koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Minek azt? Akkor tök kemény lesz a fékpedálod okostojás. ^_^ Az "okostojás" alatt a hozzáértőbbeket értem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Ja, mint az asszonnyal légteleníteni: -Pumpáld! Nyomvatart, most nyitom.Elzártam, engedd fel! -Már felengedtem, akkor most megint lenyomjam? ;) :D Józsi!!!!!(szomszéd/főnök) van öt perced? ^_^ :D Valóban jó buli ez Nektek, hisz csak az én fékemről van szó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Valóban jó buli ez Nektek, hisz csak az én fékemről van szó ^_^ Ma a Tiedről, holnap a miénkről. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat. Az x-elt villa nincs fordítva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Én ezt nem értem. Milyen fékrásegítő pumpát? C16NZ-nél közelében sincs a vezérlésnek semmilyen fékkel kapcsolatos dolog ^_^ Nem szervókormány-szivattyút akartál írni? Az a fajta van Neked, ami a vezérműszíjburkolat nyílásában van? Annál szét kell akasztani a csöveket? Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is.. És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is.. És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat. Annak semmi köze a fékhez. Igaz ugyanolyan olaj van benne, de nem abban a tartályban csökkent a szinted. Az akksi mellett van egy fekete hengeres tartály. Az a szervóé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Az x-elt villa nincs fordítva? nincsen Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Annak semmi köze a fékhez. Igaz ugyanolyan olaj van benne, de nem abban a tartályban csökkent a szinted. Az akksi mellett van egy fekete hengeres tartály. Az a szervóé. Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem?? Semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Semmi. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem?? Bocs öreg de a gyagyás, mindent elbacó, és hülyeséget csináló fórumozó szerepe már foglalt. :D Sajnálom, de ezt el kellett mondanom. ^_^ Ekkorát még én sem fogok mellé. Mennyi ment bele 1-2-deci? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^ Végülis nem is olaj, hanem fékfolyadék, és eléggé agresszív, legalábbis a fényezést óvni kell tőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^ Nem ment abba olyan sok. Nem lesz semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel. Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel. Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat. Munkahenger nem szorul? Annak a felső vizszintes rugónak kellene visszahúzni a pofákat. Kézifékötél sincs berohadva, ha ki van engedve, szabadon mozog ahol jön be a dobba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^ Szerintem valamit nem jól raktál össze. Én a corsán csak munkahengereket cseréltem,az utánállítót kézzel állítottam rá,de minden klappolt. Csinálj már képet szétszedett állapotban,hátha rájövünk mi a baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Holnap úgyis visszateszem próbára a régi pofákat. Ma már vagy 30szor szétszedtem,újra összeraktam és mégsem jó. A másik keréknél visszahajtottam a lemezt 90° ahol kapaszkodik a kis fogasba és jó lett. Ennélis vissza hajtottam, de mikor elakad a pofa már nem kapaszkodik bele a fogba,hanem átugrik felette.A fékkötél ilyenkor szabadon mozgatható,lazán tudom mozgatni ki-be,ha csavarhúzóval megbillentem a pofát kifele (talán egy fél milimétert akkor egyből visszamegy,és az első kitolásig jó az állitó megint.Na lehuzom a dobot holnap,és egyből lefényképezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Bocs öreg de a gyagyás, mindent elbacó, és hülyeséget csináló fórumozó szerepe már foglalt. :D Sajnálom, de ezt el kellett mondanom. :D Ekkorát még én sem fogok mellé. Mennyi ment bele 1-2-deci? Félted a kinevezésed? ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... :D Rögzítőszettet nem cseréltél? Félted a kinevezésed? :D :D Aha jobb még csírájában elfojtani a dolgot, mielőtt mozgalom lesz belőle. ^_^ ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kody Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 Sziasztok! Fékcserés lett a G Astrám és Steinhof fúrt féktárcsában gondolkodok Steinhof Racing betétekkel ! Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek valami tapasztalata,véleménye az adott márkáról??? Válaszokat előre is köszönöm: ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 Sziasztok! Fékcserés lett a G Astrám és Steinhof fúrt féktárcsában gondolkodok Steinhof Racing betétekkel ! Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek valami tapasztalata,véleménye az adott márkáról??? Válaszokat előre is köszönöm: ^_^ Mennyibe kerül egy sima brembo-hoz képest ? Halkan jegyzem meg, hogy Zimmermann fúrtból láttunk már gyorsan repedőst. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus26, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2010 Visszatettem a régi pofákat, és tökéletesen működött minden (pofa nem akad el, utánállító alaptól vagy 2cm-ig működik rendesen tovább nem nyomattam). Vissza az újakból csak a segédkarost: minden megháborodva megint. Vissza a régi segédkarost, és párnak az új sima pofát: minden működik rendesen. Alapos szemrevételezés alapján feltűnt mintha a fémről kilógna talán 1 tizedet a ferodol. Flex neki óvatosan, vissza a helyére, s lőn csoda:minden működik tökéletesen. Két napig szivtam egy gyenge tized kilógás miatt, ami elakadt visszafele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts