Tarakos Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Jelenleg a kocsimon tömör tárcsa található. Kérdésem az, hogy ha maradok a 236mm-nél, de hűtött tárcsát teszek fel (a hozzá tartozó nyereggel), akkor abba ugyan az a fékbetét való? Van ugyanis egy garnitúra vadi új gyári betétem, és annak a papírján hoz mindent az 1,4i-től az 1,4 se-ig. A Bárdi oldalán is azt láttam, hogy a tömör és hűtött tárcsának egyezik a betétje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Jelenleg a kocsimon tömör tárcsa található. Kérdésem az, hogy ha maradok a 236mm-nél, de hűtött tárcsát teszek fel (a hozzá tartozó nyereggel), akkor abba ugyan az a fékbetét való? Van ugyanis egy garnitúra vadi új gyári betétem, és annak a papírján hoz mindent az 1,4i-től az 1,4 se-ig. A Bárdi oldalán is azt láttam, hogy a tömör és hűtött tárcsának egyezik a betétje. Jó hozzá ua. a betét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Jó hozzá ua. a betét. Ez esetben felmerül bennem a kérdés, hogy a nyeregben mi a különbség? Tudom, hogy a hűtött tárcsa vastagabb, de a nyereg tényleg különbözik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Ez esetben felmerül bennem a kérdés, hogy a nyeregben mi a különbség? Tudom, hogy a hűtött tárcsa vastagabb, de a nyereg tényleg különbözik? Persze. Nehéz ezt így elmagyarázni. :D De más. A sima nyeregbe nem megy bele a vastagabb tárcsa mivel kisebb a nyeregben a "fészke". Pont ebbe van a különbség. Az a rész ahova a tárcsa bemegy ott más. Ha egymás mellett van a két nyereg látni fogod így elmagyarázni nehéz nekem legalább is. .D De más cserélni kell. Én is cseréltem már.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Persze. Nehéz ezt így elmagyarázni. :D De más. A sima nyeregbe nem megy bele a vastagabb tárcsa mivel kisebb a nyeregben a "fészke". Pont ebbe van a különbség. Az a rész ahova a tárcsa bemegy ott más. Ha egymás mellett van a két nyereg látni fogod így elmagyarázni nehéz nekem legalább is. .D De más cserélni kell. Én is cseréltem már.. Ok, értettem! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Ez esetben felmerül bennem a kérdés, hogy a nyeregben mi a különbség? Tudom, hogy a hűtött tárcsa vastagabb, de a nyereg tényleg különbözik? a gyári tömörtácsáshoz való nyeregben nem tudod visszanyomni annyira a munkahengert h a hűtött tárcsa is beférjen, ha jól emlékszem olyan kb 7 mm-el vaskosabb a hűtött tárcsa ezért kell a több hellyel rendelkező féknyereg, ha félig elhasznált betétekkel képes lennél összerakni a féket lehet elég hely lenne a régi nyereg is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 a gyári tömörtácsáshoz való nyeregben nem tudod visszanyomni annyira a munkahengert h a hűtött tárcsa is beférjen, ha jól emlékszem olyan kb 7 mm-el vaskosabb a hűtött tárcsa ezért kell a több hellyel rendelkező féknyereg, ha félig elhasznált betétekkel képes lennél összerakni a féket lehet elég hely lenne a régi nyereg is :icon4: Meg ha lehet, akkor kopott tárcsákat rakjon a kopott betéthez és akkor tuti el fog férni! :D Inkább komplett csere!ÚJ tárcsa+ÚJ betét+nyereg! Sztem! :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Meg ha lehet, akkor kopott tárcsákat rakjon a kopott betéthez és akkor tuti el fog férni! :D Inkább komplett csere!ÚJ tárcsa+ÚJ betét+nyereg! Sztem! :icon4: én is irtózok a használt cuccoktól ha ilyen dolgokról van szó ami nem olyan nagy anyagi teher :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Meg ha lehet, akkor kopott tárcsákat rakjon a kopott betéthez és akkor tuti el fog férni! :icon4: Inkább komplett csere!ÚJ tárcsa+ÚJ betét+nyereg! Sztem! :icon4: Végülis igaz, mennyibe is kerül egy új féknyereg? 30-40ezer? :D Mi baja lehet egy használtnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 én is irtózok a használt cuccoktól ha ilyen dolgokról van szó ami nem olyan nagy anyagi teher :D Az enyémet 8ezerért vettem a párat anno. Semmi bajuk azóta se KOP-KOP Most szereztem már 256osat is azt kemény 3ezer forintért a párat. Azok meg még jobb állapotba vannak mint a 236 volt. :icon4: 150e km-es autóból. Aligha lehet baja. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Végülis igaz, mennyibe is kerül egy új féknyereg? 30-40ezer? :D Mi baja lehet egy használtnak? A nyereghez direkte nem írtam, hogy"ÚJ"... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Már egy hónapja kijelez nekem, hogy "Bremsbelag". No, gondoltam felszerelkezem, és vettem egy garnitúra fékbetétet (kedvezménnyel 5600-ért). és nekiláttam a cserének. Nagy pofára esés történt, mert a fékbetétjeim teljes vastagsága 12 és 13 mm között volt! (Induló 15, kopáshatár 7!) Aztán olvastam, hogy minden fékbetétcserénél cserélni kell a kopásérzékelőt és a vezetékét is! Na, ez nálam az eddigi 2 cserénél biztosan nem történt meg, mert a szerelőm azt nem tudta.... Most majd cserélem. Azért ez az alkalom jó volt egy kis féktisztításra, kencézésre. Most olyan puhán fog a fékem, mint még sose, és nagyon harap! :D A 106 ezret futott féktárcsáim vastagsága pedig 22,2 (kopáshatár 21), szóval még 40 -50 ezret kibír. Se csíkozódás, se hullámosodás nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Már egy hónapja kijelez nekem, hogy "Bremsbelag". No, gondoltam felszerelkezem, és vettem egy garnitúra fékbetétet (kedvezménnyel 5600-ért). és nekiláttam a cserének. Nagy pofára esés történt, mert a fékbetétjeim teljes vastagsága 12 és 13 mm között volt! (Induló 15, kopáshatár 7!) Aztán olvastam, hogy minden fékbetétcserénél cserélni kell a kopásérzékelőt és a vezetékét is! Na, ez nálam az eddigi 2 cserénél biztosan nem történt meg, mert a szerelőm azt nem tudta.... Most majd cserélem. Azért ez az alkalom jó volt egy kis féktisztításra, kencézésre. Most olyan puhán fog a fékem, mint még sose, és nagyon harap! :icon4: A 106 ezret futott féktárcsáim vastagsága pedig 22,2 (kopáshatár 21), szóval még 40 -50 ezret kibír. Se csíkozódás, se hullámosodás nincs benne. Persze, mert Te nem használod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 A nyereghez direkte nem írtam, hogy"ÚJ"... :D Ez igaz, mondjuk szerintem betétből-pofából evidens hogy nem rakok be használtat. Tárcsát dobot lehet szabályoztatni, de én abból is újat vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Persze, mert Te nem használod :D Csak próba vót! :icon4: Különben azért az mondhat valamit, hogy 55 ezer km alatt 2-3 mm-t kopott csak a fékbetétem! (Az új vastagsága 15, most 12 - 13 között van.) :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július17, 2011 Megoszt Elküldve Július17, 2011 Ez igaz, mondjuk szerintem betétből-pofából evidens hogy nem rakok be használtat. Tárcsát dobot lehet szabályoztatni, de én abból is újat vettem. http://pics.coldline.hu/pics/284411-20110717-ZMpLy0.jpg http://pics.coldline.hu/pics/284413-20110717-JPSExM.jpg quote] Szép stafírung! Nekem utoljára 6 éve volt hasonló a kezemben. Igaz, hogy fékdob meg fékpofa akkor sem, viszont volt új munkahenger garnitúra igen, meg az összes flexi fékcső. Jövő ősszel műszaki előtt én is tervezem a fékdobok cseréjét, mert már oválisak a mérés szerint. Szegénykék milyenek legyenek 19 évesen?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július18, 2011 Megoszt Elküldve Július18, 2011 Szép stafírung! Nekem utoljára 6 éve volt hasonló a kezemben. Igaz, hogy fékdob meg fékpofa akkor sem, viszont volt új munkahenger garnitúra igen, meg az összes flexi fékcső. Jövő ősszel műszaki előtt én is tervezem a fékdobok cseréjét, mert már oválisak a mérés szerint. Szegénykék milyenek legyenek 19 évesen?! Én becoptam velük, tavaly cseréltem őket pár hónappal a műszaki előtt akkor pont volt rá pénzem gondoltam aztán egy darabig nincs gond. Csak éppen a régi ezeréves összekopott fékkel tuti átment volna ezzel meg nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 20,64es főfékhengert van értelme cserélni 22-esre? Fogok érezni valamit orra bukósabb lesz a feeling? Meg erősebb a fék? Köszönöm szépen üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 20,64es főfékhengert van értelme cserélni 22-esre? Fogok érezni valamit orra bukósabb lesz a feeling? Meg erősebb a fék? Köszönöm szépen üdv Hmmm...hidraulikánál nem úgy van, hogy minél kisebb az átmérője a hengernek amivel nyomod az olajat a fékmunkahengerekbe annál nagyobb erőt tudsz kifejteni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 20,64es főfékhengert van értelme cserélni 22-esre? Fogok érezni valamit orra bukósabb lesz a feeling? Meg erősebb a fék? Köszönöm szépen üdv Ha cseréltél tárcsát és nyerget is nagyobbra, akkor igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Ha cseréltél tárcsát és nyerget is nagyobbra, akkor igen. Ha nem cserélt volna, akkor is jobb lenne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 alá tudná ezt támasztani vki fizikai számítás szerű tényekkel? mert sztem is zotyának van igaza :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 alá tudná ezt támasztani vki fizikai számítás szerű tényekkel? mert sztem is zotyának van igaza :) Mi jár annak akinek igaza van? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Mi jár annak akinek igaza van? :) Vállveregetés, mert nem a zebra után állt meg fél méterrel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Július27, 2011 Megoszt Elküldve Július27, 2011 Mi jár annak akinek igaza van? :) még meg sem mondtad az okosat de már a jutalmon jár az eszed? :D kapsz pár dicsérő szót itt vkitől :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts