Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem erőltetném. :)

Calibra felni kissé öregíti az autót. :D

Én is így kezdtem. Nem kell ültetés, max 15ös gyári felni.. :D

Én elég erősen hajlok a gyári megoldások felé, van is 4db 6küllős G astra felnim, feketék, nagyon szépek, és az talán optimális lenne a 256os tárcsához. A HarryHausenektől meg akkor megválnék.

1.4alá a 17es felniket sokkal nehezebben hajtja a motor. 1.4 ekotek 14es acéllal dolgozik igazán szépen, még gyoruslni is tud, 17es felnikkel max krúzolni lehetne. Bár mutatós a 17"

Elküldve
Én elég erősen hajlok a gyári megoldások felé, van is 4db 6küllős G astra felnim, feketék, nagyon szépek, és az talán optimális lenne a 256os tárcsához. A HarryHausenektől meg akkor megválnék.

1.4alá a 17es felniket sokkal nehezebben hajtja a motor. 1.4 ekotek 14es acéllal dolgozik igazán szépen, még gyoruslni is tud, 17es felnikkel max krúzolni lehetne. Bár mutatós a 17"

Te tudod mit szeretnél, én nem döntök helyetted.

Elküldve
Te tudod mit szeretnél, én nem döntök helyetted.

Igazából legjobb lenne 17es felni, nagy fék, nagy fékerő, ésakkor öröm bódottá'

de nem igazán találtunk erre megoldást.

Elküldve
Igazából legjobb lenne 17es felni, nagy fék, nagy fékerő, ésakkor öröm bódottá'

de nem igazán találtunk erre megoldást.

Mindenre van megoldás, pénz kérdése az egész. :)

Elküldve
Abban is van ventillátor. :)

Hát a futópadozásnál sem vélettlen van nagy turbina. :D arra gondoltam , hogy olyasmi hűtés nem igen volt. Még ha 1esbe is nyomta neki Még roszabb. :D Csóró autó. :D

Elküldve
Nem érdemes hátulra tárcsával vesződni. Annyit nem hoz a fékhatásban, mint az első cseréje 256 hűtöttre. Főleg, hogy uj a hátsó cuccod.

Nem akkora vesződség...

Megvesz, 4csavar leszed, felrak, új fékcső (esetleg régi meghajlít) +kézifékkötél, használ, örül... :)

Elküldve

Tegnapi cumi:

tolatok ki a parkolóból, lépek a fékre ééés reccs, kocsi megállt mint a szög. Azt hittem kitört a kerék, de nem. Hátra egyáltalán nem lehetett menni vele, előre még vissza tudtam állni.

Telefon, autómentőre felcibálás este nyolckor (ma nem tudtam menni dolgozni). A bal-hátső egyik ferrodol levált a vasról (gyári). Csere. 26-ba fájt a dolog.

Elküldve
Tegnapi cumi:

tolatok ki a parkolóból, lépek a fékre ééés reccs, kocsi megállt mint a szög. Azt hittem kitört a kerék, de nem. Hátra egyáltalán nem lehetett menni vele, előre még vissza tudtam állni.

Telefon, autómentőre felcibálás este nyolckor (ma nem tudtam menni dolgozni). A bal-hátső egyik ferrodol levált a vasról (gyári). Csere. 26-ba fájt a dolog.

Ilyen sajnos előfordul....

Elküldve
Tegnapi cumi:

tolatok ki a parkolóból, lépek a fékre ééés reccs, kocsi megállt mint a szög. Azt hittem kitört a kerék, de nem. Hátra egyáltalán nem lehetett menni vele, előre még vissza tudtam állni.

Telefon, autómentőre felcibálás este nyolckor (ma nem tudtam menni dolgozni). A bal-hátső egyik ferrodol levált a vasról (gyári). Csere. 26-ba fájt a dolog.

A "gyári" hogyan tud leválni? (Mert az szegecselt.)

Elküldve
Tegnapi cumi:

tolatok ki a parkolóból, lépek a fékre ééés reccs, kocsi megállt mint a szög. Azt hittem kitört a kerék, de nem. Hátra egyáltalán nem lehetett menni vele, előre még vissza tudtam állni.

Telefon, autómentőre felcibálás este nyolckor (ma nem tudtam menni dolgozni). A bal-hátső egyik ferrodol levált a vasról (gyári). Csere. 26-ba fájt a dolog.

Hehe, köszöntelek a klubban. Én egy hónapja jártam így.

Aztán közben szerelő megcsinálta, és kiderült, hogy a másik oldalon mindkettő le volt szakadva már egy ideje...

Elküldve
A "gyári" hogyan tud leválni? (Mert az szegecselt.)

Még nem volt megbontva a hátulja, szóval biztos, hogy gyári. Szépen egyben elvált a vastól az egyik.

Elküldve
Még nem volt megbontva a hátulja, szóval biztos, hogy gyári. Szépen egyben elvált a vastól az egyik.

Itt is még gyári (igaz, nem sok van már a pofából), de nekem szögelt és a GM is benne van.

Elküldve
Itt is még gyári (igaz, nem sok van már a pofából), de nekem szögelt és a GM is benne van.

Nem figyeltem a GM jelet. Ez 2002-ben velünk gurult ki a szalonból, szóval biztos a gyárban rakták bele.

Nem néztem meg jobban olyan pipa vagyok, hogy nem tudtam menni melózni miatta, csak bebacctam a csomagtartóba. Majd holnap.

Elküldve
Nem figyeltem a GM jelet. Ez 2002-ben velünk gurult ki a szalonból, szóval biztos a gyárban rakták bele.

Nem néztem meg jobban olyan pipa vagyok, hogy nem tudtam menni melózni miatta, csak bebacctam a csomagtartóba. Majd holnap.

Évjárat társ. :) Nekem is még gyári a hátsó fékem. :D Oda még nem volt piszkálva. :D Nem vagyok egyedül :D

Elküldve

helló tud vki abba segíteni hogy a jobb hátsó dobot nem tudom levenni ha kopácsolom meg feszegetem akkor huzza a betéteket is felemelve az autó kerekét nehezen tudom frgatni kézifék meg van lazítva teljesen a másik oldal szépen lecsúszik 2 éve cseréltem párba betétek+dob ha leveszem meglátám a hibát meg javítanám csak egyenlőre a levétel okozgondot! vkinem vmi ötlet?

Elküldve
helló tud vki abba segíteni hogy a jobb hátsó dobot nem tudom levenni ha kopácsolom meg feszegetem akkor huzza a betéteket is felemelve az autó kerekét nehezen tudom frgatni kézifék meg van lazítva teljesen a másik oldal szépen lecsúszik 2 éve cseréltem párba betétek+dob ha leveszem meglátám a hibát meg javítanám csak egyenlőre a levétel okozgondot! vkinem vmi ötlet?

Valszeg vállas már a dob, a hátulján van egy gumidugós lyuk, ott bebökve csavarhúzóval, és oldalra mozgatva segithet leszedni. Arra figyelj, hogy egyszerre húzd a dobott, ne billenjen el egyik oldalra sem.

Elküldve
helló tud vki abba segíteni hogy a jobb hátsó dobot nem tudom levenni ha kopácsolom meg feszegetem akkor huzza a betéteket is felemelve az autó kerekét nehezen tudom frgatni kézifék meg van lazítva teljesen a másik oldal szépen lecsúszik 2 éve cseréltem párba betétek+dob ha leveszem meglátám a hibát meg javítanám csak egyenlőre a levétel okozgondot! vkinem vmi ötlet?

Finoman ütögesd a dob peremét körbe-körbe, miközben próbálod lefelé húzni. Enyém is nehezem jön le pedig ősszel tettem föl, tehát még nem vállas, mint Zotya írta. Jelen esetben csak az erőszak segít sajnos. Valszeg a rugókészletet is ki kell cserélnem tavasszal, mert már biztosan elfáradtak, azokat nem cseréltem ősszel. :)

Elküldve
Finoman ütögesd a dob peremét körbe-körbe, miközben próbálod lefelé húzni. Enyém is nehezem jön le pedig ősszel tettem föl, tehát még nem vállas, mint Zotya írta. Jelen esetben csak az erőszak segít sajnos. Valszeg a rugókészletet is ki kell cserélnem tavasszal, mert már biztosan elfáradtak, azokat nem cseréltem ősszel. :)

Ez nem igaz!!! Nem erőszakkal kell levenni hanem ahogy Zotya is írta a hátsó gumidugót kivéve, a lyukon benyúlva az utánállítót kell piszkálni amig visszaenged annyira, hogy ne okozzon gondot a váll.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.