Tiv. Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 betétek kopásánál már eléggé rendesen kijön a henger. Az kb. 2 cm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Az kb. 2 cm. ja annyi körül megvana tárcsa kopásával együtt, meg ha azt is beleceszed, hogy alapesetben sincs fulra bent :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 meg kéne mondanod, milyen vastag volt az a tömör!! Hát kb fele mint a hűtött. Sztem olyan max 12 lehetett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Hát kb fele mint a hűtött. Sztem olyan max 12 lehetett. Az a normális, a hűtött meg 20 milis, ezért furcsa, hogy ugyanabba a nyeregbe rakták mind a kettőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Hát kb fele mint a hűtött. Sztem olyan max 12 lehetett. akkor ez x akta :) cserélgetik neked a nyerget is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 akkor ez x akta :) cserélgetik neked a nyerget is :) Közben meg olvassák a fórumot, és röhögnek, nézd már a hülyéket, mit találgatnak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 akkor ez x akta :) cserélgetik neked a nyerget is :) Nem hiszem. Max az anyagon spóroltak.... Gondolták olcsóbb a tömör tegyük be azt... Mert hűtött-tömör-hűtött. Így változtak az autók a tárcsámban. A második hűtöttet már én tettem be. És nyerget nem cseréltem.... (gondolom ha a szerviz cserélt volna akkor én nem tudtam volna betenni a hűtöttet...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Közben meg olvassák a fórumot, és röhögnek, nézd már a hülyéket, mit találgatnak! :) Én a helyükben inkább elbújnék.... Mi lett volna ha full elkoptatom őket ? Tárcsa + betét ? Kihullik a betét...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Nem hiszem. Max az anyagon spóroltak.... Gondolták olcsóbb a tömör tegyük be azt... Mert hűtött-tömör-hűtött. Így változtak az autók a tárcsámban. A második hűtöttet már én tettem be. És nyerget nem cseréltem.... (gondolom ha a szerviz cserélt volna akkor én nem tudtam volna betenni a hűtöttet...) ezt azért a egutolsó sufniműhelyről se hsizem el mert ha ez bekövetkezik-> Én a helyükben inkább elbújnék.... Mi lett volna ha full elkoptatom őket ? Tárcsa + betét ? Kihullik a betét...? meg is halhatsz, meg még mások is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 ezt azért a egutolsó sufniműhelyről se hsizem el mert ha ez bekövetkezik-> meg is halhatsz, meg még mások is. Pedig hidd el. Számlám van a cseréről. És még vissza is adták az elkopott hűtöttet.... Meg a számlát hogy betették a másikat.(hogy tömör van-e a számlán azt nem tudom.) Tudom. Ezért gondoltam hogy bemegyek aztán rádöntöm az asztalt a szervizvezetőre.... Csak hát elég nehéz lenne bizonyítani.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 Pedig hidd el. Számlám van a cseréről. És még vissza is adták az elkopott hűtöttet.... Meg a számlát hogy betették a másikat.(hogy tömör van-e a számlán azt nem tudom.) Tudom. Ezért gondoltam hogy bemegyek aztán rádöntöm az asztalt a szervizvezetőre.... Csak hát elég nehéz lenne bizonyítani.... hát ha hamarabb észrevetted volna, akkor kellett volna rájukverni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október29, 2009 Megoszt Elküldve Október29, 2009 hát ha hamarabb észrevetted volna, akkor kellett volna rájukverni Igen. Csak gondoltam leírom. Olyan okulásféleképp. Hogy ma már a márkaszervizben sem lehet bízni. Ha nem vigyázol még megölnek a végén... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 sziasztok 1.8-as astrámon a hátsó tárcsák nem egyformán fékeződnek mert az egyik fényes a másik nem mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 sziasztok 1.8-as astrámon a hátsó tárcsák nem egyformán fékeződnek mert az egyik fényes a másik nem mi lehet a gond? Lehet hogy nem működik a dugattyúd....? Megszorult vagy vmi más lehet vele. De majd valami okosabb megmondja. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 1.8-as astrámon a hátsó tárcsák nem egyformán fékeződnek mert az egyik fényes a másik nem mi lehet a gond? mikor volt utoljára fékolaj cserélve? mert akkor annak cseréjével együtt le lehetne venni a hátsó nyergeket, és átjáratni... és persze jól lelégteleníteni a rendszert :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 sziasztok 1.8-as astrámon a hátsó tárcsák nem egyformán fékeződnek mert az egyik fényes a másik nem mi lehet a gond? Menj el fékhatásmérésre, pár ezer forint, utánna lehet keresni a hibát, ha tényleg van akkora eltérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 Menj el fékhatásmérésre, pár ezer forint, utánna lehet keresni a hibát, ha tényleg van akkora eltérés. ha egyikoldlaa matt, másik fényes biztos van eltérés. én még megnézném akézifékkötelet is. egy g-n cseréltük a betéteket, és be volt rohadva, fogni fogott a fék, de az az oldal,ami be volt rohadva gyengébben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2009 Megoszt Elküldve Október30, 2009 ha egyikoldlaa matt, másik fényes biztos van eltérés. én még megnézném akézifékkötelet is. egy g-n cseréltük a betéteket, és be volt rohadva, fogni fogott a fék, de az az oldal,ami be volt rohadva gyengébben. Érdekes, mert nekem is a jobb oldalon full rozsdás volt minden, csak úgy pergett a rozsda a dobból amikor levettem. Gondolom többet megy pocsolyában mint másik oldal. Levettem a kézifékkötelet rugót megpucoltam, mégis nagy az eltérés a két oldalon, de csak a kéziféknél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 A tárcsafékes, és a dobfékes kézifékbowden ugyan az vagy teljesen más??? Ez mitől jobb a simától??? 01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 A tárcsafékes, és a dobfékes kézifékbowden ugyan az vagy teljesen más??? Ez mitől jobb a simától??? 01 nem foglal akkora helyet átmérőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 nem foglal akkora helyet átmérőben. Csak ennyi.... :) Azt hittem tud valamit amit a sima nem. Akkor mindegy. köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Csak ennyi.... :) Azt hittem tud valamit amit a sima nem. Akkor mindegy. köszi :D persze hogy tud sokkal erősebb a rásegítés, csak rá kell tenni a lábada pedálra, és már fékez is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 persze hogy tud sokkal erősebb a rásegítés, csak rá kell tenni a lábada pedálra, és már fékez is :) Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket... Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni! Vagy rosszul gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket... Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni! Vagy rosszul gondolom? én azért fogok rá tenni nagyobb rásegítőt, ha oda eljutok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Arra nincs szükség szerintem, főként ha nem ABS-es a kocsi mert ha helyzet van sztem 10ből 9ember még a lökhárítót is letudná rugni úgy tudja nyomni a féket... Pedig ha megcsúszik akkor inkább visszaengedni kell a féket ne csússzon sem mint jobban nyomni! Vagy rosszul gondolom? Szerintem meg sokszor pont az a baj, ha helyzet van nem fékeznek elég keményen. Gyenge fékezésből nehezebb átváltani keményebbre, mintha egyből padlóznál, és ha látod, hogy nem akkora a baj, akkor finomra váltani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts