spzoli Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 OFF(igen, magas) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Gyári megadás szerint 2 betétkészlet 1 tárcsa. Szóval 1 tárcsának két betétgarnitúrát kell kibírnia. De ez a gyári GM fékekről van megadva. Nekem Textar betétek + brembo tárcsák vannak. Tökéletesen megvagyok elégedve velük, azonkívül, hogy kicsit zenélnek még most is. Az unix-os cuccok milyenek lehetnek? Mert azok nagyon jó árba vannak. Vagy azok annyit is érnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Az unix-os cuccok milyenek lehetnek? Mert azok nagyon jó árba vannak. Vagy azok annyit is érnek? A közlekedésbiztonsági és a saját biztonságod érdekében fék szempontjából nem próbálnék meg unix cuccokkal szórakozni. A fékre rá kell költeni, nem szabad spórolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Gyári megadás szerint 2 betétkészlet 1 tárcsa. Szóval 1 tárcsának két betétgarnitúrát kell kibírnia. De ez a gyári GM fékekről van megadva. Nekem Textar betétek + brembo tárcsák vannak. Tökéletesen megvagyok elégedve velük, azonkívül, hogy kicsit zenélnek még most is. Az enyémen is ez a felállás, de zene nélkül :) Kivéve, ha bekapcsolom a rádiót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 OFF(igen, magas) :) http://pics.coldline.hu/pics/302638-20110809-62KjBH.jpg Már lepontoztam egyszer, ne mutogasd, hanem cseréld vissza :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Az enyémen is ez a felállás, de zene nélkül :) Kivéve, ha bekapcsolom a rádiót :D Nekem csak tolatásnál kanyarodva szólalnak meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Nézegetem az Unix honlapját, és első fékbetétet hoz kétféle méretet is. Az egyik: Szélesség 141.4 magasság:58.3. A másik: Szélesség 157 magasság: 52.2. Na most vajon melyik kellhet nekem? Szedjem ki a betétet és betéttel a kezembe menjek megvenni az újat, hogy ne keljen visszamenni, hogy nem méret a fékbetét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Nézegetem az Unix honlapját, és első fékbetétet hoz kétféle méretet is. Az egyik: Szélesség 141.4 magasság:58.3. A másik: Szélesség 157 magasság: 52.2. Na most vajon melyik kellhet nekem? Szedjem ki a betétet és betéttel a kezembe menjek megvenni az újat, hogy ne keljen visszamenni, hogy nem méret a fékbetét? Ahogy néztem az enyémet ezeket a méretek a fékbetét két legtávolabb pontját adják meg magát a csúszkát ami mászkál a nyeregbe ez látszik akkor is hacsak a kereket veszed le. Sárga nyíl, nekem 141mili kis tárcsás féknél: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Ahogy néztem az enyémet ezeket a méretek a fékbetét két legtávolabb pontját adják meg magát a csúszkát ami mászkál a nyeregbe ez látszik akkor is hacsak a kereket veszed le. Sárga nyíl, nekem 141mili kis tárcsás féknél: Akkor a nagyobb 157X52.2 a nagyobb 256-os hűtötthöz való? És a 141-es a sima 236mm-es tárcsához? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Akkor a nagyobb 157X52.2 a nagyobb 256-os hűtötthöz való? És a 141-es a sima 236mm-es tárcsához? Hát ezt így nem tudom biztosan, de valószínűlg így van. Mérd le a tiédet a nyeregcsúszkánál, és akkora kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Hát ezt így nem tudom biztosan, de valószínűlg így van. Mérd le a tiédet a nyeregcsúszkánál, és akkora kell bele. Mindenképpen lemérek mindent. Köszönöm a segitséget mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 A nem hűtött tárcsából csak 236mm-es van? vagy van belőle 256-os is? Talán valamelyik Kadetten létezett ilyen, de Astrán biztos nem. OFF(igen, magas) :D http://pics.coldline.hu/pics/302638-20110809-62KjBH.jpg Ráadásul a kerékcsavarok is kihullottak... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Talán valamelyik Kadetten létezett ilyen, de Astrán biztos nem. Ráadásul a kerékcsavarok is kihullottak... :) ahhoz a felnihez elég kettő is! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok főfékmunkahenger összeszrelésében kérnék segítséget! a karmantyúk merre felé állnak benne 2 db van benne lécci segítsetek! msn re vegyetek vel v vmi megoldást keressünk ha vki tude segiteni! Nagy köszönettel adamka368@lajt.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok! Kicseréltem a betéteket, Ferodot vettem, 5250Ft volt. Tárcsát nem kellett cserélni, mert még 12.1 volt a szélessége. Furcsállottam is hogy még ennyire vastag, és a betét már el is kopott, mert a betét már csak kb 5 mm-es volt. Pedig amikor megvettük az autót több mint 4 éve, akkor megnéztem a féket és a betét még nagyon újnak tünt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Talán valamelyik Kadetten létezett ilyen, de Astrán biztos nem. Ráadásul a kerékcsavarok is kihullottak... :) Itt még nem voltak meg a mozgórádiuszos csavarok.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Itt még nem voltak meg a mozgórádiuszos csavarok.. :) Ehh, még az osztóköre se stimmel? Gyűlnek itt a problémák... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok! Kicseréltem a betéteket, Ferodot vettem, 5250Ft volt. Tárcsát nem kellett cserélni, mert még 12.1 volt a szélessége. Furcsállottam is hogy még ennyire vastag, és a betét már el is kopott, mert a betét már csak kb 5 mm-es volt. Pedig amikor megvettük az autót több mint 4 éve, akkor megnéztem a féket és a betét még nagyon újnak tünt. Ez így van kitalálva. :) A betétnek kell kopni, nem a tárcsának. Persze egyszer a tárcsa is elkopik, de az acél lényegesen keményebb mint a ferodol. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ez így van kitalálva. :) A betétnek kell kopni, nem a tárcsának. Persze egyszer a tárcsa is elkopik, de az acél lényegesen keményebb mint a ferodol. :D Ezzel tisztába vagyok, csak itt írták, hogy egy tárcsa 2 garnitúra betétet, vagy max. 3-at bír ki, még eléri a 9.7-es kopáshatárt. Nekem ha ilyen ütembe fog kopni a tárcsa, akkor nekem 7 garnitúra betétet fog kibírni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ezzel tisztába vagyok, csak itt írták, hogy egy tárcsa 2 garnitúra betétet, vagy max. 3-at bír ki, még eléri a 9.7-es kopáshatárt. Nekem ha ilyen ütembe fog kopni a tárcsa, akkor nekem 7 garnitúra betétet fog kibírni. Én írtam, de csak tippeltem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Fékolajat hogy kell leengedni? Csak simán kipumpálom minden fékhengernél, mintha légtelenitenék, csak nem töltök utána? Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Fékolajat hogy kell leengedni? Csak simán kipumpálom minden fékhengernél, mintha légtelenitenék, csak nem töltök utána? Ha kitekered a csavarokat és lelógatod a leeresztő tartályt, akkor csorog magától is, de jobb pumpálni, gyorsabban kihajtod. De a főfékhengernél legyen a tartálykupak nyitva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Fékolajat hogy kell leengedni? Csak simán kipumpálom minden fékhengernél, mintha légtelenitenék, csak nem töltök utána? Szívd ki a tartályból vmi fecskendővel, töltsd utána az újat, majd légteleníts. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Fékolajat hogy kell leengedni? Csak simán kipumpálom minden fékhengernél, mintha légtelenitenék, csak nem töltök utána? Légtelenítő készlet vagy az olcsóbb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Szívd ki a tartályból vmi fecskendővel, töltsd utána az újat, majd légteleníts. És ami benne marad a fékcsőbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts