feri05 Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 Na sikerült leszedni a fékdobokat, egy kis csavarlazító és egy óra szenvedés árán. Cserélni kell munkahengereket, fékpofákat. Meg a dobokat felszabályozni, ha lehet. 53-as a dob, ehhez 46-7-es fékpofa kell? Meg látom van kétfajta munkahenger is, gondolom a keskenyebbikhez való a 17,6mm-es. Nekem 19mm-es kell, megmértem. És ha egyszer össze lesz rakva, akkor a pedált nyomkodva állítja be magát?
zotya975 Elküldve Július4, 2011 Elküldve Július4, 2011 De a szereléssel járó szopásokat és a használt hengerbe beletett utángyári tömítések várható rövid élettartamát figyelembevéve szerintem jobban begéri a komplett főfékhengert cserélni. Persze ha az ember nem tervez hosszútávra a tömítéscsere is megteszi. Na jó, de nézegetted már az új főfékhengerek árait? Na sikerült leszedni a fékdobokat, egy kis csavarlazító és egy óra szenvedés árán. Cserélni kell munkahengereket, fékpofákat. Meg a dobokat felszabályozni, ha lehet. 53-as a dob, ehhez 46-7-es fékpofa kell? Meg látom van kétfajta munkahenger is, gondolom a keskenyebbikhez való a 17,6mm-es. Nekem 19mm-es kell, megmértem. És ha egyszer össze lesz rakva, akkor a pedált nyomkodva állítja be magát? Papír szerint igen, gyakorlatilag általában nem. Ha vadi új a dob, betét, akkor ha egyformára vannak tekerve egyformán fognak.
sepy Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Üdv! A fékemet újítom mostanság éppen. Egy c20xe astra combi. Ehhez mérten szeretnék valami normális tárcsákat előre-hátra betétekkel együtt természetesen. Mit javasolnátok? akinek van konkrét tapasztalata milyen tárcsa, milyen betéttel.A fórumban olvasgattam a hozzászólásokat de nem volt egyértelmű mi lenne az ideális nekem. A vezetési stílusom szerint egy utcai de időnként sportos cucc kellene bele nekem ami hosszútávra is megbízható lesz. Amire én gondoltam brembo tárcsák előre brembo max, betétek meg textar. Ez ami nekem tetszett Ár -érték arányban. Néztem még EBC-t is. stb....stb... Ha vágjátok mi jó, miért, és mi nem , meg köszönöm!
Dáwid Elküldve Július5, 2011 Elküldve Július5, 2011 Üdv! A fékemet újítom mostanság éppen. Egy c20xe astra combi. Ehhez mérten szeretnék valami normális tárcsákat előre-hátra betétekkel együtt természetesen. Mit javasolnátok? akinek van konkrét tapasztalata milyen tárcsa, milyen betéttel.A fórumban olvasgattam a hozzászólásokat de nem volt egyértelmű mi lenne az ideális nekem. A vezetési stílusom szerint egy utcai de időnként sportos cucc kellene bele nekem ami hosszútávra is megbízható lesz. Amire én gondoltam brembo tárcsák előre brembo max, betétek meg textar. Ez ami nekem tetszett Ár -érték arányban. Néztem még EBC-t is. stb....stb... Ha vágjátok mi jó, miért, és mi nem , meg köszönöm! Nagyobbat lehet bukni vele, mint egy jó minőségű másik márkával :D Kegyetlen mód hamisítják, nem nehéz belenyúlni a tutiba :icon4:
Marek Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Üdv! A fékemet újítom mostanság éppen. Egy c20xe astra combi. Ehhez mérten szeretnék valami normális tárcsákat előre-hátra betétekkel együtt természetesen. Mit javasolnátok? akinek van konkrét tapasztalata milyen tárcsa, milyen betéttel.A fórumban olvasgattam a hozzászólásokat de nem volt egyértelmű mi lenne az ideális nekem. A vezetési stílusom szerint egy utcai de időnként sportos cucc kellene bele nekem ami hosszútávra is megbízható lesz. Amire én gondoltam brembo tárcsák előre brembo max, betétek meg textar. Ez ami nekem tetszett Ár -érték arányban. Néztem még EBC-t is. stb....stb... Ha vágjátok mi jó, miért, és mi nem , meg köszönöm! szia én az x18xe-re előre hátra sachsot raktam sztem elég jó az ára és maga a cucc is
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szép napot mindenkinek. Egyik ismerősöm bele ültette a bogarat a fülembe a nagyobb fékekkel kapcsolatban.Faék 1.6GL-em van.Ha az elejére feltennék 256-os fékeket,mennyivel változna a fékhatásom? Gondolom akkor a 13-as alufelni is a múlté,ugye?
zotya975 Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szép napot mindenkinek. Egyik ismerősöm bele ültette a bogarat a fülembe a nagyobb fékekkel kapcsolatban.Faék 1.6GL-em van.Ha az elejére feltennék 256-os fékeket,mennyivel változna a fékhatásom? Gondolom akkor a 13-as alufelni is a múlté,ugye? Mivel a 256-os fék kijjebb esik a kerék forgáspontjától, plussz gondolom nagyobb a betétek felülete a fékhatás nőni fog, és igen a 13-as felni a multé.
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Mivel a 256-os fék kijjebb esik a kerék forgáspontjától, plussz gondolom nagyobb a betétek felülete a fékhatás nőni fog, és igen a 13-as felni a multé. 10-ért láttam garnitúrát.Tárcsa+nyereg+betét
zotya975 Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 10-ért láttam garnitúrát.Tárcsa+nyereg+betét Betétet elméletileg nem szabad újra betenni, tárcsát is jól meg kell nézni mennyire vállas...
