schilence Elküldve Május19, 2011 Megoszt Elküldve Május19, 2011 Tegnap felemeltük és újra átnéztünk mindent. Semmit nem találtunk egyenlőre. Egyébként csillapodott a "hangjelenség". Porvédő rendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Május19, 2011 Megoszt Elküldve Május19, 2011 Egyébként felmerült egy új teória is. :D A féltengelyen cserélve lett a féltengely-csukló. A szerelésben részvevő egyik barátom szerint most kopik össze a két alkatrész. hmm... Szerintetek ez lehet magyarázat? Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2011 Megoszt Elküldve Május19, 2011 Egyébként felmerült egy új teória is. :D A féltengelyen cserélve lett a féltengely-csukló. A szerelésben részvevő egyik barátom szerint most kopik össze a két alkatrész. hmm... Szerintetek ez lehet magyarázat? Köszönöm a segítséget! Szerintem nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Szerintem nem. szerinted mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:D:D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:):D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D hűtött tárcsás volt gyárilag? vagy sima? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 hűtött tárcsás volt gyárilag? vagy sima? :D sima volt ez meg ilyen mart vagy milyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 sima volt ez meg ilyen mart vagy milyen... Nem kellett volna féknyerget cserélni? Rakj fel hűtötthöz való nyerget, értelmesebb mint tönkre esztergálni az Ate tárcsát, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Nem kellett volna féknyerget cserélni? Rakj fel hűtötthöz való nyerget, értelmesebb mint tönkre esztergálni az Ate tárcsát, nem? de az esztergálást fateromék megcsinálnák! és a tárcsa is csak úgy lett... úgyhogy csak egy új betétet kéne vennem.... ezt olcsóbbnak találom mint az új féknyergeket Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ha a tárcsa vastag bele(ez mondjuk érdekes) akkor a vékonyabb tárcsánál kevésbé kopognának a betétek? :D Amúgy meg nem szokásuk kopogni. Ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, és ne engem ölj meg mikor éppen nem koppannak a betétjeid. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Ha a tárcsa vastag bele(ez mondjuk érdekes) akkor a vékonyabb tárcsánál kevésbé kopognának a betétek? :D Amúgy meg nem szokásuk kopogni. Ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, és ne engem ölj meg mikor éppen nem koppannak a betétjeid. Köszi. ez egy érdekes tárcsa nem hűtőbordás, de nem is 12,7 a vastagsága (utána néztem ekkora kéne hogy legyen) hanem picit vastagabb, és mégis f astrára való! amúgy nyugi látta már szerelő is, és nem mondta, hogy fegyvert csináltam a kocsiból és embereket fogok vele ölni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 ez egy érdekes tárcsa nem hűtőbordás, de nem is 12,7 a vastagsága (utána néztem ekkora kéne hogy legyen) hanem picit vastagabb, és mégis f astrára való! amúgy nyugi látta már szerelő is, és nem mondta, hogy fegyvert csináltam a kocsiból és embereket fogok vele ölni. És azt nem mondta, hogy miért zörögnek a betétek? :D Vagy ő mondta, hogy le kell szedni a tárcsából? :D Tudod mit? Csináltasd meg. Csak nem szeretnék ott lenni, mikor elszállsz vele egy féktávon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 szerinted mi lehet? Hát a féltengely a csuklóval összepasszol , a bordás résznek nem is szabad mozognia a helyén ezért ott nem is kell összekopnia semminek. Gondolom a féltengely csuklót is cseréltétk ABS-es re. Az biztos jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:D:D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D A fékbetétek rögzítő rugói jól vannak visszarakva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:):D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D Próbálom megérteni, de nem megy! Pedig nem vagyok kezdő. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Próbálom megérteni, de nem megy! Pedig nem vagyok kezdő. :D ... és milyen igazad van, mert én sem értem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 ... és milyen igazad van, mert én sem értem... :D Valami olyasmi lehet, hogy a két szabványos tárcsavastagság (12.7mm és 20mm) közötti vastagságú van neki, és azt esztergáltatná 12.7mm vastagra, ha jól értelmezem. Bár nem tudok ezeken kívül más vastagságúról Astránál, remélem nem a 20-ast akarja leesztergáltatni, mert abból nem sok maradna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május25, 2011 Megoszt Elküldve Május25, 2011 Valami olyasmi lehet, hogy a két szabványos tárcsavastagság (12.7mm és 20mm) közötti vastagságú van neki, és azt esztergáltatná 12.7mm vastagra, ha jól értelmezem. Bár nem tudok ezeken kívül más vastagságúról Astránál, remélem nem a 20-ast akarja leesztergáltatni, mert abból nem sok maradna... Ha rámegy a féknyereg a betétekkel, akkor már csörögni nem szabadna... ha vissza vannak rakva a rugók stb... eleve nem is mozdul vissza annyit, hogy akkora távolságba legyen, hogy kopoghatna. Vagy kivannak a csúszkák, és emiatt lóg az egész, és fékezéskor megfeszül, fékezés után meg a nyereg annyit mozdul, hogy már amiatt kopog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pyox Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 bocsánatot kérek a tegnapi idióta eszmefuttatásomért! szétszedtem ma délután és nem a tárcsával van a gond...hanem az occsóó utángyártott fékbetétekkel. eltörött az egyik rögzítő fülecskéje a bal oldali belső betétnek és ezért van kotyogása:( ha minden jól megy hnap veszek új betéteket és hétvégén kicserélem. hnap meg megyek gyalog dolgozni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május26, 2011 Megoszt Elküldve Május26, 2011 bocsánatot kérek a tegnapi idióta eszmefuttatásomért! szétszedtem ma délután és nem a tárcsával van a gond...hanem az occsóó utángyártott fékbetétekkel. eltörött az egyik rögzítő fülecskéje a bal oldali belső betétnek és ezért van kotyogása:( ha minden jól megy hnap veszek új betéteket és hétvégén kicserélem. hnap meg megyek gyalog dolgozni :D Akkor még sem kell esztergálni a tárcsát. :D Jót nevettem a dolgokon. :) Örülök h még is ésszerű magyarázata van a dolognak. B) És nem egy féktelen autó fog megőlni senkit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Nos, bekerült az omega dupladobos fékszervó. Elég jó. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Nos, bekerült az omega dupladobos fékszervó. Elég jó. :D :D Kép? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Nos, bekerült az omega dupladobos fékszervó. Elég jó. :D :D mikor mondtam neked, hogy ekkora fékhez illene már egy nagyobb szervó is akkor mit is mondtál? :D én mondtam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Kép? :D Nem csináltam, de nem nagyon van hely. :D mikor mondtam neked, hogy ekkora fékhez illene már egy nagyobb szervó is akkor mit is mondtál? :D én mondtam :P Nem volt szükséges a csere. :lol: Adódott egy lehetőség és megléptem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június10, 2011 Megoszt Elküldve Június10, 2011 Nem csináltam, de nem nagyon van hely. :D Nem volt szükséges a csere. :D Adódott egy lehetőség és megléptem. azt mondod jó, tehát megérte :D sokat kellett alakítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts