Gergőőő Elküldve Szeptember26, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2011 Nem kicsi az, száraz asztfalton simán keresztbeteszi a kocsit. :D Ez igaz egy 195ös jól tapadó papuccsal is? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Ez igaz egy 195ös jól tapadó papuccsal is? :P Gyári fékhez gyári kerékkel játszunk, ha valaki növeli a tapadást pölö a szélesebb gumikkal, az szereljen fel nagyobb féket. :D De szerintem egy jó kézifék besatuz mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október3, 2011 Megoszt Elküldve Október3, 2011 Gyári fékhez gyári kerékkel játszunk, ha valaki növeli a tapadást pölö a szélesebb gumikkal, az szereljen fel nagyobb féket. :D De szerintem egy jó kézifék besatuz mindent. Azért ez nem egészen igaz, legalábbis a fastra esetében. Vizes, poros úton, füvön, jégen, havon szépen lehet dobálni vele a hátulját, de sima száraz aszfalton nem nagyon. (185-ös gumival) Még a tárcsafékkel sem, mert abban is dob kézifék van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Azért ez nem egészen igaz, legalábbis a fastra esetében. Vizes, poros úton, füvön, jégen, havon szépen lehet dobálni vele a hátulját, de sima száraz aszfalton nem nagyon. (185-ös gumival) Még a tárcsafékkel sem, mert abban is dob kézifék van... Hát passzolom én egyszer raktam keresztbe száraz asztfalton, többször nem fogom, mert sóher vagyok és sajnálom a gumikat. Ezt láttátok már? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Hát passzolom én egyszer raktam keresztbe száraz asztfalton, többször nem fogom, mert sóher vagyok és sajnálom a gumikat. Ezt láttátok már? :D Jóó, ez a plázap.csáknál igaz, de normális ember nem úgy fékez, hogy berúgja a középső pedált, és ott tartja amíg megáll :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Jóó, ez a plázap.csáknál igaz, de normális ember nem úgy fékez, hogy berúgja a középső pedált, és ott tartja amíg megáll :D Hát ez az a adott szitutól függ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Hát ez az a adott szitutól függ... Egen, ha videózni kell, hogy meddig lehet elcsúszni vele, akkor így csinálják, de normál esetben, magadtól is visszaengeded egy kicsit, hogy ne csak csússzon, hanem valami tapadást is gyűjtsél :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Egen, ha videózni kell, hogy meddig lehet elcsúszni vele, akkor így csinálják, de normál esetben, magadtól is visszaengeded egy kicsit, hogy ne csak csússzon, hanem valami tapadást is gyűjtsél :D Nem engedem vissza. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Nem engedem vissza. :P Akkor csak csikorgással, és füsttel jelzed hogy érkezel hátulról, és kamikazeeeee? :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október4, 2011 Megoszt Elküldve Október4, 2011 Akkor csak csikorgással, és füsttel jelzed hogy érkezel hátulról, és kamikazeeeee? :D :P Hát persze a tükör minek van dísznek? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Hali! Vettem előre új nyergeket, 256-os tárcsához, de 23 vagy 21 mm vastaghoz valók szerintetek? Hol mérjem meg? A számok alapján nem tudtam kideríteni semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Hali! Vettem előre új nyergeket, 256-os tárcsához, de 23 vagy 21 mm vastaghoz valók szerintetek? Hol mérjem meg? A számok alapján nem tudtam kideríteni semmit. http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_07...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_07...ltoltes.hu_.jpg A második képen az 52 / 24 jelenti, hogy a dugattyú mérete 52mm és 24mm-es tárcsa való hozzá. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 A második képen az 52 / 24 jelenti, hogy a dugattyú mérete 52mm és 24mm-es tárcsa való hozzá. :D Szuper, köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szöllő Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok! Egy kicsit cipripel a jobb elsőm, vélhetőleg egy tisztítás ráférne a fékekre. Az jó, hogyha leveszem a kereket és féktisztító sprayvel jól lefújom? Nem lesz baja? üdv Szöllő Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Sziasztok! Egy kicsit cipripel a jobb elsőm, vélhetőleg egy tisztítás ráférne a fékekre. Az jó, hogyha leveszem a kereket és féktisztító sprayvel jól lefújom? Nem lesz baja? üdv Szöllő Nem lesz baja, de nem hiszem hogy ettől van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szöllő Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Nem lesz baja, de nem hiszem hogy ettől van... azt gyanítom, hogy nem tud rendesen visszaállni a fékpofa. Remélem azért segít rajta, de a lényeg, hogy ne ártson! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 azt gyanítom, hogy nem tud rendesen visszaállni a fékpofa. Remélem azért segít rajta, de a lényeg, hogy ne ártson! a féktisztító nem fog ártani. Elvégre azért van, hogy a féket tisztítsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szöllő Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 a féktisztító nem fog ártani. Elvégre azért van, hogy a féket tisztítsa. jaja, a biztosító meg azért van, hogy kártalanítson... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 jaja, a biztosító meg azért van, hogy kártalanítson... :D Igazából akkor szétt kellene szedni és a nyereg csúszkáját kitakarítani, pölö finom csiszpapirral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Hali! Vettem előre új nyergeket, 256-os tárcsához, de 23 vagy 21 mm vastaghoz valók szerintetek? Hol mérjem meg? A számok alapján nem tudtam kideríteni semmit. //kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_0702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg""]http://kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_070...s.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_0702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg //kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg""]http://kepfeltoltes.hu/view/111013/IMG_070...s.hu_.jpg"]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111013/IMG_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezek kb. tíz éve voltak újak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szöllő Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Igazából akkor szétt kellene szedni és a nyereg csúszkáját kitakarítani, pölö finom csiszpapirral. Még nem csináltam ilyet, érdemes nekiállnom nulla tudással? A fék nem játék! Tudnál adni pár támpontot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Még nem csináltam ilyet, érdemes nekiállnom nulla tudással? A fék nem játék! Tudnál adni pár támpontot? Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szöllő Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét. Köszi, szóval nem parás. Az jó, holnap megnézem, aztán referálok. üdv Szöllő Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Igazából kerék le, féknyereg csavarjai ki, és már szét is jön. A féknyereg csavarjai valósznínűleg csak a 10-es imbusz meghosszabbításával lehet majd oldani. Aztán úgyis meglátod milyenek a csúszó felületek, ahol a nyereg csúszik, meg ahol a betét. És nem tescó-s imbusszal, tapasztalat. :D :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2011 Megoszt Elküldve Október18, 2011 Köszi, szóval nem parás. Az jó, holnap megnézem, aztán referálok. üdv Szöllő Végülis egyszerre csak egyik oldalt kell szétszedni és ha gond van az összerakással ott a másik oldal támpontnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts