Reeckatee Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 :D ^_^ :P Zotyából azt is kinézem, hogy megáll a járda mellett, vesz 2 téglát és az előtte alló autó kerekei alá teszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Zotyából azt is kinézem, hogy megáll a járda mellett, vesz 2 téglát és az előtte alló autó kerekei alá teszi ^_^ Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... :P meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... ^_^ meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces. Ezért jó a dízel......simán a kuplunggal játszva elindul....emelkedőn is ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... ;) meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces. Mi van? Indulásnál, lámpánál, sosem használok kéziféket. ^_^ Ehhez nem is kell dizel. Bármelyik benzines tud ilyet. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ez miért csoda? ;) Csoda hogy eddig bírta. ^_^ :P Hát ahogy elnéztem a zsineg másik végét a dobban, hát igen. A kb 5-ös átmérőjű fonatból ha két vékony szál tartotta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Ezért jó a dízel......simán a kuplunggal játszva elindul....emelkedőn is ;) :P Mi van? Indulásnál, lámpánál, sosem használok kéziféket. :D Ehhez nem is kell dizel. Bármelyik benzines tud ilyet. ^_^ Azért ha a Baross-hídon felfele megállsz a forgalom miatt, aztán mögötted 30-centire áll a másik kocsi, nem árt ha van működőképes kéziféked. Lehet hogy csak én vagyok béna, meg nincs rutinom, de egyszerűbb használni, mint egy benga nagy állatnak magyarázni, hogy játszottam én a gázzal, meg a kuplungal, csak most pont nem jött össze. ;) Ha emelkedőről kell indulnom, én behúzom, azért van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Azért ha a Baross-hídon felfele megállsz a forgalom miatt, aztán mögötted 30-centire áll a másik kocsi, nem árt ha van működőképes kéziféked. Lehet hogy csak én vagyok béna, meg nincs rutinom, de egyszerűbb használni, mint egy benga nagy állatnak magyarázni, hogy játszottam én a gázzal, meg a kuplungal, csak most pont nem jött össze. :D Ha emelkedőről kell indulnom, én behúzom, azért van. A dízel ott is megtartja simán kuplunggal ^_^ Ha meg valaki volt olyan ökör, hogy emelkedőn megáll mögötted 30 centire, az meg is érdemli..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Már 2.5 hónapja elszakadt a enyémen a kézifékkötél, majd 1szer lemászok az aknába és kicserélem. Többekkel egyetértve: játék a kuplunggal és hegynek is megtartja magát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június17, 2010 Megoszt Elküldve Június17, 2010 Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... :D meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces. Utoljára a rutinvizsgámon indultam kézivel emelkedőn ^_^ :P ;) Ott is csak azé' mert kötelező volt. Kicsit hülyén nézett volna ki a "kézifékes indulás" tétel végrehajtása kézi nélkül ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Ha elöl nyergeket cserélek hátul is légtelenítsek, vagy elég csak elöl. Nem szívesen törném bele a légtelenítőt, 1 hét múlva úgyis ki lesznek cserélve..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Ha elöl nyergeket cserélek hátul is légtelenítsek, vagy elég csak elöl. Nem szívesen törném bele a légtelenítőt, 1 hét múlva úgyis ki lesznek cserélve..... :D A nagykönyv szerint csak ott kell légtelenítve ahol meg lett bontva a rendszer. Persze csak akkor, ha teljesen biztos vagy benne, hogy nem ürült le a tartály, és nem ment bele ott levegő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Az Astra hátsó rugója ('92 C16NZ ferdehátú) mennyiben különbözik az A Vectra '92 C16NZ sedanétól. Ránézésre 1 picivel rövidebb. Valaki utána tudna nézni ennek. Kicserélném, mert olyan magasan hordja a seggét a masinám. Most úgyis szétkaptam a hátulját, mert a bal hátsó fékhenger meghalt, spiccel a fékfolyadék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Az Astra hátsó rugója ('92 C16NZ ferdehátú) mennyiben különbözik az A Vectra '92 C16NZ sedanétól. Ránézésre 1 picivel rövidebb. Valaki utána tudna nézni ennek. Kicserélném, mert olyan magasan hordja a seggét