Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Üdv srácok,

Segítéget szeretnék kérni, és remélem ezen a fórumon nem az "olvass vissza baromgyerek" stílus honol:-)

Adott Astra F Caravan, 17"felnik. Előre szeretnék nagyobb tárcsákat. Ehhez mire van szükségem? Mekkora tárcsát lehet odarakni? Hirtelen ennyi.

köszi.

Link to comment
Megosztás:

Üdv srácok,

Segítéget szeretnék kérni, és remélem ezen a fórumon nem az "olvass vissza baromgyerek" stílus honol:-)

Adott Astra F Caravan, 17"felnik. Előre szeretnék nagyobb tárcsákat. Ehhez mire van szükségem? Mekkora tárcsát lehet odarakni? Hirtelen ennyi.

köszi.

Most mekkora van fent? :) Ha 256, akkor ne menj visszaolvasni, mert ennél nagyobb féktárcsáról nem volt még szó szerintem. Van akinek nagyobb van fent (308 :D), esetleg ő majd tud infókkal szolgálni, de lehet inkább a TUNING, F Astra részlegre kéne ezzel menned. :D

Link to comment
Megosztás:

Most mekkora van fent? :) Ha 256, akkor ne menj visszaolvasni, mert ennél nagyobb féktárcsáról nem volt még szó szerintem. Van akinek nagyobb van fent (308 :D), esetleg ő majd tud infókkal szolgálni, de lehet inkább a TUNING, F Astra részlegre kéne ezzel menned. :D

Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom.

17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul.

Link to comment
Megosztás:

Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom.

17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul.

Ráadásul, ha 236 tömör, akkor megértem a problémád. :D Egy 256 hűtött nem ártana rá. Az minden alakítás nélkül felszerelhető. :)

Link to comment
Megosztás:

Perpill gyári van fent, 236 ha jól tudom.

17"-os felnikkel olyan komolytalan a tárcsa optikailag, mint a kislányok naplóján a lakat... Nemellesleg a fékerő is kevésen bizonyul.

256után már nagyobbak az agyátmérők stb 5csavaros blabla. 256 szerintem optimális. És ez minden beavatkozás nélkül szerelhető nyereg cserével persze. De erre már nem fog felmenni a 13colos felni csak minimum a 14. Ennyi. Fékrásegítőt azt mondják nem muszáj cserélni de szerintem jobb ha az van rajta ami a 256os fékhez kell. Dióban ennyi.

Ja nekem 15ös felnim van 236os hűtöttel. Még így is elég nyúlos a fék nem hogy 17el. De van egy ismerősöm akinek kabrión van 17es felni 236ossal. Kérdezgetem is tőle folyton, hogy és ezzel hogy állsz meg. :)

Link to comment
Megosztás:

Ráadásul, ha 236 tömör, akkor megértem a problémád. :D Egy 256 hűtött nem ártana rá. Az minden alakítás nélkül felszerelhető. :)

236hűtött van most rajta.

Szóval a 256-os gond nélkül rárakható, nem kell másik nyereg, satöbbi...?

Link to comment
Megosztás:

256után már nagyobbak az agyátmérők stb 5csavaros blabla. 256 szerintem optimális. És ez minden beavatkozás nélkül szerelhető nyereg cserével persze. De erre már nem fog felmenni a 13colos felni csak minimum a 14. Ennyi. Fékrásegítőt azt mondják nem muszáj cserélni de szerintem jobb ha az van rajta ami a 256os fékhez kell. Dióban ennyi.

Ja nekem 15ös felnim van 236os hűtöttel. Még így is elég nyúlos a fék nem hogy 17el. De van egy ismerősöm akinek kabrión van 17es felni 236ossal. Kérdezgetem is tőle folyton, hogy és ezzel hogy állsz meg. :)

Gondolom az 1.6 és felette lévő astrákon nagyobb tárcsák vannak /256-os/ szóval bontóban tudok venni 256kompatibilis nyerget, és hozzá való rásegítőt.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom az 1.6 és felette lévő astrákon nagyobb tárcsák vannak /256-os/ szóval bontóban tudok venni 256kompatibilis nyerget, és hozzá való rásegítőt.

Kell másik nyereg, de már írták is.

Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött 236-os fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül.

256 inkább GSi-ken jellemző.

Link to comment
Megosztás:

Kell másik nyereg, de már írták is.

Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül.

Akkor egy 1.6 ésvagy feletti astráról kell nyereg+rásegítő, hogy a 236-ból 256 legyen, bár olvasgatván, 17es felnikhez még az is sovány:-S

Link to comment
Megosztás:

Kell másik nyereg, de már írták is.

Ez úgy van, hogy 1.6-tól van egy olyan határ, hogy ha Caravan és 1.6 8 szelep, akkor hűtött 236-os fék, valamint ha 1.6 16 szelepes motor van benne, akkor is hűtött, de ez kasztnitól függetlenül.

256 inkább GSi-ken jellemző.

Az enyém 1.6 16szelep ekotek csapott seggűről van.:)

Link to comment
Megosztás:

mibe fájt a dolog?

érzékelhető a változás a 236hoz képest?

Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie.

8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő.

Link to comment
Megosztás:

Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie.

8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő.

annyit megér a dolog.

köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

mibe fájt a dolog?

érzékelhető a változás a 236hoz képest?

Nekem elöl 236os hütött volt, hátul meg sima dob...felment elörre a 256os hütött, hátra pedig a 260as szimpla tárcsa, és sokkal jobb, érezhető lett a külömbség...mondjuk én a ffm-t meghagytam a gyárit...vagyishogy a régit...

15”-os kerekekkel...

Link to comment
Megosztás:

Még jelenleg nincs fenn a cucc. Egyébként érezhető a változás mert vezettem már utólag átalakított 256-ost szal ég és föld. De ha csak a számkat nézzük akkor; Tárcsa 256, főfékmunkahenger 22es még a gyári 236osom 20as. És maga a rásegítő a "dob" az átmérőbe nagyobb. Szval JÓNAK kell lennie.

8DB Karvajorrú Mátyás király volt a 2nyereg meg a rásegítő.

Énis cserélni akartam a rásegitöt is, de az össze volt törve a kocsiban amiböl a féket szedtem le :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem elöl 236os hütött volt, hátul meg sima dob...felment elörre a 256os hütött, hátra pedig a 260as szimpla tárcsa, és sokkal jobb, érezhető lett a külömbség...mondjuk én a ffm-t meghagytam a gyárit...vagyishogy a régit...

15”-os kerekekkel...

Hátulra hogy tárcsak kerüljön mi kell? Dobos hátsó hídra lehet olyan agyat tenni amire felmegy a tárcsa? vagy kompletten hidat kell cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Hátulra hogy tárcsak kerüljön mi kell? Dobos hátsó hídra lehet olyan agyat tenni amire felmegy a tárcsa? vagy kompletten hidat kell cserélni?

Fellehet tenni a dobos hídra is. GyIK-ban van leírás és kép is. De az némileg több pénz, mint az elsők cseréje. És szerintem nem is ad akkora többletet. Vagy fene tudja. Nekem jó a dob csak elől legyen valami. :)

Link to comment
Megosztás:

Fellehet tenni a dobos hídra is. GyIK-ban van leírás és kép is. De az némileg több pénz, mint az elsők cseréje. És szerintem nem is ad akkora többletet. Vagy fene tudja. Nekem jó a dob csak elől legyen valami. :)

Úgy gondoltam, hogy előre veszek egy 256 garniturát, és a meglévő 236-ot hátra építeni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.