Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 lehet taposni izomból, talán még meg is állsz vele 200méteren, de az astrába se viccből van a rásegítő ez a lényeg :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 lehet taposni izomból, talán még meg is állsz vele 200méteren, de az astrába se viccből van a rásegítő ez a lényeg :rolleyes: Már kétszer majdnem csattantam a céges boxerral, amikor váratlanuk minden rángatás vagy fuldoklás nélkül leállt a motor, szólt a zene, nem is vettem észre, csak pont a kanyar felénél nem fogott a fék, meg alig mozdult a kormány, tapostam, meg tekertem izomból, hogy ne toljuk el a kocsit ami ki akart jönni a mellékútról. Aztán amikor egyenesbe álltam, és nyomtam volna a gázt akkor esett le a tantusz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 lehet taposni izomból, talán még meg is állsz vele 200méteren, de az astrába se viccből van a rásegítő ez a lényeg :rolleyes: Most nem találom a képet,de Demó corsájában A Omi rásegítő van és melléraktuk a corsáét(ua mint astra) és nem csekély a difi a kettő között! Udi gépét vezettem rásegítés nélkül,amikor húztuk haza,azzal tudtam fékezni rásegítés nélkül is,omival lehetetlen. Egyébként én is agyalok nagyobb rásegítőn,Stefántól kaptam 256-os szetett és majd tolom a corsa alá januárban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Most nem találom a képet,de Demó corsájában A Omi rásegítő van és melléraktuk a corsáét(ua mint astra) és nem csekély a difi a kettő között! Udi gépét vezettem rásegítés nélkül,amikor húztuk haza,azzal tudtam fékezni rásegítés nélkül is,omival lehetetlen. Egyébként én is agyalok nagyobb rásegítőn,Stefántól kaptam 256-os szetett és majd tolom a corsa alá januárban. ha sikerül véghezvinni, akkor majd mutasd be :rolleyes: vagy semmi varia nincsen, egyszerűen csak az omi dobot kell betenni és csumi?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ha sikerül véghezvinni, akkor majd mutasd be :rolleyes: vagy semmi varia nincsen, egyszerűen csak az omi dobot kell betenni és csumi?? A rásegító szárából el kell venni,de amúgy gond nélkül bemegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 A rásegító szárából el kell venni,de amúgy gond nélkül bemegy. ott is 25,5 re kell állítani, mint a sima gyárit? vagy ez úgy jön ki, hogy beteszed, próbálod, és majd adja? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sziasztok! A fotelből egy gyakorlati kérdés: Mekkora féktárcsák férnek be a 14-es gyári felnibe? Elöl cserélném a gyári tárcsákat és most látok egy jónak tűnő árat az eladó alkatrészek között. Csak az 256-os méret, a téli kerekeim pedig csak 14 coll-osak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Sziasztok! A fotelből egy gyakorlati kérdés: Mekkora féktárcsák férnek be a 14-es gyári felnibe? Elöl cserélném a gyári tárcsákat és most látok egy jónak tűnő árat az eladó alkatrészek között. Csak az 256-os méret, a téli kerekeim pedig csak 14 coll-osak. Én úgy emlékszem a 14 az alsó határ.Tehát jó lesz úgy. De azért várd meg,hogy mit mondanak a tudorok. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Én úgy emlékszem a 14 az alsó határ.Tehát jó lesz úgy. De azért várd meg,hogy mit mondanak a tudorok. :rolleyes: Én is úgy tudom a 256-os befér a 14-es alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Én is úgy tudom a 256-os befér a 14-es alá. jaja Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Köszi a válaszokat! És ERRŐL mi a véleményetek? Miben jobb, mint a hagyományos féktárcsa. Nem eszi nagyon a fékbetéteket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Köszi a válaszokat! És ERRŐL mi a véleményetek? Miben jobb, mint a hagyományos féktárcsa. Nem eszi nagyon a fékbetéteket? biztosan jobban eszi hát hogy mivel jobb a hatása...azt nemudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Köszi a válaszokat! És ERRŐL mi a véleményetek? Miben jobb, mint a hagyományos féktárcsa. Nem eszi nagyon a fékbetéteket? Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes: Gázfejlődés elvezetése, ezáltal a fékhatás javítása, súlycsökkentés, hűtés, öntisztulás fokozása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes: Alapból én se cserélném, de a mostani bemelegedve ráz, és most itt lenne az alkalom, egy ilyenre cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Alapból én se cserélném, de a mostani bemelegedve ráz, és most itt lenne az alkalom, egy ilyenre cserélni. Akkor már szerintem cserélj nyerget, és tegyél be hűtőttet. Én már bánom, hogy nem tettem ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Akkor már szerintem cserélj nyerget, és tegyél be hűtőttet. Én már bánom, hogy nem tettem ezt. Az enyémben gyárilag hűtött :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Az enyémben gyárilag hűtött :blink: Na ezt benéztem. :lol: De valami rémlett, mintha mondtad már. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Az astra nudli,azzal még lehet fékezni,de pl egy omival totál nem lehet megállni rásegítés nélkül,még ha lépésben haladsz akkor sem. Próbáltad? :rolleyes: Nekem van tapasztalatom. Amikor az Omi AC pumpa beállt, huztak ugy husz km. en át. Nem mondom hogy egy élmény volt, de lehetett izomból kormányozni, és fékezni is. Nem volt veszélyes. Persze utána mennyivel más. :lol: Igaz az Omiban a kormány, és a fékszervó nem is emlithető egy lapon az astráéval. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 hát akkor kézifékkel hazajövök vontatva, de a pedált marhára nyomni kell, egy kis fékezéshez is... Én 1 hétig jártam fékszervo nékül. Ez volt az az ok amiért regeltem a fórumra :D :D Teljesen járható volt az autó, csak jobban kellett izmozni vele. Óvatosabban közlekedve, fejben előre felkészülve hogy nincs (rá)segítség használható az :rolleyes: szerencsére ez nem az "agyonszervózott"-tak közül való :blink: azokkal nagyobb cumi :lol: Szerk. végigolvastam az utolsó oldalt is, látom mégsem mondtam újat ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December31, 2009 Megoszt Elküldve December31, 2009 Próbáltad? :rolleyes: Nekem van tapasztalatom. Amikor az Omi AC pumpa beállt, huztak ugy husz km. en át. Nem mondom hogy egy élmény volt, de lehetett izomból kormányozni, és fékezni is. Nem volt veszélyes. Persze utána mennyivel más. :lol: Igaz az Omiban a kormány, és a fékszervó nem is emlithető egy lapon az astráéval. :blink: Uncsitesóm Omijában elszállt a vákumszivattyú és fék semmi nem volt...2.5TD Caravan.15E-ért szerváltam bontottat neki,cseréltem és rögtön lett fék is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Hátsó fékbetét cserekor (dobfék) kell vagy szokott valaki cserélni mást is? Értem ezalatt a fékpofa rögzítőket, rugókat stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Hátsó fékbetét cserekor (dobfék) kell vagy szokott valaki cserélni mást is? Értem ezalatt a fékpofa rögzítőket, rugókat stb... Munkahengert meg kellene nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Hátsó fékbetét cserekor (dobfék) kell vagy szokott valaki cserélni mást is? Értem ezalatt a fékpofa rögzítőket, rugókat stb... Munkahengert meg kellene nézni. Így van, munkahengert mindenképp cserélném, gyakori, hogy fékpofák cseréje után 1-2 héttel elkezd folyni, ha nem cserélik azt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Január20, 2010 Megoszt Elküldve Január20, 2010 Rendben, köszi. És a hozzátartózó készletet(rugók, fékpofatartó...)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts