Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Én is agyaltam rajta nekem megvan a szett 1 rész itthon. De 1 idiótaság beláttam utólag. Ugyanis az ABSesnek hosszabb a féktávja egy 17 éves ABS elég komolytalan technika még. Ráadásul kerékagyat kell cserélni hátul a dobnál is kell okosítani semmi értelme kb. Marha drága is. Ráadásul a fél kocsit le kell bombázni. Féltengelynek szerintem semmi köze az ABShez.

Hát nem tudom, de külön adják a sima és az ABS-el szerelt kocsihoz féltengelyt. Valami különbségnek kell lennie. :lol:

A féltengelyen van a fordulatszám jeladó...pontosabban az érzékelőhöz szükséges fogazás...

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal azon van jeladó is...

Amúgy mintha rémlene valami, hogy a külső csuklót kell cserélni vagy mi.

Akkor elnézést, akkor még jobban nem éri meg :lol: Viszont nekem van egy Lucas ABS szettem igaz B corsához de szerintem astrahoz is jó.1511_1.jpg

1612_1.jpg

Meg ABS főfékhenger + rásegítő

Ha valakit érdekelnek a cuccok akkor írjon privit :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy mintha rémlene valami, hogy a külső csuklót kell cserélni vagy mi.

Akkor elnézést, akkor még jobban nem éri meg :D Viszont nekem van egy Lucas ABS szettem igaz B corsához de szerintem astrahoz is jó.http://www.tav-autoverwertung.de/shop/bilder/produkte/gross/1511_1.jpg

http://www.tav-autoverwertung.de/shop/bild...ross/1612_1.jpg

Meg ABS főfékhenger + rásegítő

Ha valakit érdekelnek a cuccok akkor írjon privit :D

Erre van az adok veszek topik, nem ide szoktuk beírni! :D

Dáwid éppen ma tolt le valakit emiatt! :lol:

Szerintem nem jó ez astrába, amiket én eddig láttam, azok mind ilyenek voltak.

Bocs azt hittem az egyéb csevegésbe belefér ;)

Még jó, hogy a FÉK-be vagyunk! :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

üdv!

elég ócska állapotú a féktárcsám

milyen félét érdemes venni? nagyon gagyit nem akarok de nagyon drágát sem

a láng kft nél nézegetem ott van 5 ezertől 23 ezerig

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

ezek közül melyiket kellene?

ehhez kellene fékbetét is

ezek közül melyiket kellene:

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

köszi!

Link to comment
Megosztás:

üdv!

elég ócska állapotú a féktárcsám

milyen félét érdemes venni? nagyon gagyit nem akarok de nagyon drágát sem

a láng kft nél nézegetem ott van 5 ezertől 23 ezerig

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

ezek közül melyiket kellene?

ehhez kellene fékbetét is

ezek közül melyiket kellene:

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

köszi!

Brembo tarcsat erdemes venni, textar betettel a tobbit tudni fogjak ott

Link to comment
Megosztás:

üdv!

elég ócska állapotú a féktárcsám

milyen félét érdemes venni? nagyon gagyit nem akarok de nagyon drágát sem

a láng kft nél nézegetem ott van 5 ezertől 23 ezerig

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

ezek közül melyiket kellene?

ehhez kellene fékbetét is

ezek közül melyiket kellene:

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

köszi!

Nekem Brembo tárcsám van a betéteken nem látok márkát, de szerintem a Textar nem rossz.

Link to comment
Megosztás:

Nekem Brembo tárcsám van a betéteken nem látok márkát, de szerintem a Textar nem rossz.

Igaz én már tavaly óta "G"-s vagyok, de itt leledzem.:-)

Szóval, elhűltök mit tettem...

KKkhhrrrr...

Izééé..

Vettem használt tárcsákat, mindössze 3 ezerért a kettőt, de a fazon leszabályoztatta őket 23,5-re.

Amúgy a tárcsák gyárik.

Egy napig agyaltam, vajon fognak-e ütni.

Aztán vettem LPR betéteket hozzá nagyon olcsón.

Kb. 3 nap és összekoptak. A fékhatásom pedig kiváló !!!

Kegyetlenül harap:-)

Jó az LPR nagyon!

Link to comment
Megosztás:

üdv!

elég ócska állapotú a féktárcsám

milyen félét érdemes venni? nagyon gagyit nem akarok de nagyon drágát sem

a láng kft nél nézegetem ott van 5 ezertől 23 ezerig

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

ezek közül melyiket kellene?

ehhez kellene fékbetét is

ezek közül melyiket kellene:

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&amp...x?IGCB|11|2|0|5

köszi!

Ha bp-i vagy 40% kedvezményem van oda. Brembo+textar.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Csak annyi lenne a kérdésem hogy normál használatkor, nagyon kevés földes út használatnál mennyit vagy hány km mennek el az első fékbetétek cseréig? Keresgéltem de erről nem találtam semmit! Köszi

Nem is fogsz. Minden ember máshogy használja, máshol fékez, máshogy fékez, nem lehet általánosítani. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Csak annyi lenne a kérdésem hogy normál használatkor, nagyon kevés földes út használatnál mennyit vagy hány km mennek el az első fékbetétek cseréig? Keresgéltem de erről nem találtam semmit! Köszi

Sok dolog befolyásolja. A legpesszimistább(!) szakirodalmi érték szerint 1mm-t lehet számolni 1000km-re a létező legrosszabb körülményeket feltételezve. Nyilván ilyet azért elég nehéz lehet összehozni. Normál használat mellett azért nagyon lassan kopik.

Nálam, sok városi forgalommal, ill, hegyvidéki használatnál a gyári betét elment 80ekm-t. A gyári hátsók pedig szinte "soha" nem kopnak el, de én 150ekm-nél cseréltem más okok miatt. (Egyébként a hátsók minimális vastagsága a hordozófelülettel együtt 2,5mm lehet.)

Nem kilóméterre van, hanem kopáshatárt kell nézni. 7 mm lehet a legkevesebb

A 7mm-t, mint határértéket nem a súrlódófelületre értik, hanem minden esetben a teljes vastagságra, tehát a hordozófelülettel együttvéve.

Csak azért írtam mert félreérthető.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. Csak annyi lenne a kérdésem hogy normál használatkor, nagyon kevés földes út használatnál mennyit vagy hány km mennek el az első fékbetétek cseréig? Keresgéltem de erről nem találtam semmit! Köszi

Neked mennyi idő alatt kopik el a cipőtalpad? :lol:

Ugye nem sikerült megsaccolni... :D

Kerék le és meg kell nézni a betétet, ha nincs visszajelző. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sok dolog befolyásolja. A legpesszimistább(!) szakirodalmi érték szerint 1mm-t lehet számolni 1000km-re a létező legrosszabb körülményeket feltételezve. Nyilván ilyet azért elég nehéz lehet összehozni. Normál használat mellett azért nagyon lassan kopik.

Nálam, sok városi forgalommal, ill, hegyvidéki használatnál a gyári betét elment 80ekm-t. A gyári hátsók pedig szinte "soha" nem kopnak el, de én 150ekm-nél cseréltem más okok miatt. (Egyébként a hátsók minimális vastagsága a hordozófelülettel együtt 2,5mm lehet.)

A 7mm-t, mint határértéket nem a súrlódófelületre értik, hanem minden esetben a teljes vastagságra, tehát a hordozófelülettel együttvéve.

Csak azért írtam mert félreérthető.

Ezt jó tudni, mert én azt hittem, hogy a surlódó felületet kell nézni

Link to comment
Megosztás:

Kézifék kérdésen akad meg a szemem pár hozzászólással ezelőtt. Korábban én is kíméltem a kéziféket, szinte sosem használtam és volt is mindíg gondom vele műszaki előtti mérésnél (igaz műszakin mindíg átengedték).

Egy ideje használom ha megállok, parkolok, használom ha piros lámpánál kell állni stb. És most nincs is gond vele. Amikor nem használom az lucskos időkben mikor fagyhat. Akkor mellőzöm nehogy befagyjon egyébként használom, mert azt ajánlották és bejött :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.