Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok olyan problémám lenne hogy be block-ol a bal hátsó dobfék a kocsin. Munkahenger cserélve, sorja mentes, betét még nincs elkopva. Mi lehet a gond?

Jó munkahenger lett beletéve? Ha jól tudom több méret is van. Ha netán nagyobbat tettél bele mint kellett volna akkor is lehet. Amugy célszerű párban cserélni mindkét oldalt, mert ha az egyik elszállt akkor már a másiknak sincs sok hátra.

Esetleg még a fékerőszabályzó is lehet rossz, de első körben én is mechanikai problémát keresnék (rugó, rögzítőstift stb.)

Elküldve
Jó munkahenger lett beletéve? Ha jól tudom több méret is van. Ha netán nagyobbat tettél bele mint kellett volna akkor is lehet. Amugy célszerű párban cserélni mindkét oldalt, mert ha az egyik elszállt akkor már a másiknak sincs sok hátra.

Esetleg még a fékerőszabályzó is lehet rossz, de első körben én is mechanikai problémát keresnék (rugó, rögzítőstift stb.)

fémunkahenger csere előtt is ezt csinálta a bal hátulja :devlish: De mind a 2-ő egyszerre lett cserélve benne.

Elküldve
Érzésre milyen?

Picit jobb. A tárcsa átmérő nem változott. A simával nem tudtam akkorát fékezni szárazon, hogy megcsússzon. Vagy legalábbis nagyon bele kellett taposnom. Ezzel viszont sikerült. Ám csak egy kis karikát mentünk Gergővel. Közben vasalnom kellett, mert az elején elég idegesítően visított. De mire visszaértünk abbahagyta. Az igazi próba majd délután lesz.

Sima ügy volt? :devlish:

Mi baj lett volna? Gergő segített légteleníteni. Bár nem is volt igazán levegős, csak a régi olajat kellett kinyomni a munkahengerből.

Elküldve
Na, a mai délelőtt bekerültek a hűtött tárcsák, nyergek az "ótó"-ba.

Akkor most, hogy megerősítetted a féket jöhet a c20ne beépítés. Nagyot lépne vele a vas. :rolleyes:

Elküldve
Akkor most, hogy megerősítetted a féket jöhet a c20ne beépítés. Nagyot lépne vele a vas. :D

Ááááá,ő már csak egy SE hengerfejre hajaz(bocs Karcsi ;) ),aztán az a vas rendben lesz. :rolleyes:

Elküldve
Ááááá,ő már csak egy SE hengerfejre hajaz(bocs Karcsi ;) ),aztán az a vas rendben lesz. :rolleyes:

Lehet, hogy az csalódás lesz...Volt c14se Sedanom, valós 112 ezer km-el, tehát nem volt széthajtva. kép

Na, az sem volt egy erőgép. Az enyémet pedig a bratyó c20ne Vectrájával simán körbe lehet autózni.

Hogy ne legyek OFF, a Sedanon sima tárcsa volt,nem hűtött, ha jól emlékszem.

Elküldve
Lehet, hogy az csalódás lesz...Volt c14se Sedanom, valós 112 ezer km-el, tehát nem volt széthajtva. kép

Na, az sem volt egy erőgép. Az enyémet pedig a bratyó c20ne Vectrájával simán körbe lehet autózni.

Egy 2.0 és egy 1.4-es moci összehasonlítása....nyomaték,váltóáttétel,mind más.

Azért 60 és 82 ló között van differencia.

Elküldve
Egy 2.0 és egy 1.4-es moci összehasonlítása....nyomaték,váltóáttétel,mind más.

Azért 60 és 82 ló között van differencia.

Van :rolleyes:

Következő nekem V6 lessz és 2.5< ;)

Elküldve

Üdv mindenki! Kérdésem lenne. X14NZ meleg motorral, alapjáraton álló helyben. Ha ilyenkor nyomogatom a fékpedált akkor ingadozik a motorfordulat. Normális ez? Tudom hogy vákuumos de van akkora vákuum hogy én azt észre kelljen vennem az alapjáraton? Illetve másik kérdés, hogy járó motornál és a pedált tövig be tudom nyomni. Tehát ütközésig. Ennek így kell lennie? Köszi

Elküldve
Üdv mindenki! Kérdésem lenne. X14NZ meleg motorral, alapjáraton álló helyben. Ha ilyenkor nyomogatom a fékpedált akkor ingadozik a motorfordulat. Normális ez? Tudom hogy vákuumos de van akkora vákuum hogy én azt észre kelljen vennem az alapjáraton? Illetve másik kérdés, hogy járó motornál és a pedált tövig be tudom nyomni. Tehát ütközésig. Ennek így kell lennie? Köszi

1, Kismértékben természetes.

2, A Fékpedálnak a pedálút első 1/3-ában határozott ellenállást kell produkálnia. Próbáld álló motor mellett is ellenőrizni ("miután kipumpáltad" a rásegítést), hogy hol fog a pedál, ez segíthet rátalálni a hibára.

Elküldve
Üdv mindenki! Kérdésem lenne. X14NZ meleg motorral, alapjáraton álló helyben. Ha ilyenkor nyomogatom a fékpedált akkor ingadozik a motorfordulat. Normális ez? Tudom hogy vákuumos de van akkora vákuum hogy én azt észre kelljen vennem az alapjáraton? Illetve másik kérdés, hogy járó motornál és a pedált tövig be tudom nyomni. Tehát ütközésig. Ennek így kell lennie? Köszi

Ha levegős a rendszer, akkor igen.

Elküldve
Vagy fel lehet tenni Vectra vagy Omega rásegítőt...és akkor ez olyan érintve satuzós lesz.

Ez konkrétan hogy is van? Az A Vekié egy az egyben passzol az Astrába, és erősebb rásegítést tud vele?

Elküldve
Ez konkrétan hogy is van? Az A Vekié egy az egyben passzol az Astrába, és erősebb rásegítést tud vele?

Mág az A Omié is ok lehet,csak ne legyen ABS-es.

Elküldve
Ez konkrétan hogy is van? Az A Vekié egy az egyben passzol az Astrába, és erősebb rásegítést tud vele?

Ez engem is érdekelne. Eljátszottam a gondolattal, hogy lecserélném a rásegítőt valami hatásosabbra, de pl. a vaterás hirdetésekben mindenhol ezt látni " használható: astra f, vectra, corsa...." :rolleyes:

Akkor most hogy is van ez?

Elküldve
Köszi! :rolleyes:

Ez passzolna is bele vagy mókolni kell?

Nem tudom, viszont a 16szelepeseknek nem férne el az omega rásegítője...nem tudom nálad a dízelben mekkora a hely.

Elküldve
Nem tudom, viszont a 16szelepeseknek nem férne el az omega rásegítője...nem tudom nálad a dízelben mekkora a hely.

Hááát, így hirtelen nem tudom. Holnap belekukkantok, megpróbálom felmérni a lehetőségeket.

Hely az nem sok van a mocitérben....de hát ez dízel :rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.