spzoli Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 És ami benne marad a fékcsőbe? Hát nem csak légtelenítesz, hanem kinyomatod a régi lötyit az újjal. Ha már olyan szín jön mint az új, akkor elzárod és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Légtelenítő készlet vagy az olcsóbb :) Csak találok valakit aki fogja majd pumpálni a féket. A drágábbik az drága, az olcsóbb meg ki tudja hogy milyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Hát nem csak légtelenítesz, hanem kinyomatod a régi lötyit az újjal. Ha már olyan szín jön mint az új, akkor elzárod és kész. Ja így már értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Csak találok valakit aki fogja majd pumpálni a féket. A drágábbik az drága, az olcsóbb meg ki tudja hogy milyen. Csak egy javaslat volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Szerintem negyedik. De ez függ a kötél állapotától meghogy mennyire járnak akadály mentesen fékpofák. Túl rövidre se jó állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Ha jól rémlik, papíron 3 és 6 között. Viszont én azt is tudom, hogy 14 kattanás után, már kényelmetlen hozzáférni, mert beakad a kezem, az ülés háttámlájába, közel függőleges kézifék-kar állásnál :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Műszakin úgy tudom, 3. kattanásra már fognia kell valamennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Műszakin úgy tudom, 3. kattanásra már fognia kell valamennyire. Én 9 kattanásig tudom felhúzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Én 9 kattanásig tudom felhúzni. Az elég laza akkor, sztem a fele lenne jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Az állításhoz le kell venni a középső dobot? Vagy a hővédőt kilehet forgatni onnan, és hozzá lehet férni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Az állításhoz le kell venni a középső dobot? Vagy a hővédőt kilehet forgatni onnan, és hozzá lehet férni? Látod ezt nem tudom, én még nem nyúltam hozzá, de sztem hozzá lehet férni bontás nélkül is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Látod ezt nem tudom, én még nem nyúltam hozzá, de sztem hozzá lehet férni bontás nélkül is. Mert a hővédőt azt biztos hogy le kell venni, csak nem tudom, hogy ki lehet-e forgatni a dobnál, és úgy hozzá lehet-e férni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Mert a hővédőt azt biztos hogy le kell venni, csak nem tudom, hogy ki lehet-e forgatni a dobnál, és úgy hozzá lehet-e férni? Annyira eltudod forgatni, hogy hozzá férj. De mindenképp bontani kell... Ja és jó sok csavarlazítót használj, mert hajlamosak beletörni a hővédő csavarjai... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Annyira eltudod forgatni, hogy hozzá férj. De mindenképp bontani kell... Ja és jó sok csavarlazítót használj, mert hajlamosak beletörni a hővédő csavarjai... :) De akkor a kipufogó dobot azt nem kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 De akkor a kipufogó dobot azt nem kell? Nem. Azt nem kell bántani. Tudom, mert cseréltem nem régiben a kézifékkötelet... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Második kattanásnál kell elkezdődnie a fékhatásnak, ha jól van beállítva az utánállító is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kéziféknek hanyadik kattanásra kell fognia? Az attól függ, hogy télen vagy nyáron használod. Mert télen két kattanással keresztbe fordítom a kocsit nyáron meg csak a 4.-nél visítt a gumi. :) Ha nem törnek le a csavarok a hővédőnél nagy mákod van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Az attól függ, hogy télen vagy nyáron használod. Mert télen két kattanással keresztbe fordítom a kocsit nyáron meg csak a 4.-nél visítt a gumi. :) Ha nem törnek le a csavarok a hővédőnél nagy mákod van. Nem igazán szoktam használni a kéziféket. Nagyon ritkán csak. Október végén menni kell műszakira, és nem akarok hidegbe szerelgetni, hanem most megcsinálgatok rajta amit kell, szépen lassan. Ha a hővédő csavarja letörik, akkor legfeljebb nem lesz hővédő. Gondolom nem lesz emiatt semmi gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nem igazán szoktam használni a kéziféket. Nagyon ritkán csak. Október végén menni kell műszakira, és nem akarok hidegbe szerelgetni, hanem most megcsinálgatok rajta amit kell, szépen lassan. Ha a hővédő csavarja letörik, akkor legfeljebb nem lesz hővédő. Gondolom nem lesz emiatt semmi gond. Én is csak télen használom, nem lesz gondod a hővédő nélkül, de kis is pakolhatod a belteret, és teszel átmenőcsavart. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Én is csak télen használom, nem lesz gondod a hővédő nélkül, de kis is pakolhatod a belteret, és teszel átmenőcsavart. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nem igazán szoktam használni a kéziféket. Nagyon ritkán csak. Október végén menni kell műszakira, és nem akarok hidegbe szerelgetni, hanem most megcsinálgatok rajta amit kell, szépen lassan. Ha a hővédő csavarja letörik, akkor legfeljebb nem lesz hővédő. Gondolom nem lesz emiatt semmi gond. Én önmetsző csavarokkal oldottam meg a kérdést... :) De ha odarakták azt a lemezt, akkor gondolom oka is volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Én önmetsző csavarokkal oldottam meg a kérdést... :) De ha odarakták azt a lemezt, akkor gondolom oka is volt... Volt persze a nevében is benne van hővédő, de általában letörik a csavar, és sokan mennek nélküle gond nélkül. Én nem mertem csak úgy befúrni mert nem láttam mi van a másik oldalon, megy -e arra kábelköteg pölö. Inkább kipakoltam az utasteret és tettem be csavart+anyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Volt persze a nevében is benne van hővédő, de általában letörik a csavar, és sokan mennek nélküle gond nélkül. Én nem mertem csak úgy befúrni mert nem láttam mi van a másik oldalon, megy -e arra kábelköteg pölö. Inkább kipakoltam az utasteret és tettem be csavart+anyát. Kifúrom a hővédő négy sarkát. Teszek mind a négy sarkába egy-egy nyolcas csavart anyával, és a hővédőt felfogatom hilti szalaggal a kipufogó dobra Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Kifúrom a hővédő négy sarkát. Teszek mind a négy sarkába egy-egy nyolcas csavart anyával, és a hővédőt felfogatom hilti szalaggal a kipufogó dobra Akkor felesleges feltenni, mert a hővédő éd a dob közötti, meg a hővédő és a kasztni közötti levegő szigetel, ha ráteszed a dobra mintha ott sem lenne szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts