Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Hali!!!

olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :D

Link to comment
Megosztás:

Szar a betéted nem stimmel a fékdob anyagához, vagy próbálsz talállni hozzávalót vagy elviseled .

Kitakaritani nem árt mert jobban kopik és akeletkezett por nem ürül ki a dobból és ez miatt blokolhat a kerék-már jártam igy :D

A betét Ferodo ennél már mi lehet jobb ? Ja persze Brembo . A dob zsír új ill ,GM vauxhall 5000 -km tehát valószínű a por nem tud ki peregni ha jól értem ? Hát köszi minden segítséget ,ki takarítom aztán meg látjuk mi történik .

Link to comment
Megosztás:

A betét Ferodo ennél már mi lehet jobb ? Ja persze Brembo . A dob zsír új ill ,GM vauxhall 5000 -km tehát valószínű a por nem tud ki peregni ha jól értem ? Hát köszi minden segítséget ,ki takarítom aztán meg látjuk mi történik .

Nézd meg a dobféked hátulján a fékcső felett (a dobfék legfelső részén), hogy megvan-e az a gumidugó abba a lyukba. Nekem hiányzik a bal oldaliból, így az párás, nedves, esős időben ugyanezt szokta produkálni a bal hátsó dobfékem.

Jóhogynem egyből hátsóhíd cserét ajánlgatnak neked... :D

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a dobféked hátulján a fékcső felett (a dobfék legfelső részén), hogy megvan-e az a gumidugó abba a lyukba. Nekem hiányzik a bal oldaliból, így az párás, nedves, esős időben ugyanezt szokta produkálni a bal hátsó dobfékem.

Jóhogynem egyből hátsóhíd cserét ajánlgatnak neked... :D

Köszi segítséget már éppen majdnem indultam egy fél astrá -ért :) még egy szer köszi ezt még meg tekintem . :)

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :D

Ha nem ismétlődik a hiba, akkor nem kell foglalkozni vele. Ha előjön nézd meg nincs -e lecsúszva cső, esetleg járó motornál fújkáld be féktisztítóval a vákumcsöveket, és a fékrásegítő környékét, ha felpörög a moci, ott lyuk van a rendszerben.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem ismétlődik a hiba, akkor nem kell foglalkozni vele. Ha előjön nézd meg nincs -e lecsúszva cső, esetleg járó motornál fújkáld be féktisztítóval a vákumcsöveket, és a fékrásegítő környékét, ha felpörög a moci, ott lyuk van a rendszerben.

A féktisztítótól fog felpörögni?

Link to comment
Megosztás:

Állítólag igen, ha beszívja a vákuumredszer, ugyanúgy viselkedik a motorban, mintha extra benzint öntöttél volna bele.

Bandika, Te nem fórumoztál itt régebben Andris22 néven?

Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel...

Link to comment
Megosztás:

Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel...

Ha pilangó elötti részhez pl levegőszűrő fújogatsz annak nincs akkora hatása mintha a vákuumrendszer szívja be ami a pillangó után csatlakozik ezért azonnal megkapja a motor. Mire a levegőszűrőtól a csövön és az alapjárati rendszeren átjut már lehet eloszlik annyira az anyag, hogy ne legyen észrevehető hatása.

Ez csak az én elméletem :))

Link to comment
Megosztás:

A féktisztítótól fog felpörögni?

Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel...

Esetleg a felpörgés attól függ, hogy PB hajtógázas-e a cucc vagy nem. :D :)

Link to comment
Megosztás:

Hali!!!

olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :)

A vákuumszivattyú nem gyengélkedik?

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek tapasztalata BENDIX márkával kapcsolatban. Fék munkahengerről lenne szó szüleim off Renult thaliájába. Bendix 5eFt gyári bosch 15eFt és az ATE is 15körül van. Nem egy nagy truváj egy fékmunkahenger de azért ez már gyanúsan olcsónak tűnik. (Igaz astrába ATE is csak 6eFt )

Ha egy opel 6 e , akkor egy renault -dacia miért ne lehetne 5e

Link to comment
Megosztás:

Ha egy opel 6 e , akkor egy renault -dacia miért ne lehetne 5e

De az opelhez ATE hengert (ami szerintem nem rossz minőség) tudok venni 6eFt-ért, de az off Ranulthoz az ATE 15eFt.

Na mindegy. Meg lett véve az olcső bendix márkájú, be is szereltem és egyenlőre működik. :) De hogy mennyire szarul szerelhetőek ezek a francia (török) autók. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.