a masinám. Ennek mi köze a fékhez? :D Szerintem erre nem tud senki konkrét választ adni, kipróbálod és meglátod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Most olvasd el, már befejeztem, :D Ha te nem tudsz rá válaszolni, lehet másnak sikerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 A nagykönyv szerint csak ott kell légtelenítve ahol meg lett bontva a rendszer. Persze csak akkor, ha teljesen biztos vagy benne, hogy nem ürült le a tartály, és nem ment bele ott levegő. Köszi! :D Közbe meggondoltam magam és körbejártam az autót. Találtam a garázsban 2 flakon EvoX Dot 3-as fékfolyadékot, így lecseréltem a fékolajat is! (khmm...ráfért ^_^ ) Már nem emléxem honnan kaptam, de origi flakonok.... Nem csoda, hogy csak 14"-tól lehet feltenni 256-os tárcsákat előre! 236-os tárcsa............256-os tárcsa Koptatni kell még őket egy kicsit, de már most érezhetően jobb ;) ;) Hátul az a merev fékcső hajlítgatható? 90 fokot kéne hajlítani rajta....elbírja? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Hátul az a merev fékcső hajlítgatható? 90 fokot kéne hajlítani rajta....elbírja? :D Simán! ^_^ Kézzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Köszi! :D Közbe meggondoltam magam és körbejártam az autót. Találtam a garázsban 2 flakon EvoX Dot 3-as fékfolyadékot, így lecseréltem a fékolajat is! (khmm...ráfért ^_^ ) Már nem emléxem honnan kaptam, de origi flakonok.... Nem csoda, hogy csak 14"-tól lehet feltenni 256-os tárcsákat előre! 236-os tárcsa............256-os tárcsa Koptatni kell még őket egy kicsit, de már most érezhetően jobb ;) ;) Hátul az a merev fékcső hajlítgatható? 90 fokot kéne hajlítani rajta....elbírja? :P Simán! :D Kézzel. Az oké, hogy elhajtod, de el is fog érni addig, ahol a tárcsakéken van a becsatlakozás, mert sztem rövid lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Simán! :P Kézzel. Oksa! :D Az oké, hogy elhajtod, de el is fog érni addig, ahol a tárcsakéken van a becsatlakozás, mert sztem rövid lesz. Hmm......jó a kérdés, de ez caravan. Sztem el ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Oksa! :D Hmm......jó a kérdés, de ez caravan. Sztem el ^_^ Számít hogy Caravan vagy sem? Maga a fém fékcső csak a hídon van, az meg szerintem ugyanaz. Tehát ugyanakkora, ergo ha neked elég hosszú lesz, akkor nekem is. :P Megvárom mit alkotsz, aztán ha sikerül, akkor én is felteszem végre a tárcsákat hátra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június19, 2010 Megoszt Elküldve Június19, 2010 Számít hogy Caravan vagy sem? Maga a fém fékcső csak a hídon van, az meg szerintem ugyanaz. Tehát ugyanakkora, ergo ha neked elég hosszú lesz, akkor nekem is. :D Megvárom mit alkotsz, aztán ha sikerül, akkor én is felteszem végre a tárcsákat hátra. Úgy tudom számít, de nem biztos. Ha nem jön közbe semmi a jövő héten kiderül. Tudósítok a fejleményekről ^_^ :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Úgy tudom számít, de nem biztos. Ha nem jön közbe semmi a jövő héten kiderül. Tudósítok a fejleményekről :D ^_^ Úgy tippelem, 90%, hogy nem lehet kitekerni a munkahengerből a hollandiját. De ha mákod van, akkor tévedtem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Úgy tippelem, 90%, hogy nem lehet kitekerni a munkahengerből a hollandiját. De ha mákod van, akkor tévedtem. ^_^ Az 1.8-ason simán kicseréltem a hátsó munkahengereket :P Kitekertem-betekertem gond nélkül.......vannak alkalmas szerszámaim ;) Az univerzális cső ki volt peremezve vagy neked kellett faragni rá peremet? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Úgy tippelem, 90%, hogy nem lehet kitekerni a munkahengerből a hollandiját. De ha mákod van, akkor tévedtem. ^_^ Csőfogó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Csőfogó. :D Én is azzal tekerte ki, csak úgy összenyomorgattam a hatlapot, hogy inkább nem raktam vissza. UNIX, rézcső 800-900Forint szerelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Én is azzal tekerte ki, csak úgy összenyomorgattam a hatlapot, hogy inkább nem raktam vissza. UNIX, rézcső 800-900Forint szerelve. Az azt jelenti van perem is meg csavar is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts