koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Minek azt? Akkor tök kemény lesz a fékpedálod okostojás. ^_^ Az "okostojás" alatt a hozzáértőbbeket értem!
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Ja, mint az asszonnyal légteleníteni: -Pumpáld! Nyomvatart, most nyitom.Elzártam, engedd fel! -Már felengedtem, akkor most megint lenyomjam? ;) :D Józsi!!!!!(szomszéd/főnök) van öt perced? ^_^ :D Valóban jó buli ez Nektek, hisz csak az én fékemről van szó :D
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Valóban jó buli ez Nektek, hisz csak az én fékemről van szó ^_^ Ma a Tiedről, holnap a miénkről. :D
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat.
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Nem akar összeállni az utánállitó a dobféknél. Vissza egyengettem a lemezeket derékszögbe. A többi alkatrészén semmi deformálódás-kopás nincs.És az istenneksem akar az egyik beállni.Állandóan elugrál a fogak felett ha összehajtom alapra a szerkezetet. Ha kihajtok úgy 3 menetnyit akkor fordit két -háromszor, aztán megint semmitsem,és csak akkor hajlandó továb forditani ha visszanyomom a segédkaros pofát kézzel.A munkahenger nem szorul (újak), a rugókat átraktam a másik oldalról próbára,hátha az szivat. Az x-elt villa nincs fordítva?
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Én ezt nem értem. Milyen fékrásegítő pumpát? C16NZ-nél közelében sincs a vezérlésnek semmilyen fékkel kapcsolatos dolog ^_^ Nem szervókormány-szivattyút akartál írni? Az a fajta van Neked, ami a vezérműszíjburkolat nyílásában van? Annál szét kell akasztani a csöveket? Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is.. És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat.
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Igen van ott középen egy szíjtárcsával hajtott kütyü, és azért godoltam, hogy a fékhez tartozik mert a fékolajszint esett le, meg a színe is.. És szét kellet bontanom a csöveket mert másképp nem lehet, legalábbis én nem tudtam berakni a szíjat. Annak semmi köze a fékhez. Igaz ugyanolyan olaj van benne, de nem abban a tartályban csökkent a szinted. Az akksi mellett van egy fekete hengeres tartály. Az a szervóé.
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Az x-elt villa nincs fordítva? nincsen
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Annak semmi köze a fékhez. Igaz ugyanolyan olaj van benne, de nem abban a tartályban csökkent a szinted. Az akksi mellett van egy fekete hengeres tartály. Az a szervóé. Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem??
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem?? Semmi.
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Hmm.., igazad van! És mi lessz most ha a szervóolajat, DOT4-es fékolajjal felöntöttem?? Bocs öreg de a gyagyás, mindent elbacó, és hülyeséget csináló fórumozó szerepe már foglalt. :D Sajnálom, de ezt el kellett mondanom. ^_^ Ekkorát még én sem fogok mellé. Mennyi ment bele 1-2-deci?
daykiller Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^ Végülis nem is olaj, hanem fékfolyadék, és eléggé agresszív, legalábbis a fényezést óvni kell tőle.
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Szerintem nem helyes. Ha váltóolaj ment volna bele, még oké... ^_^ Nem ment abba olyan sok. Nem lesz semmi baja.
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel. Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat.
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Lehetséges,hogy az új pofák közül valameik deformálódott? (Guttman pofák) Mert ha kivan nyomatva akkor a segédkaros pofa egy az egyben ottmarad ahova kinyomta a munkahenger. Az állitószerkezet pedig olyankor oldalra mozgatható a két pofa közt mig visszanem nyomom kézzel. Pénteken műszakim lenne, de szerintem igy else viszem.Két napja szivat. Munkahenger nem szorul? Annak a felső vizszintes rugónak kellene visszahúzni a pofákat. Kézifékötél sincs berohadva, ha ki van engedve, szabadon mozog ahol jön be a dobba?
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^
J0hnny Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... ^_^ Szerintem valamit nem jól raktál össze. Én a corsán csak munkahengereket cseréltem,az utánállítót kézzel állítottam rá,de minden klappolt. Csinálj már képet szétszedett állapotban,hátha rájövünk mi a baj.
Skorpijo Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Holnap úgyis visszateszem próbára a régi pofákat. Ma már vagy 30szor szétszedtem,újra összeraktam és mégsem jó. A másik keréknél visszahajtottam a lemezt 90° ahol kapaszkodik a kis fogasba és jó lett. Ennélis vissza hajtottam, de mikor elakad a pofa már nem kapaszkodik bele a fogba,hanem átugrik felette.A fékkötél ilyenkor szabadon mozgatható,lazán tudom mozgatni ki-be,ha csavarhúzóval megbillentem a pofát kifele (talán egy fél milimétert akkor egyből visszamegy,és az első kitolásig jó az állitó megint.Na lehuzom a dobot holnap,és egyből lefényképezem.
Dáwid Elküldve Augusztus25, 2010 Elküldve Augusztus25, 2010 Bocs öreg de a gyagyás, mindent elbacó, és hülyeséget csináló fórumozó szerepe már foglalt. :D Sajnálom, de ezt el kellett mondanom. :D Ekkorát még én sem fogok mellé. Mennyi ment bele 1-2-deci? Félted a kinevezésed? ^_^ :D
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Leakasztott kötéllelsem megy vissza a pofa a rugó erejétől.Másik keréknél vissza húzza a rugó rendesen. De a másik kerék rugójasem huzza vissza ezt. (új cuccos mindkét oldalon: pofák,dobok, kötél, munkahengerek) Mostmár csak arra tudok gondolni,hogy összefüggésbe lehet a nem rendesen működő utánállitó,és a szoruló fékpofa. Valami nagyon görbe lehet. Asszem holnap nekimegyek kalapáccsal és addíg püfölök ott mindent mindenfelé, míg nem működik rendesen az álitó és nem jár szabadon a pofa. Ha akkorsem jön össze akkor kalapácsot váltok egy 10ks-ra oszt ....... :D Rögzítőszettet nem cseréltél? Félted a kinevezésed? :D :D Aha jobb még csírájában elfojtani a dolgot, mielőtt mozgalom lesz belőle. ^_^ ;)
Kody Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Sziasztok! Fékcserés lett a G Astrám és Steinhof fúrt féktárcsában gondolkodok Steinhof Racing betétekkel ! Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek valami tapasztalata,véleménye az adott márkáról??? Válaszokat előre is köszönöm: ^_^
mélykék76 Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Sziasztok! Fékcserés lett a G Astrám és Steinhof fúrt féktárcsában gondolkodok Steinhof Racing betétekkel ! Kérdésem az lenne hogy van-e valakinek valami tapasztalata,véleménye az adott márkáról??? Válaszokat előre is köszönöm: ^_^ Mennyibe kerül egy sima brembo-hoz képest ? Halkan jegyzem meg, hogy Zimmermann fúrtból láttunk már gyorsan repedőst.
Skorpijo Elküldve Augusztus26, 2010 Elküldve Augusztus26, 2010 Visszatettem a régi pofákat, és tökéletesen működött minden (pofa nem akad el, utánállító alaptól vagy 2cm-ig működik rendesen tovább nem nyomattam). Vissza az újakból csak a segédkarost: minden megháborodva megint. Vissza a régi segédkarost, és párnak az új sima pofát: minden működik rendesen. Alapos szemrevételezés alapján feltűnt mintha a fémről kilógna talán 1 tizedet a ferodol. Flex neki óvatosan, vissza a helyére, s lőn csoda:minden működik tökéletesen. Két napig szivtam egy gyenge tized kilógás miatt, ami elakadt visszafele.
Recommended Posts