bandika Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Hali!!! olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Szar a betéted nem stimmel a fékdob anyagához, vagy próbálsz talállni hozzávalót vagy elviseled . Kitakaritani nem árt mert jobban kopik és akeletkezett por nem ürül ki a dobból és ez miatt blokolhat a kerék-már jártam igy :D A betét Ferodo ennél már mi lehet jobb ? Ja persze Brembo . A dob zsír új ill ,GM vauxhall 5000 -km tehát valószínű a por nem tud ki peregni ha jól értem ? Hát köszi minden segítséget ,ki takarítom aztán meg látjuk mi történik . Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 A betét Ferodo ennél már mi lehet jobb ? Ja persze Brembo . A dob zsír új ill ,GM vauxhall 5000 -km tehát valószínű a por nem tud ki peregni ha jól értem ? Hát köszi minden segítséget ,ki takarítom aztán meg látjuk mi történik . Nézd meg a dobféked hátulján a fékcső felett (a dobfék legfelső részén), hogy megvan-e az a gumidugó abba a lyukba. Nekem hiányzik a bal oldaliból, így az párás, nedves, esős időben ugyanezt szokta produkálni a bal hátsó dobfékem. Jóhogynem egyből hátsóhíd cserét ajánlgatnak neked... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Nézd meg a dobféked hátulján a fékcső felett (a dobfék legfelső részén), hogy megvan-e az a gumidugó abba a lyukba. Nekem hiányzik a bal oldaliból, így az párás, nedves, esős időben ugyanezt szokta produkálni a bal hátsó dobfékem. Jóhogynem egyből hátsóhíd cserét ajánlgatnak neked... :D Köszi segítséget már éppen majdnem indultam egy fél astrá -ért :) még egy szer köszi ezt még meg tekintem . :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Hali!!! olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :D Ha nem ismétlődik a hiba, akkor nem kell foglalkozni vele. Ha előjön nézd meg nincs -e lecsúszva cső, esetleg járó motornál fújkáld be féktisztítóval a vákumcsöveket, és a fékrásegítő környékét, ha felpörög a moci, ott lyuk van a rendszerben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Ha nem ismétlődik a hiba, akkor nem kell foglalkozni vele. Ha előjön nézd meg nincs -e lecsúszva cső, esetleg járó motornál fújkáld be féktisztítóval a vákumcsöveket, és a fékrásegítő környékét, ha felpörög a moci, ott lyuk van a rendszerben. A féktisztítótól fog felpörögni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 A féktisztítótól fog felpörögni? Állítólag igen, ha beszívja a vákuumredszer, ugyanúgy viselkedik a motorban, mintha extra benzint öntöttél volna bele. Bandika, Te nem fórumoztál itt régebben Andris22 néven? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Január10, 2011 Megoszt Elküldve Január10, 2011 Állítólag igen, ha beszívja a vákuumredszer, ugyanúgy viselkedik a motorban, mintha extra benzint öntöttél volna bele. Bandika, Te nem fórumoztál itt régebben Andris22 néven? köszönöm a segítségeteket nem voltam csak ezen a néven Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január11, 2011 Megoszt Elküldve Január11, 2011 Állítólag igen, ha beszívja a vákuumredszer, ugyanúgy viselkedik a motorban, mintha extra benzint öntöttél volna bele. Bandika, Te nem fórumoztál itt régebben Andris22 néven? Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel... Ha pilangó elötti részhez pl levegőszűrő fújogatsz annak nincs akkora hatása mintha a vákuumrendszer szívja be ami a pillangó után csatlakozik ezért azonnal megkapja a motor. Mire a levegőszűrőtól a csövön és az alapjárati rendszeren átjut már lehet eloszlik annyira az anyag, hogy ne legyen észrevehető hatása. Ez csak az én elméletem :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 A féktisztítótól fog felpörögni? Nekem egyébként valamiért nem sikerült féktisztítóval felpörgetni a motort. Szívó rendszer tömítetlenségét ellenőriztem járó motornál, de amikor közvetlen a szűrő elé fújtam a féktisztítót, akkor sem pörgött fel... Esetleg a felpörgés attól függ, hogy PB hajtógázas-e a cucc vagy nem. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Esetleg a felpörgés attól függ, hogy PB hajtógázas-e a cucc vagy nem. :D :) Azért szerintem a féktisztító elég gyúlékony... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Hali!!! olyan problémám lenne, két napja mikor reggel beinditottam az autot és elindultam vele az ut végén nem volt normális fékerő, mintha a rásegitő nem végezte volna a dolgát.De valamivel később mikor ujra fékezni kellet mér oké volt ismét,kérdésem hogy elöjel lenne hogy haldoklik a rásegitő?vagy a hideg miatt, vagy nem volt vákum,de aztán mégis jó lett későb vagy mi?ki tapasztalt már ilyet? :) A vákuumszivattyú nem gyengélkedik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 A vákuumszivattyú nem gyengélkedik? Benzinesben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Benzinesben? Miért? Benzinesben hogy készülne a vákum? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Miért? Benzinesben hogy készülne a vákum? :) Benzinesben a negyedik hengerre van csatlakoztatva a vákuum. Ott csinálja maga a motor. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Éppen képet kerestem a dízeles uraknak, de megelőztél a válasszal. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Benzinesben a negyedik hengerre van csatlakoztatva a vákuum. Ott csinálja maga a motor. :) Jaja. Ki beszélt itt vákuumszivattyúról? :D Akkor a 4ik henger vacakol :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Azért meglehet nézni azt a hollandert nem laza-e kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Azért meglehet nézni azt a hollandert nem laza-e kicsit. Igen. Állítólag gyerekbetegségük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Miért? Benzinesben hogy készülne a vákum? :) A benzinesben szériatartozék a vákum, csak a traktorban feláras. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Benzinesben a negyedik hengerre van csatlakoztatva a vákuum. Ott csinálja maga a motor. :) Éppen képet kerestem a dízeles uraknak, de megelőztél a válasszal. :D Szóval a 4. henger maga a vákumszivattyú :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január17, 2011 Megoszt Elküldve Január17, 2011 Van valakinek tapasztalata BENDIX márkával kapcsolatban. Fék munkahengerről lenne szó szüleim off Renult thaliájába. Bendix 5eFt gyári bosch 15eFt és az ATE is 15körül van. Nem egy nagy truváj egy fékmunkahenger de azért ez már gyanúsan olcsónak tűnik. (Igaz astrába ATE is csak 6eFt ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Van valakinek tapasztalata BENDIX márkával kapcsolatban. Fék munkahengerről lenne szó szüleim off Renult thaliájába. Bendix 5eFt gyári bosch 15eFt és az ATE is 15körül van. Nem egy nagy truváj egy fékmunkahenger de azért ez már gyanúsan olcsónak tűnik. (Igaz astrába ATE is csak 6eFt ) Ha egy opel 6 e , akkor egy renault -dacia miért ne lehetne 5e Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január20, 2011 Megoszt Elküldve Január20, 2011 Ha egy opel 6 e , akkor egy renault -dacia miért ne lehetne 5e De az opelhez ATE hengert (ami szerintem nem rossz minőség) tudok venni 6eFt-ért, de az off Ranulthoz az ATE 15eFt. Na mindegy. Meg lett véve az olcső bendix márkájú, be is szereltem és egyenlőre működik. :) De hogy mennyire szarul szerelhetőek ezek a francia (török) autók. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts