Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat.

Link to comment
Megosztás:

Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat.

Az x-elt villa nincs fordítva?

P3310040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Én ezt nem értem. Milyen fékrásegítő pumpát? C16NZ-nél közelében sincs a vezérlésnek semmilyen fékkel kapcsolatos dolog ^_^

Nem szervókormány-szivattyút akartál írni? Az a fajta van Neked, ami a vezérműszíjburkolat nyílásában van? Annál szét kell akasztani a csöveket?

Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is..

És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat.

Link to comment
Megosztás:

Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is..

És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat.

Annak semmi köze a fékhez. Igaz ugyanolyan olaj van benne, de nem abban a tartályban csökkent a szinted. Az akksi mellett van egy fekete hengeres tartály. Az a szervóé.

Link to comment
Megosztás:

Hmm.., igazad van!

És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem??

Bocs öreg de a gyagyás, mindent elbacó, és hülyeséget csináló fórumozó szerepe már foglalt. :D Sajnálom, de ezt el kellett mondanom. ^_^ Ekkorát még én sem fogok mellé. Mennyi ment bele 1-2-deci?

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel.

Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat.

Link to comment
Megosztás:

Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel.

Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat.

Munkahenger nem szorul? Annak a felső vizszintes rugónak kellene visszahúzni a pofákat. Kézifékötél sincs berohadva, ha ki van engedve, szabadon mozog ahol jön be a dobba?

Link to comment
Megosztás:

Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^

Link to comment
Megosztás:

Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^

Szerintem valamit nem jól raktál össze.

Én a corsán csak munkahengereket cseréltem,az utánállítót kézzel állítottam rá,de minden klappolt.

Csinálj már képet szétszedett állapotban,hátha rájövünk mi a baj.

Link to comment
Megosztás:

Holnap úgyis visszateszem próbára a régi pofákat. Ma már vagy 30szor szétszedtem,újra összeraktam és mégsem jó. A másik keréknél visszahajtottam a lemezt 90° ahol kapaszkodik a kis fogasba és jó lett. Ennélis vissza hajtottam, de mikor elakad a pofa már nem kapaszkodik bele a fogba,hanem átugrik felette.A fékkötél ilyenkor szabadon mozgatható,lazán tudom mozgatni ki-be,ha csavarhúzóval megbillentem a pofát kifele (talán egy fél milimétert akkor egyből visszamegy,és az első kitolásig jó az állitó megint.Na lehuzom a dobot holnap,és egyből lefényképezem.

Link to comment
Megosztás:

Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... :D

Rögzítőszettet nem cseréltél?

DSC00008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Félted a kinevezésed? :D :D

Aha jobb még csírájában elfojtani a dolgot, mielőtt mozgalom lesz belőle. ^_^ ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fékcserés lett a G Astrám és Steinhof fúrt féktárcsában gondolkodok Steinhof Racing betétekkel !

Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek valami tapasztalata,véleménye az adott márkáról???

Válaszokat előre is köszönöm: ^_^

Mennyibe kerül egy sima brembo-hoz képest ?

Halkan jegyzem meg, hogy Zimmermann fúrtból láttunk már gyorsan repedőst.

Link to comment
Megosztás:

Visszatettem a régi pofákat, és tökéletesen működött minden (pofa nem akad el, utánállító alaptól vagy 2cm-ig működik rendesen tovább nem nyomattam).

Vissza az újakból csak a segédkarost: minden megháborodva megint. Vissza a régi segédkarost, és párnak az új sima pofát: minden működik rendesen.

Alapos szemrevételezés alapján feltűnt mintha a fémről kilógna talán 1 tizedet a ferodol. Flex neki óvatosan, vissza a helyére, s lőn csoda:minden működik tökéletesen. Két napig szivtam egy gyenge tized kilógás miatt, ami elakadt visszafele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.