J0hnny Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Én szedtem szét az az gyógyítottam le mert 1998 óta ez nem volt szétszedve! Biztos hogy új benne minden mert BGM-be vettem Dobozba volt még! Jah és szét volt szedve csak nem álltam neki Drótkefével Takarítani Meg mutatnád akkor hogy kellene kinéznie?!?!?! Javaslom,hogy olvasd át a hozzászólásaidat mielőtt postolsz,mert ha nem változtatsz a helyesírásodon(kisbetűk,nagybetűk használata stb.) törlöm az összes hozzászólásod és kitiltalak pár napra,hogy átfusd a helyesírási szótárat! Nagyon elegem van abból,hogy egy színvonalas fórumot egyessek nyelvtantudása az ovis szintre huzza le. :lol: Kis odafigyelést igényel az egész,legyen már valami pofája egy hozzászólásnak és ne kelljen dekódolni,mit is akar közölni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 sok dobfékes... :) ;) ;) :P nem telik mindenkinek tárcsára hátul is... nem hogy 288asra elől 5 lyukas felnivel, meg stb stb :lol: majd ha megjön az alufelnis idő teszel fel képeket, hogy hogyan fest a dolog készen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 Javaslom,hogy olvasd át a hozzászólásaidat mielőtt postolsz,mert ha nem változtatsz a helyesírásodon(kisbetűk,nagybetűk használata stb.) törlöm az összes hozzászólásod és kitiltalak pár napra,hogy átfusd a helyesírási szótárat! Nagyon elegem van abból,hogy egy színvonalas fórumot egyessek nyelvtantudása az ovis szintre huzza le. :lol: Kis odafigyelést igényel az egész,legyen már valami pofája egy hozzászólásnak és ne kelljen dekódolni,mit is akar közölni. :) Szerintem most megharagudott ránk enélkül se fog sokat írni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 nem telik mindenkinek tárcsára hátul is... nem hogy 288asra elől 5 lyukas felnivel, meg stb stb :lol: majd ha megjön az alufelnis idő teszel fel képeket, hogy hogyan fest a dolog készen? hátul 286 lesz ;) csak h passzoljon az elsőhöz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Én szedtem szét az az gyógyítottam le mert 1998 óta ez nem volt szétszedve! Biztos hogy új benne minden mert BGM-be vettem Dobozba volt még! Jah és szét volt szedve csak nem álltam neki Drótkefével Takarítani Meg mutatnád akkor hogy kellene kinéznie?!?!?! Ilyen volt.: Ilyen lett.: És ezt érdemes cserélni rajta.: Nekem tökéletes fékem volt csak kopott. Cseréltem munkahengert, dobot, pofát, rögzítőt, csövet, elmetem megméretni pár 100kilóméter után (legyen ideje összekopni) aztán volt vagy 50% eltérés. Szétszedtem megint aztán a jobb oldali tele volt rozsdával. Vagy mert állandóan a pocsolyákban fut, vagy mert raktak bele egy bontottat ami ázott lehet 5 évig. Aztán hogy megbolygattam elkezdett potyogni a rozsda, és bement a pofa meg a dob közé. Drótkefe, rozsdamaró egyéb pucolással jött le, de nem teljesen a trutyi.Addíg kell szerelni, vagy szereltetni amíg jó nem lesz, mert ugye a féknek működnie kell rendesen. Az utánnálító is csak papiron állít után egyormán ez olyan állítok rajta feldobom a dobot, megpörgetem , majdnem jó, megint állítok rajta...móka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Azért én el tudok képzelni olyat, hogy 1000km után rozsdás legyen minden: Ha pl a fékolaj ráfolyik mindenre és nincs letakarítva. Az olyan felületek amikre ráfolyik a fékolaj utána nagyon könnyen rozsdásodnak. Ezt fokozhatja ha az alaplapon lévő kis gumidugók hátul hiányoznak mert akkor még a víz is akadálytalanul jut be. A gyors kopás pedig egy rossz felületminőségben esztergált dob és egy puha anyagú fékpofa kombinációval is simán elérhető (na meg sokat fékezős vezetési stílussal) DOT 3-at pedig sürgősen csere DOT4-re mert tárcsaféknél a 3-a már kevés. Ha a dob vállas akkor meg tényleg érdemes cserélni mert ha jól emlékszem nem sok kopás van megengedve a dobokra talán 1-2mm átmérőben. Ha meg már jól látható váll van akkor az bőven megvan. Amit viszont nem értek az a fékerőszabálytó hiánya. Jött ki úgy astra, hogy nem volt benne? Ha jól emlékszem volt a fékerő kapcsolós (két nyomásérték között) és volt a nyomásszabályzós ami fokozat nélkül vette el a nyomást ahogy emelkedett a kocsi hátulja, demindkettő a hátsó hídnál. Létszik is a képen a helye, de tényleg nincs ott. Bocs az ismétlésért amit esetleg mások is leírtak már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Azért én el tudok képzelni olyat, hogy 1000km után rozsdás legyen minden: Ha pl a fékolaj ráfolyik mindenre és nincs letakarítva. Az olyan felületek amikre ráfolyik a fékolaj utána nagyon könnyen rozsdásodnak. Ezt fokozhatja ha az alaplapon lévő kis gumidugók hátul hiányoznak mert akkor még a víz is akadálytalanul jut be. A gyors kopás pedig egy rossz felületminőségben esztergált dob és egy puha anyagú fékpofa kombinációval is simán elérhető (na meg sokat fékezős vezetési stílussal) DOT 3-at pedig sürgősen csere DOT4-re mert tárcsaféknél a 3-a már kevés. Ha a dob vállas akkor meg tényleg érdemes cserélni mert ha jól emlékszem nem sok kopás van megengedve a dobokra talán 1-2mm átmérőben. Ha meg már jól látható váll van akkor az bőven megvan. Amit viszont nem értek az a fékerőszabálytó hiánya. Jött ki úgy astra, hogy nem volt benne? Ha jól emlékszem volt a fékerő kapcsolós (két nyomásérték között) és volt a nyomásszabályzós ami fokozat nélkül vette el a nyomást ahogy emelkedett a kocsi hátulja, demindkettő a hátsó hídnál. Létszik is a képen a helye, de tényleg nincs ott. Bocs az ismétlésért amit esetleg mások is leírtak már... Ha fel lett szabályozva a dob akkor viszont már nagyobb mérető pofák is kellenek bele. Nem tudom erre figyeltek-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
robo85 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Csak a válla lett leforgácsolva a fékdobnak! Megyek szedem szét a fékeket vettem 1 doboz fekete festéket is és 1 új Drótkefét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Csak a válla lett leforgácsolva a fékdobnak! Megyek szedem szét a fékeket vettem 1 doboz fekete festéket is és 1 új Drótkefét! Dobsz majd "utána" képet róla? :lol: Az "előtte" részt már láttuk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jocipocok Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Azért én el tudok képzelni olyat, hogy 1000km után rozsdás legyen minden: Ha pl a fékolaj ráfolyik mindenre és nincs letakarítva. Az olyan felületek amikre ráfolyik a fékolaj utána nagyon könnyen rozsdásodnak. Ezt fokozhatja ha az alaplapon lévő kis gumidugók hátul hiányoznak mert akkor még a víz is akadálytalanul jut be. A gyors kopás pedig egy rossz felületminőségben esztergált dob és egy puha anyagú fékpofa kombinációval is simán elérhető (na meg sokat fékezős vezetési stílussal) DOT 3-at pedig sürgősen csere DOT4-re mert tárcsaféknél a 3-a már kevés. Ha a dob vállas akkor meg tényleg érdemes cserélni mert ha jól emlékszem nem sok kopás van megengedve a dobokra talán 1-2mm átmérőben. Ha meg már jól látható váll van akkor az bőven megvan. Amit viszont nem értek az a fékerőszabálytó hiánya. Jött ki úgy astra, hogy nem volt benne? Ha jól emlékszem volt a fékerő kapcsolós (két nyomásérték között) és volt a nyomásszabályzós ami fokozat nélkül vette el a nyomást ahogy emelkedett a kocsi hátulja, demindkettő a hátsó hídnál. Létszik is a képen a helye, de tényleg nincs ott. Bocs az ismétlésért amit esetleg mások is leírtak már... Sziasztok! Utolsó mondataidra feltennék egy szimpla kérdést: Valóban nincs akkor fékerőszabályzó az F astrában? Nekem 1.4 NZ-s 1998-as vasam van, és a jobb hátsó fékerő gyakorlatilag elhanyagolható, a bal pedig hidegen, vagy ködös reggelen, esetleg vizesen (nem tudom mennyi köze lehet hozzá) kisebb fékezésnél is befog, állóra fékezve a kereket. Így a balkanyarok eléggé veszélyesek. Valaki valami megoldást tud-e mondani. ( tavaly vettem be új pofákat, valamint kerékfékhengereket. Fékolajat is cseréltem, de semmi változás. az állító csavaron is állítottam, de a fékhatás a mai napig nem jött meg. Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv, József. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Sziasztok! Utolsó mondataidra feltennék egy szimpla kérdést: Valóban nincs akkor fékerőszabályzó az F astrában? Nekem 1.4 NZ-s 1998-as vasam van, és a jobb hátsó fékerő gyakorlatilag elhanyagolható, a bal pedig hidegen, vagy ködös reggelen, esetleg vizesen (nem tudom mennyi köze lehet hozzá) kisebb fékezésnél is befog, állóra fékezve a kereket. Így a balkanyarok eléggé veszélyesek. Valaki valami megoldást tud-e mondani. ( tavaly vettem be új pofákat, valamint kerékfékhengereket. Fékolajat is cseréltem, de semmi változás. az állító csavaron is állítottam, de a fékhatás a mai napig nem jött meg. Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv, József. Nekem is az egyik jobban fogott mint a másik, sajna ilyen időszakban gyakran feltapad a dobfék. Szétszedtük, utánállító is működik....meg lett vasalva aztán heló. Azóta tökéletesen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 amit 1.6 16v mondott, van egy fix. ez a fix szabályzó egy kis patronka mind a két fékcsőben. én szabályoztattam, és nincs semmi baja. szabályzás után illik +os fékpofá venni rá, én nem tettem, sőt az eredeti fékpofa van rajta, műszakin se jeleztek semmi bajt felőle de szerinem egy uj dobbal, és betét párossal erősebb lenne a fékem, következő körben így fogok tenni már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Néztem azt a fékfelújitó készletet, vagy minek nevezik, ami tartalmazza a rugókat, szegecseket, rögzitő "alátéteket"..(bocs, nem tudom a szakszerű megnevezéseket), de nem láttam olyat amiben benne lenne az az utánállitó menetes szár illetve a hozzá tartozó ricnis anya is..vagy csak vak vagyok? Azt is lehet külön venni, illetve azt külön kell megvenni hozzá? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Néztem azt a fékfelújitó készletet, vagy minek nevezik, ami tartalmazza a rugókat, szegecseket, rögzitő "alátéteket"..(bocs, nem tudom a szakszerű megnevezéseket), de nem láttam olyat amiben benne lenne az az utánállitó menetes szár illetve a hozzá tartozó ricnis anya is..vagy csak vak vagyok? Azt is lehet külön venni, illetve azt külön kell megvenni hozzá? :lol: igen az egy elég drága cucc sajna és ahogy Karcsibácsi beszámolójára emlékszem, ő is külön vett rugókészletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 igen az egy elég drága cucc sajna és ahogy Karcsibácsi beszámolójára emlékszem, ő is külön vett rugókészletet. Nekem sem volt benne a ricnis rész a rugószettben de mivel a szép tiszta nem is baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Csak a válla lett leforgácsolva a fékdobnak! Megyek szedem szét a fékeket vettem 1 doboz fekete festéket is és 1 új Drótkefét! Hajrá-hajrá, csak ügyesen. :lol: Reméljük jó lesz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Szerintem most megharagudott ránk enélkül se fog sokat írni. Ha ilyenen megsértődik: sajnálom!Vannak szabályok,amiket be kell tartani...még neked is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Ha ilyenen megsértődik: sajnálom!Vannak szabályok,amiket be kell tartani...még neked is! :) ne offoljá má :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
robo85 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Szia mindenkinek sikerült megoldani a fékhibát! mind a 2 db hátsóféknél el volt törve a picike cső stift! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Szia mindenkinek sikerült megoldani a fékhibát! mind a 2 db hátsóféknél el volt törve a picike cső stift! képet nem csináltál róla??? vagy pontosan meik alkatrészre gondolsz? van ilyesmi több helyen is, legalábbis én értelmezésem szerint. pl az automat állító egyik lemezénél is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 képet nem csináltál róla??? vagy pontosan meik alkatrészre gondolsz? van ilyesmi több helyen is, legalábbis én értelmezésem szerint. pl az automat állító egyik lemezénél is... Cső stift... én csak erre emlékszem: Link to comment Megosztás: More sharing options...
robo85 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 szia Igen az a cső stift teljesen 2 volt törve mind a 2 oldalon! úgy hogy Újak voltak és a gyári betétekből kiszedtem és kicseréltem azóta Gond nélkül üzemel! Köszönöm a segítségeteket Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 jaja pont ezt írtam le, de máshol nincs ilyen? :lol: ok Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 szia Igen az a cső stift teljesen 2 volt törve mind a 2 oldalon! úgy hogy Újak voltak és a gyári betétekből kiszedtem és kicseréltem azóta Gond nélkül üzemel! Köszönöm a segítségeteket Érdekes, nekem nem voltak az új betétben, a régiből kellett átraknom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Sziasztok! Fékdobot szeretném festeni! Csak nem tom fújam vagy ecsettel kenjem. Esetleg tipp amivel tovább bírná mielőtt leperegne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts