Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

lehet taposni izomból, talán még meg is állsz vele 200méteren, de az astrába se viccből van a rásegítő ez a lényeg :rolleyes:

Már kétszer majdnem csattantam a céges boxerral, amikor váratlanuk minden rángatás vagy fuldoklás nélkül leállt a motor, szólt a zene, nem is vettem észre, csak pont a kanyar felénél nem fogott a fék, meg alig mozdult a kormány, tapostam, meg tekertem izomból, hogy ne toljuk el a kocsit ami ki akart jönni a mellékútról. Aztán amikor egyenesbe álltam, és nyomtam volna a gázt akkor esett le a tantusz.

Link to comment
Megosztás:

lehet taposni izomból, talán még meg is állsz vele 200méteren, de az astrába se viccből van a rásegítő ez a lényeg :rolleyes:

Most nem találom a képet,de Demó corsájában A Omi rásegítő van és melléraktuk a corsáét(ua mint astra) és nem csekély a difi a kettő között!

Udi gépét vezettem rásegítés nélkül,amikor húztuk haza,azzal tudtam fékezni rásegítés nélkül is,omival lehetetlen.

Egyébként én is agyalok nagyobb rásegítőn,Stefántól kaptam 256-os szetett és majd tolom a corsa alá januárban.

Link to comment
Megosztás:

Most nem találom a képet,de Demó corsájában A Omi rásegítő van és melléraktuk a corsáét(ua mint astra) és nem csekély a difi a kettő között!

Udi gépét vezettem rásegítés nélkül,amikor húztuk haza,azzal tudtam fékezni rásegítés nélkül is,omival lehetetlen.

Egyébként én is agyalok nagyobb rásegítőn,Stefántól kaptam 256-os szetett és majd tolom a corsa alá januárban.

ha sikerül véghezvinni, akkor majd mutasd be :rolleyes:

vagy semmi varia nincsen, egyszerűen csak az omi dobot kell betenni és csumi??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A fotelből egy gyakorlati kérdés:

Mekkora féktárcsák férnek be a 14-es gyári felnibe?

Elöl cserélném a gyári tárcsákat és most látok egy jónak tűnő árat az eladó alkatrészek között. Csak az 256-os méret, a téli kerekeim pedig csak 14 coll-osak.

Én úgy emlékszem a 14 az alsó határ.Tehát jó lesz úgy.

De azért várd meg,hogy mit mondanak a tudorok. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

És ERRŐL mi a véleményetek?

Miben jobb, mint a hagyományos féktárcsa.

Nem eszi nagyon a fékbetéteket?

Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes:

Gázfejlődés elvezetése, ezáltal a fékhatás javítása, súlycsökkentés, hűtés, öntisztulás fokozása.

Link to comment
Megosztás:

Erre én is kiváncsi lennék - na, nem mintha én kicserélném rá - mert nem értem mi a szerepe azoknak a "járatoknak". Hűtés? Arra ott a hűtött tárcsa..közútra elégnek kéne lennie egy F Astrára...persze, koromhoz képest én elég régimódi vagyok. :blink: :lol: :rolleyes:

Alapból én se cserélném, de a mostani bemelegedve ráz, és most itt lenne az alkalom, egy ilyenre cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Az astra nudli,azzal még lehet fékezni,de pl egy omival totál nem lehet megállni rásegítés nélkül,még ha lépésben haladsz akkor sem.

Próbáltad? :rolleyes:

Nekem van tapasztalatom. Amikor az Omi AC pumpa beállt, huztak ugy husz km. en át. Nem mondom hogy egy élmény volt, de lehetett izomból kormányozni, és fékezni is. Nem volt veszélyes. Persze utána mennyivel más. :lol: Igaz az Omiban a kormány, és a fékszervó nem is emlithető egy lapon az astráéval. :blink:

Link to comment
Megosztás:

hát akkor kézifékkel hazajövök vontatva, de a pedált marhára nyomni kell, egy kis fékezéshez is...

Én 1 hétig jártam fékszervo nékül. Ez volt az az ok amiért regeltem a fórumra :D :D Teljesen járható volt az autó, csak jobban kellett izmozni vele. Óvatosabban közlekedve, fejben előre felkészülve hogy nincs (rá)segítség használható az :rolleyes: szerencsére ez nem az "agyonszervózott"-tak közül való :blink: azokkal nagyobb cumi :lol:

Szerk. végigolvastam az utolsó oldalt is, látom mégsem mondtam újat ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Próbáltad? :rolleyes:

Nekem van tapasztalatom. Amikor az Omi AC pumpa beállt, huztak ugy husz km. en át. Nem mondom hogy egy élmény volt, de lehetett izomból kormányozni, és fékezni is. Nem volt veszélyes. Persze utána mennyivel más. :lol: Igaz az Omiban a kormány, és a fékszervó nem is emlithető egy lapon az astráéval. :blink:

Uncsitesóm Omijában elszállt a vákumszivattyú és fék semmi nem volt...2.5TD Caravan.15E-ért szerváltam bontottat neki,cseréltem és rögtön lett fék is!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Hátsó fékbetét cserekor (dobfék) kell vagy szokott valaki cserélni mást is? Értem ezalatt a fékpofa rögzítőket, rugókat stb...

Munkahengert meg kellene nézni.

Így van, munkahengert mindenképp cserélném, gyakori, hogy fékpofák cseréje után 1-2 héttel elkezd folyni, ha nem cserélik azt is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.