Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Zotyából azt is kinézem, hogy megáll a járda mellett, vesz 2 téglát és az előtte alló autó kerekei alá teszi ^_^

Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... :P meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces.

Link to comment
Megosztás:

Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... ^_^ meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces.

Ezért jó a dízel......simán a kuplunggal játszva elindul....emelkedőn is ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... ;) meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces.

Mi van? Indulásnál, lámpánál, sosem használok kéziféket. ^_^ Ehhez nem is kell dizel. Bármelyik benzines tud ilyet. :P

Link to comment
Megosztás:

Ezért jó a dízel......simán a kuplunggal játszva elindul....emelkedőn is ;) :P

Mi van? Indulásnál, lámpánál, sosem használok kéziféket. :D Ehhez nem is kell dizel. Bármelyik benzines tud ilyet. ^_^

Azért ha a Baross-hídon felfele megállsz a forgalom miatt, aztán mögötted 30-centire áll a másik kocsi, nem árt ha van működőképes kéziféked. Lehet hogy csak én vagyok béna, meg nincs rutinom, de egyszerűbb használni, mint egy benga nagy állatnak magyarázni, hogy játszottam én a gázzal, meg a kuplungal, csak most pont nem jött össze. ;) Ha emelkedőről kell indulnom, én behúzom, azért van.

Link to comment
Megosztás:

Azért ha a Baross-hídon felfele megállsz a forgalom miatt, aztán mögötted 30-centire áll a másik kocsi, nem árt ha van működőképes kéziféked. Lehet hogy csak én vagyok béna, meg nincs rutinom, de egyszerűbb használni, mint egy benga nagy állatnak magyarázni, hogy játszottam én a gázzal, meg a kuplungal, csak most pont nem jött össze. :D Ha emelkedőről kell indulnom, én behúzom, azért van.

A dízel ott is megtartja simán kuplunggal ^_^

Ha meg valaki volt olyan ökör, hogy emelkedőn megáll mögötted 30 centire, az meg is érdemli.....

Link to comment
Megosztás:

Előtte álló? :D Attól függ, merre lejt az utca... :D meg lehet lenni kézifék nélkül, de azért emelkedőn, hídon lámpánál indulni, ha mögötted is állnak, kicsit necces.

Utoljára a rutinvizsgámon indultam kézivel emelkedőn ^_^ :P ;) Ott is csak azé' mert kötelező volt. Kicsit hülyén nézett volna ki a "kézifékes indulás" tétel végrehajtása kézi nélkül ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha elöl nyergeket cserélek hátul is légtelenítsek, vagy elég csak elöl. Nem szívesen törném bele a légtelenítőt, 1 hét múlva úgyis ki lesznek cserélve..... :D

A nagykönyv szerint csak ott kell légtelenítve ahol meg lett bontva a rendszer. Persze csak akkor, ha teljesen biztos vagy benne, hogy nem ürült le a tartály, és nem ment bele ott levegő.

Link to comment
Megosztás:

Az Astra hátsó rugója ('92 C16NZ ferdehátú) mennyiben különbözik az A Vectra '92 C16NZ sedanétól.

Ránézésre 1 picivel rövidebb.

Valaki utána tudna nézni ennek.

Kicserélném, mert olyan magasan hordja a seggét a masinám.

Most úgyis szétkaptam a hátulját, mert a bal hátsó fékhenger meghalt, spiccel a fékfolyadék.

Link to comment
Megosztás:

Az Astra hátsó rugója ('92 C16NZ ferdehátú) mennyiben különbözik az A Vectra '92 C16NZ sedanétól.

Ránézésre 1 picivel rövidebb.

Valaki utána tudna nézni ennek.

Kicserélném, mert olyan magasan hordja a seggét a masinám.

Ennek mi köze a fékhez? :D Szerintem erre nem tud senki konkrét választ adni, kipróbálod és meglátod.

Link to comment
Megosztás:

A nagykönyv szerint csak ott kell légtelenítve ahol meg lett bontva a rendszer. Persze csak akkor, ha teljesen biztos vagy benne, hogy nem ürült le a tartály, és nem ment bele ott levegő.

Köszi! :D

Közbe meggondoltam magam és körbejártam az autót. Találtam a garázsban 2 flakon EvoX Dot 3-as fékfolyadékot, így lecseréltem a fékolajat is! (khmm...ráfért ^_^ ) Már nem emléxem honnan kaptam, de origi flakonok....

Nem csoda, hogy csak 14"-tól lehet feltenni 256-os tárcsákat előre!

236-os tárcsa............256-os tárcsa

Koptatni kell még őket egy kicsit, de már most érezhetően jobb ;) ;)

Hátul az a merev fékcső hajlítgatható? 90 fokot kéne hajlítani rajta....elbírja? :P

Link to comment
Megosztás:

Köszi! :D

Közbe meggondoltam magam és körbejártam az autót. Találtam a garázsban 2 flakon EvoX Dot 3-as fékfolyadékot, így lecseréltem a fékolajat is! (khmm...ráfért ^_^ ) Már nem emléxem honnan kaptam, de origi flakonok....

Nem csoda, hogy csak 14"-tól lehet feltenni 256-os tárcsákat előre!

236-os tárcsa............256-os tárcsa

Koptatni kell még őket egy kicsit, de már most érezhetően jobb ;) ;)

Hátul az a merev fékcső hajlítgatható? 90 fokot kéne hajlítani rajta....elbírja? :P

Simán! :D Kézzel.

Az oké, hogy elhajtod, de el is fog érni addig, ahol a tárcsakéken van a becsatlakozás, mert sztem rövid lesz.

Link to comment
Megosztás:

Számít hogy Caravan vagy sem? Maga a fém fékcső csak a hídon van, az meg szerintem ugyanaz. Tehát ugyanakkora, ergo ha neked elég hosszú lesz, akkor nekem is. :D

Megvárom mit alkotsz, aztán ha sikerül, akkor én is felteszem végre a tárcsákat hátra.

Úgy tudom számít, de nem biztos. Ha nem jön közbe semmi a jövő héten kiderül.

Tudósítok a fejleményekről ^_^ :P

Link to comment
Megosztás:

Úgy tippelem, 90%, hogy nem lehet kitekerni a munkahengerből a hollandiját. De ha mákod van, akkor tévedtem. ^_^

Az 1.8-ason simán kicseréltem a hátsó munkahengereket :P Kitekertem-betekertem gond nélkül.......vannak alkalmas szerszámaim ;)

Az univerzális cső ki volt peremezve vagy neked kellett faragni rá peremet? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.