spzoli Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 De azt nem tudod, hogy milyen lenne nagyobbal <_< Mindent én sem tudhatok.. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Mindent én sem tudhatok.. <_< Csalódást okozol, gyengülsz :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Ha reggel, mikor beülök a kocsiba és még indítás előtt kemény a fékpedál, akkor számíthatok arra, hogy lassan elhalálozik a devander? Mert egyébként nincs vele semmi baj, csak annyi, hogy nem tartja meg azt a kis vákuumot, amit ír a könyv."két három fékezésre elegendő vákuumot tárol..." Indításkor szépen "behúzza" a pedált, és fékezéskor sem tapasztaltam, hogy erősebben kellene nyomni a pedált... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Ha reggel, mikor beülök a kocsiba és még indítás előtt kemény a fékpedál, akkor számíthatok arra, hogy lassan elhalálozik a devander? Mert egyébként nincs vele semmi baj, csak annyi, hogy nem tartja meg azt a kis vákuumot, amit ír a könyv."két három fékezésre elegendő vákuumot tárol..." Indításkor szépen "behúzza" a pedált, és fékezéskor sem tapasztaltam, hogy erősebben kellene nyomni a pedált... Nálam is ez a helyzet, amióta megvan a kocsi. Problémát még nem okozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Mindent én sem tudhatok.. <_< Én próbáltam Demó 3000-es A Omis fékrásegítőjét a corsában,elég durva. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Nálam is ez a helyzet, amióta megvan a kocsi. Problémát még nem okozott. Köszi! Akkor nem aggódok, amíg így müxik... <_< Csak elcsodálkoztam, mert a múlthéten még nem csinált így... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Ha reggel, mikor beülök a kocsiba és még indítás előtt kemény a fékpedál, akkor számíthatok arra, hogy lassan elhalálozik a devander? Mert egyébként nincs vele semmi baj, csak annyi, hogy nem tartja meg azt a kis vákuumot, amit ír a könyv."két három fékezésre elegendő vákuumot tárol..." Indításkor szépen "behúzza" a pedált, és fékezéskor sem tapasztaltam, hogy erősebben kellene nyomni a pedált... Ez teljesen normális, így kell működnie. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Sziasztok! Használ vki GSi fékeket 20-as főfékhengerrel. Most szerelnémbe a komplett rendszert már megvan minden, de főfékhengercserét nem nagyon szeretnék. Van (egy "átlagautós" számára érezhető) érteleme annak a 2 mm-plusznak, amit ad a GSi nagyobbsága? Én így használom, de csak azért mert még nem találtam bele való 22-est. <_< Tényleg, nincs valakinek jó állapotú 22-es ABS nélküli Delco hengere devanderrel együtt, Astra F-ből vagy Vectra A-ból? :( :wacko: Nincs vele gond igazából. Működik rendesen, csak kicsit mélyebbre kell nyomni a pedált fékezéskor. És sokkal jobb mint a 236+dobfék. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Ez teljesen normális, így kell működnie. :wacko: Hát nem tudom, én úgy emlékszem két-három fékezésre elegendő vákum marad a rendszerben. Mondjuk nem sokat nyomkodom a féket álló kocsinál. De majd legközelebb megnézem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Hát nem tudom, én úgy emlékszem két-három fékezésre elegendő vákum marad a rendszerben. Mondjuk nem sokat nyomkodom a féket álló kocsinál. De majd legközelebb megnézem. <_< Igen. 2-3 fékpedál benyomás "pumpálás" után kemény lesz a pedál amikor a vákuum elmegy. Ha ezután lenyomott pedállal indítod a kocsit újra felpuhul és be lehet nyomni. Én erre mondtam, hogy normális. A kérdező is ezt írta, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Igen. 2-3 fékpedál benyomás "pumpálás" után kemény lesz a pedál amikor a vákuum elmegy. Ha ezután lenyomott pedállal indítod a kocsit újra felpuhul és be lehet nyomni. Én erre mondtam, hogy normális. A kérdező is ezt írta, nem? Az eredeti kérdés az volt, hogy miért van az, hogy már első nyomásra is kemény...nem kettő-három után... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én is gondolkodtam a főfékhenger cseréjén, de végül attól tettem függővé, milyenek lesznek, ha rendesen bekopnak az új betétek. Nem cserélek, tökéletesen megfelelnek az elvárásnak. Lényegesen jobb, mint a 236/200-as dob. Ja.....22,2 - 256/260 :( Ami viszont nagyon bosszant, hogy eddig csak 2 kerék nézett ki úgy, mint az okádék 2-3 héttel a mosás után, most már 4 :wacko: , de ez legyen a legnagyobb baj..... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Én is gondolkodtam a főfékhenger cseréjén, de végül attól tettem függővé, milyenek lesznek, ha rendesen bekopnak az új betétek. Nem cserélek, tökéletesen megfelelnek az elvárásnak. Lényegesen jobb, mint a 236/200-as dob. Ja.....22,2 - 256/260 :) Ami viszont nagyon bosszant, hogy eddig csak 2 kerék nézett ki úgy, mint az okádék 2-3 héttel a mosás után, most már 4 :o , de ez legyen a legnagyobb baj..... <_< :wacko: :( Dobot mind a négyre! ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 :wacko: :( Dobot mind a négyre! ;) ;) Vagy kevesebbet kell fékezni <_< :o :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Vagy kevesebbet kell fékezni <_< :( ;) Esetleg egy héten egyszer, egy százast betolni a nagynyomásúba a kúton, és lenyomatni a kerekeket :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Az eredeti kérdés az volt, hogy miért van az, hogy már első nyomásra is kemény...nem kettő-három után... <_< Azt írta, reggel. Reggelre nem gond ha elmegy az a kis vákuum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Esetleg egy héten egyszer, egy százast betolni a nagynyomásúba a kúton, és lenyomatni a kerekeket <_< Egy 100asból lenyomatod a mind 4 kereket szépen ? Baromi gyors vagy :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Egy 100asból lenyomatod a mind 4 kereket szépen ? Baromi gyors vagy :( A dísztárcsára elég volt <_< Nálunk az Agipnál most tettek ki új cumót, 4 boxba, és most (még) qrva jók. Nyomnak mint az atom, és 200-ból 4x körbe-sétálom/ az egész autót, nem áll meg olyan hamar mint az eddigiek. :wacko: De ha teljesen csilivili mégsem lenne annyiból, legalább nem nézne ki két mosás között ki olyan retekül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 GM-számot sem? Elvileg C14NZ-hez 3-fél ilyen patron létezett alvázszámtartomány alapján. Szia FPepe! Na sikerült a régi, kiszerelt fékerő szabályzókat megvizsgálni mikorszkóp alatt. Érdekes mind a kettőn más szám szerepel az alsó részén, de a nyomás érték elvileg stimmel az 3/30 mind a kettőn, viszont az alján az egyiken 3511G (vagy lehet 6 a vége) a másikon 304G1 (itt is lehet 6 a G betű)! Ez alapján beazonosítható az alkatrész? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Szia FPepe! Na sikerült a régi, kiszerelt fékerő szabályzókat megvizsgálni mikorszkóp alatt. Érdekes mind a kettőn más szám szerepel az alsó részén, de a nyomás érték elvileg stimmel az 3/30 mind a kettőn, viszont az alján az egyiken 3511G (vagy lehet 6 a vége) a másikon 304G1 (itt is lehet 6 a G betű)! Ez alapján beazonosítható az alkatrész? Üdv Nekem nem sikerült, de a lényeg, hogy a 3/30 stimmel hozzá elvileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Nekem nem sikerült, de a lényeg, hogy a 3/30 stimmel hozzá elvileg. Köszönöm a fáradozást azért. Most úgy rémlik mint ha jó lenne a rendszer, nem húz félre és egész jó a fékhatás is, gondolom rá fért már 8 év után ez a karbantartás és folyadékcsere is. Viszont a szívásból kiindulva az tuti, hogy mostantól 2-3 évente lecserélem a fékolajat benne, talán akkor nem rohadnak össze a cuccok és kisebb a hibaszázalék! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Köszönöm a fáradozást azért. Most úgy rémlik mint ha jó lenne a rendszer, nem húz félre és egész jó a fékhatás is, gondolom rá fért már 8 év után ez a karbantartás és folyadékcsere is. Viszont a szívásból kiindulva az tuti, hogy mostantól 2-3 évente lecserélem a fékolajat benne, talán akkor nem rohadnak össze a cuccok és kisebb a hibaszázalék! Üdv Hát karbantartási könyv szerint ildomos 2 évente lecserélni a fékolajat, mert vizesedik... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Hát karbantartási könyv szerint ildomos 2 évente lecserélni a fékolajat, mert vizesedik... <_< Ezt sosem értettem, hogy egy zárt rendszeben hogyan tud vizesedni a fékfolyadék. Persze ha már ereszt vmelyik kopott henger akkor ott lehet befele is betalál a víz. amugy már sok helyen a 4 évente cserét javasolják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ezt sosem értettem, hogy egy zárt rendszeben hogyan tud vizesedni a fékfolyadék. Persze ha már ereszt vmelyik kopott henger akkor ott lehet befele is betalál a víz. amugy már sok helyen a 4 évente cserét javasolják. Mert a fékfolyadék nem olaj hanem valami alkoholos cucc, hogy a dermedés pontját alacsonyan tudják tartani, a szeszből kiindulva pedig elegyedik a levegő páratartalmával. Ha egyszer pedig elegyedett akkor tök mindegy, hogy milyen hosszú a cső ami a zárt rendszer része, ott is hasonlóan elegyedik benne és csökken a víz miatt a forráspontja és megforr a munkahengernél, ha nem alu a munkahenger, akkor akár ez miatt is berohad akár belülről is. Azt hiszem ennyi a lényege! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember17, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2010 Ezt sosem értettem, hogy egy zárt rendszeben hogyan tud vizesedni a fékfolyadék. Persze ha már ereszt vmelyik kopott henger akkor ott lehet befele is betalál a víz. amugy már sok helyen a 4 évente cserét javasolják. Mert a fékfolyadék nem olaj hanem valami alkoholos cucc, hogy a dermedés pontját alacsonyan tudják tartani, a szeszből kiindulva pedig elegyedik a levegő páratartalmával. Ha egyszer pedig elegyedett akkor tök mindegy, hogy milyen hosszú a cső ami a zárt rendszer része, ott is hasonlóan elegyedik benne és csökken a víz miatt a forráspontja és megforr a munkahengernél, ha nem alu a munkahenger, akkor akár ez miatt is berohad akár belülről is. Azt hiszem ennyi a lényege! Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy a rendszer nem teljesen zárt. Ha az lenne, akkor nem menne le a tartályból az olaj a fékhengerekig... Ha pediglen valahol van rajta "szuszogó" nyílás, akkor ott felveheti a levegő nedvességét. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts