epk947 Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 Kézifék kérdésen akad meg a szemem pár hozzászólással ezelőtt. Korábban én is kíméltem a kéziféket, szinte sosem használtam és volt is mindíg gondom vele műszaki előtti mérésnél (igaz műszakin mindíg átengedték). Egy ideje használom ha megállok, parkolok, használom ha piros lámpánál kell állni stb. És most nincs is gond vele. Amikor nem használom az lucskos időkben mikor fagyhat. Akkor mellőzöm nehogy befagyjon egyébként használom, mert azt ajánlották és bejött :lol: Én itthon a garázsban soha, utcán parkolásnál mindig! :lol: Előfordult már, hogy figyelmetlenségből a garázsban behúzott fékkel álltam meg, és egy nedves nap után már 1 nappal a betét rárohadt a dobra! Az indulásom egy nagy durranással kezdődött! Szerencsére nem szakadt le darab a betétből! A hátsó fékdobom még eredeti, de jövőre a műszakira új kell, mert kezd oválisra kopni. Nem hiszem, hogy szabályoztatni fogom.
FPepe Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 Én itthon a garázsban soha, utcán parkolásnál mindig! :lol: Előfordult már, hogy figyelmetlenségből a garázsban behúzott fékkel álltam meg, és egy nedves nap után már 1 nappal a betét rárohadt a dobra! Az indulásom egy nagy durranással kezdődött! Szerencsére nem szakadt le darab a betétből! A hátsó fékdobom még eredeti, de jövőre a műszakira új kell, mert kezd oválisra kopni. Nem hiszem, hogy szabályoztatni fogom. Én is jártam így, meg télen is fagyott már be, azóta rászoktattam magam, hogy inkább egyesben hagyom.
yankee Elküldve Augusztus30, 2011 Elküldve Augusztus30, 2011 Szasztok. 16os felgen alá mekkora fék fér be 4*100-as érdekel csak. :lol: de a tárcsa nem lényeg csak nyereg legyen meg típus, hogy miből. :lol: tárcsát majd kifurkálom bármilyen is. :D
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Én itthon a garázsban soha, utcán parkolásnál mindig! :lol: Előfordult már, hogy figyelmetlenségből a garázsban behúzott fékkel álltam meg, és egy nedves nap után már 1 nappal a betét rárohadt a dobra! Az indulásom egy nagy durranással kezdődött! Szerencsére nem szakadt le darab a betétből! A hátsó fékdobom még eredeti, de jövőre a műszakira új kell, mert kezd oválisra kopni. Nem hiszem, hogy szabályoztatni fogom. Persze más tészta ha egy esős nap után hetekre leteszi az ember az autót akkor tényleg összerozsdásodhat (bár ilyenem még nem volt). Én csak a befagyástól féltem :lol:
pszilaj Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Én nem rég cseréltem kézifék kötelet és pont az ilyen berohadás ellen, jól beeresztettem wd40-nel... Hátha kitaszítja a vizet belőle... :lol:
egyhapsi Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Én nem rég cseréltem kézifék kötelet és pont az ilyen berohadás ellen, jól beeresztettem wd40-nel... Hátha kitaszítja a vizet belőle... :lol: Van erre valami kúszóolaj. Én is mostanság akarom majd megcsinálni. Mennyi volt a kézifékkötél ?
pszilaj Elküldve Augusztus31, 2011 Elküldve Augusztus31, 2011 Van erre valami kúszóolaj. Én is mostanság akarom majd megcsinálni. Mennyi volt a kézifékkötél ? 7ezer körül... :lol:
pebe Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Van erre valami kúszóolaj. Én is mostanság akarom majd megcsinálni. Mennyi volt a kézifékkötél ? Caravanba milyen méretű kézifékkötél kell? Én is most akarok rendelni és cserélni, de UNIX webshopban ahány gyártó, annyi féle méret... Nagyon buzerás a cseréje? Ahogy néztem elég sok gumiharang van rajta, amiket mindenféle gyűrűkbe, meg perselyekbe kell betuszkolni:(
pszilaj Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Caravanba milyen méretű kézifékkötél kell? Én is most akarok rendelni és cserélni, de UNIX webshopban ahány gyártó, annyi féle méret... Nagyon buzerás a cseréje? Ahogy néztem elég sok gumiharang van rajta, amiket mindenféle gyűrűkbe, meg perselyekbe kell betuszkolni:( Nem azokat vészes elhelyezni, hanem az a nyűgös, hogy a középső kupifogó dob feletti hővédő lemezt is le kell szedni róla. Ennek a csavarjai szoktak letörni... kb 1-1,5 óra alatt megvan a műtét egyébként! :lol:
pebe Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Nem azokat vészes elhelyezni, hanem az a nyűgös, hogy a középső kupifogó dob feletti hővédő lemezt is le kell szedni róla. Ennek a csavarjai szoktak letörni... kb 1-1,5 óra alatt megvan a műtét egyébként! :lol: Hát régen feküdtem már a gép alatt, de ilyen hővédő lemeze, amiről írsz abszolút nem emléxem. Szerintem az enyémről az a lemez már valahol a Tisza-gáton heverhet:) De majd délután megsasolom otthon
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Hát régen feküdtem már a gép alatt, de ilyen hővédő lemeze, amiről írsz abszolút nem emléxem. Szerintem az enyémről az a lemez már valahol a Tisza-gáton heverhet:) De majd délután megsasolom otthon De ugye tudod, hogy a hátsó féket is szétt kell szedni +az utánállítót újra beállítani? Ott a hővédő a dob és a padlólemez között. Le kell venni, és valószínűleg a 4 csavarból minmum egy letörik.
Tiv. Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 De ugye tudod, hogy a hátsó féket is szétt kell szedni +az utánállítót újra beállítani? Ott a hővédő a dob és a padlólemez között. Le kell venni, és valószínűleg a 4 csavarból minmum egy letörik. Ugyan már. :lol: Ez talán nem gond. :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Ugyan már. :lol: Ez talán nem gond. :lol: Hááát nem tudom, van aki megijed a látványtól....
Tiv. Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Hááát nem tudom, van aki megijed a látványtól.... http://pics.coldline.hu/pics/327065-20110901-2mVx0n.jpg A hővédő csavarokra gondoltam. :lol: :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 A hővédő csavarokra gondoltam. :lol: :lol: Ja azok úgyis letörnek. :D
atis c14se Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Ja azok úgyis letörnek. :lol: Nekem is letört az egyik.
pszilaj Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 De ugye tudod, hogy a hátsó féket is szétt kell szedni +az utánállítót újra beállítani? Ott a hővédő a dob és a padlólemez között. Le kell venni, és valószínűleg a 4 csavarból minmum egy letörik. Az utánállítót szerintem nem kell piszkálni... Csak a kézifékkaron kell addig húzni, míg el nem kezd súrolni... A pedálos fékezgetés úgyis átkattintgatja az utánállítót... :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Az utánállítót szerintem nem kell piszkálni... Csak a kézifékkaron kell addig húzni, míg el nem kezd súrolni... A pedálos fékezgetés úgyis átkattintgatja az utánállítót... :lol: Végülis ha a cserével megjavul akkor nem kell. Csak mivel szétt kell szedni és ha már szétszedte kitakarítni nem tuti, hogy ugyanabban a pozícióban fog állni minden mint előtte.
szitya87 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 http://pics.coldline.hu/pics/327065-20110901-2mVx0n.jpg Hogyan szedted le a dob fedelét?
öcsibácsi Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Hogyan szedted le a dob fedelét? Csak 1 csavar fogja. :lol: Elég azt kivenni. Meg néhányszor pofon vágni jobbról-balról. Esetleg az utánállítót hátulról visszapöckölgetni, ha másképp nem megy. :lol:
astrásgyerek Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Hogyan szedted le a dob fedelét? Képpel nem idézünk! :lol: Vedd ki az IMG-ket a kép elől, és után!!
szitya87 Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Csak 1 csavar fogja. :lol: Elég azt kivenni. Meg néhányszor pofon vágni jobbról-balról. Esetleg az utánállítót hátulról visszapöckölgetni, ha másképp nem megy. :lol: Köszönöm a segítséget!
pszilaj Elküldve Szeptember1, 2011 Elküldve Szeptember1, 2011 Végülis ha a cserével megjavul akkor nem kell. Csak mivel szétt kell szedni és ha már szétszedte kitakarítni nem tuti, hogy ugyanabban a pozícióban fog állni minden mint előtte. Ez igaz, de nem hiába automata utánállító a neve... :lol: Beáll saját magtól... :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2011 Elküldve Szeptember2, 2011 Ez igaz, de nem hiába automata utánállító a neve... :lol: Beáll saját magtól... :lol: Elméletileg igen, de mégis játszani kellett vele mert nem volt egyforma a fékhatás. Ugye két menet között is nagy különbség van, az egyik felén átugrik a másikon pont nem, akkor nem egyforma a két pofa alaphelyzete.
pebe Elküldve Szeptember2, 2011 Elküldve Szeptember2, 2011 De ugye tudod, hogy a hátsó féket is szétt kell szedni +az utánállítót újra beállítani? Ott a hővédő a dob és a padlólemez között. Le kell venni, és valószínűleg a 4 csavarból minmum egy letörik. Ez már abszolút nem jelent gondot. Tvaly ősszel sajátkezűleg csináltam a fékpofa cserét. Sajnos elég skót voltam, és most drágán fizetek érte. Ugyanis kézifékkötelet nem cseréltem, pedig már akkor is érett volt rá, aztán szépen be is ragadt azóta, és szépen elégette az alig egy éves fékpofákat. Úgyhogy most újra hátsó fék generál: pofák, rögítő szett, kézifékkötél. Alsó hangon 20e könnyű magyar forint:( Viszont arra a hővédő lemezre nagyon kíváncsi vagyok. Abszolút nem emléxem rá, és tegnap mire hazaértem szakadt az eső, nem volt kedvem kocsi alá feküdni. Ha esetleg van vkinek erről fotója, az belinkelhetné. Köszi!
Recommended Posts