Dáwid Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Ezt olvasd át megint légyszives. ^_^ Ha kuplungol, akkor hogy a p?csába satuzná le a motort is a kerékkel együtt? Áruld már el. :D Sehogy, pont ezért írtam. (csak két külön mondat összecsúszott egybe. A zárójeles részt kéretik törölni, és akkor egy mondtad lesz :D ) Neki mondta azt a jóember, hogy ha nem nyomja ki a kuplungot, akkor manuális abs-e lesz :D Úgy hülyeség ahogy van. Ha nem lép a kuplungra, akkor is megfogja a kereket, csak még le is fullad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus20, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2010 Sehogy, pont ezért írtam. (csak két külön mondat összecsúszott egybe. A zárójeles részt kéretik törölni, és akkor egy mondtad lesz ^_^ ) Neki mondta azt a jóember, hogy ha nem nyomja ki a kuplungot, akkor manuális abs-e lesz :D Úgy hülyeség ahogy van. Ha nem lép a kuplungra, akkor is megfogja a kereket, csak még le is fullad. Így már okés és természetesen így is van, mert mint korábban említettem, nekem is sikerült már satuféknél lefullasztani a motort, viszont elég durván emelkedett a fékhatás, amin felengedtem kicsit a pedált. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Jó reggelt! Közeledok a nagyfelújítás, és tegnap elkezdtem fölmérni a dolgokat. Az első féktárcsáknál érdekes dolgokat tapasztaltam méretügyileg. A nyeregre van egy 48/20 jelölés beütve (és a GM logó, tehát ez még gyárinak tűnik) A tárcsa jelenlegi vastagsága azonban kb 15 mm!!! a kopó felület magassága kb. 48 mm. Be fog nekem ennek a helyére férni az új 20 mm vastag tárcsa? Ahogy elnéztem a betétek elég jó állapotban vannak, valszeg azokat az előző tulaj cserélte nemrég. Ha tárcsát cserélek, akkor a régi betéteket benne hagyhatom, vagy jobb ha minden új, és együtt kopnak be? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Jó reggelt! Közeledok a nagyfelújítás, és tegnap elkezdtem fölmérni a dolgokat. Az első féktárcsáknál érdekes dolgokat tapasztaltam méretügyileg. A nyeregre van egy 48/20 jelölés beütve (és a GM logó, tehát ez még gyárinak tűnik) A tárcsa jelenlegi vastagsága azonban kb 15 mm!!! a kopó felület magassága kb. 48 mm. Be fog nekem ennek a helyére férni az új 20 mm vastag tárcsa? Ahogy elnéztem a betétek elég jó állapotban vannak, valszeg azokat az előző tulaj cserélte nemrég. Ha tárcsát cserélek, akkor a régi betéteket benne hagyhatom, vagy jobb ha minden új, és együtt kopnak be? Előre is köszi. Ha elég vastag a betét, felesleges kicserélni. Simára kell csiszolni a lapját, és mehet vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Jó reggelt! Közeledok a nagyfelújítás, és tegnap elkezdtem fölmérni a dolgokat. Az első féktárcsáknál érdekes dolgokat tapasztaltam méretügyileg. A nyeregre van egy 48/20 jelölés beütve (és a GM logó, tehát ez még gyárinak tűnik) A tárcsa jelenlegi vastagsága azonban kb 15 mm!!! a kopó felület magassága kb. 48 mm. Be fog nekem ennek a helyére férni az új 20 mm vastag tárcsa? Ahogy elnéztem a betétek elég jó állapotban vannak, valszeg azokat az előző tulaj cserélte nemrég. Ha tárcsát cserélek, akkor a régi betéteket benne hagyhatom, vagy jobb ha minden új, és együtt kopnak be? Előre is köszi. Attól függ, hogy tömör vagy hűtött a féktárcsa. Hűtött esetén a 15mm már a megengedett érték alatt van jóval, ami 17mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus23, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2010 Attól függ, hogy tömör vagy hűtött a féktárcsa. Hűtött esetén a 15mm már a megengedett érték alatt van jóval, ami 17mm. DR-nek hűtött tárcsája van eredetileg ^_^ (Csergőéknek meg egy "külső"hűtésű tárcsája a polcra kitéve :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ambruzsg Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Hamár fék. Hallottam ma egy szerintem bődületes baromságot. Szóbajött a koccanásom, és azt mondta az illető, hogy azért történt ez, mert kinyomtam a kuplungot fékezéskor( igazából nem emlékszem rá) és ezért blokkoltak a kerekek, mert ha nem tettem volna, akkor a motor hajtotta volna a kerekeket annyira, hogy ne engedje őket blokkolni. :D Ergó jobb lett volna a fékhatás, irányítható marad a jármű. Szerintem meg a fék alapból elég erős ahhoz, hgy blokkolja az alapjáraton pöfögö motor ellenében is a két első kereket esőben. Ezért tökmindegy ebben a szituban, hogy használtam-e vagy sem a motorféket.Hmmmm...? ^_^ Teoretikusan nem hulyeseg amit mondott az illető! De annak az eselye hogy a motor lendulete pont akkora legyen ami a te blokkolo kerekeidet pont annyira hajtotta volna a fekezesed elleneben hogy meg pont a blokkolo kerek disszipalasi kepessege fole emelte volna a fekezesed hatekonysagat..... hat koztunk szolva nem tul nagy :D. De meg egyszer mondom elmeletben mukodik a dolog amit mondott az illeto! Az ABS is lenyegeben hasonlot csinal csak diszkret idoben nem folytonosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Nemtudja valaki milyen szögbe áll a hátsó dobféknél az a kis lemez ami az utánállitón forditja a fogaskereket? Szivat tisztességesen, vagy nem fordit vagy túl sokat. A jelölt szög kellene: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Nemtudja valaki milyen szögbe áll a hátsó dobféknél az a kis lemez ami az utánállitón forditja a fogaskereket? Szivat tisztességesen, vagy nem fordit vagy túl sokat. A jelölt szög kellene:http://kephost.hu/image-A70C_4C73F66C.jpg 90 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 90 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Merőleges. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Köszönöm mindenkinek. Na akkor valami szakbarbi ezeket meggyilkolászta tisztességesen,mert ezek nekem 110° felett vannak. Na majd holnap adok az agyának ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Augusztus24, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2010 Nincs véletlenül képe valakinek egy hátsó féknyereg dugattyúról, hogy hogyan is kell állnia a nyeregben? Az elsőt tudom, hogy vízszintesen, azaz a rajta lévő bütyköknek felfelé és lefelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Tárcsafék betétjeinek cseréjéhez milyen szerszámok kellenek ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Tárcsafék betétjeinek cseréjéhez milyen szerszámok kellenek ? Ha jól emlékszem, akkor a kerékkulcson kívül 7-es imbusz meg csavarhúzó. De nem árt még csiszpapír/drótkefe, rézpaszta, stb. Talán van a gyik-ban is valami róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Ha jól emlékszem, akkor a kerékkulcson kívül 7-es imbusz meg csavarhúzó. De nem árt még csiszpapír/drótkefe, rézpaszta, stb. Talán van a gyik-ban is valami róla. A gyik-ot olvasom egyfolytában, csak egy kicsit szűkszavú. Viszont akut neki kell állnom, mert a bal oldalon a betét vastagsága, már talán 1 mm sincs.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 A gyik-ot olvasom egyfolytában, csak egy kicsit szűkszavú. Viszont akut neki kell állnom, mert a bal oldalon a betét vastagsága, már talán 1 mm sincs.. Ha esetleg tárcsát is kell cserélni, akkor azokon kívül kell még egy 10-es imbusz meg egy kereszthornyos csavarhúzó. Ja, és a betétcseréhez még kell valami alkalmatosság, amivel visszatessékeled a dugattyúkat alaphelyzetbe. Ha nagyon tele van a fékfolyadék tartályod, akkor nem árt még egy tiszta fecskendő sem, amivel veszel ki lét, nehogy kibugyogjon a szerelés közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Tárcsát nem cserélek. A Csergőben vettem ma Ferodo betéteket. Úgy gondolom, lereszelem a betétek alsó és felső széleit, hogy ne üljön fel a vállakra, és még jó lesz a tárcsa. Félig van a fékfolyadéktartály. Lehet kibuggyanna ? Hmm. Ha esetleg tárcsát is kell cserélni, akkor azokon kívül kell még egy 10-es imbusz meg egy kereszthornyos csavarhúzó. Ja, és a betétcseréhez még kell valami alkalmatosság, amivel visszatessékeled a dugattyúkat alaphelyzetbe. Ha nagyon tele van a fékfolyadék tartályod, akkor nem árt még egy tiszta fecskendő sem, amivel veszel ki lét, nehogy kibugyogjon a szerelés közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Sziasztok Okostojások! ^_^ Ma vezérléscserénél ( első életemben) le kellett vennem a fékrásegítő pumpát(vagy valami ilyesmit) megbontva a fékrendszert is ott. Némi olaj is kifolyt amit pótóltam. Kérdésem az, hogy kell-e légteleníteni a rendszert a fékhengereknél? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Sziasztok Okostojások! ^_^ Ma vezérléscserénél ( első életemben) le kellett vennem a fékrásegítő pumpát(vagy valami ilyesmit) megbontva a fékrendszert is ott. Némi olaj is kifolyt amit pótóltam. Kérdésem az, hogy kell-e légteleníteni a rendszert a fékhengereknél? Köszönöm! Minek azt? Akkor tök kemény lesz a fékpedálod okostojás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Sziasztok Okostojások! :D Ma vezérléscserénél ( első életemben) le kellett vennem a fékrásegítő pumpát(vagy valami ilyesmit) megbontva a fékrendszert is ott. Némi olaj is kifolyt amit pótóltam. Kérdésem az, hogy kell-e légteleníteni a rendszert a fékhengereknél? Köszönöm! Én ezt nem értem. Milyen fékrásegítő pumpát? C16NZ-nél közelében sincs a vezérlésnek semmilyen fékkel kapcsolatos dolog ^_^ Nem szervókormány-szivattyút akartál írni? Az a fajta van Neked, ami a vezérműszíjburkolat nyílásában van? Annál szét kell akasztani a csöveket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti468 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Sziasztok Okostojások! :D Köszönjük a megtisztelést... ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Sziasztok Okostojások! ^_^ Ma vezérléscserénél ( első életemben) le kellett vennem a fékrásegítő pumpát(vagy valami ilyesmit) megbontva a fékrendszert is ott. Némi olaj is kifolyt amit pótóltam. Kérdésem az, hogy kell-e légteleníteni a rendszert a fékhengereknél? Köszönöm! Ha nem nyomkodtad közben a fékpedált, akkor elméletileg nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 Ha nem nyomkodtad közben a fékpedált, akkor elméletileg nem. De jó buli valld be.. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus25, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2010 De jó buli valld be.. ;) Ja, mint az asszonnyal légteleníteni: -Pumpáld! Nyomvatart, most nyitom.Elzártam, engedd fel! -Már felengedtem, akkor most megint lenyomjam? :D :D Józsi!!!!!(szomszéd/főnök) van öt perced? ^_^ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts