spzoli Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Tudom, hogy F-es betegség, de nem vagyok megelégedve a fékhatással. Igazából sosem voltam... Lehet-e, érdemes-e nagyobb átmérőjű tárcsát és betéteket venni egy 1.4NZ-be, úgy hogy ne kelljen átalakítani semmit? A dobféket érdemes megbolygatni? Most 80.000km van a kocsiban. Ez a két dolog nem fér össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Köszi! Akkor maradok az eredeti méreteknél. Dobféket szétszedessem, esetleg cseréljem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Köszi! Akkor maradok az eredeti méreteknél. Dobféket szétszedessem, esetleg cseréljem? Bármit csinálsz az már valamilyen szintű átalakítás. Ha cseréled, akkor ne a seggét cseréld. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Az első tárcsákat és betéteket már mindenképpen cserélem, hátulra nem nyúlok, ha nem muszáj. Ja és maradok az eddigi méreteknél...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Az első tárcsákat és betéteket már mindenképpen cserélem, hátulra nem nyúlok, ha nem muszáj. Ja és maradok az eddigi méreteknél...:D Akkor marad a teljesítmény is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Május8, 2011 Megoszt Elküldve Május8, 2011 Ez van...:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Mondjuk azt, hogy a gyenge fék astra betegség nem nagyon értem....inkább csak más típushoz képest gyengébb a rásegítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Mondjuk azt, hogy a gyenge fék astra betegség nem nagyon értem....inkább csak más típushoz képest gyengébb a rásegítés. Egyetértek, a fékhatás attól még kiváló :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Mondjuk azt, hogy a gyenge fék astra betegség nem nagyon értem....inkább csak más típushoz képest gyengébb a rásegítés. Szerintem meg jó így. :D Ha kicsit kell fékezni, akkor elég enyhén a fékpedálra lépni, de ha kell, akkor ott van a blokkolós fékhatás is. :D Az ember vészhelyzetben úgyis erőből, padlólemezig tolja a fékpedált. B) Tökmindegy hogy a lábszagtól már satuzik, vagy nem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Szerintem meg jó így. :D Ha kicsit kell fékezni, akkor elég enyhén a fékpedálra lépni, de ha kell, akkor ott van a blokkolós fékhatás is. :D Az ember vészhelyzetben úgyis erőből, padlólemezig tolja a fékpedált. B) Tökmindegy hogy a lábszagtól már satuzik, vagy nem. :) Szerintem is teljesen jó, egyedül akkor zavar pár percig, amikor valami hígf-ssá szervózott gépből ülök át. Akkor az első pár fékezésnél furcsa. Majd ha olyanom lesz, rátolok pár dolgot egy Omegából, aztán szóljon be valaki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Én meg ápgrédelni fogom a főfékhengert, mert hétvégén kakucson majdnem kevésnek bizonyult a lábam ereje. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Én meg ápgrédelni fogom a főfékhengert, mert hétvégén kakucson majdnem kevésnek bizonyult a lábam ereje. :D Mer' gyenge vagy. :) Meg amúgy is, asztrára csak 236 tömör jó, 13-as acéllal. Ha az lett volna, könnyebb lett volna :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Mer' gyenge vagy. :) Meg amúgy is, asztrára csak 236 tömör jó, 13-as acéllal. Ha az lett volna, könnyebb lett volna :D Forgalomban eddig nem jött ki hogy gyenge volnék, de pályán kijött. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Forgalomban eddig nem jött ki hogy gyenge volnék, de pályán kijött. :D Ja-ja a Blitzen is mondani akartam, hogy gyúrnod kéne.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Ja-ja a Blitzen is mondani akartam, hogy gyúrnod kéne.. :D Rohambiliben sem merted... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Rohambiliben sem merted... :D Nem mert lyukas volt bammeg.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Hol van a fékerő szabályzó az astrákban hátul? Erre gondolok az lenne az ami a kerékagy közepében van? (hátulról?) megy rá valami 2 vezetékes kábel... Vagy az az abs jeladó? És ezt hogy kell kiszerelni? vagy csak egyben jön ki a kerékaggyal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Hol van a fékerő szabályzó az astrákban hátul? Erre gondolok az lenne az ami a kerékagy közepében van? (hátulról?) megy rá valami 2 vezetékes kábel... Vagy az az abs jeladó? És ezt hogy kell kiszerelni? vagy csak egyben jön ki a kerékaggyal? Nem, az az ABS jeladója. Kövesd a fékcsövet, és megtalálod a fékerő szabályzót. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Nem, az az ABS jeladója. Kövesd a fékcsövet, és megtalálod a fékerő szabályzót. :D Köszi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Köszi! :D Nézd meg gorbi képtárát, ott van róla kép. :) Különben a gumi fékcső előtt van közvetlenül. :D Szerk.: Itt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 Caravanhoz, tárcsás hátsó hídhoz kézifékkötél 4700Ft ért, uj. Igaz vagy 4xrre sikerült nekik kihozni a megfelelőt de sikerült, hoztak elsőre sima dobhoz valót, aztán olyat, aminek a kötél végén golyó volt, aztán olyat aminek a kötél végén rúd volt, és végül sikerült olyat hozni, amilyen kell. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május16, 2011 Megoszt Elküldve Május16, 2011 Caravanhoz, tárcsás hátsó hídhoz kézifékkötél 4700Ft ért, uj. Igaz vagy 4xrre sikerült nekik kihozni a megfelelőt de sikerült, hoztak elsőre sima dobhoz valót, aztán olyat, aminek a kötél végén golyó volt, aztán olyat aminek a kötél végén rúd volt, és végül sikerült olyat hozni, amilyen kell. :D Be is szerelted már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május17, 2011 Megoszt Elküldve Május17, 2011 Be is szerelted már? Majd ma, bár még nincs hozzá az a lemezkém, de ideiglenesen jo lesz anélkül is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
schilence Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Üdvözlet! A segítségeteket szeretném kérni. Nemrég készült el a caravanom teljes fék átalakítása. Alap verzióból (kis tárcsa elöl+dob hátul) csináltunk egy jobbat (nagy tárcsa elöl+tárcsa hátul+ABS). A fékek és az ABS teljesen jól működik, de bal elölről hallok valamilyen furcsa hangot ami előtte nem volt. A fő bajom hogy nem állandóan hallatszik így nehéz beazonosítani. Fémes-surlódó néha daráló hang, ami terheléskor jelentkezik. Átnéztük, de nem találtunk semmi gyanúsat. Kerékagycsapágy a tippünk, de annak nem tipikusan ezek a tünetei. Azért írtam ide, mert a fék szerelés óta áll fenn a probléma. Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május18, 2011 Megoszt Elküldve Május18, 2011 Üdvözlet! A segítségeteket szeretném kérni. Nemrég készült el a caravanom teljes fék átalakítása. Alap verzióból (kis tárcsa elöl+dob hátul) csináltunk egy jobbat (nagy tárcsa elöl+tárcsa hátul+ABS). A fékek és az ABS teljesen jól működik, de bal elölről hallok valamilyen furcsa hangot ami előtte nem volt. A fő bajom hogy nem állandóan hallatszik így nehéz beazonosítani. Fémes-surlódó néha daráló hang, ami terheléskor jelentkezik. Átnéztük, de nem találtunk semmi gyanúsat. Kerékagycsapágy a tippünk, de annak nem tipikusan ezek a tünetei. Azért írtam ide, mert a fék szerelés óta áll fenn a probléma. Előre is köszönöm a segítséget! Lehet hogy csak a porvédő ér bele néha a tárcsába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts