crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Üdv srácok, Segítéget szeretnék kérni, és remélem ezen a fórumon nem az "olvass vissza baromgyerek" stílus honol:-) Adott Astra F Caravan, 17"felnik. Előre szeretnék nagyobb tárcsákat. Ehhez mire van szükségem? Mekkora tárcsát lehet odarakni? Hirtelen ennyi. köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Üdv srácok, Segítéget szeretnék kérni, és remélem ezen a fórumon nem az "olvass vissza baromgyerek" stílus honol:-) Adott Astra F Caravan, 17"felnik. Előre szeretnék nagyobb tárcsákat. Ehhez mire van szükségem? Mekkora tárcsát lehet odarakni? Hirtelen ennyi. köszi. Most mekkora van fent? :) Ha 256, akkor ne menj visszaolvasni, mert ennél nagyobb féktárcsáról nem volt még szó szerintem. Van akinek nagyobb van fent (308 :D), esetleg ő majd tud infókkal szolgálni, de lehet inkább a TUNING, F Astra részlegre kéne ezzel menned. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Most mekkora van fent? :) Ha 256, akkor ne menj visszaolvasni, mert ennél nagyobb féktárcsáról nem volt még szó szerintem. Van akinek nagyobb van fent (308 :D), esetleg ő majd tud infókkal szolgálni, de lehet inkább a TUNING, F Astra részlegre kéne ezzel menned. :D Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom. 17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom. 17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul. Ráadásul, ha 236 tömör, akkor megértem a problémád. :D Egy 256 hűtött nem ártana rá. Az minden alakítás nélkül felszerelhető. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom. 17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul. 256után már nagyobbak az agyátmérők stb 5csavaros blabla. 256 szerintem optimális. És ez minden beavatkozás nélkül szerelhető nyereg cserével persze. De erre már nem fog felmenni a 13colos felni csak minimum a 14. Ennyi. Fékrásegítőt azt mondják nem muszáj cserélni de szerintem jobb ha az van rajta ami a 256os fékhez kell. Dióban ennyi. Ja nekem 15ös felnim van 236os hűtöttel. Még így is elég nyúlos a fék nem hogy 17el. De van egy ismerősöm akinek kabrión van 17es felni 236ossal. Kérdezgetem is tőle folyton, hogy és ezzel hogy állsz meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Ráadásul, ha 236 tömör, akkor megértem a problémád. :D Egy 256 hűtött nem ártana rá. Az minden alakítás nélkül felszerelhető. :) 236hűtött van most rajta. Szóval a 256-os gond nélkül rárakható, nem kell másik nyereg, satöbbi...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 256után már nagyobbak az agyátmérők stb 5csavaros blabla. 256 szerintem optimális. És ez minden beavatkozás nélkül szerelhető nyereg cserével persze. De erre már nem fog felmenni a 13colos felni csak minimum a 14. Ennyi. Fékrásegítőt azt mondják nem muszáj cserélni de szerintem jobb ha az van rajta ami a 256os fékhez kell. Dióban ennyi. Ja nekem 15ös felnim van 236os hűtöttel. Még így is elég nyúlos a fék nem hogy 17el. De van egy ismerősöm akinek kabrión van 17es felni 236ossal. Kérdezgetem is tőle folyton, hogy és ezzel hogy állsz meg. :) Gondolom az 1.6 és felette lévő astrákon nagyobb tárcsák vannak /256-os/ szóval bontóban tudok venni 256kompatibilis nyerget, és hozzá való rásegítőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Gondolom az 1.6 és felette lévő astrákon nagyobb tárcsák vannak /256-os/ szóval bontóban tudok venni 256kompatibilis nyerget, és hozzá való rásegítőt. Kell másik nyereg, de már írták is. Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött 236-os fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül. 256 inkább GSi-ken jellemző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Kell másik nyereg, de már írták is. Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül. Akkor egy 1.6 ésvagy feletti astráról kell nyereg+rásegítő, hogy a 236-ból 256 legyen, bár olvasgatván, 17es felnikhez még az is sovány:-S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Akkor egy 1.6 vagy feletti astráról kell nyereg+rásegítő, hogy a 236-ból 256 legyen, bár olvasgatván, 17es felnikhez még az is sovány:-S Nem. Neked egy 256-os pakk kell. Az 1.7-es is 1.6 fölött van ccm-be, és mégis 236 hűtött van rajta. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Akkor egy 1.6 ésvagy feletti astráról kell nyereg+rásegítő, hogy a 236-ból 256 legyen, bár olvasgatván, 17es felnikhez még az is sovány:-S Nem. Azóta már szerkesztettem a hozzászólásom, mert hiányos volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Kell másik nyereg, de már írták is. Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött 236-os fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül. 256 inkább GSi-ken jellemző. Az enyém 1.6 16szelep ekotek csapott seggűről van.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Nem. Neked egy 256-os pakk kell. Az 1.7-es is 1.6 fölött van ccm-be, és mégis 236 hűtött van rajta. :) Esetleg valami tipp, hogy hol jutok hozzá iylenhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Esetleg valami tipp, hogy hol jutok hozzá iylenhez? Bontó sztem aranyár. Keresd Spzolit. Neki volt most egy GSI-je azon elvileg 256volt HA még meg van. Én szerencsére elég ocson hozzá jutottam :D (Had dicsekedjek. :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Bontó sztem aranyár. Keresd Spzolit. Neki volt most egy GSI-je azon elvileg 256volt HA még meg van. Én szerencsére elég ocson hozzá jutottam :D (Had dicsekedjek. :) ) mibe fájt a dolog? érzékelhető a változás a 236hoz képest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 mibe fájt a dolog? érzékelhető a változás a 236hoz képest? Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie. 8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie. 8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő. annyit megér a dolog. köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 mibe fájt a dolog? érzékelhető a változás a 236hoz képest? Nekem elöl 236os hütött volt, hátul meg sima dob...felment elörre a 256os hütött, hátra pedig a 260as szimpla tárcsa, és sokkal jobb, érezhető lett a külömbség...mondjuk én a ffm-t meghagytam a gyárit...vagyishogy a régit... 15”-os kerekekkel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie. 8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő. Énis cserélni akartam a rásegitöt is, de az össze volt törve a kocsiban amiböl a féket szedtem le :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Nekem elöl 236os hütött volt, hátul meg sima dob...felment elörre a 256os hütött, hátra pedig a 260as szimpla tárcsa, és sokkal jobb, érezhető lett a külömbség...mondjuk én a ffm-t meghagytam a gyárit...vagyishogy a régit... 15”-os kerekekkel... Hátulra hogy tárcsak kerüljön mi kell? Dobos hátsó hídra lehet olyan agyat tenni amire felmegy a tárcsa? vagy kompletten hidat kell cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Énis cserélni akartam a rásegitöt is, de az össze volt törve a kocsiban amiböl a féket szedtem le :) Hát nekem szerencsémre ép volt az autó. És nincs megviselve egyik sem. Se a nyereg se a rásegítő. Szóval ilyet akartam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Hátulra hogy tárcsak kerüljön mi kell? Dobos hátsó hídra lehet olyan agyat tenni amire felmegy a tárcsa? vagy kompletten hidat kell cserélni? Fellehet tenni a dobos hídra is. GyIK-ban van leírás és kép is. De az némileg több pénz, mint az elsők cseréje. És szerintem nem is ad akkora többletet. Vagy fene tudja. Nekem jó a dob csak elől legyen valami. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Fellehet tenni a dobos hídra is. GyIK-ban van leírás és kép is. De az némileg több pénz, mint az elsők cseréje. És szerintem nem is ad akkora többletet. Vagy fene tudja. Nekem jó a dob csak elől legyen valami. :) Úgy gondoltam, hogy előre veszek egy 256 garniturát, és a meglévő 236-ot hátra építeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Úgy gondoltam, hogy előre veszek egy 256 garniturát, és a meglévő 236-ot hátra építeni. Az lehetetlen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Január21, 2011 Megoszt Elküldve Január21, 2011 Az lehetetlen. :) Ógáddemnit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts