Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Tehát próbálod elterelni a figyelmét, hogy lelopod a kerekeit. :D Pontosan :lol: Már felvetettem neki ezt a verziót, nem annyira fogadta lelkesen... Első verzió, hogy az én 13asaimat raktam volna fel, neki jó az kisfékre :D de lassan úgyis nyárira kell váltani, szóval még meg is kímélem magam :) ;) :D
astrabandi Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Elkezdtem... kipulcoltam a anyergeket ugye festés után kis por itt ott, felraktam a karmantyúkat, porvédőket, de olyan hideg lett itt, hogy be kellett fejeznem, mert nem éreztem a végtagjaimat, úgyhogy ma már nem lesz belőle semmi :D Heló Lenne egy kérdésem . Hogyan védted meg a munka henger dugattyúját a homok szórástól illetve a gumi részt ?
Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Heló Lenne egy kérdésem . Hogyan védted meg a munka henger dugattyúját a homok szórástól illetve a gumi részt ? Levettem a porvédőt, meg a karmantyút is kivettem, de a dugattyú illesztése annyira pontos, hogy nem megy be mellé a homok. Aki lecserélte a féket hátul tárcsára, elől 256ra az cserélt főfékhengert is??? Én lecseréltem a hátsót tárcsára, de nekem a fékpedál eléggé lentebb fog... van fék, meg az elsők blokkolnak is ha akarom, de ez a pedál lentebb fogás zavar... és még akkor ki se cseréltem az első 236osokat 256osra...
daykiller Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Levettem a porvédőt, meg a karmantyút is kivettem, de a dugattyú illesztése annyira pontos, hogy nem megy be mellé a homok. Aki lecserélte a féket hátul tárcsára, elől 256ra az cserélt főfékhengert is??? Én lecseréltem a hátsót tárcsára, de nekem a fékpedál eléggé lentebb fog... van fék, meg az elsők blokkolnak is ha akarom, de ez a pedál lentebb fogás zavar... és még akkor ki se cseréltem az első 236osokat 256osra... Szerintem cseréld ki elől, aztán keress hibát, ha megmarad.
Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Szerintem cseréld ki elől, aztán keress hibát, ha megmarad. Attol tartok, hogy ha kicserélem, akkor méglentebb fog fogni, mivel tödd fékfolyadék kell a nagyobb munkahengereknek... de lehet máshol van a hiba :S ezért várom azokat, akik kicserélték.
astrabandi Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Levettem a porvédőt, meg a karmantyút is kivettem, de a dugattyú illesztése annyira pontos, hogy nem megy be mellé a homok. Aki lecserélte a féket hátul tárcsára, elől 256ra az cserélt főfékhengert is??? Én lecseréltem a hátsót tárcsára, de nekem a fékpedál eléggé lentebb fog... van fék, meg az elsők blokkolnak is ha akarom, de ez a pedál lentebb fogás zavar... és még akkor ki se cseréltem az első 236osokat 256osra... Köszi a választ .
Breki Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Aki lecserélte a féket hátul tárcsára, elől 256ra az cserélt főfékhengert is??? Én lecseréltem a hátsót tárcsára, de nekem a fékpedál eléggé lentebb fog... van fék, meg az elsők blokkolnak is ha akarom, de ez a pedál lentebb fogás zavar... és még akkor ki se cseréltem az első 236osokat 256osra... Én nem cseréltem, de alapból 23-as. Cseréld ki elöl is, és légtelenítsd körbe. :D
Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Én nem cseréltem, de alapból 23-as. Cseréld ki elöl is, és légtelenítsd körbe. :D az rajta van vhol?? Vagy szám alapján kell kikeresni?
Breki Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 az rajta van vhol?? Vagy szám alapján kell kikeresni? Nekem a tartály 2 csöve között van beleütve a ffh-be :D
Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Nekem a tartály 2 csöve között van beleütve a ffh-be :D Hát nekem is, és 25ös :lol: Én nyertem :D Most már csak azt kellene tudni, mi a tökömért fog ennyire lent, és miért nincs fékerő? :S Most mentem egy kört a másikkal, és 236 kisdob, de 100x jobban fog :S Még lenne benne levegő? Na mára már mindegy, egyébként is most még az injektor ház alá is kell vágnom egy tömítést, meg azt összerakni, és utána kicserélem az első féket is, és aztán körbelégtelenítünk faterommal, mert egyedül nem olyan egyszerű.
Breki Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Hát nekem is, és 25ös :D Én nyertem :lol: Most már csak azt kellene tudni, mi a tökömért fog ennyire lent, és miért nincs fékerő? :S Most mentem egy kört a másikkal, és 236 kisdob, de 100x jobban fog :S Még lenne benne levegő? Na mára már mindegy, egyébként is most még az injektor ház alá is kell vágnom egy tömítést, meg azt összerakni, és utána kicserélem az első féket is, és aztán körbelégtelenítünk faterommal, mert egyedül nem olyan egyszerű. Az lehet, de az enyém müxik ;) :) :D
Novy Elküldve Március11, 2011 Elküldve Március11, 2011 Az lehet, de az enyém müxik :) :D :lol: Ez igaz :D Remélem holnapra alakul vmit, meg ha nem egyedül kell légteleníteni, hátha kijön még belőle vmi levegő is.
daykiller Elküldve Március12, 2011 Elküldve Március12, 2011 Biztos nem 25ös van egy klasszikban... :D Nem tudsz Te semmit, ne szóljál bele!
Novy Elküldve Március12, 2011 Elküldve Március12, 2011 Biztos nem 25ös van egy klasszikban... :D Oda ahol a HRR be 19es van írva HJA ba 25ös... tartály alá. Egyebet nem tudok mondani.
Novy Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Eddig még sose figyeltem meg azt, hogy ha fékezés után visszaengedem a pedált, akkor koppan hátul a fékerő szabályzó. Természetes az, hogy ha benyomom a féket, akkor a rugós tag kitolódik, aztán pedig vissza, és olyankor koppan egyet?? Másikon patronos van, így még nem találkoztam ennek a működésével.
daykiller Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Eddig még sose figyeltem meg azt, hogy ha fékezés után visszaengedem a pedált, akkor koppan hátul a fékerő szabályzó. Természetes az, hogy ha benyomom a féket, akkor a rugós tag kitolódik, aztán pedig vissza, és olyankor koppan egyet?? Másikon patronos van, így még nem találkoztam ennek a működésével. Mint Caravanos azt tudom erre mondani, hogy még sosem hallottam koppanni hátul semmit, úgy ahogy leírtad az eseményt kiváltó okot.
spzoli Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Eddig még sose figyeltem meg azt, hogy ha fékezés után visszaengedem a pedált, akkor koppan hátul a fékerő szabályzó. Természetes az, hogy ha benyomom a féket, akkor a rugós tag kitolódik, aztán pedig vissza, és olyankor koppan egyet?? Másikon patronos van, így még nem találkoztam ennek a működésével. Nem nagyon szokott koppanni...
Novy Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Nem nagyon szokott koppanni... És mozogni kell annak álló helybe pedál nyomkodásra?? Mikor megnyomom a pedált, akkor hátrafelé mozdul meg a fül, és mikor felengedem, akkor előre mozdul, és ahogy visszatér alaphelyzetbe, akkor koppan.
spzoli Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 És mozogni kell annak álló helybe pedál nyomkodásra?? Mikor megnyomom a pedált, akkor hátrafelé mozdul meg a fül, és mikor felengedem, akkor előre mozdul, és ahogy visszatér alaphelyzetbe, akkor koppan. A hátsó rugós úgy működik, hogy ha menet közben fékezel, és emelkedik a segge, akkor csökkenti a fékerőt hátul...
Novy Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 A hátsó rugós úgy működik, hogy ha menet közben fékezel, és emelkedik a segge, akkor csökkenti a fékerőt hátul... Az oké, de nekem ezt álló helyzetben produkálja, és jó lenne tudni azt, hogy egyáltalán mozogni kell e neki ilyenkor.
spzoli Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Az oké, de nekem ezt álló helyzetben produkálja, és jó lenne tudni azt, hogy egyáltalán mozogni kell e neki ilyenkor. Pedállal te nem hatsz a rugóra.
Novy Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Pedállal te nem hatsz a rugóra. Akkor szétment volna?? Ha erősen nyomom a fékpedált, akkor az a fül, ami a szabályzó végén van, az mozog nekem.
daykiller Elküldve Március13, 2011 Elküldve Március13, 2011 Akkor szétment volna?? Ha erősen nyomom a fékpedált, akkor az a fül, ami a szabályzó végén van, az mozog nekem. Emeld meg a hátulját és úgy nyomogasd. Vagy benyomás közben emeld meg és engedd el a fékpedált.
Recommended Posts