Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

még két nullát hozzátennék ;) :lol:

meg az elejére egy őőő 2est ;)

nekem most lett 100ezres a verda, de 10ed ennyi rozsda nincs ott.

Saját kezeddel cserélted ki? És mikor? Ezek tuti hogy legszerényebb számitások szerint is egyidősek a kocsival, vagy beszerelés elött álltak 3 évet a természet lágy ölén. :)

kb

Link to comment
Megosztás:

Én szedtem szét az az gyógyítottam le mert 1998 óta ez nem volt szétszedve! Biztos hogy új benne minden mert BGM-be vettem Dobozba volt még! Jah és szét volt szedve csak nem álltam neki Drótkefével Takarítani Meg mutatnád akkor hogy kellene kinéznie?!?!?!

Link to comment
Megosztás:

Én szedtem szét az az gyógyítottam le mert 1998 óta ez nem volt szétszedve! Biztos hogy új benne minden mert BGM-be vettem Dobozba volt még! Jah és szét volt szedve csak nem álltam neki Drótkefével Takarítani Meg mutatnád akkor hogy kellene kinéznie?!?!?!

Figyelj te drága :) Ha fogsz egy féket. Szétszeded, lecseréled a munkahengereket, a pofákat, akkor azok ezer km után biztosan nem így fognak kinézni. Az enyémben kb ugy 800 km-el a csere után néztünk át mindent. Tudod hogy mit találtam a dob alatt? egy kis fékport. Azon kívül minden szép és tiszta volt. Ezeken a képeken szereplő munkahengeren annyira vastagon áll a rozsda, hogy már egybe van ivódva a fékalaplappal. Ha csak nem vizben volt a hátsó futóműved vagy 3 évig, utána meg a tűző napon vagy 2 évig, akkor ott nemkéne rozsdának lennie az tuti. Arról nem is beszélve, hogy azok a fékpofák ugy el vannak kopva, hogy azt is meggondolnám hogy ránézzek e az autódra, nemhogy beülni melléd. Egy erősebb fékezés és leszakad minden. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kérem szépen az Új Munka henger új Fékbetétek!

Na ezt úgyse fogjuk elhinni!

De legyen itt egy kis segítség is: Szedd szét újra, lehetőleg a másik oldallal kezdve, mert ez ha jól látom jól van összerakva és a menetes állítónak a menetét olajozd meg, állítsd vissza alaphelyzetre(ahol most van, rakd össze ennek az oldalnak a mintájára, figyelj oda, hogy a ricnis anya meg a kitámasztó másik fele alá(a cső amibe belemegy)rendesen legyen visszarakva a kis rugós lemez (kb 1-2 mm-t kell rugóztatnia)

Majd egy csavarhúzó segítségével állítsd be a dobhoz a féket, úgy hogy még kézzel nem kalapálva fel tudd rakni a dobot , ha felment húzogasd meg a kézifék kötelet kézzel a híd meg a féktányér között, vedd le a dobot és ismét állíts rajta, ha sokat állítasz akkor kicsit visszafelé kell tekerni, hogy felmenjen a dob és a másik oldalon ezek után ugyanezt a műveletet végezd el!!

A legjobb az lenne, ha beszereznél egy fékpofa rögzítő készletet akár az unixtól vagy ahonnan sikerül 3-4e. Ft.- kb

Link to comment
Megosztás:

hát kb így, pedig ezen munkahenger se volt cserélve.

de:

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=136fe6aac...&aid=150223

ez az enyém, úgy ahogy volt 60ezer km után, csak a dobot vette le, semmi pucolás meg semmi egyébb.

és hamegnézed a rozsda meg se közelíti azt a szintet, amit te mutattál.

Na jóvannmáá alu munkahenger még jó hogy nem rozsdásodik meg :lol: :) ;) ;) :P :P ;) :cry: ;) :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

nah mind 1 Úgy látom itt túl okos emberek vannak megoldom a problémát magamtól is ! Nem hiányzik az hogy lenézik a másikat mit Bas.....neki hogy ne így nézzen ki de azért kíváncsi lennék arra hogy ha kopik a Kocsidon a fék az ugyan hogy nézhet ki!hova megy a Fék pór ! azért Köszi hogy lenéző vagy! Nem ezt vártam!

Link to comment
Megosztás:

te miről beszélsz? ;)

nem a kupakról beszélek ;)

hanem az egészről :P

Remélem nem értettél félre, azt akartam írni, hogy így néz ki egy fék (mint a tied) és úgy meg nem a fék néz ki szerintem, úgyhogy igazából nem is tudom mit láthatunk azokon a képeken :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

nah mind 1 Úgy látom itt túl okos emberek vannak megoldom a problémát magamtól is ! Nem hiányzik az hogy lenézik a másikat mit Bas.....neki hogy ne így nézzen ki de azért kíváncsi lennék arra hogy ha kopik a Kocsidon a fék az ugyan hogy nézhet ki!hova megy a Fék pór ! azért Köszi hogy lenéző vagy! Nem ezt vártam!

Kicsit olvass vissza :) kaptál leírást, kaptál képeket, kaptál ötleteket. Nem lenézés volt, hanem figyelmeztetés hogy ez így nem jó. Ha megsértődsz, akkor se jó ez így ;) :lol: de lelked rajta. (csak légyszíves ne gyere mögöttem)

Link to comment
Megosztás:

Nem megsértődöm csak rosszul esik tudom hogy Új benne minden és nem tudok neki mit ártani hogy ne egye meg a Korrózió! Holnap leszedem mind a 2 fékdobot és Átcsiszolgatom lefestem!a kocsit Németből hozták be van benne vagy 260.000 Km és még gyári volt minden rajta a hátsó féken!!

Link to comment
Megosztás:

nah mind 1 Úgy látom itt túl okos emberek vannak megoldom a problémát magamtól is ! Nem hiányzik az hogy lenézik a másikat mit Bas.....neki hogy ne így nézzen ki de azért kíváncsi lennék arra hogy ha kopik a Kocsidon a fék az ugyan hogy nézhet ki!hova megy a Fék pór ! azért Köszi hogy lenéző vagy! Nem ezt vártam!

Te figyi azt is el olvastad amit én írtam? Vagy ez nekem szól?

Félreértés ne essék az autóm nem az életem, arra használom amire való, de ha a munkám így nézne ki (mert bármitől is) valszeg feladnám a szakmámat és ezzel nem téged vagy a munkádat akarom degradálni, csak sírva fakadnék ha valamit megcsinálok aztán az hamarosan így néz ki!

Az előző hozzászólásom első mondatán nyugodtan mosolyoghatsz egyet, ugyanis a célom ez volt vele

Link to comment
Megosztás:

Nincs semerre se Fékerőszabályzó !! A hátsó hídon nincs semmi ! Csak 1 picit Parázok így párommal elmenni kirándúlni hogy a hátsófék nem a legjobb ! Semmi eltérőt nem találtam rajta! Ám bár ha bele gondolok a 2db munkahenger 2 különböző dobozba vólt de ránézésre 1 forma de tökéletesen működnek!azt kizártnak tartanám! Viszont Decemberbe cseréltem vákuumszivattyút mert bele folyt a vákum rendszerbe a motorolaj de hogy felraktam az új

vákuumszivattyút utána még mentem vele 1 jódarabig és még jó is volt! Én a fékbetétekre gyanakodom már de nagyon! lehet vissza rakom a régi kopott gyáriakat!! új munkahengerekkel és veszek a Bontóba 2db Fékdobot nah ez csak 1 gondolat ha nem tudok már vele mit kezdeni! vagy megy servicébe a Fékkel nem szeretek játszani!!!

Ha a munkahenger mérete más mint ami volt benne, akkor lehet ilyen gond. (ettől még a munkahenger tökéletesen működik, csak nem jól, mindegy hol adták)

Lehet probléma a fékbetét is, ha túl "puha" akkor bekap. (a csere jó ötlet)

Mindenesetre, egy szétszedés-összerakást megér úgy, hogy könnyen járjanak az alkatrészek, és leellenőrizni a dugattyú méretét ha már szét van szedve.

stb. stb.

Ha minden jó és mégsem fog rendesen, akkor --> "megy servicébe a Fékkel nem szeretek játszani!!!"

Link to comment
Megosztás:

Fékpor eltakarta a rozsdát!! Ennyi ....

Ebben lehet valami, hogy Novy képén a fékpor takarja, de vedd figyelembe azt is hogy az kb.60e Km-es fék a tiéd meg egy hónapos!!! :lol:

Másrészt a panaszaidból itélve van vele gond egyébként is. Volt a dob esztergálva, felszabájozva, jól emlékszem? Ahhoz pl. más pofák is kellenek akkor..de ha vállasodott a dob akkor meg érdemesebb újra cserélni(én nem biznék egy ilyen"farigcsálásban", de ez szubjektiv) Oda kell figyelni, hogy a milyen dob és pofa kell rá mert van két méretben is. A többit már irták az előttem szólók...

És ne tessék besértődni, nem rosszak itt az emberek, de valóban rosszul fest igy a féked. :)

Link to comment
Megosztás:

Azért ha a képeket jobban megnézitek, a pofákon látszik hogy cserélte őket. A munkahenger is lehet hogy cserés, sőt valószínű. Nézzétek meg jobban.

De az tény hogy 1000 km, után nem igy kéne kinéznie. Vagy ha ezt az ezret hónapok alatt tette meg esős, latyakos, sós, trutyis utakon. De nem egy hét alatt.

Szoval szerintem elhihető. Csak meglepően rozsdás. Ennyi. Tudjuk be a latyakos sónak. Ne bántsátok. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Remélem nem értettél félre, azt akartam írni, hogy így néz ki egy fék (mint a tied) és úgy meg nem a fék néz ki szerintem, úgyhogy igazából nem is tudom mit láthatunk azokon a képeken :lol: :)

jóvan csak vicc vót akkor ;)

Fékpor eltakarta a rozsdát!! Ennyi ....

ammm ha eltakarná a rozsdát, a tiédet is takarná... de pucolás után sajna nincs kép, de nem a rozsda bujt elő.

Azért ha a képeket jobban megnézitek, a pofákon látszik hogy cserélte őket. A munkahenger is lehet hogy cserés, sőt valószínű. Nézzétek meg jobban.

De az tény hogy 1000 km, után nem igy kéne kinéznie. Vagy ha ezt az ezret hónapok alatt tette meg esős, latyakos, sós, trutyis utakon. De nem egy hét alatt.

Szoval szerintem elhihető. Csak meglepően rozsdás. Ennyi. Tudjuk be a latyakos sónak. Ne bántsátok. ;)

ujra meg ujra átnéztem a képeket, és tényleg elképzelhető, hogy volt cserélve, sőt a fékpofák ferodol rétege gyári cuccon szegecselve van, ez meg már ragasztott.

de akkor tényleg sokat járhatsz agyonsózott úton vagy nemtudom, de nagyon rozsdás... ajánlott lenne lecserélned a többi cuccot is, rugók stb, de a fékpofatartó rugókat mindenképpen, lassan sajnos elporlad szegényke.

A kép készítésekor 130ekm és 6,5év. (A fékport a fotó előtt már letöröltem.)

enyém is így nézett ki, mikor szabályoztuk a dobokat, és én is megpucoltam

a gyári pofák miért feketék???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.