spzoli Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 azt mondod jó, tehát megérte :D sokat kellett alakítani? Fog mint a barom, de 1km mentem vele szóval ez nem mérvadó. Egyelőre nem tervezem használni amíg össze nem áll a motortér többi része.. Sokat, sok minden kell, és sok a szívás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 azt mondod jó, tehát megérte :D sokat kellett alakítani? Ez engem is érdekelne, mi kell hozzá, elég a dupla dobos rásegítő, vagy főfékhengerrel együtt cserélted? Kell valamit átalakítani, vagy csak régi le, új fel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Ez engem is érdekelne, mi kell hozzá, elég a dupla dobos rásegítő, vagy főfékhengerrel együtt cserélted? Kell valamit átalakítani, vagy csak régi le, új fel? Kompletten cseréltem. Célszerű angol omegából beszerezni, mert annak úgy állnak a furatok, mint a gyárin(és talán akkor nem kell új fékcső). Én a gyári astra távtartókkal raktam fel. Kellett esztergáltatni egy tengelyhosszabbítót, meg kellett két fékcső. Ja és a tartályt is lecseréltem, mert hidrokuplungos volt rajta. Az abshez hozzáér, meg nekem még a másik oldalon sem fér el. Szóval egyelőre nem is tervezek vele menni, amíg nincs meg a powercap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Hello! Azt szeretném kérdezni tőletek h mennyi fékfolyadék kell egy opel astra f c14nz tipusú autóba? mert légteleniteni szeretném a féket! jah és dot 3 dot 4 vagy dot5.1 fékfolyadékot vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június17, 2011 Megoszt Elküldve Június17, 2011 Hello! Azt szeretném kérdezni tőletek h mennyi fékfolyadék kell egy opel astra f c14nz tipusú autóba? mert légteleniteni szeretném a féket! jah és dot 3 dot 4 vagy dot5.1 fékfolyadékot vegyek? Egy 0,5literes/kilós elég szokott lenni teljes folyadékcserekor is. DOT4-et vegyél. Az hogy milyen márkájú, az mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Sziasztok. Jövő héten hátsó fék felújítás lesz. Már most olvasgattam a topikot, meg a Gyíkot, de ott nincs olyan részletességgel mint az első tárcsafékről. Ahogy nézegettem a képeket az a rész amire a felni megy fel nincs egyben a fékdobbal. Márpedig nálam teljesen úgy néz ki mintha egybe lenne. Biztos jól összerohadt, már. Nehéz lesz leszedni. Van erre valami tipp, hogyan kell leszedni anélkül hogy szétverném? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Sziasztok. Jövő héten hátsó fék felújítás lesz. Már most olvasgattam a topikot, meg a Gyíkot, de ott nincs olyan részletességgel mint az első tárcsafékről. Ahogy nézegettem a képeket az a rész amire a felni megy fel nincs egyben a fékdobbal. Márpedig nálam teljesen úgy néz ki mintha egybe lenne. Biztos jól összerohadt, már. Nehéz lesz leszedni. Van erre valami tipp, hogyan kell leszedni anélkül hogy szétverném? Igen, a kerékagy és a fékdob Astrán két külön alkatrész és valóban szeret összerohadni. Sok-sok csavarlazító, erőszak, türelem. Le szokott jönni még akkor is, ha az elmúlt 10 évben nem néztek alá. Ha a dob lepattant az agyról, akkor valószínűleg majd a fékpofák fogják fenntartani a fékdob válla miatt. Ilyenkor ismét türelem. Ha eléred valahogy az utánállítót, akkor azonnal lejön. Én ezt elkerülendően téli-nyári kerékcserekor néha alá szoktam nézni a fékdobnak, így az ellenőrzésen túl még nem is lesz ideje összegyógyulni. Most legutóbb pedig befújtam a kerékagyat rézspray-vel. Esélye sincs :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Igen, a kerékagy és a fékdob Astrán két külön alkatrész és valóban szeret összerohadni. Sok-sok csavarlazító, erőszak, türelem. Le szokott jönni még akkor is, ha az elmúlt 10 évben nem néztek alá. Ha a dob lepattant az agyról, akkor valószínűleg majd a fékpofák fogják fenntartani a fékdob válla miatt. Ilyenkor ismét türelem. Ha eléred valahogy az utánállítót, akkor azonnal lejön. Én ezt elkerülendően téli-nyári kerékcserekor néha alá szoktam nézni a fékdobnak, így az ellenőrzésen túl még nem is lesz ideje összegyógyulni. Most legutóbb pedig befújtam a kerékagyat rézspray-vel. Esélye sincs :D Ha a dob már lejött az agyról és csak a fékdob válla nem engedi, ahogy gorbi írta, akkor az agyhoz képest 45 fokkal elfordítva a dobot a kerékcsavar furatán keresztül az agyon látni egy nagyobb furatot. Ezen keresztül hozzáférni az automata állítóhoz és vissza lehet tekerni, hogy lejöjjön könnyen a dob. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Ha a dob már lejött az agyról és csak a fékdob válla nem engedi, ahogy gorbi írta, akkor az agyhoz képest 45 fokkal elfordítva a dobot a kerékcsavar furatán keresztül az agyon látni egy nagyobb furatot. Ezen keresztül hozzáférni az automata állítóhoz és vissza lehet tekerni, hogy lejöjjön könnyen a dob. :D Köszönöm a segítséget. És az ami hátul van egy kis gumidugó, nem azon kell elérni az után állítót. Előkerestem a javítási kézikönyvet és abban elég érdekeden van megfogalmazva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Köszönöm a segítséget. És az ami hátul van egy kis gumidugó, nem azon kell elérni az után állítót. Előkerestem a javítási kézikönyvet és abban elég érdekeden van megfogalmazva. Ha azt a kis gumidugót kihúzod, akkor egy csavarhúzóval vissza lehet nyomni a fékpofát és sokkal könnyebben lejön a dob. Csak úgy dugd be a csavarhúzót, hogy a fogója a kocsi hátulja felé legyen és mikor bedugtad és megakadt a fémben, akkor szépen a markolatot előre felé tolod. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június24, 2011 Megoszt Elküldve Június24, 2011 Köszönöm a segítséget. És az ami hátul van egy kis gumidugó, nem azon kell elérni az után állítót. Előkerestem a javítási kézikönyvet és abban elég érdekeden van megfogalmazva. Aki hátulról szereti, úgy is lehet ... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Aki hátulról szereti, úgy is lehet ... :D :D Hát szerintem muszáj is lesz hátulról, mert már valamelyik nap faterom próbálta levenni, (kivette a csavart és nekiesett kalapáccsal) de meg sem mozdult még mindig úgy néz ki mintha egybe lenne az aggyal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2011 Megoszt Elküldve Június25, 2011 Hát szerintem muszáj is lesz hátulról, mert már valamelyik nap faterom próbálta levenni, (kivette a csavart és nekiesett kalapáccsal) de meg sem mozdult még mindig úgy néz ki mintha egybe lenne az aggyal. Nekem elég válas volt már a régi dob, de kocogatással körbe-körbe kifele húzva le tudtam venni. Nagyon ütni azért nem szabad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június28, 2011 Megoszt Elküldve Június28, 2011 Nekem elég válas volt már a régi dob, de kocogatással körbe-körbe kifele húzva le tudtam venni. Nagyon ütni azért nem szabad. Hát igen van aki ésszel előről vagy hátulról és van aki ész nélkül erővel :D Bocs, ezt nem hagyhattam ki. :D Azért volt már hogy én is nekiálltam behúzott kéziféknél lecibálni a dobot... aztán mikor leesett hogy miért nem jön... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június29, 2011 Megoszt Elküldve Június29, 2011 Hello! a kézifék szoknyáját hogy tudom felszedni hogy megnézzem van e érzékelője a kézinek hogy jelezze ha be van huzva? hátsó dobnál pedig még a csavart se birtam kitekerni hogy megnézzem milyen állapotba van. hiába a csavarlazitó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Június29, 2011 Megoszt Elküldve Június29, 2011 Hello! a kézifék szoknyáját hogy tudom felszedni hogy megnézzem van e érzékelője a kézinek hogy jelezze ha be van huzva? hátsó dobnál pedig még a csavart se birtam kitekerni hogy megnézzem milyen állapotba van. hiába a csavarlazitó! a kézifék előtti kis dobozkát kiszedve látszik h a szoknyát fogja ott egy csavar utána szépen ki tudod ráncigálni de látni nem fogsz semmit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 a kézifék előtti kis dobozkát kiszedve látszik h a szoknyát fogja ott egy csavar utána szépen ki tudod ráncigálni de látni nem fogsz semmit :D ahogy kiküszküdtem láttam az aljánál vezetéket meg kis kapcsolót mozogni ha fel le húzom a kézit de mégse jelzi a műszerfalon ha be van húzva. van ennek esetleg külön biztosíték? vagy hogy a fenébe oldjam meg hogy jelezzen :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 ahogy kiküszküdtem láttam az aljánál vezetéket meg kis kapcsolót mozogni ha fel le húzom a kézit de mégse jelzi a műszerfalon ha be van húzva. van ennek esetleg külön biztosíték? vagy hogy a fenébe oldjam meg hogy jelezzen :D esetleg izzócserére nem gondoltál? :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június30, 2011 Megoszt Elküldve Június30, 2011 esetleg izzócserére nem gondoltál? :D azt már az elektromos témában javasolták és meg is csináltam de így sincs eredmény! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BarNeE Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Üdv! Olyan problémám lenne, hogy levegős a fékem megpróbáltam légteleníteni de nem keményedett semmi. mi lehet a probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Üdv! Olyan problémám lenne, hogy levegős a fékem megpróbáltam légteleníteni de nem keményedett semmi. mi lehet a probléma? Még mindíg levegős.... :D De ha a főfékhengernél átereszt a tömítés akkor is süllyed a pedál. Mondjuk akkor nem rugózik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BarNeE Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Még mindíg levegős.... :D De ha a főfékhengernél átereszt a tömítés akkor is süllyed a pedál. Mondjuk akkor nem rugózik. azt az infot kaptam h kell 1 új főfékhenger. az megoldás lehet rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 azt az infot kaptam h kell 1 új főfékhenger. az megoldás lehet rá? Nem maga a főfékhenger megy tönkre hanem benne a tömítések, lehet venni felújítószettet, és ki lehet cserélni a tömítést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BarNeE Elküldve Július3, 2011 Megoszt Elküldve Július3, 2011 Nem maga a főfékhenger megy tönkre hanem benne a tömítések, lehet venni felújítószettet, és ki lehet cserélni a tömítést. köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július4, 2011 Megoszt Elküldve Július4, 2011 Nem maga a főfékhenger megy tönkre hanem benne a tömítések, lehet venni felújítószettet, és ki lehet cserélni a tömítést. De a szereléssel járó szopásokat és a használt hengerbe beletett utángyári tömítések várható rövid élettartamát figyelembevéve szerintem jobban begéri a komplett főfékhengert cserélni. Persze ha az ember nem tervez hosszútávra a tömítéscsere is megteszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts