfalton nem nagyon. (185-ös gumival) Még a tárcsafékkel sem, mert abban is dob kézifék van...

Hát passzolom én egyszer raktam keresztbe száraz asztfalton, többször nem fogom, mert sóher vagyok és sajnálom a gumikat. Ezt láttátok már?

:D
Elküldve
Hát passzolom én egyszer raktam keresztbe száraz asztfalton, többször nem fogom, mert sóher vagyok és sajnálom a gumikat. Ezt láttátok már?
:D

Jóó, ez a plázap.csáknál igaz, de normális ember nem úgy fékez, hogy berúgja a középső pedált, és ott tartja amíg megáll :P

Elküldve
Jóó, ez a plázap.csáknál igaz, de normális ember nem úgy fékez, hogy berúgja a középső pedált, és ott tartja amíg megáll :D

Hát ez az a adott szitutól függ...

Elküldve
Hát ez az a adott szitutól függ...

Egen, ha videózni kell, hogy meddig lehet elcsúszni vele, akkor így csinálják, de normál esetben, magadtól is visszaengeded egy kicsit, hogy ne csak csússzon, hanem valami tapadást is gyűjtsél :D

Elküldve
Egen, ha videózni kell, hogy meddig lehet elcsúszni vele, akkor így csinálják, de normál esetben, magadtól is visszaengeded egy kicsit, hogy ne csak csússzon, hanem valami tapadást is gyűjtsél :D

Nem engedem vissza. :P

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hali!

Vettem előre új nyergeket, 256-os tárcsához, de 23 vagy 21 mm vastaghoz valók szerintetek? Hol mérjem meg? A számok alapján nem tudtam kideríteni semmit.

IMG_0702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Sziasztok!

Egy kicsit cipripel a jobb elsőm, vélhetőleg egy tisztítás ráférne a fékekre.

Az jó, hogyha leveszem a kereket és féktisztító sprayvel jól lefújom? Nem lesz baja?

üdv

Szöllő

Elküldve
Sziasztok!

Egy kicsit cipripel a jobb elsőm, vélhetőleg egy tisztítás ráférne a fékekre.

Az jó, hogyha leveszem a kereket és féktisztító sprayvel jól lefújom? Nem lesz baja?

üdv

Szöllő

Nem lesz baja, de nem hiszem hogy ettől van...

Elküldve
Nem lesz baja, de nem hiszem hogy ettől van...

azt gyanítom, hogy nem tud rendesen visszaállni a fékpofa. Remélem azért segít rajta, de a lényeg, hogy ne ártson!

Elküldve
azt gyanítom, hogy nem tud rendesen visszaállni a fékpofa. Remélem azért segít rajta, de a lényeg, hogy ne ártson!

a féktisztító nem fog ártani. Elvégre azért van, hogy a féket tisztítsa.

Elküldve
jaja, a biztosító meg azért van, hogy kártalanítson... :D

Igazából akkor szétt kellene szedni és a nyereg csúszkáját kitakarítani, pölö finom csiszpapirral.

Elküldve
Hali!

Vettem előre új nyergeket, 256-os tárcsához, de 23 vagy 21 mm vastaghoz valók szerintetek? Hol mérjem meg? A számok alapján nem tudtam kideríteni semmit.

//kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_0702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg""]http://kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_070...s.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_0702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

//kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg""]http://kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_070...s.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezek kb. tíz éve voltak újak. :D

Elküldve
Igazából akkor szétt kellene szedni és a nyereg csúszkáját kitakarítani, pölö finom csiszpapirral.

Még nem csináltam ilyet, érdemes nekiállnom nulla tudással? A fék nem játék!

Tudnál adni pár támpontot?

Elküldve
Még nem csináltam ilyet, érdemes nekiállnom nulla tudással? A fék nem játék!

Tudnál adni pár támpontot?

Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét.

Elküldve
Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét.

Köszi, szóval nem parás.

Az jó, holnap megnézem, aztán referálok.

üdv

Szöllő

Elküldve
Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét.

És nem tescó-s imbusszal, tapasztalat. :D

:P :P

Elküldve
Köszi, szóval nem parás.

Az jó, holnap megnézem, aztán referálok.

üdv

Szöllő

Végülis egyszerre csak egyik oldalt kell szétszedni és ha gond van az összerakással ott a másik oldal támpontnak.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.