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Betétet elméletileg nem szabad újra betenni, tárcsát is jól meg kell nézni mennyire vállas... Szomszédom az esztergányos....Azt meg tudom oldani,de a betét nem nagy cucc.
zotya975 Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szomszédom az esztergányos....Azt meg tudom oldani,de a betét nem nagy cucc. Van valami minimális vastagsága is a tárcsának, arra is figyelj, nehogy alatta legyen már.
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Van valami minimális vastagsága is a tárcsának, arra is figyelj, nehogy alatta legyen már. Rendben.Köszi a tanácsot.Egyenlőre még csak terv....
Tiu Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szép napot mindenkinek. Egyik ismerősöm bele ültette a bogarat a fülembe a nagyobb fékekkel kapcsolatban.Faék 1.6GL-em van.Ha az elejére feltennék 256-os fékeket,mennyivel változna a fékhatásom? Gondolom akkor a 13-as alufelni is a múlté,ugye? Ahogy Zotya írta, a nagyobb fék jobb valamivel, de csodát nem kell várni tőle. Akkor érezni igazán változást, ha a nagyobb fékhez való (Ate) fékrásegítő és főfékhenger is felkerül. A 265-os tárcsa eredetileg 24mm vastag, és a kopáshatára 21mm. Erre kell figyelni még. :D
Bálintka 1.6i Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Ahogy Zotya írta, a nagyobb fék jobb valamivel, de csodát nem kell várni tőle. Akkor érezni igazán változást, ha a nagyobb fékhez való (Ate) fékrásegítő és főfékhenger is felkerül. A 265-os tárcsa eredetileg 24mm vastag, és a kopáshatára 21mm. Erre kell figyelni még. :D Jegyeztem.Köszönöm. Ha már szétkapnám az egész féket,hátsó hidat is kéne cserélnem tárcsásra,nem? Akkor lenne jobb az összkép.De ezzel megszorzom a kocsi árát 2-vel :icon4: Nem óccsó
Tiu Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Jegyeztem.Köszönöm. Ha már szétkapnám az egész féket,hátsó hidat is kéne cserélnem tárcsásra,nem? Akkor lenne jobb az összkép.De ezzel megszorzom a kocsi árát 2-vel :D Nem óccsó Hátsóhidat nem kell cserélni, a tieden szerintem van fékerőszabályzó. Elég a hátsó agyat cserélni plusz a tárcsás dolgok és a kézifék kötelet, mert az is más. Néha így is lehet kapni, volt itt is az eladó topicban.
FPepe Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Szomszédom az esztergányos....Azt meg tudom oldani,de a betét nem nagy cucc. Hűtött tárcsát elvileg nem szabad esztergálni :D
Tiv. Elküldve Július6, 2011 Elküldve Július6, 2011 Betétet elméletileg nem szabad újra betenni, tárcsát is jól meg kell nézni mennyire vállas... Miért is nem???? :D Ez nem vezérműszíj :icon4:
zotya975 Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Miért is nem???? :D Ez nem vezérműszíj :icon4: Hát szerintem talán azért, mert nem tuti hogy ugyanúgy fog illeszkedni, főleg ha nem is tudj melyik oldalon melyik volt, egy picit mindegykik félrekopik, és nem az egész betét felülete érintkezik a tárcsával. Most nem csak arról van szó, hogy szétszedem, kiveszem-visszarakom, szét van szedve az egész fék, és egy másik agyra visszarakva.
Bálintka 1.6i Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Hát szerintem talán azért, mert nem tuti hogy ugyanúgy fog illeszkedni, főleg ha nem is tudj melyik oldalon melyik volt, egy picit mindegykik félrekopik, és nem az egész betét felülete érintkezik a tárcsával. Most nem csak arról van szó, hogy szétszedem, kiveszem-visszarakom, szét van szedve az egész fék, és egy másik agyra visszarakva. Ebben igazad van.Szerintem teljesen mindegy,hogy tudjuk-e honnan lett leszedve.Más autó,máshogy használt fékekkel.Sosem lesz egyforma még,ha csereszabatos is. Két azonos kocsin se tudod felcserélni a betéteket,hogy jó legyen.Nem vagyok ótószerelő,de tudnak ezek a dolgok meglepit okozni.
Tiv. Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Hát szerintem talán azért, mert nem tuti hogy ugyanúgy fog illeszkedni, főleg ha nem is tudj melyik oldalon melyik volt, egy picit mindegykik félrekopik, és nem az egész betét felülete érintkezik a tárcsával. Most nem csak arról van szó, hogy szétszedem, kiveszem-visszarakom, szét van szedve az egész fék, és egy másik agyra visszarakva. Összekopik az hamar. :D
ihbastra Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Sziasztok! 1993 decemberi az autó és c14nz motorral szerelt! valaki tudja hogy ehez milyen fékpofa kell? Mert van több fajta méretű és nem tudom! Köszi
pszilaj Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Sziasztok! 1993 decemberi az autó és c14nz motorral szerelt! valaki tudja hogy ehez milyen fékpofa kell? Mert van több fajta méretű és nem tudom! Köszi Az attól is függ, hogy milyen a kasztni...
ihbastra Elküldve Július7, 2011 Elküldve Július7, 2011 Az attól is függ, hogy milyen a kasztni... Ferdehátú.
Recommended Posts