Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Gyári megadás szerint 2 betétkészlet 1 tárcsa. Szóval 1 tárcsának két betétgarnitúrát kell kibírnia. De ez a gyári GM fékekről van megadva.

Nekem Textar betétek + brembo tárcsák vannak. Tökéletesen megvagyok elégedve velük, azonkívül, hogy kicsit zenélnek még most is.

Az unix-os cuccok milyenek lehetnek? Mert azok nagyon jó árba vannak. Vagy azok annyit is érnek?

Link to comment
Megosztás:

Gyári megadás szerint 2 betétkészlet 1 tárcsa. Szóval 1 tárcsának két betétgarnitúrát kell kibírnia. De ez a gyári GM fékekről van megadva.

Nekem Textar betétek + brembo tárcsák vannak. Tökéletesen megvagyok elégedve velük, azonkívül, hogy kicsit zenélnek még most is.

Az enyémen is ez a felállás, de zene nélkül :) Kivéve, ha bekapcsolom a rádiót :D

Link to comment
Megosztás:

Nézegetem az Unix honlapját, és első fékbetétet hoz kétféle méretet is. Az egyik: Szélesség 141.4 magasság:58.3. A másik: Szélesség 157 magasság: 52.2. Na most vajon melyik kellhet nekem? Szedjem ki a betétet és betéttel a kezembe menjek megvenni az újat, hogy ne keljen visszamenni, hogy nem méret a fékbetét?

Link to comment
Megosztás:

Nézegetem az Unix honlapját, és első fékbetétet hoz kétféle méretet is. Az egyik: Szélesség 141.4 magasság:58.3. A másik: Szélesség 157 magasság: 52.2. Na most vajon melyik kellhet nekem? Szedjem ki a betétet és betéttel a kezembe menjek megvenni az újat, hogy ne keljen visszamenni, hogy nem méret a fékbetét?

Ahogy néztem az enyémet ezeket a méretek a fékbetét két legtávolabb pontját adják meg magát a csúszkát ami mászkál a nyeregbe ez látszik akkor is hacsak a kereket veszed le.

Sárga nyíl, nekem 141mili kis tárcsás féknél:

304943-20110813-gYmgge.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ahogy néztem az enyémet ezeket a méretek a fékbetét két legtávolabb pontját adják meg magát a csúszkát ami mászkál a nyeregbe ez látszik akkor is hacsak a kereket veszed le.

Sárga nyíl, nekem 141mili kis tárcsás féknél:

Akkor a nagyobb 157X52.2 a nagyobb 256-os hűtötthöz való? És a 141-es a sima 236mm-es tárcsához?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kicseréltem a betéteket, Ferodot vettem, 5250Ft volt. Tárcsát nem kellett cserélni, mert még 12.1 volt a szélessége. Furcsállottam is hogy még ennyire vastag, és a betét már el is kopott, mert a betét már csak kb 5 mm-es volt. Pedig amikor megvettük az autót több mint 4 éve, akkor megnéztem a féket és a betét még nagyon újnak tünt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kicseréltem a betéteket, Ferodot vettem, 5250Ft volt. Tárcsát nem kellett cserélni, mert még 12.1 volt a szélessége. Furcsállottam is hogy még ennyire vastag, és a betét már el is kopott, mert a betét már csak kb 5 mm-es volt. Pedig amikor megvettük az autót több mint 4 éve, akkor megnéztem a féket és a betét még nagyon újnak tünt.

Ez így van kitalálva. :) A betétnek kell kopni, nem a tárcsának. Persze egyszer a tárcsa is elkopik, de az acél lényegesen keményebb mint a ferodol. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez így van kitalálva. :) A betétnek kell kopni, nem a tárcsának. Persze egyszer a tárcsa is elkopik, de az acél lényegesen keményebb mint a ferodol. :D

Ezzel tisztába vagyok, csak itt írták, hogy egy tárcsa 2 garnitúra betétet, vagy max. 3-at bír ki, még eléri a 9.7-es kopáshatárt. Nekem ha ilyen ütembe fog kopni a tárcsa, akkor nekem 7 garnitúra betétet fog kibírni.

Link to comment
Megosztás:

Fékolajat hogy kell leengedni? Csak simán kipumpálom minden fékhengernél, mintha légtelenitenék, csak nem töltök utána?

Ha kitekered a csavarokat és lelógatod a leeresztő tartályt, akkor csorog magától is, de jobb pumpálni, gyorsabban kihajtod.

De a főfékhengernél legyen a tartálykupak nyitva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.