ihbastra Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 http://www.unixauto.hu/Unix_Home.aspx Itt néztem de nem találtam rá, vagy csak én vagyok béna..... És milyen hosszút kell venni belőle, vagy megmondom hogy astrahoz kell és tudják? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 http://www.unixauto.hu/Unix_Home.aspx Itt néztem de nem találtam rá, vagy csak én vagyok béna..... Itt én sem látom, de a csávó csak leakasztotta a szögről átlátszó zacsiba csomagolva. És milyen hosszút kell venni belőle, vagy megmondom hogy astrahoz kell és tudják? Úgy rémlik 65-70 centis kell hozzá, de sacperkábé megméred a régit, és annyi. Nekem nem is egyforma a kettő, mert nem volt ugyanolyan hosszúból két darab. Én is csőfogóval tekertem ki a régit a munkahengerből szét is nyírtam a hollandit. De azért sokat ne bánkódj miatta, ugyanis nincs tömítése, a réz kúpos vég idomul a munkahengerbe az tömítt, lehet nem is lenne tökéletes ha mégegyszer be lenne az újba tekerve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Itt én sem látom, de a csávó csak leakasztotta a szögről átlátszó zacsiba csomagolva. Úgy rémlik 65-70 centis kell hozzá, de sacperkábé megméred a régit, és annyi. Nekem nem is egyforma a kettő, mert nem volt ugyanolyan hosszúból két darab. Én is csőfogóval tekertem ki a régit a munkahengerből szét is nyírtam a hollandit. De azért sokat ne bánkódj miatta, ugyanis nincs tömítése, a réz kúpos vég idomul a munkahengerbe az tömítt, lehet nem is lenne tökéletes ha mégegyszer be lenne az újba tekerve. Oksa! Köszönöm a segítséget! Még annyi hogy a hollandik egyformák rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus9, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2011 Oksa! Köszönöm a segítséget! Még annyi hogy a hollandik egyformák rajta? Szerintem igen, vagy max. mondod hogy f astrához lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Sziasztok! Holnap fékbetétet cserélek. A kérdésem, hogy a féktárcsának mennyi lehet a max. vastagsága? Vagyis hány mm-nél kell cserélni a tárcsát is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Sziasztok! Holnap fékbetétet cserélek. A kérdésem, hogy a féktárcsának mennyi lehet a max. vastagsága? Vagyis hány mm-nél kell cserélni a tárcsát is? hűtött vagy sima? Szerk: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 hűtött vagy sima? Szerk: A sima van, nem a hűtött. Ahogy nézem, 9,7 mm a kopáshatár. Tehát akkor ezek szerint, ha 9,7 mm, akkor már cserés, ugye? De ha mondjuk 10,5 vagy 11 mm, akkor mehet rá még az új fékbetét, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 A sima van, nem a hűtött. Ahogy nézem, 9,7 mm a kopáshatár. Tehát akkor ezek szerint, ha 9,7 mm, akkor már cserés, ugye? De ha mondjuk 10,5 vagy 11 mm, akkor mehet rá még az új fékbetét, ugye? Igen. Ha elérte a 9,7-et akkor kidobós, mert egy nagyobb fékezésnél törésveszély lép fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Igen. Ha elérte a 9,7-et akkor kidobós, mert egy nagyobb fékezésnél törésveszély lép fel... És mennyi az a minimum mm, amikor még betehetem az új betéteket a tárcsához? Mert gondolom már 10 mm-es tárcsához már nincs értelme betenni az új betéteket, mert az a tárcsa már nemsokára cserés. Tehát magyarul, olyasmit akarok, hogy a féktárcsa kb együtt legyen cserés az új betétekkel. Ne legyen már az hogy most kicserélem a betéteket, és egy fél év múlva meg tárcsát keljen cserélnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 És mennyi az a minimum mm, amikor még betehetem az új betéteket a tárcsához? Mert gondolom már 10 mm-es tárcsához már nincs értelme betenni az új betéteket, mert az a tárcsa már nemsokára cserés. Tehát magyarul, olyasmit akarok, hogy a féktárcsa kb együtt legyen cserés az új betétekkel. Ne legyen már az hogy most kicserélem a betéteket, és egy fél év múlva meg tárcsát keljen cserélnem. Igazából szerintem nem szabad a kopott betétet újra berakni ha pölö tárcsát cserélsz alatta. Meg amúgy is a tárcsacsere 10 perc...ezért kár aggódni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Igazából szerintem nem szabad a kopott betétet újra berakni ha pölö tárcsát cserélsz alatta. Meg amúgy is a tárcsacsere 10 perc...ezért kár aggódni.... Én nem a kopott betétet akarom betenni az új tárcsához, hanem a betétet mindenképpen cserélem, de a tárcsát nem tudom hogy milyen vastag, mert ha az még jó, akkor a tárcsát nem cserélném. Reggel lemérem a tárcsát, és ha már nem elég vastag a tárcsa, akkor azt is cserélem. Azért kérdeztem hogy hány mm-es tárcsánál rakhatom még be az új betétet, hogy kb egyszerre legyenek cserések legközelebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Én nem a kopott betétet akarom betenni az új tárcsához, hanem a betétet mindenképpen cserélem, de a tárcsát nem tudom hogy milyen vastag, mert ha az még jó, akkor a tárcsát nem cserélném. Reggel lemérem a tárcsát, és ha már nem elég vastag a tárcsa, akkor azt is cserélem. Azért kérdeztem hogy hány mm-es tárcsánál rakhatom még be az új betétet, hogy kb egyszerre legyenek cserések legközelebb. Ja értem, szerintem 2-3-betét kopás alatt fogy el egy tárcsa...bár ugye minőségtől függ, tehát csak találgatni lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Fékbetétet Ferodót néztem 5250 Ft-ért. De még van Brembo, Unix, Bosch, ETF, Jurid, Hans-Pries, Samkó, Textar, és ATE. Féktárcsát Brembót néztem 4700 Ft-ért. De van még Bosch, Car, Unix, Jurid, Hans-Pries, Ferodo, és Ate. Jó lesz az a páros amit néztem? Vagy tudtok ajánlani ezek közül valami jó párost? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Ja értem, szerintem 2-3-betét kopás alatt fogy el egy tárcsa...bár ugye minőségtől függ, tehát csak találgatni lehet. 12,5 mm a gyári vastagsága a betétnek. 9.7 a kopáshatár. Akkor ha a tárcsa vastagséga mondjuk 11 mm akkor még elviekbe nem kell cserélni tárcsát, de ha mondjuk csak 10 vagy 10.5 akkor inkább már cserélek tárcsát is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 12,5 mm a gyári vastagsága a betétnek. 9.7 a kopáshatár. Akkor ha a tárcsa vastagséga mondjuk 11 mm akkor még elviekbe nem kell cserélni tárcsát, de ha mondjuk csak 10 vagy 10.5 akkor inkább már cserélek tárcsát is. Hát valahogy így tenném én is. Nekem brembó tárcsa mittudomén milyen betét van, és egyszerre cseréltem őket, most nem is tudom hogy állnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Valamelyik nap a Discoveri Channel-en néztem egy műsort amibe régebbi autókat vesznek rendberakják és eladják. Abba a műsorba az autón fékbetétet és tárcsát cseréltek, és a srác a fékbetét szélét picit megcsiszolta, hogy a fékbetét széle ne függőleges legyen a tárcsához viszonyítva hanem egy picit dőljön. Vagyis úgymond lesarkalta a fékbetét szélét. Azt mondta, hogy azért kell picit megcsiszolni, mert így nem fog nyikorogni a betét. Remélem valamennyire érthetően írtam le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Valamelyik nap a Discoveri Channel-en néztem egy műsort amibe régebbi autókat vesznek rendberakják és eladják. Abba a műsorba az autón fékbetétet és tárcsát cseréltek, és a srác a fékbetét szélét picit megcsiszolta, hogy a fékbetét széle ne függőleges legyen a tárcsához viszonyítva hanem egy picit dőljön. Vagyis úgymond lesarkalta a fékbetét szélét. Azt mondta, hogy azért kell picit megcsiszolni, mert így nem fog nyikorogni a betét. Remélem valamennyire érthetően írtam le. Igen, de úgy rémlik eleve meg is van sarkalva: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Igen, de úgy rémlik eleve meg is van sarkalva: Ja ja valami ilyesmi volt csak neki nem volt megsarkalva, és ő nem ekkora szöget sarkalt meg hanem sokkal kisebb szögbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 A nem hűtött tárcsából csak 236mm-es van? vagy van belőle 256-os is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 A nem hűtött tárcsából csak 236mm-es van? vagy van belőle 256-os is? Hát passz..... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Hát passz..... :) Astráknál szerintem nincs. Legalábbis még nem hallottam róla... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Astráknál szerintem nincs. Legalábbis még nem hallottam róla... Igazából nem is látom értelmét, mert ha már nagy tárcsa hogy fogjon akkor legyen hűtve. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 És mennyi az a minimum mm, amikor még betehetem az új betéteket a tárcsához? Mert gondolom már 10 mm-es tárcsához már nincs értelme betenni az új betéteket, mert az a tárcsa már nemsokára cserés. Tehát magyarul, olyasmit akarok, hogy a féktárcsa kb együtt legyen cserés az új betétekkel. Ne legyen már az hogy most kicserélem a betéteket, és egy fél év múlva meg tárcsát keljen cserélnem. Az a méret pszilaj által idézett képen a "Vastagság szabályozás után". :D (236-nál: 10,7 mm) Alul a 2-eshez tartozó leírásnál oda is van írva. -> "Ennek a méretnek elérése után ..." :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Az a méret pszilaj által idézett képen a "Vastagság szabályozás után". :D (236-nál: 10,7 mm) Alul a 2-eshez tartozó leírásnál oda is van írva. -> "Ennek a méretnek elérése után ..." :D :) Köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Ja értem, szerintem 2-3-betét kopás alatt fogy el egy tárcsa...bár ugye minőségtől függ, tehát csak találgatni lehet. Gyári megadás szerint 2 betétkészlet 1 tárcsa. Szóval 1 tárcsának két betétgarnitúrát kell kibírnia. De ez a gyári GM fékekről van megadva. Fékbetétet Ferodót néztem 5250 Ft-ért. De még van Brembo, Unix, Bosch, ETF, Jurid, Hans-Pries, Samkó, Textar, és ATE. Féktárcsát Brembót néztem 4700 Ft-ért. De van még Bosch, Car, Unix, Jurid, Hans-Pries, Ferodo, és Ate. Jó lesz az a páros amit néztem? Vagy tudtok ajánlani ezek közül valami jó párost? Nekem Textar betétek + brembo tárcsák vannak. Tökéletesen megvagyok elégedve velük, azonkívül, hogy kicsit zenélnek még most is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts