Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

akkor ez x akta :)

cserélgetik neked a nyerget is :)

Nem hiszem. Max az anyagon spóroltak.... Gondolták olcsóbb a tömör tegyük be azt... Mert hűtött-tömör-hűtött. Így változtak az autók a tárcsámban. A második hűtöttet már én tettem be. És nyerget nem cseréltem.... (gondolom ha a szerviz cserélt volna akkor én nem tudtam volna betenni a hűtöttet...)

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem. Max az anyagon spóroltak.... Gondolták olcsóbb a tömör tegyük be azt... Mert hűtött-tömör-hűtött. Így változtak az autók a tárcsámban. A második hűtöttet már én tettem be. És nyerget nem cseréltem.... (gondolom ha a szerviz cserélt volna akkor én nem tudtam volna betenni a hűtöttet...)

ezt azért a egutolsó sufniműhelyről se hsizem el mert ha ez bekövetkezik->

Én a helyükben inkább elbújnék.... Mi lett volna ha full elkoptatom őket ? Tárcsa + betét ? Kihullik a betét...?

meg is halhatsz, meg még mások is.

Link to comment
Megosztás:

ezt azért a egutolsó sufniműhelyről se hsizem el mert ha ez bekövetkezik->

meg is halhatsz, meg még mások is.

Pedig hidd el. Számlám van a cseréről. És még vissza is adták az elkopott hűtöttet....

Meg a számlát hogy betették a másikat.(hogy tömör van-e a számlán azt nem tudom.)

Tudom. Ezért gondoltam hogy bemegyek aztán rádöntöm az asztalt a szervizvezetőre.... Csak hát elég nehéz lenne bizonyítani....

Link to comment
Megosztás:

Pedig hidd el. Számlám van a cseréről. És még vissza is adták az elkopott hűtöttet....

Meg a számlát hogy betették a másikat.(hogy tömör van-e a számlán azt nem tudom.)

Tudom. Ezért gondoltam hogy bemegyek aztán rádöntöm az asztalt a szervizvezetőre.... Csak hát elég nehéz lenne bizonyítani....

hát ha hamarabb észrevetted volna, akkor kellett volna rájukverni

Link to comment
Megosztás:

1.8-as astrámon a hátsó tárcsák nem egyformán fékeződnek mert az egyik fényes a másik nem

mi lehet a gond?

mikor volt utoljára fékolaj cserélve? mert akkor annak cseréjével együtt le lehetne venni a hátsó

nyergeket, és átjáratni... és persze jól lelégteleníteni a rendszert :)

Link to comment
Megosztás:

Menj el fékhatásmérésre, pár ezer forint, utánna lehet keresni a hibát, ha tényleg van akkora eltérés.

ha egyikoldlaa matt, másik fényes biztos van eltérés.

én még megnézném akézifékkötelet is.

egy g-n cseréltük a betéteket, és be volt rohadva, fogni fogott a fék, de az az oldal,ami be volt rohadva gyengébben.

Link to comment
Megosztás:

ha egyikoldlaa matt, másik fényes biztos van eltérés.

én még megnézném akézifékkötelet is.

egy g-n cseréltük a betéteket, és be volt rohadva, fogni fogott a fék, de az az oldal,ami be volt rohadva gyengébben.

Érdekes, mert nekem is a jobb oldalon full rozsdás volt minden, csak úgy pergett a rozsda a dobból amikor levettem. Gondolom többet megy pocsolyában mint másik oldal. Levettem a kézifékkötelet rugót megpucoltam, mégis nagy az eltérés a két oldalon, de csak a kéziféknél.

Link to comment
Megosztás:

persze hogy tud

sokkal erősebb a rásegítés, csak rá kell tenni a lábada pedálra, és már fékez is :)

Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket...

Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni!

Vagy rosszul gondolom?

Link to comment
Megosztás:

Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket...

Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni!

Vagy rosszul gondolom?

én azért fogok rá tenni nagyobb rásegítőt, ha oda eljutok.

Link to comment
Megosztás:

Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket...

Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni!

Vagy rosszul gondolom?

Szerintem meg sokszor pont az a baj, ha helyzet van nem fékeznek elég keményen. Gyenge fékezésből nehezebb átváltani keményebbre, mintha egyből padlóznál, és ha látod, hogy nem akkora a baj, akkor finomra váltani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.