ZsöPö Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Sziasztok! A hét folyamán mondta a szerelőm, hogy lassan ideje lenne fékbetétet cserélni a tárcsákon. Kérdezném, hogy ti milyen fajtát ajánlotok? Láttam többet is, de igazából nem szeretnék nagyon sokat rááldozni. Olyan középkategóriában gondolkodom. Várom az ajánlásokat. Ki mit használ, mi vállt be nála? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 nem tudom melyik van. Szerintem Neked terhelésfüggő van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Sziasztok! A hét folyamán mondta a szerelőm, hogy lassan ideje lenne fékbetétet cserélni a tárcsákon. Kérdezném, hogy ti milyen fajtát ajánlotok? Láttam többet is, de igazából nem szeretnék nagyon sokat rááldozni. Olyan középkategóriában gondolkodom. Várom az ajánlásokat. Ki mit használ, mi vállt be nála? Nekem is függőben van a dolog. A textart ajánlották, amikor kérdeztem, tárcsára meg most várok egy kicsit, mert jövő hónapban Brembo lesz akcijóban alig többért mint most az LPR :) :D Jut eszembe, tegnap voltam megérdeklődni hogy mi pénzért lenne első fékcucc, és amikor nézte a csávó hogy milyen kell az autóra akkor aztmondta hogy ehhez az autóhoz a bibliájában kétféle méret van megadva. 17DR caravanra 94-ben mekkorát tettek vajon? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hát én továbbra sem értem ezt az utánállító tekergetést meg állítgatást. Nem kell azon semmit állítani ha jól működik az utánállító. Teljesen összetekerve össze kell rakni majd 4-5 x megrángatni a kéziféket meg a lábféket és -mint ahogy a neve is mondja- automatikusan utánállít azaz beállítja a hézagot. Én így csináltam és tökéletesen működik. Persze ha szar az utánállító görbült lemez nehezen jár a menet vagy egyszerűen rosszul van összerakva akkor nem fog működni és akkor jönnek ezek a (szerintem) kókány megoldások a kézi tekergetéssel állítgatással. Sajnos nem mindig működik rendeltetésszerűen, akkor sem ha minden tökéletesen van összerakva és könnyen jár az utánállító. Más márkáknál ezt sokkal egyszerűbben és üzembiztosabban oldották meg. pl. egy vw-nél az első fékezésnél a helyére ugrik az ék és az valóban automatikus utánállítású a későbbiekben is. Mondjuk meg őszintén az opelnél kicsit túltervezték magukat ezzel a megoldással. Hát nem tudom, nekem szemre tökéletes volt az utánállító, működött is, ha széthúztam a pofákat láttam, hogy tekeri, mégis nagy volt a fékeltérés, és a szerelő azt mondta egy helyre kell tekerni őket. Persze ez nem jelent semmit. :) Nekem a hátuljánál már voltak vállai bőven a doboknak. Az utánállító is rendben van, tiszta, könnyen mozog, a fékpofákat mozgatva nálam is tekerte volna. De, ennek ellenére a vállas dobokat gond nélkül le lehetett venni. Ebből ara következtetek, hogy elég nagy hézag esetén lép csak működésbe. Sajnos méréskor a fékpadnak sokszor más a véleménye, mint az utánállítónak. Én is ráállítottam kézzel teljesen a fékpofákat összerakás előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nekem is függőben van a dolog. A textart ajánlották, amikor kérdeztem, tárcsára meg most várok egy kicsit, mert jövő hónapban Brembo lesz akcijóban alig többért mint most az LPR :) :D Jut eszembe, tegnap voltam megérdeklődni hogy mi pénzért lenne első fékcucc, és amikor nézte a csávó hogy milyen kell az autóra akkor aztmondta hogy ehhez az autóhoz a bibliájában kétféle méret van megadva. 17DR caravanra 94-ben mekkorát tettek vajon? :) Tudtommal 236mm-es hűtött (20mm vastag) kell legyen rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Tudtommal 236mm-es hűtött (20mm vastag) kell legyen rajta. Köszi. Én is erre tippeltem, de tipp alapján féket venni azért még nekem is erős lenne :D :) Köcc :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hátul érdemes hűtött tárcsákat tenni? (majd mikor cserések lesznek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Hátul érdemes hűtött tárcsákat tenni? (majd mikor cserések lesznek) Ezt eleve eldönti, hogy milyen féknyereg van hátul Neked, más kell a tömör és más a hűtött tárcsához, a vastagságuk miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ezt eleve eldönti, hogy milyen féknyereg van hátul Neked, más kell a tömör és más a hűtött tárcsához, a vastagságuk miatt. Brembo vagy ATE jobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Brembo vagy ATE jobb? Brembot hamisítják, vigyázni kell vele. Amúgy sztem mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Brembot hamisítják, vigyázni kell vele. Amúgy sztem mindegy. Ha jól emlékszem a csomagoláson lehet észrevenni ha hamis. Nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha jól emlékszem a csomagoláson lehet észrevenni ha hamis. Nem? :) Nem. Amikor hullámosra melegedik. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Nem. Amikor hullámosra melegedik. :) :D Ha elárulod vásárlás előtt hogyan tudom letesztelni akkor szobrot állíttatok neked :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha elárulod vásárlás előtt hogyan tudom letesztelni akkor szobrot állíttatok neked :) Nem az volt a kérdés. :) Hogyan lehet észrevenni. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha elárulod vásárlás előtt hogyan tudom letesztelni akkor szobrot állíttatok neked :) Beszólsz az eladónak hogy feljelented amiért hamis cuccot árul. Ha megilyed, szenved össze-vissza akkor hamis, ha fapofával aztmondja hogy oké, akkor eredeti :) (há' vagy nem, de ehhez nem kell hullámosra-melegíteni :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha elárulod vásárlás előtt hogyan tudom letesztelni akkor szobrot állíttatok neked :) Ha jól rémlik, az eredeti tárcsa külső élébe be van gravírozva a Brembo felirat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha jól rémlik, az eredeti tárcsa külső élébe be van gravírozva a Brembo felirat. Így van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha jól rémlik, az eredeti tárcsa külső élébe be van gravírozva a Brembo felirat. Kösziiiii. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha a betétek már kezdenek kopni előfordulhat hogy jobban "eszi" a fékfolyadékot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ha a betétek már kezdenek kopni előfordulhat hogy jobban "eszi" a fékfolyadékot? Mivel a fékalkatrészek kopása miatt nő a munkahengerek térfogata, ezért természetes, h picivel csökken a tartályban a fékfolyadékszint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Mivel a fékalkatrészek kopása miatt nő a munkahengerek térfogata, ezért természetes, h picivel csökken a tartályban a fékfolyadékszint. De szerintem ez olyan lassú folyamat, hogy szinte észre sem veszed a változást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 De szerintem ez olyan lassú folyamat, hogy szinte észre sem veszed a változást. Azért keményen tud folyni a fékolaj ha a kopott alkatrészek miatt túlzottan megnő a munkahengerek tágulási útja. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Azért keményen tud folyni a fékolaj ha a kopott alkatrészek miatt túlzottan megnő a munkahengerek tágulási útja. :) Jó, de ez nem egyik napról a másikra következik be. Ha hirtelen fogy akkor valahol ereszt a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 De szerintem ez olyan lassú folyamat, hogy szinte észre sem veszed a változást. Igen. Mire elhasználódik az új cucc, addigra csökken picit a szint. Sokszor csak akkor venni észre, mikor új tárcsa és betétek berakásánál nyomod vissza a munkahengereket és a fékfolyadék bugyog ki a tartályból, mert korábban utána lett töltve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Jó, de ez nem egyik napról a másikra következik be. Ha hirtelen fogy akkor valahol ereszt a rendszer. Aki nem nézegeti minden nap a motorteret, annak hirtelen tűnik fel, hogy félig van a fékolajtartály. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts