Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:D:D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D

szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D

Link to comment
Megosztás:

nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:):D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D

szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D

hűtött tárcsás volt gyárilag? vagy sima? :D

Link to comment
Megosztás:

Nem kellett volna féknyerget cserélni? Rakj fel hűtötthöz való nyerget, értelmesebb mint tönkre esztergálni az Ate tárcsát, nem?

de az esztergálást fateromék megcsinálnák! és a tárcsa is csak úgy lett...

úgyhogy csak egy új betétet kéne vennem....

ezt olcsóbbnak találom mint az új féknyergeket

Link to comment
Megosztás:

Ha a tárcsa vastag bele(ez mondjuk érdekes) akkor a vékonyabb tárcsánál kevésbé kopognának a betétek? :D Amúgy meg nem szokásuk kopogni. Ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, és ne engem ölj meg mikor éppen nem koppannak a betétjeid. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Ha a tárcsa vastag bele(ez mondjuk érdekes) akkor a vékonyabb tárcsánál kevésbé kopognának a betétek? :D Amúgy meg nem szokásuk kopogni. Ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, és ne engem ölj meg mikor éppen nem koppannak a betétjeid. Köszi.

ez egy érdekes tárcsa nem hűtőbordás, de nem is 12,7 a vastagsága (utána néztem ekkora kéne hogy legyen) hanem picit vastagabb, és mégis f astrára való!

amúgy nyugi látta már szerelő is, és nem mondta, hogy fegyvert csináltam a kocsiból és embereket fogok vele ölni.

Link to comment
Megosztás:

ez egy érdekes tárcsa nem hűtőbordás, de nem is 12,7 a vastagsága (utána néztem ekkora kéne hogy legyen) hanem picit vastagabb, és mégis f astrára való!

amúgy nyugi látta már szerelő is, és nem mondta, hogy fegyvert csináltam a kocsiból és embereket fogok vele ölni.

És azt nem mondta, hogy miért zörögnek a betétek? :D Vagy ő mondta, hogy le kell szedni a tárcsából? :D Tudod mit? Csináltasd meg. Csak nem szeretnék ott lenni, mikor elszállsz vele egy féktávon...

Link to comment
Megosztás:

nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:D:D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D

szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D

A fékbetétek rögzítő rugói jól vannak visszarakva?

Link to comment
Megosztás:

nekem elöl ate power disk van, és az a baj h ez a tárcsa az 1.4 esembe 'picit' vastag. a fékpofáknak van egy kis mozgása és minden uthibánál nekikoccan a tárcsának igy pont olyan hangja van mintha kiakarna alólam peregni az autó:):D:D általában mindenki aki először ül az autóban megrémül h mi ez a csörgés:D:D

szerintetek ésszerű lenne felesztergálni akkorára a tárcsát amokkora méretű kéne bele eredetileg? mekkora az a méret?:D

Próbálom megérteni, de nem megy! Pedig nem vagyok kezdő. :D

Link to comment
Megosztás:

... és milyen igazad van, mert én sem értem... :D

Valami olyasmi lehet, hogy a két szabványos tárcsavastagság (12.7mm és 20mm) közötti vastagságú van neki, és azt esztergáltatná 12.7mm vastagra, ha jól értelmezem. Bár nem tudok ezeken kívül más vastagságúról Astránál, remélem nem a 20-ast akarja leesztergáltatni, mert abból nem sok maradna...

Link to comment
Megosztás:

Valami olyasmi lehet, hogy a két szabványos tárcsavastagság (12.7mm és 20mm) közötti vastagságú van neki, és azt esztergáltatná 12.7mm vastagra, ha jól értelmezem. Bár nem tudok ezeken kívül más vastagságúról Astránál, remélem nem a 20-ast akarja leesztergáltatni, mert abból nem sok maradna...

Ha rámegy a féknyereg a betétekkel, akkor már csörögni nem szabadna... ha vissza vannak rakva a rugók stb... eleve nem is mozdul vissza annyit, hogy akkora távolságba legyen, hogy kopoghatna. Vagy kivannak a csúszkák, és emiatt lóg az egész, és fékezéskor megfeszül, fékezés után meg a nyereg annyit mozdul, hogy már amiatt kopog.

Link to comment
Megosztás:

bocsánatot kérek a tegnapi idióta eszmefuttatásomért! szétszedtem ma délután és nem a tárcsával van a gond...hanem az occsóó utángyártott fékbetétekkel.

eltörött az egyik rögzítő fülecskéje a bal oldali belső betétnek és ezért van kotyogása:( ha minden jól megy hnap veszek új betéteket és hétvégén kicserélem. hnap meg megyek gyalog dolgozni :D

Link to comment
Megosztás:

bocsánatot kérek a tegnapi idióta eszmefuttatásomért! szétszedtem ma délután és nem a tárcsával van a gond...hanem az occsóó utángyártott fékbetétekkel.

eltörött az egyik rögzítő fülecskéje a bal oldali belső betétnek és ezért van kotyogása:( ha minden jól megy hnap veszek új betéteket és hétvégén kicserélem. hnap meg megyek gyalog dolgozni :D

Akkor még sem kell esztergálni a tárcsát. :D Jót nevettem a dolgokon. :) Örülök h még is ésszerű magyarázata van a dolognak. B) És nem egy féktelen autó fog megőlni senkit. :D

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.